Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 hours ago, psof said:

Ποτέ δεν μου άρεσε ο κόσμος και το χιούμορ των Borderlands. Overrated χαζομάρες για μένα.

το 2 δεν ήταν κακό, ήταν ευχάριστο για co op. Τα αστεία του ίσως όχι για όλους. 

Το 3 ήταν αίσχος, για μία ώρα ακούς έναν narator να σου πρήζει τα κάκαλα... Μας τα είχαν πρήξει με τις εκατομμύριες επιλογές όπλων, αμφιβάλω αν μπήκε κανείς ποτέ σε πειρασμό να τα βρει...

  • Like 2
  • Απαντ. 4,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 hours ago, Stratosnis said:

το 2 δεν ήταν κακό, ήταν ευχάριστο για co op. Τα αστεία του ίσως όχι για όλους. 

Το 3 ήταν αίσχος, για μία ώρα ακούς έναν narator να σου πρήζει τα κάκαλα... Μας τα είχαν πρήξει με τις εκατομμύριες επιλογές όπλων, αμφιβάλω αν μπήκε κανείς ποτέ σε πειρασμό να τα βρει...

Μην ξεχναμε κ το prequel ή αλλιώς BL2.5

Επεξ/σία από seithan
  • Like 1
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, aetos1988 είπε

Εσκεμμένα δείχνουν στο συγκεκριμένο βίντεο άδειο από κόσμο για να τονιστεί το τοπίο. 

Μπα, και το πρώτο έτσι άδειο ήταν παντού.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, aetos1988 είπε

Πανέμορφο! 

 

Μου αρέσει που διατήρησαν το ίδιο art style και απλά βελτίωσαν τα γραφικά.

21 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε

 

FB_IMG_1757765229280.jpg.6f04b5208459cc8dd0bc7a0fe2ab02ab.jpg

 

Μπορεί να είναι και γενίκευση, μπορεί και όχι.

Κάτσε κλάμα που θα πέσει μόλις βγει το νέο χβοχ/ps6 και κάνουν ξανά συγκρίσεις, οι διαφορές θα είναι ακόμα πιο μικρές μεταξύ ps5 και ps6 visuals,βέβαια για να είμαστε και δίκαιη το Forza horizon 5 δεν είναι και το καλύτερο μέτρο συγκρίσεις, φτιάχτηκε για το χβοχ one και απλά έκαναν βελτιώσεις στο Xbox series x.

Δημοσ.

To πρόβλημα είναι ότι για να ξεπεράσεις τα καλύτερα visuals από games της ps4 εποχής (RDR2, Last of Us, Horizon, κτλ) θες ray tracing. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να δώσει το raster. Και όταν βγήκαν τα ps5/series X καλά καλά ούτε οι nvidia κάρτες δεν μπορούσαν να τρέξουν καλά το RT, πόσο μάλλον οι κονσόλες που έχουν amd gpu που τότε ήταν στο πουθενά όσον αφορά το RT. Γι' αυτό δεν έχουν δυνατά generational leaps σε visuals γιατί απλά δεν μπορούν. Εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις τύπου Hellblade 2 που επειδή είναι linear μπόρεσαν και χώρεσαν τέτοια visuals στις κονσόλες, έστω και στα 30fps.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...