Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, spapas83 είπε

Άντε μπράβο να και ενα καλό νέο!

Και ήδη πέρασα κάρτα. Όλα κομπλέ προς το παρόν.

3 ώρες πριν, Highlander είπε


Εμείς ως εξουσιοδοτημένοι τεχνικοί ΦΗΜ  έχουμε δικαίωμα να αρνηθούμε μια και δεν είναι στις υποχρεώσεις μας.
 

Για ποιό λόγο να αρνηθείτε πέρα του "δεν προλαβαίνω" εφόσον είναι διαδικασία κάποιων λεπτών και πληρώνεστε για αυτό; Το καταλαβαίνω για κάποιον που έχει δώσει χιλιάδες μηχανές να μην προλαβαίνει να πάει σε όλους (ειδικά αν δουλεύει μόνος του και πάλι όμως πρέπει να δώσει εναλλακτική στον πελάτη) αλλά εφόσον υπάρχει αμοιβή, θεωρώ κουταμάρα ξαφνικά ο τεχνικός να ρίχνει άκυρα για άλλο λόγο πλην του να μην προλαβαίνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

53 minutes ago, 1comment said:

Και ήδη πέρασα κάρτα. Όλα κομπλέ προς το παρόν.

Για ποιό λόγο να αρνηθείτε πέρα του "δεν προλαβαίνω" εφόσον είναι διαδικασία κάποιων λεπτών και πληρώνεστε για αυτό; Το καταλαβαίνω για κάποιον που έχει δώσει χιλιάδες μηχανές να μην προλαβαίνει να πάει σε όλους (ειδικά αν δουλεύει μόνος του και πάλι όμως πρέπει να δώσει εναλλακτική στον πελάτη) αλλά εφόσον υπάρχει αμοιβή, θεωρώ κουταμάρα ξαφνικά ο τεχνικός να ρίχνει άκυρα για άλλο λόγο πλην του να μην προλαβαίνει.

Σε παρακαλώ,  θα  μας πληρώσεις για την αναβάθμιση  αλλά μετά δεν έχεις υποστήριξη   😋

Δεν πάει έτσι,  πουλάς μια ταμειακή, παρέχεις και την υποστήριξη, αν δεν θες πάντα υπάρχουν συνάδελφοί έτοιμοι να αναλάβουν το πελατολόγιο σου, υπάρχει και διαδικασία σχετική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα σε ολους.  Συγνωμη ρε παιδια αν καποιος τεχνικος γνωριζει να μου απαντησει γιατι ο τεχνικος στην περιοχη μου δεν μιλιεται πια και ουτε ειναι διατεθιμενος να κλεισει ραντεβου για Απριλιo για να παρω παραταση εστω.

Εχω την AQ smart της diginet και το ingenico iWL220 gprs απο MELLON. Οντως δεν συνδεονται ακομα αυτα;;

ειμαι να σκασω ειμαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, sdikr είπε

Σε παρακαλώ,  θα  μας πληρώσεις για την αναβάθμιση  αλλά μετά δεν έχεις υποστήριξη   😋

Δεν πάει έτσι,  πουλάς μια ταμειακή, παρέχεις και την υποστήριξη, αν δεν θες πάντα υπάρχουν συνάδελφοί έτοιμοι να αναλάβουν το πελατολόγιο σου, υπάρχει και διαδικασία σχετική.

Πάντως σε κάποιες περιοχές δεν ασχολούνται όλοι οι τεχνικοί με όλες τις ταμειακές. Με τη δικιά μου π.χ. δεν ασχολείται κανένας άλλος. Ο επόμενος τεχνικός είναι 20 χλμ πιο μακριά.

8 λεπτά πριν, kalliosmanos είπε

γιατι ο τεχνικος στην περιοχη μου δεν μιλιεται πια και ουτε ειναι διατεθιμενος να κλεισει ραντεβου για Απριλιo για να παρω παραταση εστω.

Θα του πέσαν λίγα τα 30€ Χ εκατοντάδες ή χιλιάδες επιχειρήσεις-πελάτες και δεν τα θέλει!🤣

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, kalliosmanos said:

καλησπερα σε ολους.  Συγνωμη ρε παιδια αν καποιος τεχνικος γνωριζει να μου απαντησει γιατι ο τεχνικος στην περιοχη μου δεν μιλιεται πια και ουτε ειναι διατεθιμενος να κλεισει ραντεβου για Απριλιo για να παρω παραταση εστω.

Εχω την AQ smart της diginet και το ingenico iWL220 gprs απο MELLON. Οντως δεν συνδεονται ακομα αυτα;;

ειμαι να σκασω ειμαι...

Κι άλλες εταιρίες πχ Infopos δεν έχει στη λίστα συμβατότητας το VX520 και το iWL220... https://support.infopos.gr/eftpos/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

Και βεβαια γινεται.Αγοραζεις την καινουργια ταμειακη και ρυθμίζεται το Pos να λειτουργει με την καινουργια.Η παλια ταμειακη ακυρωνεται και πρεπει να την κρατησεις τουλαχιστον δεκα χρονια την παλια και μετα την πετας.Ετσι μου ειχε πει ο λογιστης μου.

Καλησπέρα, η ταμειακή υπάρχει ήδη. Το δύσκολο είναι πώς θα ξεκουμπώσει απο το pos. Έχει κάνει κανένας την διαδικασία? Γνωστός με ταμειακές στην αρχή που γίνονταν ο πολύς χαμός, κούμπωσε άλλη ταμειακή με άλλο pos και ότι και να δοκίμασε δεν μπορούσε να το συνδέσει με την δικιά του ταμειακή. Και λέω μιας και έχω 2 ταμειακές αν χρειαστεί ν αλλάξω τι θα πρέπει να κάνω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, kalliosmanos said:

καλησπερα σε ολους.  Συγνωμη ρε παιδια αν καποιος τεχνικος γνωριζει να μου απαντησει γιατι ο τεχνικος στην περιοχη μου δεν μιλιεται πια και ουτε ειναι διατεθιμενος να κλεισει ραντεβου για Απριλιo για να παρω παραταση εστω.

Εχω την AQ smart της diginet και το ingenico iWL220 gprs απο MELLON. Οντως δεν συνδεονται ακομα αυτα;;

ειμαι να σκασω ειμαι...

Γενικά αυτό που ξέρω είναι πως diginet Και mellon είναι love for ever,  

27 minutes ago, alexx said:

Καλησπέρα, η ταμειακή υπάρχει ήδη. Το δύσκολο είναι πώς θα ξεκουμπώσει απο το pos. Έχει κάνει κανένας την διαδικασία? Γνωστός με ταμειακές στην αρχή που γίνονταν ο πολύς χαμός, κούμπωσε άλλη ταμειακή με άλλο pos και ότι και να δοκίμασε δεν μπορούσε να το συνδέσει με την δικιά του ταμειακή. Και λέω μιας και έχω 2 ταμειακές αν χρειαστεί ν αλλάξω τι θα πρέπει να κάνω?

Απο την στιγμή που θα στείλει η ταμειακή το echo init Και ανταλλαγή κλειδιού τότε και το Pos γίνεται bind με την νέα ταμειακή,  εκτός φυσικά αν δεν συνεργάζονται

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, sdikr είπε

Θα πας δηλάδη εσύ να αγοράσεις ταμειακή απο κάποιον που θα σου πεί πάρε την και μετά δεν θα έχεις υποστήριξη;

(για να υπογράψει κάποιος το βιβλιαράκι της ταμειακής για την παράδοση  και να την βάλει σε λειτουργία πρέπει να έχει εξουσιοδότηση)

οκ γιατί όχι δικαιώμα σου

Οι νέες μηχανές δεν έχουν βιβλιάριο επισκευής και συντήρησης.
(Α.Α.Δ.Ε. Α.1173/30.12.2022)
Τους έχουν περισσέψει και γι' αυτό τα βάζουν στη συσκευασία.
Δεν χρειάζεται να υπογράψεις κάπου κάτι.
Ένα τιμολόγιο και τέλος.

3 ώρες πριν, 1comment είπε

Και ήδη πέρασα κάρτα. Όλα κομπλέ προς το παρόν.

Για ποιό λόγο να αρνηθείτε πέρα του "δεν προλαβαίνω" εφόσον είναι διαδικασία κάποιων λεπτών και πληρώνεστε για αυτό; Το καταλαβαίνω για κάποιον που έχει δώσει χιλιάδες μηχανές να μην προλαβαίνει να πάει σε όλους (ειδικά αν δουλεύει μόνος του και πάλι όμως πρέπει να δώσει εναλλακτική στον πελάτη) αλλά εφόσον υπάρχει αμοιβή, θεωρώ κουταμάρα ξαφνικά ο τεχνικός να ρίχνει άκυρα για άλλο λόγο πλην του να μην προλαβαίνει.

Μου αρέσει που μπαίνετε στην παγίδα που έχουν στήσει τόσο περίτεχνα.
Τα έχουμε πει ξανά.
Εφόσον είναι διαδικασία κάποιων λεπτών, μπορείς να το κάνεις και μόνος σου.
Και θα γλιτώσεις και τη χρέωση.
Δυστυχώς για εσάς δεν έχετε πρόσβαση στο κανάλι που έχουμε στο σωματείο και φυσικά δεν μου επιτρέπεται να το βγάλω προς τα έξω.
 

1 ώρα πριν, sdikr είπε

Γενικά αυτό που ξέρω είναι πως diginet Και mellon είναι love for ever,  

Απο την στιγμή που θα στείλει η ταμειακή το echo init Και ανταλλαγή κλειδιού τότε και το Pos γίνεται bind με την νέα ταμειακή,  εκτός φυσικά αν δεν συνεργάζονται

Υπάρχουν και οι περιπτώσεις που ανταλλάσσουν κλειδιά κανονικά αλλά κατά την αποστολή απόδειξης σκάει error.
Ονόματα δε λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Highlander said:

Οι νέες μηχανές δεν έχουν βιβλιάριο επισκευής και συντήρησης.
(Α.Α.Δ.Ε. Α.1173/30.12.2022)
Τους έχουν περισσέψει και γι' αυτό τα βάζουν στη συσκευασία.
Δεν χρειάζεται να υπογράψεις κάπου κάτι.
Ένα τιμολόγιο και τέλος.

Μου αρέσει που μπαίνετε στην παγίδα που έχουν στήσει τόσο περίτεχνα.
Τα έχουμε πει ξανά.
Εφόσον είναι διαδικασία κάποιων λεπτών, μπορείς να το κάνεις και μόνος σου.
Και θα γλιτώσεις και τη χρέωση.
Δυστυχώς για εσάς δεν έχετε πρόσβαση στο κανάλι που έχουμε στο σωματείο και φυσικά δεν μου επιτρέπεται να το βγάλω προς τα έξω.
 

Υπάρχουν και οι περιπτώσεις που ανταλλάσσουν κλειδιά κανονικά αλλά κατά την αποστολή απόδειξης σκάει error.
Ονόματα δε λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε.

Βρε το ξαναλέω, μπορείς να πάρεις ταμειακή χωρίς υποστήριξη, δικαίωμα σου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, sdikr said:

Γενικά αυτό που ξέρω είναι πως diginet Και mellon είναι love for ever,  

υποθετω οτι εννοεις οτι συνεργαζονται αλλα μετα απο λιγη ερευνα βρηκα αυτο και το αφηνω εδω μηπως βοηθηθει και καποιος αλλος.

 

13 hours ago, ekrepali said:

Κι άλλες εταιρίες πχ Infopos δεν έχει στη λίστα συμβατότητας το VX520 και το iWL220...

χαριν της απαντησης σου το εψαξα περαιτερω. σε ευχαριστω.

 

Screensh.png

Επεξ/σία από kalliosmanos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 minutes ago, kalliosmanos said:

.

 

χαριν της απαντησης σου το εψαξα περαιτερω. σε ευχαριστω.

 

Screensh.png

Για δώσε link... που το βρήκες αυτό;

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω, πόσο καιρό παίρνει να ενημερωθεί το μητρώο pos όταν γίνουν αλλαγες; έχω επιστρέψει το παλιό pos , έχω παραλάβει το καινούργιο.Εχω κάνει την διασύνδεση με την ταμειακή.το μητρώο δείχνει ακόμα το παλιό pos προς αναβάθμιση, και το καινούργιο δεν το δείχνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Να ρωτήσω, πόσο καιρό παίρνει να ενημερωθεί το μητρώο pos όταν γίνουν αλλαγες; έχω επιστρέψει το παλιό pos , έχω παραλάβει το καινούργιο.Εχω κάνει την διασύνδεση με την ταμειακή.το μητρώο δείχνει ακόμα το παλιό pos προς αναβάθμιση, και το καινούργιο δεν το δείχνει.

Πες ακριβώς τις ημερομηνίες που παρέλαβες το καινούργιο και έστειλες πίσω το παλιό. Αν όλα αυτά έγιναν Φεβρουάριο, τότε ως 10 Μαρτίου έπρεπε ο πάροχος να τα έχει δηλώσει. Αν έγιναν αυτό το μήνα, θα εμφανιστούν ως 10 Απριλίου ααδε. Τώρα η εικόνα που δείχνει είναι για Φλεβάρη. Το παλιό θα το βλέπεις και μετά, απλά θα γράφει ημερομ. απενεργοποίησης.

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημέρα έχω pos verifone vx520 και ταμειακή norma ej net 2. Ήρθε αυτός απο οπού έχω αγοράσει την μηχανή αλλά εγώ έλειπα κ έλεγε στον υπάλληλο οτι πρέπει να πάρω τηλ την epay να μου κάνει αναβάθμιση γι σύνδεση στο internet το pos και κάτι τέτοια έμενα μου ήρθε ένα μήνυμα στο βαιμπερ απο την epay που λεει το παρακάτω. Σας ενημερώνουμε οτι το verifone vx520 τερματικό σας, υποστηρίζουν πλήρως τη διασύνδεση με την ταμειακή σας. για την απρόκοπη διασύνδεση με την ταμειακή μηχανή, κατά την επίσκεψη του πιστούμενου τεχνικού, απαιτούνται τα παρακάτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...