Προς το περιεχόμενο

Wordpress ή blogger?


valadsk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω να δημιουργήσω ένα ενημερωτικό site πραγματικών προσφορών σαν το lagonika.gr. έχω ήδη το domain που δείχνει σε blogger και template που μου άρεσε, το αγόρασα και το πέρασα.

Επειδή το σκέφτομαι σαν το βασικό μου επάγγελμα, wordpress ή blogger?

είμαι αρχάριος από διαχείριση ιστοσελίδων, αλλά δουλεύω το wordpress 10+ χρόνια σαν απλός συντάκτης. Στη διαχείριση με προβληματίζει. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, valadsk είπε

Θέλω να δημιουργήσω ένα ενημερωτικό site πραγματικών προσφορών σαν το lagonika.gr. έχω ήδη το domain που δείχνει σε blogger και template που μου άρεσε, το αγόρασα και το πέρασα.

Επειδή το σκέφτομαι σαν το βασικό μου επάγγελμα, wordpress ή blogger?

είμαι αρχάριος από διαχείριση ιστοσελίδων, αλλά δουλεύω το wordpress 10+ χρόνια σαν απλός συντάκτης. Στη διαχείριση με προβληματίζει. 

 

 

Όσο δεν θες να πειράξεις κώδικα θεωρώ ότι θα τα καταφέρεις. Βέβαια το να γνωρίζεις λίγα πράγματα από Web Development θα σε κάνει να λύνεις τα προβλήματα γρηγορότερα.

Υπάρχουν πάντως courses όπως το παρακάτω για no-coders αλλά η άποψη μου είναι η παραπάνω. Πάντως αν δεν δοκιμάσεις δεν θα μάθεις.

https://www.udemy.com/course/wordpress-for-non-coders/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Αν θέλεις να κάνεις κάτι επαγγελματικό τότε θα σου πρότεινα να βρεις μια εταιρεία. 

Να μπορέσει να υποστηρίξη όλα αυτά που θέλεις. 

Θα μπορούσα να το αναλάβω αν έχω παραπάνω πληροφορίες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/3/2023 στις 9:37 ΜΜ, valadsk είπε

Θέλω να δημιουργήσω ένα ενημερωτικό site πραγματικών προσφορών σαν το lagonika.gr. έχω ήδη το domain που δείχνει σε blogger και template που μου άρεσε, το αγόρασα και το πέρασα.

Επειδή το σκέφτομαι σαν το βασικό μου επάγγελμα, wordpress ή blogger?