mils Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Στις 13/9/2025 στις 3:08 ΜΜ, xtrmsnpr είπε Μπορεί να είναι και γενίκευση, μπορεί και όχι. Από το xbox 360 και μετά πάει αργοκίνητα η όλη φάση. Άσε που και σε αυτή την γενιά αν έβγαζαν ένα παιχνίδι εν έτη 2025 με τα ίδια γραφικά που είχε στο xbox 360 το 2007 βλέπε pgr4 όσοι gamers δεν το ξέρουν το παιχνίδι πολλοί θα έλεγαν άνετα πως είναι παιχνίδι με γραφικά που αρμόζουν σε αυτή την γενιά που διανύουμε τώρα. Στην δεκαετία του 90 οκ κάθε χρόνο είχαμε και άλμα γραφικών σε παιχνίδια με όλο και περισσότερα πολύγωνα κάθε χρόνο από τα μέσα του 90 που από τα λίγα πολύγωνα του virtua racing - virtua fighter με τα 1200 πολύγωνα ανά καρε φτάσαμε το 1999 στα 100.000 πολυγωνα ανά καρε μέσω dreamcast με το παιχνιδι shenmue. Δεν ξέρω αν τότε κάποιο παιχνίδι σε pc το 1999 είχε ξεπεράσει αυτό το νούμερο. Από το xbox 360 πήγαμε σε 1,5 εκατομμύρια ανά καρε στα παιχνίδια και απο εκεί και πέρα οι διαφορές δεν ηταν και τόσο εμφανείς στην επόμενη γενιά. Τώρα είμαστε στα 5 έως 20 εκατομμύρια ανά καρε στα παιχνίδια του ps5 και εννοείται περισσότερα στα πιο δυνατά pc αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό μιας και χρειάζεται αρκετή δουλίτσα από τους προγραμματιστές για να βγει ένα καλό αποτέλεσμα.
hexenlord Δημοσ. πριν από 40 λεπτά Δημοσ. πριν από 40 λεπτά 18 λεπτά πριν, Saloufas είπε Σταματα πχια να ποσταρεις τη μπαρουφα που κραταει πισω τη γενια. Καπου ωπα δλδ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα