mils Δημοσ. Δευτέρα στις 05:46 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:46 μμ Στις 13/9/2025 στις 3:08 ΜΜ, xtrmsnpr είπε Μπορεί να είναι και γενίκευση, μπορεί και όχι. Από το xbox 360 και μετά πάει αργοκίνητα η όλη φάση. Άσε που και σε αυτή την γενιά αν έβγαζαν ένα παιχνίδι εν έτη 2025 με τα ίδια γραφικά που είχε στο xbox 360 το 2007 βλέπε pgr4 όσοι gamers δεν το ξέρουν το παιχνίδι πολλοί θα έλεγαν άνετα πως είναι παιχνίδι με γραφικά που αρμόζουν σε αυτή την γενιά που διανύουμε τώρα. Στην δεκαετία του 90 οκ κάθε χρόνο είχαμε και άλμα γραφικών σε παιχνίδια με όλο και περισσότερα πολύγωνα κάθε χρόνο από τα μέσα του 90 που από τα λίγα πολύγωνα του virtua racing - virtua fighter με τα 1200 πολύγωνα ανά καρε φτάσαμε το 1999 στα 100.000 πολυγωνα ανά καρε μέσω dreamcast με το παιχνιδι shenmue. Δεν ξέρω αν τότε κάποιο παιχνίδι σε pc το 1999 είχε ξεπεράσει αυτό το νούμερο. Από το xbox 360 πήγαμε σε 1,5 εκατομμύρια ανά καρε στα παιχνίδια και απο εκεί και πέρα οι διαφορές δεν ηταν και τόσο εμφανείς στην επόμενη γενιά. Τώρα είμαστε στα 5 έως 20 εκατομμύρια ανά καρε στα παιχνίδια του ps5 και εννοείται περισσότερα στα πιο δυνατά pc αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό μιας και χρειάζεται αρκετή δουλίτσα από τους προγραμματιστές για να βγει ένα καλό αποτέλεσμα.
hexenlord Δημοσ. Δευτέρα στις 08:07 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:07 μμ 18 λεπτά πριν, Saloufas είπε Σταματα πχια να ποσταρεις τη μπαρουφα που κραταει πισω τη γενια. Καπου ωπα δλδ. 3
xartemporas Δημοσ. Τρίτη στις 01:28 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:28 μμ (επεξεργασμένο) https://videocardz.com/newz/microsoft-expands-xbox-pc-app-with-aggregated-gaming-library-today Επεξ/σία Τρίτη στις 01:29 μμ από xartemporas
nikos5800 Δημοσ. Τρίτη στις 05:43 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 05:43 μμ (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, mils είπε Από το xbox 360 και μετά πάει αργοκίνητα η όλη φάση. Άσε που και σε αυτή την γενιά αν έβγαζαν ένα παιχνίδι εν έτη 2025 με τα ίδια γραφικά που είχε στο xbox 360 το 2007 βλέπε pgr4 όσοι gamers δεν το ξέρουν το παιχνίδι πολλοί θα έλεγαν άνετα πως είναι παιχνίδι με γραφικά που αρμόζουν σε αυτή την γενιά που διανύουμε τώρα. Στην δεκαετία του 90 οκ κάθε χρόνο είχαμε και άλμα γραφικών σε παιχνίδια με όλο και περισσότερα πολύγωνα κάθε χρόνο από τα μέσα του 90 που από τα λίγα πολύγωνα του virtua racing - virtua fighter με τα 1200 πολύγωνα ανά καρε φτάσαμε το 1999 στα 100.000 πολυγωνα ανά καρε μέσω dreamcast με το παιχνιδι shenmue. Δεν ξέρω αν τότε κάποιο παιχνίδι σε pc το 1999 είχε ξεπεράσει αυτό το νούμερο. Από το xbox 360 πήγαμε σε 1,5 εκατομμύρια ανά καρε στα παιχνίδια και απο εκεί και πέρα οι διαφορές δεν ηταν και τόσο εμφανείς στην επόμενη γενιά. Τώρα είμαστε στα 5 έως 20 εκατομμύρια ανά καρε στα παιχνίδια του ps5 και εννοείται περισσότερα στα πιο δυνατά pc αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό μιας και χρειάζεται αρκετή δουλίτσα από τους προγραμματιστές για να βγει ένα καλό αποτέλεσμα. Στο PS4/Xbox one είδαμε το τελευταίο γενναίο αλλά στα γραφικά,τα polygon count στους χαρακτήρες στην γενιά του χβοχ 360 ήταν μεταξύ 5-10 χιλιάδες, στο PS4 ανεβήκαμε σε cgi levels,100 με 150 χιλιάδες πολύγωνα σε κάθε χαρακτήρα, Σε αυτήν την γενιά είδαμε ένα 2χ-5χ στα πολύγωνα των χαρακτήρων, για παράδειγμα ο cloud στο FF remake(PS4 game) αποτελείται από 100 χιλιάδες πολύγωνα ενώ στο FF rebirth(ps5 game)από 200 χιλιάδες πολύγωνα. Επεξ/σία Τρίτη στις 05:44 μμ από nikos5800
mils Δημοσ. Τρίτη στις 06:49 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:49 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, nikos5800 είπε Στο PS4/Xbox one είδαμε το τελευταίο γενναίο αλλά στα γραφικά,τα polygon count στους χαρακτήρες στην γενιά του χβοχ 360 ήταν μεταξύ 5-10 χιλιάδες, στο PS4 ανεβήκαμε σε cgi levels,100 με 150 χιλιάδες πολύγωνα σε κάθε χαρακτήρα, Σε αυτήν την γενιά είδαμε ένα 2χ-5χ στα πολύγωνα των χαρακτήρων, για παράδειγμα ο cloud στο FF remake(PS4 game) αποτελείται από 100 χιλιάδες πολύγωνα ενώ στο FF rebirth(ps5 game)από 200 χιλιάδες πολύγωνα. Ηδη από το 2007 είχαμε δει στο xbox 360 έως και 40.000 πολύγωνα σε - χαρακτήρες - του παιχνιδιου virtua fighter 5. Ακομη περισσότερα πολύγωνα αναφέρουν για τους χαρακτήρες του dead or alive 5 για το xbox 360 μεταξυ 50.000 - 100.000 σε forums που έχουν ασχοληθεί. Εφικτό αν αναλογιστούμε πως ο leon του re4 σε hardware του 2000 το gamecupe ήταν φτιαγμένος με 10.000 πολύγωνα καθώς και σε αλλά παιχνίδια της γενιάς του ps2 - xbox 2001. Δυνατη αποδωση πολυγωνων είδαμε από νωρίς στα μέσα της δεκαετίας του 2000 όπως στο pgr3 και στο pgr4 στο xbox 360 με 100.000 πολύγωνα για τα αμαξια και έως 200.000 σε αργότερα στο ps3 σε αμάξια του gt5 prologue αλλά λογικά + τις εσωτερικές λεπτομέρειες. Στα αμάξια το 2022 στο gt7 του ps5 βλέπουμε έφτασαν τις 500.000. Δες και εδώ μια λίστα για παλιά παιχνίδια. https://polycount.com/discussion/133576/polygon-count-question Επεξ/σία Τρίτη στις 06:57 μμ από mils 1
xartemporas Δημοσ. Τετάρτη στις 06:07 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:07 μμ https://www.pcgamesn.com/corsair/ddr4-ddr5-ram-compensation
panagiotis54 Δημοσ. Τετάρτη στις 07:50 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:50 μμ δεν ειναι παγια τακτικη της βιομηχανιας αυτο? μονο η corsair το κανει?
7nisiotis Δημοσ. χθες στις 12:09 πμ Δημοσ. χθες στις 12:09 πμ (επεξεργασμένο) Επεξ/σία πριν από 15 ώρες από 7nisiotis 3 5
xtrmsnpr Δημοσ. χθες στις 02:31 πμ Δημοσ. χθες στις 02:31 πμ 8 ώρες πριν, xartemporas είπε https://www.pcgamesn.com/corsair/ddr4-ddr5-ram-compensation Κρίμα και χάρηκα ότι θα με πληρώσει ο παλιοκουρσάρος, αλλά είναι μόνο για ΗΠΑ. 1
xartemporas Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες https://videocardz.com/newz/steam-ends-32-bit-operating-system-support-in-2026
firepc Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες Ο Μέγας Αλέξανδρος στο AoE2 💪 https://store.steampowered.com/app/3793540/Age_of_Empires_II_DE__Chronicles_Alexander_the_Great/ 3
stevenfins Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες 32 λεπτά πριν, firepc είπε Ο Μέγας Αλέξανδρος στο AoE2 💪 https://store.steampowered.com/app/3793540/Age_of_Empires_II_DE__Chronicles_Alexander_the_Great/ Παρακαλώ, μην σταματάτε ποτέ να βγάζετε DLCs για το AoE2. Ευχαριστώ. 1
firepc Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες πιο Firewatch δεν γίνεται https://store.steampowered.com/app/1275550/Arctic_Awakening/ 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα