Προς το περιεχόμενο

MSI Εγγύηση, επισκευή μητρικής.


rtyu

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

3/7/2021 αγόρασα μια μητρική MSI ,μνήμες ,τροφοδοτικό απο το κατάστημα dotpower. Τον Μάιο του 2022 νέκρωσε ο υπολογιστής. Αγόρασα μια καινούργια μητρική και ως σήμερα είναι όλα εντάξει. Συμπέρασμα φταίει η μητρική. Επικοινώνησα με το dotpower για την επισκευή της MSI και μου έγραψε να στείλω την μητρική σε αυτούς , αυτοί θα την στείλουν στην Γερμανία...

''Να σας ενημερώσουμε πως σε περίπτωση που το προϊόν που το προϊόν σας κριθεί ελαττωματικό και εντός ων όρων εγγυήσεως από το τεχνικό τμήμα της εταιρίας κατασκευής αλλά και από το δικό μας τεχνικό τμήμα, το προϊόν αντικατάστασης που θα λάβετε θα είναι εντελώς δωρεάν και χωρίς έξοδα αποστολής.
Σε περίπτωση που το προϊόν δεν μπορεί να ενταχθεί στην διαδικασία εγγυήσεως καλής λειτουργίας τότε το προϊόν δεν θα αντικατασταθεί αλλά θα αποσταλεί πίσω σε εσάς με τα μεταφορικά έξοδα να βαραίνουν εσάς αλλά και κόστος τεχνικού ελέγχου 20 Ευρώ.
Ο χρόνος ολοκλήρωσης της παραπάνω διαδικασία δεν εξαρτάτε από το κατάστημα μας μόνο καθώς το προϊόν θα ελεγχθεί εντός 2 ημερών και θα αποσταλεί προς ολοκλήρωση του ελέγχου και κάλυψης του εντός των όρων εγγυήσεως στην Γερμανία όπου και βρίσκετε ένα από τα service της εταιρίας κατασκευής.
Σας εξυπηρέτησε ο συνεργάτης με κωδικό 713.
Με εκτίμηση ,Ομάδα Dotpower.gr Τηλ: 210 220 85 85 Site: www.dotpower.gr Email: [email protected]''
Λόγο ότι θα πήγαινα στην Αθήνα αρχές 23 δεν θεώρησα σκόπιμο να ασχοληθώ .Τον Φεβρουάριο 23 όταν πήγα στο κατάστημα dotpower είδα ένα άδειο σαν εγκαταλελειμμένο κτίριο.
Εκανα εγγραφή στην ιστοσελίδα της MSI 3/2023 και σχετικό αίτημα επισκευής ,μου απάντησαν δίνοντας μου ένα εισιτήριο  
MSI OCSS <[email protected]>
Προς:χχχχχχχχ@yahoo.gr
Τρί 14 Μαρ στις 3:05 μ.μ.
Notice: Please reply to this email directly, do not remove or modify the subject.Ticket:
926...Not working.
Content:Dear r....   χχχχχχχ
thank you for contacting us. 
We're sorry to hear you've been experiencing issues with one of our products.
Please be informed that all warranty responsibilities for components such as graphics cards, motherboards, gaming gear, liquid cooling, chassis, are given only to the distributor, which means for end-users that warranty repair requests must be made to the shop where the unit was bought.
If there are any issues with the RMA process, please contact our RMA team at the following address: Desktop Computer Components RMA: [email protected]
Have a great day!
All the best,
MSI Customer Service Team
 For other general inquiries, feel free to visit the FAQ section on our website. We’ll find you the best support options
※This ticket will be closed automatically after 3 days should there be no further comments or responses after it being answered.
※As we really value your feedback, please let us know about your customer experience by filling out the short survey, once the ticket is closed. Thank you!Please do not change the subject if you reply directly, or you can login into account.msi / to reply, Thank you.
Τους απάντησα ότι το κατάστημα έχει κλείσει.
Μου απάντησαν ξανά το ίδιο :We're sorry to hear you've been experiencing issues with one of our products.
Please be informed that all warranty responsibilities for components such as graphics cards, motherboards, gaming gear, liquid cooling, chassis, are given only to the distributor, which means for end-users that warranty repair requests must be made to the shop where the unit was bought.
If there are any issues with the RMA process, please contact our RMA team at the following address: Desktop Computer Components RMA: [email protected]
Have a great day! All the best, MSI Customer Service Team
Τους απάντησα ότι το κατάστημα έχει κλείσει μόνιμα.
Μου απαντάνε :Dear Customer, How may I help you? Pozdrawiam/Kind Regards,Gabriel ......icz . Customer Service Specialist. MSI Polska Sp. z o.o
Τους απαντώ , η μητρική είναι πεθαμένη ,το κατάστημα έχει κλείσει μόνιμα  η μητρική είναι εντός εγγύησης. 
Μου απαντούν :Dear Customer,Kindly please to provide proof of purchase and serial no. of your device.
Τους απαντώ στέλνοντας τους την απόδειξη αγοράς.
Μου απαντούν :
ο χρήστης MSI OCSS <[email protected]> έγραψε:
Notice: Please reply to this email directly, do not remove or modify the subject.Ticket:
926752Not working.Content:Dear r.....   ......
thank you for your response.   In this case, please contact our RMA team at the following address: Desktop Computer Components RMA: [email protected] to check for any available solutions.
Please let us know whether you have any further questions and we'll do our best to help!  Have a great day! All the best,MSI Customer Service Team
 For other general inquiries, feel free to visit the FAQ section on our website. We’ll find you the best support options
※This ticket will be closed automatically after 3 days should there be no further comments or responses after it being answered.
As we really value your feedback, please let us know about your customer experience by filling out the short survey, once the ticket is closed. Thank you!
Τους απαντώ: this process is complex and confusing. Four emails. You are making fun of me . Never again msi
Μου απαντούν:
Desktop Computer Components RMA [EMEA] <[email protected]>
Πέμ 16 Μαρ στις 10:03 π.μ. Dear Customer,  Please be advised that under the normal process, please contact your retailer / distributor for warranty repair.This time we will make an exception and receive warranty repairs directly from you. Remember that:
1) we will repair or replace your product with the same model under the warranty,
2) If the product is beyond repair, we can offer you a replacement with an upgraded model, but you need to cover the difference between the market price of both products - so we offer a payment conversion (+ shipping, handling, etc.),
3) credit in this situation is impossible.
Note: Please send only Motherboard/VGA for a repair, all Components/accessories (such as manuals, CDs, etc.) attached to MB/VGA will be scrapped – it won’t be sent back if we receive in RMA.We will issue an RMA, but you need to ship the device at your own expense and we will ship the device after repair at our expense.
If you agree, please provide your RMA details below:
Full name and surname:
Address:City:Postal Code:Telephone:E-mail:Serial number:Error description:Copy of the invoice / proof of purchase   Pozdrawiam/Kind Regards MSI Polska Sp. z o.o. ........Poland   Wrocławskie
 
ΜΠΛΑ,ΜΠΛΑ,ΜΠΛΑ Χωρίς ουσία ΠΟΤΕ ΠΙΑ MSI .
υ.γ μην γράψετε για ΓΓΚαταναλωτή ...και άλλες μόνο στον τίτλο υπηρεσίες του κράτους.
 
 
 
Επεξ/σία από rtyu
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1ο. λάθος

Έγινε αγορά από κατάστημα  "κουτί πυροτεχνημάτων" με ανά πάσα ώρα και στιγμή ενδεχόμενο να εκραγεί και δε μπορείς να κάνεις τίποτα για να το σταματήσεις. 

2ο. notes

Αγορά ακριβών components (άνω των 100€) από Ελλάδα μόνο σε ειδικές περιπτώσεις προσφορών και με το σκεπτικό εφόσον γίνει κατι να έχεις το νόμο στα χέρια και τους πριζεις. Αγορά μόνο από επώνυμες αλυσίδες τουλάχιστον.

Ιδανικότερη λύση αγορά από Αμαζον ας είναι και ακριβότερα ξέρω γω 

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

1ο. λάθος

Έγινε αφορά από κατάστημα  "κουτί πυροτεχνημάτων" με ανά πάσα ώρα και στιγμή να εκραγεί και δε μπορείς να κάνεις τίποτα για να το σταματήσεις. 

2ο. notes

Αγορά ακριβών components (άνω των 100€) από Ελλάδα μόνο σε ειδικές περιπτώσεις προσφορών και με το σκεπτικό εφόσον γίνει κατι να έχεις το νόμο στα χέρια και τους πριζεις. Αγορά μόνο από επώνυμες αλυσίδες τουλάχιστον.

Ιδανικότερη λύση αγορά από Αμαζον ας είναι και ακριβότερα ξέρω γω 

καλά τα λες αλλά πολλοί για να γλυτώσουν 20,30 ευρώ προτιμάνε κουκουρούκου κατάστημα και ενώ βλέπουν την φόλα,κάνουν αγορά και μετά παραπονιούνται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/3/2023 στις 6:16 ΜΜ, rtyu είπε
ΜΠΛΑ,ΜΠΛΑ,ΜΠΛΑ Χωρίς ουσία ΠΟΤΕ ΠΙΑ MSI .
υ.γ μην γράψετε για ΓΓΚαταναλωτή ...και άλλες μόνο στον τίτλο υπηρεσίες του κράτους.
 

Αντιθετα εγω μονο τα καλυτερα εχω να πω

image.png.e3582845b8e1f56b13be74254ac4e515.png

Στις 16/3/2023 στις 6:16 ΜΜ, rtyu είπε

Στελνεις στο αμερικανικο. 1ο φαουλ

Στις 16/3/2023 στις 6:16 ΜΜ, rtyu είπε

thank you for your response.   In this case, please contact our RMA team at the following address: Desktop Computer Components RMA: [email protected] to check for any available solutions.

Σου προσφερουν λυση

Στις 16/3/2023 στις 6:16 ΜΜ, rtyu είπε

Τους απαντώ: this process is complex and confusing. Four emails. You are making fun of me . Never again msi

Και απαντας αυτο.

Στις 16/3/2023 στις 6:16 ΜΜ, rtyu είπε

Note: Please send only Motherboard/VGA for a repair, all Components/accessories (such as manuals, CDs, etc.) attached to MB/VGA will be scrapped – it won’t be sent back if we receive in RMA.

Δεν ξερω αν το εκανες εσυ κοκκινο για να το διαβασουμε, αλλα αυτο ισχυει σε ολες τις εταιρειες

Στις 16/3/2023 στις 6:16 ΜΜ, rtyu είπε

We will issue an RMA

???

Αρα υπαρχει λυση

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/3/2023 στις 3:00 ΜΜ, SabotazNic είπε

Αντιθετα εγω μονο τα καλυτερα εχω να πω

Καλημέρα.

Δεν διευκρινίζεις αν αναφέρεσαι σε αγορά από την Ελλάδα  κι έκλεισε το κατάστημα αγοράς.

Στις 19/3/2023 στις 3:00 ΜΜ, SabotazNic είπε

Στελνεις στο αμερικανικο. 1ο φαουλ

Γράφεις ότι έστειλα στο Αμερικάνικο. Γιατί δεν με κατεύθυναν (εσύ λες πως είναι λάθος) στο σωστό; Αρα σωστά επικοινώνησα αφού πρώτα έκανα εγγραφή και ακολούθησα τις οδηγίες στην ιστοσελίδα της MSI.

 

Στις 19/3/2023 στις 3:00 ΜΜ, SabotazNic είπε

Σου προσφερουν λυση

Κατά την άποψή σου και της MSI ,λύση είναι να πληρώσω την διαφορά με άλλη μητρική ;Δηλαδή αν η μητρική κόστισε όταν την αγόρασα σε προσφορά -50%-70% π.χ 50€ και η προτεινόμενη από την MSI POLAND 120€ να πληρώσω επιπλέον 70€ ; Μάλλον δούλεμα είναι.

Στις 19/3/2023 στις 3:00 ΜΜ, SabotazNic είπε

Δεν ξερω αν το εκανες εσυ κοκκινο για να το διαβασουμε, αλλα αυτο ισχυει σε ολες τις εταιρειες

Δεν έγραψα εγώ αυτό με τα κόκκινα γράμματα .

 

Στις 19/3/2023 στις 3:00 ΜΜ, SabotazNic είπε

Και απαντας αυτο.

Εσύ τι θα έγραφες όταν μετά από κάθε email ο επόμενος σε ρωτούσε από την αρχή και μετά σε παρέπεμπε αλλού;

Στις 19/3/2023 στις 3:00 ΜΜ, SabotazNic είπε

Αρα υπαρχει λυση

;Να πληρώσω 20+€ μεταφορικά , πιθανό 50+€ την διαφορά με την νέα μητρική .Λύση όπως την βλέπεις εσύ υπάρχει , εγγύηση δεν υπάρχει.

Τελευταία εξήγηση από την Πολωνία 20/2/2023 

Dear Customer,This is an optional solution in case (εννοεί να πληρώσω την διαφορά), we will be not able to repair your device and there will be no available model to provide as replacement.

Pozdrawiam/Kind Regards,

Ερώτηση :Δεν γνωρίζουν αν υπάρχει ''available model to provide as replacement'' ώστε να μπορώ να ξέρω αν θα πληρώσω;

Προφανώς με προτρέπουν να μην κάνω την διαδικασία και να αγοράσω νέα μητρική.

Απο 22-5-2023 το σύστημα μου δουλεύει με μια Gigabyte  μητρική.

Στις 19/3/2023 στις 2:19 ΜΜ, ICE-T είπε

καλά τα λες αλλά πολλοί για να γλυτώσουν 20,30 ευρώ προτιμάνε κουκουρούκου κατάστημα και ενώ βλέπουν την φόλα,κάνουν αγορά και μετά παραπονιούνται.

Κακοπροαίρετο , εκτός θέματος , χωρίς λόγο το σχόλιο σου. Το θέμα δεν είναι το κατάστημα DOTPOWER  αλλά η υποστήριξη πελατών της MSI.

Στις 19/3/2023 στις 8:27 ΠΜ, 7nisiotis είπε

1ο. λάθος

Δεν είναι το θέμα το κατάστημα αλλά η υποστήριξη πελατών MSI

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, rtyu είπε

Καλημέρα.

Δεν διευκρινίζεις αν αναφέρεσαι σε αγορά από την Ελλάδα  κι έκλεισε το κατάστημα αγοράς.

Γράφεις ότι έστειλα στο Αμερικάνικο. Γιατί δεν με κατεύθυναν (εσύ λες πως είναι λάθος) στο σωστό; Αρα σωστά επικοινώνησα αφού πρώτα έκανα εγγραφή και ακολούθησα τις οδηγίες στην ιστοσελίδα της MSI.

 

Κατά την άποψή σου και της MSI ,λύση είναι να πληρώσω την διαφορά με άλλη μητρική ;Δηλαδή αν η μητρική κόστισε όταν την αγόρασα σε προσφορά -50%-70% π.χ 50€ και η προτεινόμενη από την MSI POLAND 120€ να πληρώσω επιπλέον 70€ ; Μάλλον δούλεμα είναι.

Δεν έγραψα εγώ αυτό με τα κόκκινα γράμματα .

 

Εσύ τι θα έγραφες όταν μετά από κάθε email ο επόμενος σε ρωτούσε από την αρχή και μετά σε παρέπεμπε αλλού;

;Να πληρώσω 20+€ μεταφορικά , πιθανό 50+€ την διαφορά με την νέα μητρική .Λύση όπως την βλέπεις εσύ υπάρχει , εγγύηση δεν υπάρχει.

Τελευταία εξήγηση από την Πολωνία 20/2/2023 

Dear Customer,This is an optional solution in case (εννοεί να πληρώσω την διαφορά), we will be not able to repair your device and there will be no available model to provide as replacement.

Pozdrawiam/Kind Regards,

Ερώτηση :Δεν γνωρίζουν αν υπάρχει ''available model to provide as replacement'' ώστε να μπορώ να ξέρω αν θα πληρώσω;

Προφανώς με προτρέπουν να μην κάνω την διαδικασία και να αγοράσω νέα μητρική.

Απο 22-5-2023 το σύστημα μου δουλεύει με μια Gigabyte  μητρική.

Κακοπροαίρετο , εκτός θέματος , χωρίς λόγο το σχόλιο σου. Το θέμα δεν είναι το κατάστημα DOTPOWER  αλλά η υποστήριξη πελατών της MSI.

δεν είναι κακοπροαίρετο, είναι η αλήθεια, μόνος σου γράφεις πήγα στο κατάστημα και ήταν άδειο κτίριο,αν ήταν κανονικό κατάστημα θα σου έκανε αντικατάσταση το κατάστημα,η κάθε εταιρεία έχει δικό της  quality checking αν νομίζεις ότι θα είχες καλύτερη τύχη με άλλη εταιρεία,την  gigabyte ας πούμε,να παρακαλάς να μην σου κάτσει πακέτο γιατί θα απογοητευτείς.,πάνω κάτω έτσι είναι με όλες τις εταιρείες.Δεν υποστηρίζω την MSI δεν την συμπαθώ καθόλου σαν εταιρεία για να μην μου γράφεις ότι την υποστηρίζω.

Επεξ/σία από ICE-T
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, rtyu είπε

Καλημέρα.

Δεν διευκρινίζεις αν αναφέρεσαι σε αγορά από την Ελλάδα  κι έκλεισε το κατάστημα αγοράς.

Δεν θυμάμαι, αλλά έχει σημασία? Έκανα rma μέσω της msi απευθείας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, rtyu said:

Καλημέρα.

Δεν διευκρινίζεις αν αναφέρεσαι σε αγορά από την Ελλάδα  κι έκλεισε το κατάστημα αγοράς.

Γράφεις ότι έστειλα στο Αμερικάνικο. Γιατί δεν με κατεύθυναν (εσύ λες πως είναι λάθος) στο σωστό; Αρα σωστά επικοινώνησα αφού πρώτα έκανα εγγραφή και ακολούθησα τις οδηγίες στην ιστοσελίδα της MSI.

 

Κατά την άποψή σου και της MSI ,λύση είναι να πληρώσω την διαφορά με άλλη μητρική ;Δηλαδή αν η μητρική κόστισε όταν την αγόρασα σε προσφορά -50%-70% π.χ 50€ και η προτεινόμενη από την MSI POLAND 120€ να πληρώσω επιπλέον 70€ ; Μάλλον δούλεμα είναι.

Δεν έγραψα εγώ αυτό με τα κόκκινα γράμματα .

 

Εσύ τι θα έγραφες όταν μετά από κάθε email ο επόμενος σε ρωτούσε από την αρχή και μετά σε παρέπεμπε αλλού;

;Να πληρώσω 20+€ μεταφορικά , πιθανό 50+€ την διαφορά με την νέα μητρική .Λύση όπως την βλέπεις εσύ υπάρχει , εγγύηση δεν υπάρχει.

Τελευταία εξήγηση από την Πολωνία 20/2/2023 

Dear Customer,This is an optional solution in case (εννοεί να πληρώσω την διαφορά), we will be not able to repair your device and there will be no available model to provide as replacement.

Pozdrawiam/Kind Regards,

Ερώτηση :Δεν γνωρίζουν αν υπάρχει ''available model to provide as replacement'' ώστε να μπορώ να ξέρω αν θα πληρώσω;

Προφανώς με προτρέπουν να μην κάνω την διαδικασία και να αγοράσω νέα μητρική.

Απο 22-5-2023 το σύστημα μου δουλεύει με μια Gigabyte  μητρική.

Κακοπροαίρετο , εκτός θέματος , χωρίς λόγο το σχόλιο σου. Το θέμα δεν είναι το κατάστημα DOTPOWER  αλλά η υποστήριξη πελατών της MSI.

Δεν είναι το θέμα το κατάστημα αλλά η υποστήριξη πελατών MSI

Συνήθως προτείνουμε αγορά από Αμαζον γιατί τώρα αν τους έλεγες ότι αντιμετωπίζεις δυσκολίες με την εταιρεία είχες πιθανότητες να ξεμπλέξεις πιο άμεσα. Τώρα παρέβλεψε το αυτό και προσπάθησε να βρεις το μειλ του ευρωπαϊκού τμήματος. Γράψε ότι χρειάζεσαι το μηχάνημα γιατί είναι μέρος της δουλειάς σου κιόλας ξέρω γω work from home κλπ

Γενικότερα πρόβλημα μπορεί να εμφανιστεί με κάθε εταιρεία καθώς μπορεί να αλλάξουν πολιτικές στο αψε σβήσε.

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, rtyu είπε

Καλημέρα.

Δεν διευκρινίζεις αν αναφέρεσαι σε αγορά από την Ελλάδα  κι έκλεισε το κατάστημα αγοράς.

Γράφεις ότι έστειλα στο Αμερικάνικο. Γιατί δεν με κατεύθυναν (εσύ λες πως είναι λάθος) στο σωστό; Αρα σωστά επικοινώνησα αφού πρώτα έκανα εγγραφή και ακολούθησα τις οδηγίες στην ιστοσελίδα της MSI.

 

Κατά την άποψή σου και της MSI ,λύση είναι να πληρώσω την διαφορά με άλλη μητρική ;Δηλαδή αν η μητρική κόστισε όταν την αγόρασα σε προσφορά -50%-70% π.χ 50€ και η προτεινόμενη από την MSI POLAND 120€ να πληρώσω επιπλέον 70€ ; Μάλλον δούλεμα είναι.

Δεν έγραψα εγώ αυτό με τα κόκκινα γράμματα .

 

Εσύ τι θα έγραφες όταν μετά από κάθε email ο επόμενος σε ρωτούσε από την αρχή και μετά σε παρέπεμπε αλλού;

;Να πληρώσω 20+€ μεταφορικά , πιθανό 50+€ την διαφορά με την νέα μητρική .Λύση όπως την βλέπεις εσύ υπάρχει , εγγύηση δεν υπάρχει.

Τελευταία εξήγηση από την Πολωνία 20/2/2023 

Dear Customer,This is an optional solution in case (εννοεί να πληρώσω την διαφορά), we will be not able to repair your device and there will be no available model to provide as replacement.

Pozdrawiam/Kind Regards,

Ερώτηση :Δεν γνωρίζουν αν υπάρχει ''available model to provide as replacement'' ώστε να μπορώ να ξέρω αν θα πληρώσω;

Προφανώς με προτρέπουν να μην κάνω την διαδικασία και να αγοράσω νέα μητρική.

Απο 22-5-2023 το σύστημα μου δουλεύει με μια Gigabyte  μητρική.

Κακοπροαίρετο , εκτός θέματος , χωρίς λόγο το σχόλιο σου. Το θέμα δεν είναι το κατάστημα DOTPOWER  αλλά η υποστήριξη πελατών της MSI.

Δεν είναι το θέμα το κατάστημα αλλά η υποστήριξη πελατών MSI

Σου είπαν ότι θα προσπαθήσουν να στην επισκευασουν. Αν δεν γίνεται επισκευή θα στην αντικαταστήσουν με ίδιο / παρόμοιο μοντέλο. Αν δεν υπάρχει τότε θα σου προτείνουν κάποιο καλύτερο μοντέλο και θα πληρώσεις την διαφορά. 

 

Συγνώμη, τι άλλο θες να κάνουν? 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Herald είπε

Σου είπαν ότι θα προσπαθήσουν να στην επισκευασουν. Αν δεν γίνεται επισκευή θα στην αντικαταστήσουν με ίδιο / παρόμοιο μοντέλο. Αν δεν υπάρχει τότε θα σου προτείνουν κάποιο καλύτερο μοντέλο και θα πληρώσεις την διαφορά. 

 

Συγνώμη, τι άλλο θες να κάνουν? 

Αν δεν έχουν ίδιο/παρόμοιο το πιο φιλικο προς τον καταναλωτή θα ήταν να κάνουν δωρεάν το "upgrade"

Πάντως ο OP νομίζω πως κατάλαβε λάθος, το κατάστημα εδώ του είπε για χρέωση μεταφορικών και κόστος ελέγχου 20 ευρώ αν απορριφθεί το rma, ο AIB δεν είδα να του γράφει πουθενά για το κόστος της διαδικασίας. Υποθέτω πως του ζήτησαν τα στοιχεία για να του δώσουν ετικέτα για την μεταφορική.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, hln3 είπε

Αν δεν έχουν ίδιο/παρόμοιο το πιο φιλικο προς τον καταναλωτή θα ήταν να κάνουν δωρεάν το "upgrade"

Πάντως ο OP νομίζω πως κατάλαβε λάθος, το κατάστημα εδώ του είπε για χρέωση μεταφορικών και κόστος ελέγχου 20 ευρώ αν απορριφθεί το rma, ο AIB δεν είδα να του γράφει πουθενά για το κόστος της διαδικασίας. Υποθέτω πως του ζήτησαν τα στοιχεία για να του δώσουν ετικέτα για την μεταφορική.
 

Ε καλά εντάξει το πιο φιλικό είναι να του κάνουν και δώρο 1000 ευρω

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, hln3 είπε

Αν δεν έχουν ίδιο/παρόμοιο το πιο φιλικο προς τον καταναλωτή θα ήταν να κάνουν δωρεάν το "upgrade"

Πάντως ο OP νομίζω πως κατάλαβε λάθος, το κατάστημα εδώ του είπε για χρέωση μεταφορικών και κόστος ελέγχου 20 ευρώ αν απορριφθεί το rma, ο AIB δεν είδα να του γράφει πουθενά για το κόστος της διαδικασίας. Υποθέτω πως του ζήτησαν τα στοιχεία για να του δώσουν ετικέτα για την μεταφορική.
 

Συνήθως ο πελάτης πληρώνει τα μεταφορικά του πήγαινε και ο κατασκευαστής τα μτφ του έλα. 

Αυτό είναι το νόμιμο και ισχύει σχεδόν παντού.

Για την ιστορία, είχα 2x2gb ddr3 1600Mhz , χάλασε το 1 στικάκι έστειλα στην εταιρεία για rma, δεν είχαν ίδιο/αντιστοιχο, μου πρότειναν να μου στείλουν ένα 4αρη στικ αλλά τους γκρίνιαξα για το dual channel και μου έστειλαν 2x4 2133mhz και χωρίς να στείλω πίσω τίποτα. Όλα αυτά η PNY απο Γαλλία.  Χρόνος: μεσα σε 4 μέρες όλα αυτά

Επεξ/σία από leros2004
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα που έκλεινε το pc έτσι στο ξαφνικό μετά της 2 ώρες συνεχόμενης χρήσης, την πήγα σε έναν τεχνικό να μου βρει το πρόβλημα και ήταν τελικά η μητρική(B450M MORTAR MAX MSI) Πήγα στο μαγαζί , εξήγησα τι συνέβη και την πήραν να την δούνε. Μέσα σε μια εβδομάδα μου την άλλαξαν και πήρα άλλης εταιρίας καθώς δεν με κάλυψε η msi. Τώρα δεν ξέρω μήπως επειδή εσύ θες επισκευή μήπως είναι εντελώς διαφορετική διαδικασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, AimiliosKortesis είπε

Εμένα που έκλεινε το pc έτσι στο ξαφνικό μετά της 2 ώρες συνεχόμενης χρήσης, την πήγα σε έναν τεχνικό να μου βρει το πρόβλημα και ήταν τελικά η μητρική(B450M MORTAR MAX MSI) Πήγα στο μαγαζί , εξήγησα τι συνέβη και την πήραν να την δούνε. Μέσα σε μια εβδομάδα μου την άλλαξαν και πήρα άλλης εταιρίας καθώς δεν με κάλυψε η msi. Τώρα δεν ξέρω μήπως επειδή εσύ θες επισκευή μήπως είναι εντελώς διαφορετική διαδικασία.

Είναι διαφορετική διαδικασία γιατί αναφέρει πως δεν μπορεί να εντοπίσει τον πωλητή.
Άλλο πράγμα η εγγύηση πωλητή και άλλο η εγγύηση κατασκευαστή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Herald είπε

Συγνώμη, τι άλλο θες να κάνουν? 

 

7 ώρες πριν, Herald είπε

Ε καλά εντάξει το πιο φιλικό είναι να του κάνουν και δώρο 1000 ευρω

Αυτή είναι προβοκατόρικη απάντηση. Να λείπουν  οι ειρωνείες . Τι θέλω να κάνουν; Να μου παρέχουν λειτουργική συσκευή (μητρική) για τρία χρόνια  που μου υποσχέθηκαν (εγγύηση). Αν δεν μπορούν να μην πουλάνε στην Ελλάδα. 

8 ώρες πριν, hln3 είπε

Αν δεν έχουν ίδιο/παρόμοιο το πιο φιλικο προς τον καταναλωτή θα ήταν να κάνουν δωρεάν το "upgrade"

Αυτό έπρεπε να κάνουν σε μια Ευρωπαϊκή χώρα .Μας θεωρούν σοβαρή χώρα ;ΟΧΙ! Σήμερα  έψαχνα εγχειρίδιο για το ZYXEL VMG8623-T50B . Η  δήλωση προϊόντος είναι  στα Αγγλικά, Γερμανικά, Φιλανδικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Ολλανδικά, Ισπανικά, Σουηδικά, Ρώσικα , Τσέχικα, Δανέζικα, Εσθονικά, Ουγγρικά , Νορβηγικά, Πολωνικά, Πορτογαλικά, Σλοβένικα, Λετονικά, Λιθουανικά, Ρουμανικά, Βουλγαρικά , Τουρκικά.

Ερώτηση των -1000€ Ποια γλώσσα λείπει; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...