Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v4


Malthador

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, Bourdoulas είπε

Κρίμα να μην κατεβάσουν λίγο ακόμη τα fps να απολαύσουμε 100% κινηματογραφική εμπειρία .

Λάθος να μην πάνε απευθείας στα 24 fps. Θέλω να πιστεύω ότι θα καταλάβουν το λάθος τους και θα βγάλουν day one patch "The True Cinematic Experience of Madness in 24fps".

Μη βάζεις ιδέες.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, TutaKachun said:

Ωχ, πέφτει τσεκούρι κατευθείαν σε αυτούς που δεν τα πήγαν καλά εμπορικά... Δεν δίνουν δεύτερη ευκαιρία.

Είμαι περίεργος να δω πόσα από όλα αυτά τα δεκάδες στούντιο θα μείνουν στο τέλος κάτω από την ομπρέλα της MS. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Ωχ, πέφτει τσεκούρι κατευθείαν σε αυτούς που δεν τα πήγαν καλά εμπορικά... Δεν δίνουν δεύτερη ευκαιρία.

Δεν βγάζεις άκρη πουθενά δυστυχώς..

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, stevenfins said:

Δεν βγάζεις άκρη πουθενά δυστυχώς..

 

Καλά το παραπάνω tweet είναι ο ορισμός του "σε σφάζω με το γάντι κομψά και με ευπρέπεια". 

Βέβαια είναι αναμενόμενο ένας μικρός τίτλος όπως το Hi-Fi Rush να μην είναι αρκετός (παρά την "επιτυχία") για να φέρει υπερκέρδη σε μεγαθήριο πολυεθνική αξίας 3 τρισεκατομμυρίων...

Νομίζω ο ντόρος γίνεται περισσότερο για το Ghostwire που ήταν full AAA τίτλος παρά για το Rush...

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Καλά το παραπάνω tweet είναι ο ορισμός του "σε σφάζω με το γάντι κομψά και με ευπρέπεια". 

Βέβαια είναι αναμενόμενο ένας μικρός τίτλος όπως το Hi-Fi Rush να μην είναι αρκετός (παρά την "επιτυχία") για να φέρει υπερκέρδη σε μεγαθήριο πολυεθνική αξίας 3 τρισεκατομμυρίων...

Σίγουρα κέρδη που να έκαναν τη διαφορά στη Microsoft δεν έκανε. Λίγα παιχνίδια θα μπορούσαν. Παιχνίδια επιπέδου call of duty, GTA κλπ. Δεν νομίζω άλλωστε να περίμενε και κάτι τέτοιο. Ούτε να είχε η tango τα έξοδα τέτοιων studio.

Με την κυκλοφορία όμως τέτοιων παιχνιδιών μεγαλώνει και κάνει πιο ελκυστική τη βιβλιοθήκη του gamepass. Αυτός πιστεύω ήταν ο σκοπός τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πίσω στον Φλεβάρη μετά το hifi rush. Καλά γέρασε και αυτό

 

Και σχετικό σχόλιο από τον Ceo των Ori παιχνιδιών

Και τέλος, νέο controller

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντομεταξύ και το Hifi-Rush αλλά και το Ghostwire Tokyo τα κατα-ευχαριστήθηκα. Και για το δεύτερο είχανε πει οτι θα βγάζανε sequel, λάθος θυμάμαι; Κρίμα..

Καλά τους άλλους, τους έφαγε η παπάτζα το Redfall..

Πάντως δεν έχουμε παράπονο, εμείς οι χρήστες xbox δεν πλήττουμε ποτέ. Όλο ευχάριστα νέα έρχονται για την πλατφόρμα 😁 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως όταν γίνονται εξαγορές έρχονται συγχωνεύσεις, απολύσεις και άλλα τέτοια. Αλλά εκεί στην Microsoft δεν έχουν διαχειριστεί καθόλου καλά όλο το επικοινωνιακό παιχνίδι.

Από την μια λένε θέλουν να επενδύσουν στην Ιαπωνία και από την άλλη κλείνουν ιαπωνικό studio. Λένε θα αφήσουν τα studios να λειτουργήσουν μόνα τους αλλά τώρα μπαίνει φρένο. Το marketing team δεν ξέρω τι clowns πρέπει να είναι.

 

Αντίστοιχα πράγματα κάνει και η Sony και η EA και άλλοι αλλά τουλάχιστον παραδίδουν παιχνίδια που κάνουν καλές πωλήσεις και ο κόσμος γουστάρει. Αυτό που έχει σημασία στην τελική είναι το τελικό προϊόν, αν είναι καλό τότε το damage control σε τέτοια νέα είναι σχεδόν αυτόματο. Από μεριάς Microsoft πιστεύω απέτυχε σε αυτή την γενιά σε πολλούς τομείς. Ας ελπίσουμε να έβαλαν μυαλό για την επόμενη γενιά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το ''να λειτουργήσουν τα studios μόνα τους'' μας έφαγε και το Xbox δεν έχει πολλές παιχνιδάρες 3.5 χρόνια μετά..Η Sony δεν δίνει τέτοια λάσκα, πιέζει να βγει δυνατό αποτέλεσμα αλλιώς το τρώει η μαρμάγκα το studio σε χρόνο dt.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, lkv100 είπε

έρχονται συγχωνεύσεις

Πιο πολύ αυτό νομίζω γίνεται

Όποιος είναι άξιος δεν χάνεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, firepc είπε

Πιο πολύ αυτό νομίζω γίνεται

Όποιος είναι άξιος δεν χάνεται

H Arkane Austin που ειχε βγαλει το Prey, δεν ηταν αξια δλδ. Ή η Tango με τοσες καλες κυκλοφοριες..

Δεν μας τα λενε καθολου καλα εκει στη ΜΣ εχω να πω εγω, να δουμε που θα φτασουν.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, kostiger είπε

H Arkane Austin που ειχε βγαλει το Prey, δεν ηταν αξια δλδ. Ή η Tango με τοσες καλες κυκλοφοριες..

Δεν μας τα λενε καθολου καλα εκει στη ΜΣ εχω να πω εγω, να δουμε που θα φτασουν.

Για σένα μπορεί να είναι άξιο και το redfall

Αυτοί στο τέλος αριθμούς και στατιστικές κοιτάνε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...