Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, 1comment είπε

Καλά είσαι. Και σε μένα λόγω του τεχνικού προβλήματος δεν γίνεται αποστολή πακέτου. Τι ωραία που θα αποφεύγουμε τις κάρτες και θα ζητάμε μετρητά. Εγώ έχω ατμ απέναντι. Θα τους κόβω το 2ευρο της προμήθειας και τέλειωσε η υπόθεση. Το υπουργείο οικονομικών τελικά θα μας κάνει καλό με τη διασύνδεση. Απλά θα μπει σε αχρηστία το pos!

Αυτό βγάζει. Πήρα την ΝΕΧΙ και δεν βγάζουν άκρη. Έχω κουραστεί τις τελευταίες ημέρες όσο δεν κουράστηκα όλο το καλοκαίρι με την δουλειά. Πραγματικά 

image.png

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Hetfield είπε

Στο myaade εμφανιζοταν κανονικα στο μητρωο POS και με την ενδειξη "Προς αναβαθμιση".

Νομιζα οτι αυτο αρκουσε απο μεριας μου, διαπιστωσα ομως πως επρεπε να "αποδεχτω" το POS μεσα απο τη σελιδα του μητρωου παρολο που το εμφανισε αυτοματα το μητρωο χωρις δικη μου ενεργεια. Με το που το αποδεχτηκα σε μια μερα το POS εμφανιζεται πλεον ως "Αναβαθμισμενο".

 

Οτι μλκιες μου/μας ειχαν ζητησει πριν μήνες (TID, MID, μπλα-μπλα), τους τα είχα καταχωρησει. Για αναβάθμιση ταμειακής, είχα τρεξει απο τη πρωτη μερα, τελος Οκτωβριου 2023. 

Στη MyκλεφτΑΑΔΕ, δεν εχει καποια επιλογη "αποδοχής", αλλα συμπτωματικα  επειδη μπουκαρα πριν λιγο, η κατασταση αλλαξε σε "Αναβαθμισμενο". Το πρωι ηταν ακομα "προς αναβαθμιση/μπελαδες".... 

SMS δεν μου εστειλαν ακομα, γιατι τους ειπαν να μην με ενοχλουν, ας ειναι κι ο ιδιος ο υπουργος... 😂

Δημοσ.
8 minutes ago, kolossos said:

Οτι μλκιες μου/μας ειχαν ζητησει πριν μήνες (TID, MID, μπλα-μπλα), τους τα είχα καταχωρησει. Για αναβάθμιση ταμειακής, είχα τρεξει απο τη πρωτη μερα, τελος Οκτωβριου 2023. 

Στη MyκλεφτΑΑΔΕ, δεν εχει καποια επιλογη "αποδοχής", αλλα συμπτωματικα  επειδη μπουκαρα πριν λιγο, η κατασταση αλλαξε σε "Αναβαθμισμενο". Το πρωι ηταν ακομα "προς αναβαθμιση/μπελαδες".... 

SMS δεν μου εστειλαν ακομα, γιατι τους ειπαν να μην με ενοχλουν, ας ειναι κι ο ιδιος ο υπουργος... 😂

Μπορει τοτε απλα να ετυχε, το οτι εκανα αποδοχη κι εσκασε η αναβαθμιση. 

Θα παω να παιξω ενα τζοκερ, ποτε δεν ξερεις. 😂

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Hetfield είπε

Μεσα στο Myaade --> Μητρωο κι επικοινωνια --> Μητρωο POS.

Πρεπει να πατησεις το κουμπι "Δηλωση μεσων πληρωμης" ακομα κι αν το POS εμφανιζεται αυτοματα.

Διαλεγεις μετα την γραμμη του POS σου και θα εχει ενα drodown box που θα σου εχει την επιλογη "Αποδοχη" ή "Μη αποδοχη".

Πατας αποδοχη και καντο submit. 

Η δήλωση μέσων πληρωμής γράφει ότι είναι για 

Σε περίπτωση που κρίνετε ως ανακριβή τα στοιχεία που εμφανίζονται στον παρακάτω πίνακα ή διαθέτετε τερματικό POS που δεν εμφανίζεται θα πρέπει να υποβάλετε Δήλωση Μέσων Πληρωμών.

Δημοσ.
16 minutes ago, nikx said:

Η δήλωση μέσων πληρωμής γράφει ότι είναι για 

Σε περίπτωση που κρίνετε ως ανακριβή τα στοιχεία που εμφανίζονται στον παρακάτω πίνακα ή διαθέτετε τερματικό POS που δεν εμφανίζεται θα πρέπει να υποβάλετε Δήλωση Μέσων Πληρωμών.

Χωρις να αλλαξω τιποτα, το επελεξα και πατησα αποδοχη ως ειχε.

Σημερα ελαβα το update - μπορει και να ετυχε, δεν ξερω.

  • Like 1
Δημοσ.
On 19/02/2024 at 10:45, darkmatinee said:

Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.

Βγήκαν και τα αποτελέσματα για το Voucher στο e-shop της γυναίκας μου και η αίτηση απορρίφθηκε γιατί "Ο κύριος ΚΑΔ της επιχείρησης δεν είναι επιλέξιμος". Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να γίνει η διασύνδεση pos με την ταμειακή; Χρησιμοποιούμε μόνο το softPOS της Viva για καμία τοπική πώληση άλλα όλες οι υπόλοιπες γίνονται στο e-shop μέσω Viva Wallet Checkout ή Paypal...

Επειδή ψιλοχάθηκε, αν έχει κάποιος κάποια καλύτερη ενημέρωση θα το εκτιμούσα.

Δημοσ.

ναι αλλα αν πας στος προηγουμενους μηνες λεει σιωπηρη αποδοχη.
Που σημαινει οτι εγινε αποδοχη αλλα χωρις να γινει ελεγχος απο εσενα.
Τωρα ελεγξες και εκανες αποδοχη.
Εγω πχ ειχα το κινητο τοτε επι covid που πηγαινα παραγγελιες που πλεον δεν το χρησιμοποιω το εκανα καταργηση και αν το χρειαστω το ενεργοποιω οποια στιγμη θελω.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Επειδή ψιλοχάθηκε, αν έχει κάποιος κάποια καλύτερη ενημέρωση θα το εκτιμούσα.

Εάν υπάρχει ταμειακή μηχανή και pos (εκδίδεις δηλαδή λιανικές αποδείξεις) χρειάζεται να γίνει η διασύνδεση.

Το voucher απορρίφθηκε γιατί ο κύριος σου ΚΑΔ δεν είναι επιλέξιμος. Ίσως προλαβαίνεις να τον αλλάξεις και να υποβάλλεις στον νέο κύκλο.

  • Like 1
Δημοσ.
43 minutes ago, Faithlesscookiemonster said:

Αυτό βγάζει. Πήρα την ΝΕΧΙ και δεν βγάζουν άκρη. Έχω κουραστεί τις τελευταίες ημέρες όσο δεν κουράστηκα όλο το καλοκαίρι με την δουλειά. Πραγματικά 

image.png

Σοκ πραγματικά! Από πού κι ως πού να περνάνε τα πακέτα μέσα απ'τη ταμειακή αντί να φεύγουν απευθείας; Τι μπλέξιμο είναι αυτό!

Κράτα τα αντίγραφα των αποδείξεων, μη γίνει καμιά μαλακία. Επίσης ρώτα πόσες μέρες μπορεί να παραμείνει το πακέτο σε εκκρεμότητα, πριν απορριφθούν οι συναλλαγές.

Μετά από αυτό, δε το συνδέω το δικό μου incenico με καμιά παναγία...

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Σοκ πραγματικά! Από πού κι ως πού να περνάνε τα πακέτα μέσα απ'τη ταμειακή αντί να φεύγουν απευθείας; Τι μπλέξιμο είναι αυτό!

Το ίδιο έγινε και στο δικό μου. Εγώ έκανα μόνο τα 2 πρώτα βήματα για να εμφανιστεί το μενου ααδε. Μετά από αυτό, δοκίμασα μια κάρτα, δεν πέρασε ποτέ. Έπειτα πάτησα επαναφορά ρυθμίσεων, το τελευταίο πακέτο δεν εστάλη και μετά κόλλησε. Νομίζω ότι είναι πολύ εύκολο να γίνει λάθος στη διασύνδεση και το πρώτο σκάλωμα θα είναι να μην στέλνει πακέτα, άρα δεν θα πληρώνεσαι. Εντωμεταξύ οι πάροχοι δεν σηκώνουν τηλ, οι αναμονές είναι 40λεπτες και κατά τ' άλλα η διασύνδεση προχωράει κανονικά... Φαίνεται ότι δεν ήταν έτοιμοι. Σήμερα το τηλ της epay λέει ότι έχει τεχνικό πρόβλημα! Θα μπλόκαρε από τις χιλιάδες κλήσεις!

  • Like 1
Δημοσ.

@Faithlesscookiemonster Ανέβαζε νέα PDF η Νexi για τα μοντέλα που έχετε.

https://www.aade.gr/diasyndesi-pos-tameiakon-systimaton/plirofories-gia-logistes-acquirers-nsps

Για το δικό σου @1comment τσέκαρε τα βήματα μήπως είχαν παραλείψει κάτι... αν είναι να πάει η βλάβη με δική τους υπαιτιότητα. Αν και αυτό που έκανες με το factory reset, το περιπλέκει.

Δημοσ.
33 minutes ago, barca10 said:

Εάν υπάρχει ταμειακή μηχανή και pos (εκδίδεις δηλαδή λιανικές αποδείξεις) χρειάζεται να γίνει η διασύνδεση.

Το voucher απορρίφθηκε γιατί ο κύριος σου ΚΑΔ δεν είναι επιλέξιμος. Ίσως προλαβαίνεις να τον αλλάξεις και να υποβάλλεις στον νέο κύκλο.

Ευχαριστώ πολύ.

Αν καταργήσουμε την ταμειακή και μείνουμε με το timologio ή με κάποιον άλλο ηλεκτρονικό ΦΗΜ; Πάλι θα χρειάζεται διασύνδεση;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκλεισα Ζ και σήμερα στην ταμειακή και το POS μου δείχνει τις χθεσινές συναλλαγές ακόμα στην μνήμη, όπως όταν δεν έχεις στείλει Ζ από το pos πριν την διασύνδεση. Τους πήρα τηλέφωνο και μου λέγανε παπαριες. Έχει κανείς εμπειρία? Συναλλαγές τις τρίτης τις δείχνει σαν να είναι πρόσφατες lol.

 

 

επίσης την φωτό από που να την πρώτο πιάσω? Όλα αλαλούμ 
 

 

image.png

Επεξ/σία από Faithlesscookiemonster
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, ekrepali είπε

@Faithlesscookiemonster Ανέβαζε νέα PDF η Νexi για τα μοντέλα που έχετε.

https://www.aade.gr/diasyndesi-pos-tameiakon-systimaton/plirofories-gia-logistes-acquirers-nsps

Για το δικό σου @1comment τσέκαρε τα βήματα μήπως είχαν παραλείψει κάτι... αν είναι να πάει η βλάβη με δική τους υπαιτιότητα. Αν και αυτό που έκανες με το factory reset, το περιπλέκει.

Με δική τους θα πάει γιατί το δεύτερο που έκανα δεν τους το είπα και ο τεχνικός είπε ότι θα ήταν δικιά μου μόνο αν το είχα ρίξει κάτω ή είχε πέσει νερό. Το συστημικό θα έπρεπε να επανέρχεται ό,τι και να είχα πατήσει. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...