Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, firepc είπε

 

BF1, RDR2, BA Knight και Metro Exodus

Απο εκει και μετά μονο downgrade

Όλως τυχαίως όλα τα τελευταία της καθαρής raster γενιάς χωρίς upscalers ή άθλια TAA κλπ. Σε μερικά βέβαια μπήκαν τσόντα μετά για να βοηθήσουν τις μισοπλέμονες τότε Turing όσο αναφορά τα πρώτα RT. Είμαστε ακόμα 3-4 γενιές πίσω μέχρι να γίνει πιο mainstream το PT χωρίς να χρειαζόμαστε upscalers από 480p ή 4xframegen και ιστορίες για αγρίους. Όταν συμβεί αυτό και έχουμε from the ground up PT games με GI, Reflections, Shadows και neural textures με πολύ καλύτερους denoiser/upscalers και με μεγαλύτερες input αναλύσεις θα δούμε το επόμενο μεγάλο bump.

Αυτή τη στιγμή ή έχεις ψευτό RT (straight console ports) ή ολίγον από RT σε σημεία που δε κάνει διαφορά πολλές φορές και έχεις και θέμα και με τον denoiser και κάποια ελάχιστα με μερικό/full pt που οριακά είναι playable σε 5090 σε normal αναλύσεις χωρίς framegen.

Και υπάρχει και το πρόβλημα ότι παιχνίδια που έχουν φτιαχτεί έχοντας υπόψιν τον παράγοντα TAA/DLSS/FSR για να κρύψουν κάτω από το χαλάκι ατέλειες, δείχνουν μετά άθλια σε native για αυτόν ακριβώς τον λόγο.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για ακόμη μια φορά θα πρέπει να καταλάβεις εσύ και οι υπόλοιποι ότι τα upscalers και τα FG κλπ ήρθαν για να μείνουν, το native έχει πεθάνει. Ήδη οι επόμενες κονσόλες θα έχουν και FG. Το PT δεν θα γίνει ΠΟΤΕ mainstream γιατί όσο θα δυναμώνει το HW, τόσο θα αυξάνουν τα bounces κλπ..Άρα πάλι στα ίδια θα ερχόμαστε όσον αφορά την απόδοση και τα upscalers θα κάνουν τη δουλειά(Το DLSS 4 ήδη όπου έχει σωστό implementation δείχνει καλύτερα από native + TAA forced που έχουν όλα τα γκέιμς σχεδόν και συνεχώς θα βελτιώνεται).

Τώρα όσο για το βίντεο, απλά τα συγκεκριμένα studios πήραν την κατιούσα από 'κει και έπειτα, το Arkham Knight στο PC ήταν τραγωδία όπου αρχικά ήρθε με 30FPS lock στο PC, χώρια τα crashes.. LOL !

Το BF1 οκ, με το BF6 αποφάσισαν ότι θέλουν να τρέχει άψογα σε μεγαλύτερη γκάμα HW, το RDR 2 είναι περίπτωση Rockstar που συμβαίνει κάθε 10 χρόνια περίπου(Η επόμενη θα έρθει με το GTA 6). Και το Metro Exodus sequel ετοιμάζεται για ανακοίνωση.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Για ακόμη μια φορά θα πρέπει να καταλάβεις εσύ και οι υπόλοιποι ότι τα upscalers και τα FG κλπ ήρθαν για να μείνουν, το native έχει πεθάνει.

Για το upscaling ναι, ισχύει ειναι το παρόν/μέλλον, γιαυτό θα το δούμε μέχρι και σε Nintendo μεριά.

Από εκεί και πέραν όντως ορισμένοι πρέπει να ξεφύγουν από το παρελθόν που το μόνο που κοιτάζαμε ήταν το Raster και η τιμή που ήταν χαμηλότερη.

Σε περίοδο παγκοσμιου πληθωρισμού ορισμένοι ονειρεύονται κάρτες γραφικών/διαδόχους σε τιμές παρελθόντος, όταν βλέπουμε μέχρι και κονσόλες 7ετίας να ανεβαίνουν σε τιμή.

Μην αναφέρουμε την αύξηση τιμών σε PC μεριά, που και εδώ βλέπουμε 80ευρώ πλεον.

image.png.d3074e99afc8e540249f204de8f5d92c.png

image.png.3913f01b38b40e4687f6613f4bdc971a.png

Δημοσ.

Γενικά πολλοί είναι κολλημένοι στο παρελθόν και δεν λένε να καταλάβουν ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει. Και 'γω νοσταλγώ πράγματα του παρελθόντος αλλά έχουμε περάσει σε νέα εποχή.

Για μένα το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι η τωρινή γενιά πήγε άκλαφτη με remasters/remakes, δεν λέω, δεν με χάλασε που έπαιξα RE 2/3/4 remakes, αλλά με τα δήθεν remasters ειδικά έχουν ξεφύγει. Το κόστος παραγωγής των ΑΑΑ τίτλων έχει ξεφύγει και δεν θέλουν να ρισκάρουν με νέες ιδέες και νέα IPs. Στην επόμενη γενιά θα συμβεί ακριβώς το ίδιο, δεν πρόκειται να παρατήσουν τα PS5/XSX επειδή βγήκαν οι νέες. Άρα θα συνεχίσουν για χρόνια αρκετά τα cross-platforms. Έτοιμοι για TLOU PS6 remaster ?

Οι τιμές έχουν ανέβει ακόμα και στα πολύ βασικά αγαθά, είναι λογικό να ανέβουν στα είδη πολυτελείας(Κάρτες γραφικών, κονσόλες κλπ).

Δημοσ.

Το ότι σε 1440p και ειδικά 2160p βλέπεις μικρή διαφορά μεταξύ FSR4/DLAA native και FSR4/DLSS quality (ειδικά με το transformer) δεν οφείλεται μόνο  στο ότι βελτιώθηκαν οι upscalers με τις νέες εκδόσεις. Τα games είναι πια από πριν ραμμένα να τρέχουν με κάποια μορφή ΤΑΑ.

Για αυτό και δε σου δίνουν την επιλογή πια για στεγνό native με MSAA κλπ συνήθως και έχουν έστω TSR που είναι hardware agnostic αν δε θέλουν να ακολουθήσουν τα άλλα που είναι propiertary. Δεν είναι ότι το "DLSS καλύτερο από native", είναι απλά καλύτερο από όλους τους άλλους upscalers μιας και το game είναι υποχρεωμένο να τρέχει με TAA αλλιώς φαίνονται όλες οι ατέλειες που μασκαρεύονται από αυτό φάτσα φόρα.

Όσο για τα remaster/remake όσο καλά και να είναι συμφωνώ απόλυτα.

Επίσης αυτό με το TAA υπήρχε σαν πρόβλημα για να μην παρεξηγηθώ πολύ πιο πριν από τα Turing. Δε φταίει το DLSS δηλαδή.

  • Like 1
Δημοσ.

Το FSR 4 είναι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με το 3 αλλά δεν φτάνει το DLSS 4, είναι ένα βήμα πίσω οι κόκκινοι και από support σε παιχνίδια άστα να πάνε, προς το παρόν.

Το ΤΑΑ εάν έχει σωστό implementation τα σπάει, για παράδειγμα στο Space Marine 2 δείχνει πολύ καλύτερο από το DLSS γιατί το δεύτερο δεν έχει καλό implementation. Γενικά όπου ο dev δίνει sharpness slider μαζί με το ΤΑΑ, φέρνεις την εικόνα να δείχνει και πεντακάθαρη και χωρίς jaggies(2 παραδείγματα τέτοια είναι τα Gears of War(4/5) και το Rainbow Six: Siege).

Το Unreal TSR κι' αυτό ανάλογα το implementation είναι, στο Mafia TOC δείχνει καλύτερα από DLSS 4 πάλι γιατί το δεύτερο δεν έχει καλό implementation.

Το MSAA δεν ήταν ούτε είναι φοβερό όπως νομίζεις, στο Forza Horizon 4 που τα υποστηρίζει όλα μάντεψε ποιο είναι το καλύτερο ΑΑ..Το ΤΑΑ..

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Γενικά πολλοί είναι κολλημένοι στο παρελθόν και δεν λένε να καταλάβουν ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει. Και 'γω νοσταλγώ πράγματα του παρελθόντος αλλά έχουμε περάσει σε νέα εποχή.

Για μένα το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι η τωρινή γενιά πήγε άκλαφτη με remasters/remakes, δεν λέω, δεν με χάλασε που έπαιξα RE 2/3/4 remakes, αλλά με τα δήθεν remasters ειδικά έχουν ξεφύγει. Το κόστος παραγωγής των ΑΑΑ τίτλων έχει ξεφύγει και δεν θέλουν να ρισκάρουν με νέες ιδέες και νέα IPs. Στην επόμενη γενιά θα συμβεί ακριβώς το ίδιο, δεν πρόκειται να παρατήσουν τα PS5/XSX επειδή βγήκαν οι νέες. Άρα θα συνεχίσουν για χρόνια αρκετά τα cross-platforms. Έτοιμοι για TLOU PS6 remaster ?

Οι τιμές έχουν ανέβει ακόμα και στα πολύ βασικά αγαθά, είναι λογικό να ανέβουν στα είδη πολυτελείας(Κάρτες γραφικών, κονσόλες κλπ).

Το θέμα είναι εκτός απ τα remakes και καινούργια AAA παιχνίδια που βγαίνουν έχουν την ίδια τραγική AI με πριν από 15 χρόνια πράγμα το οποιο έχει κουράσει και δε βγάζει νόημα άμα σκεφτούμε την υπολογιστική ισχύ που έχουμε πλέον.

Eπίσης τα physics εκτος ορισμένων περιπτώσεων είναι για γέλια και για κλάματα... μακάρι να αρχίσουν να ενσωματώνουν κάποιου είδους AI φάση chat gpt και καμια μηχανή physics εκεί θα πάμε πραγματικά σε νέα εποχή...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...