Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

Άνοιξε η πλατφόρμα σήμερα για ραντεβού με τεχνικό τον Απρίλιο για να πάρετε ένα μήνα ακόμα παράταση όσοι δεν έχετε κάνει την διασύνδεση.Ζητηστε από τον τεχνικό σας να σας βάλει ραντεβού στην πλατφόρμα για να σας φύγει το άγχος όσοι ακόμα δεν έχετε ολοκληρώσει την διασυνδεση

Στο μεταξυ εμενα μου ειπε να τον παρω τηλέφωνο στις 25 για να κλεισουμε ραντεβού για τη διασυνδεση. Δεν ξερω τι διαλο φοβάται και με τραιναρει τοσο..

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Finn είπε

Στο μενου προγραμματισμός της ταμειακής. EFT-POS ρύθμιση σου δίνει το πρώτο κλειδί, Eft-pos connect σου δίνει το master κλειδί. Τρίτο βήμα είναι να δηλώσεις το σκοπό ύπαρξης του POS (αγορά, προέγκριση κτλ). Με το που έβαλα αγορά, αμέσως πέταξε το ποσό στο viva terminal

Που το δηλωνεις αυτο; την ωρα που χτυπας το ποσο;

Δημοσ.
15 minutes ago, stormrain said:

Στο μεταξυ εμενα μου ειπε να τον παρω τηλέφωνο στις 25 για να κλεισουμε ραντεβού για τη διασυνδεση. Δεν ξερω τι διαλο φοβάται και με τραιναρει τοσο..

Το ξύλο που θα φάει γιατί δεν θα δουλεύει σωστά το σύστημα, λογικά ήδη τον έχουν στο τρέξιμο όσους έχει συνδέσει

1 hour ago, 1comment said:

Λες δηλαδή ότι η αναβάθμιση αφορά ειδικά το pax a80 και θα έπρεπε να την κάνω; Αυτό που είπε ότι περνάνε αυτόματα οι ενημερώσεις; Όντως ένα πρωί που την άνοιξα έκανε μια μεγάλη ενημέρωση για κάποια λεπτά. Έβγαλα και βιντεο να το δείξω στον τεχνικό. Εκεί που γράφει write, οι αριθμοί άλλαζαν συνεχόμενα. Εικόνα

Οχι μόνο τα pax, αλλά και αυτά

Δεν έχω κάτι να σου πω απο την στιγμή που λες πως δεν θέλεις να έρθεις σε αντιπαράθεση μαζί του,  ότι σου πει αυτός.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, sdikr είπε

Δεν έχω κάτι να σου πω απο την στιγμή που λες πως δεν θέλεις να έρθεις σε αντιπαράθεση μαζί του,  ότι σου πει αυτός.

Τηλεφώνησα στην εταιρία και μου είπαν ότι εφόσον έκανα αναβάθμιση τέλος Φεβρουαρίου, τις υπόλοιπες ενημερώσεις τις παίρνει αυτόματα. Τα ίδια με τον τεχνικό δηλαδή! Καταλαβαίνεις ότι και να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με τον τεχνικό, εφόσον και η εταιρία λέει τα ίδια, δεν μπορώ να βασιστώ κάπου αλλού.

Στο αν συνδέεται απροβλημάτιστα με pax a80, μου τα μάσαγε. Αλλά μου είπε ότι βγαίνουν συνέχεια ενημερώσεις και λύνονται τα προβλήματα. 

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.
32 minutes ago, pamarakos said:

Που το δηλωνεις αυτο; την ωρα που χτυπας το ποσο;

Στο μενου προγραμματισμός, τρόποι πληρωμής

  • Thanks 1
Δημοσ.
37 minutes ago, 1comment said:

Τηλεφώνησα στην εταιρία και μου είπαν ότι εφόσον έκανα αναβάθμιση τέλος Φεβρουαρίου, τις υπόλοιπες ενημερώσεις τις παίρνει αυτόματα. Τα ίδια με τον τεχνικό δηλαδή! Καταλαβαίνεις ότι και να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με τον τεχνικό, εφόσον και η εταιρία λέει τα ίδια, δεν μπορώ να βασιστώ κάπου αλλού.

Στο αν συνδέεται απροβλημάτιστα με pax a80, μου τα μάσαγε. Αλλά μου είπε ότι βγαίνουν συνέχεια ενημερώσεις και λύνονται τα προβλήματα. 

Δεν έχω κάτι να σου πω, απο την στιγμή που σου λένε αυτό απο την εταίρια

 

Δημοσ.

σύνδεσα χθες το ICT 220 POS με μία MIRKA ταμειακή , όλα καλά , μέχρι που μία φορά τραβάει κανονικά απόδειξη το ταμείο και μία μου πετάει error 200 , χάνει το connection με το POS και αναγκάζομαι να πατάω ακύρωση και μετρητά για να μου βγάλει την απόδειξη η ταμειακή . Λέτε να είναι θέματα router η κάτι με το ethernet; , ο τεχνικός δεν έχει ιδέα..

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

Άνοιξε η πλατφόρμα σήμερα για ραντεβού με τεχνικό τον Απρίλιο για να πάρετε ένα μήνα ακόμα παράταση όσοι δεν έχετε κάνει την διασύνδεση.Ζητηστε από τον τεχνικό σας να σας βάλει ραντεβού στην πλατφόρμα για να σας φύγει το άγχος όσοι ακόμα δεν έχετε ολοκληρώσει την διασυνδεση

δώσε λινκ για την πλατφορμα σε παρακαλω

Δημοσ.

Δεν βρισκω το λινκ αλλα φανταζομαι μονο οι τεχνικοι θα μπορουν να δηλωσουν το ρεντεβου.Μιλα με τον τεχνικο σου θα ξερει να σου πει περισσοτερα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

Δεν βρισκω το λινκ αλλα φανταζομαι μονο οι τεχνικοι θα μπορουν να δηλωσουν το ρεντεβου.Μιλα με τον τεχνικο σου θα ξερει να σου πει περισσοτερα.

Αν ισχύει αυτό να δεις που ούτε ραντεβού δεν θα μας κλείνουν για να μην είναι εκτεθειμένοι αυτοί μετά με την προθεσμία του ραντεβού τους....

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

4 hours ago, Kleon2018 said:

σύνδεσα χθες το ICT 220 POS με μία MIRKA ταμειακή , όλα καλά , μέχρι που μία φορά τραβάει κανονικά απόδειξη το ταμείο και μία μου πετάει error 200 , χάνει το connection με το POS και αναγκάζομαι να πατάω ακύρωση και μετρητά για να μου βγάλει την απόδειξη η ταμειακή . Λέτε να είναι θέματα router η κάτι με το ethernet; , ο τεχνικός δεν έχει ιδέα..

Καλησπέρα.

Είναι 100% θέμα firmware της ταμειακής ... το V1 R1 T45 με ημερομηνία έκδοσης 13/2/2024 λειτουργεί μια χαρά. 2 γνωστοί μου με Μirka είχαν το ίδιο πρόβλημα.

https://support.infopos.gr/firmware-ftm/

Spoiler

3.jpg.1314b3c900c7a7640d50dd45193b72e3.jpg

 

Εγώ είχα ίδιο πρόβλημα με error 200 με την Arcadia... και στις 8/3 αναβαθμίστηκε μόνη της ένα βράδυ αφού έκοψα Ζ.

Κι άλλος συμφορουμήτης που παραθέτω είχε παρόμοιο πρόβλημα με την Carina. ⬇️ 

On 01/03/2024 at 12:39, thanosoik said:

Καλημέρα. Είχα πρόβλημα με το vx 520 πειραιώς. Ενώ γινόταν οι σύνδεση με την ταμειακή καρίνα net 2 infopos έχανε επικοινωνία. Τρεις μέρες στο ίδιο πρόβλημα. Όταν το κανε διαγραφή από την ταμειακή και το ξανά έκανε εγκατάσταση δούλευε μετά από λίγη ώρα έκλεινε επικοινωνία και γινότανε ο χαμός. Τελικά χθες το βράδυ με πήρε τηλέφωνο αυτός με τις ταμειακές να περάσουν καινούργια αναβάθμιση στην ταμειακή. Μετά από αυτό δουλεύουν όλα άψογα. 

 

 

Ρώτα τον τεχνικό σου ή την infopos αν υπάρχει κάποια επιλογή στο menu, να ζητήσεις αναβάθμιση επι τόπου. Aλλιώς ή περιμένεις τον ανάδρομο ερμή να αναβαθμιστεί μόνη της κάποια μέρα όπως η δική μου, ή την πας στον τεχνικό να σου βάλει το καινούργιο firmware χειροκίνητα.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ.

Καταφερε κανεις διασυνδεση pos VX520 με Subtotal one? O τεχνικος λεει οτι φταιει το pos , τη subtotal δεν την βρισκεις στο τηλεφωνο, epay ουτε καν πετυχαινεις κανεναν. Ειμαι αναμεσα να αλλαξω ταμειακη,να αλλαξω pos , να αλλαξω και τα 2 ή να βαλω παροχο cloud?🤪

Δημοσ.
3 ώρες πριν, manolo8 είπε

Καταφερε κανεις διασυνδεση pos VX520 με Subtotal one? O τεχνικος λεει οτι φταιει το pos , τη subtotal δεν την βρισκεις στο τηλεφωνο, epay ουτε καν πετυχαινεις κανεναν. Ειμαι αναμεσα να αλλαξω ταμειακη,να αλλαξω pos , να αλλαξω και τα 2 ή να βαλω παροχο cloud?🤪

Έχω και εγώ το vx520 της cardlink και άκουσα από δύο διαφορετικούς τεχνικούς ότι περιμένουν νέο update την επόμενη εβδομάδα....  Από την άλλη πάλι η cardlink σε χθεσινή επικοινωνία μου είπε δεν ισχύει κάτι τέτοιο.... Απλά περιμένουμε και βλέπουμε..... Ερώτηση: όταν πετύχει η διασύνδεση πως το βλέπει η ΑΑΔΕ;  Έχω γνωστούς που έχουν κάνει διασύνδεση εδώ και 10 μέρες και ακόμα τους στέλνει μήνυμα να προχωρήσουν στην διασύνδεση μέχρι τέλος του μήνα....

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

Δεν βρισκω το λινκ αλλα φανταζομαι μονο οι τεχνικοι θα μπορουν να δηλωσουν το ρεντεβου.Μιλα με τον τεχνικο σου θα ξερει να σου πει περισσοτερα.

Σωστά

https://www.aade.gr/efarmogi/mitroo-parehomenon-ypiresion-tehnikis-ypostirixis-fim

11 ώρες πριν, maverick290402 είπε

Αν ισχύει αυτό να δεις που ούτε ραντεβού δεν θα μας κλείνουν για να μην είναι εκτεθειμένοι αυτοί μετά με την προθεσμία του ραντεβού τους....

Και πάλι σωστά

Δημοσ.
6 hours ago, manolo8 said:

Ειμαι αναμεσα να αλλαξω ταμειακη,να αλλαξω pos , να αλλαξω και τα 2 ή να βαλω παροχο cloud?🤪

That is the question...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...