Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5/Pro Topic v4


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC ή με smartphones, στον βαθμό του εφικτού, καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, bushidocougar είπε

Εδώ οι χαρακτήρες είχανε pronouns στο character selection... αστειεύεσαι μάλλον! :)

Ώπα. Όντως; Αν ισχύει κάτι τέτοιο απλά τραγικό.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοτζάμ Breath of the Wild είχε 5 χρόνια development time και το Concord 8 χρόνια?

Μήπως το είχαν στο μυαλό τους για 7 χρόνια και το δούλεψαν στο τέλος για 1? Τι άλλο θα ακούσουμε..

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Brazhlias είπε

Ενα μετριο Online multiplayer παιχνιδι ειναι, που δεν προσφερει τιποτα παραπανω σε σχεση με τους ανταγωνιστες, ενω ζηταει και 40€  για να το αγορασεις.

Ακριβώς αυτό. Όταν τα περισσότερα του είδους είναι free to play και εσύ χρεώνεις 40 ευρώ, χωρίς να κάνεις κάτι το αξιοσημείωτο για να ξεχωρίζεις, είναι σαν να πηγαίνεις σαν πρόβατο για σφαγή. Επίσης, είχε σχεδόν μηδαμινό marketing push από τη Σόνυ. Δεν θυμάμαι άλλο παιχνίδι της πρόσφατα με τόσο λίγη διαφήμιση.

Τώρα τα περί woke είναι αστειότητες, όπως συνήθως άλλωστε.   

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, stevenfins είπε

Τώρα τα περί woke είναι αστειότητες, όπως συνήθως άλλωστε.   

Οπως συνηθως...

image.png.c113b2fe1f5bd19ad6969919ef31ffb8.png

image.png.a6034f164094f8c0b7e4096139849bea.png

Φανταζομαι σε ενα παραλληλο συμπαν ειναι σημαντικο να ξερουμε τα pronouns φανταστικων χαρακτηρων. Ισως αν αυτο το παραλληλο συμπαν ειναι του ready player one...

Δεν λεω οτι και η τιμη δεν ηταν προβλημα, αλλα....

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Οπως συνηθως...

image.png.c113b2fe1f5bd19ad6969919ef31ffb8.png

image.png.a6034f164094f8c0b7e4096139849bea.png

Φανταζομαι σε ενα παραλληλο συμπαν ειναι σημαντικο να ξερουμε τα pronouns φανταστικων χαρακτηρων. Ισως αν αυτο το παραλληλο συμπαν ειναι του ready player one...

Δεν λεω οτι και η τιμη δεν ηταν προβλημα, αλλα....

To ότι η παρουσία των pronouns κάνει το παιχνίδι woke? Σοβαρά τώρα? Μου λες δηλαδή ότι αν δεν υπήρχαν αυτά το παιχνίδι θα έκανε περισσότερες πωλήσεις? Με συγχωρείς, αλλά δεν το πιστεύω.

Εν τω μεταξύ ούτε πρόκειται για κάτι καινούργιο. Στο Overwatch εδώ και μια δεκαετία μαθαίναμε για τις σεξουαλικές προτιμήσεις των χαρακτήρων και το παιχνίδι πούλησε σαν τρελό. Το ίδιο ισχύει και στο R6 Siege. Σε κανένα από τα δύο δεν ήταν απαραίτητο να το γνωρίζουμε, ως competitve FPS, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι λειτούργησε και αρνητικά στο τέλος. Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για άλλα.

 

Επεξ/σία από stevenfins
  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παιχνίδι ήταν κατώτερο των περιστάσεων με μηδενική διαφήμιση γιαυτό πήγε άπατο.

Ειδατε πουθενά ενδιαφέρον πριν κυκλοφορήσει στην προηγούμενες σελίδες  για το συγκεκριμένο παιχνίδι(ούτε για το Wukong που τα έχει πάει πολύ καλά σε πωλήσεις, βλέπω καθόλου ενδιαφέρον στο εδώ θέμα)?

Ούτε σε streams(twitch/youtube)είδα ενδιαφέρον.

Ούτε τα pronouns φταίνε, ούτε τα 40ευρώ αρχική τιμή.

Και το Star Wars Battlefront ή oρισμένα battlefield/call of duty ήταν μάπα το καρπούζι (και ας μην είχαν μέσα σεξουαλικές προτιμήσεις) και ζητούσαν 70ευρώ, αλλά είχαν διαφήμιση και όνομα και πούλησαν.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Δημοσ.

Τα pronouns μπορει να μη φταινε για την αποτυχια αλλα βοηθαν στο να βγει ενα ωραιοτατο «καλα να παθουν».

Επισης οταν ενας dev τρωει φαια ουσια για να βαλει το he/she στο ονομα του χαρακτηρα πιθανοτατα μετα απο σειρα συζητησεων και meeting το θεωρω δεδομενο οτι ειναι ηλιθιος και δε μπορει να φτιαξει κατι καλο. Δε γινεται ενας ανοητος που δεν καταλαβαινει τι ειναι σημαντικο και τι οχι να φτιαξει κατι της προκοπης. Με τις οποιες εξαιρεσεις προφανως.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, stevenfins είπε

To ότι η παρουσία των pronouns κάνει το παιχνίδι woke? Σοβαρά τώρα? Μου λες δηλαδή ότι αν δεν υπήρχαν αυτά το παιχνίδι θα έκανε περισσότερες πωλήσεις? Με συγχωρείς, αλλά δεν το πιστεύω.

Εν τω μεταξύ ούτε πρόκειται για κάτι καινούργιο. Στο Overwatch εδώ και μια δεκαετία μαθαίναμε για τις σεξουαλικές προτιμήσεις των χαρακτήρων και το παιχνίδι πούλησε σαν τρελό. Το ίδιο ισχύει και στο R6 Siege. Σε κανένα από τα δύο δεν ήταν απαραίτητο να το γνωρίζουμε, ως competitve FPS, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι λειτούργησε και αρνητικά στο τέλος. Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για άλλα.

 

Αναφερθηκα στα woke στοιχεια, οχι οτι ηταν ο μοναδικος ή ο κυριος λογος που απετυχε. Υπηρχαν. end of story. Και ναι, το κανει woke αυτο το πραγμα. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mitroglou7 είπε

Επισης οταν ενας dev τρωει φαια ουσια για να βαλει το he/she στο ονομα του χαρακτηρα πιθανοτατα μετα απο σειρα συζητησεων και meeting το θεωρω δεδομενο οτι ειναι ηλιθιος και δε μπορει να φτιαξει κατι καλο.

Εδώ σε όλα τα hero shooters κάθονται και φτιάχνουν ολόκληρο lore πίσω από τους χαρακτήρες, με ταινίες μικρού μήκους, κόμικς κλπ και κολλήσαμε στο ότι κάθισαν να γράψουν το she/her; Τόσες πολλές εργατοώρες θεωρείς ότι χάθηκαν για αυτό;

Αντί να κοιτάζουμε στο δάσος (τίποτα το καινούργιο, μηδέν promotion, 40 ευρώ), όπως πολύ σωστά έγραψαν ο Brazhlias και ο Fulgore, καθόμαστε και εστιάζουμε στο δέντρο (pronouns).

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Mitroglou7 είπε

Τα pronouns μπορει να μη φταινε για την αποτυχια αλλα βοηθαν στο να βγει ενα ωραιοτατο «καλα να παθουν».

Κανένας(πέραν από αυτους που τρώγονται σε social media τύπου twitter)δεν θα το πει αυτό, γιατί το ''καλά να πάθουν'' στην πράξη μεταφράζεται σε απολύσεις κόσμου ή και κλείσιμο studio.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, stevenfins είπε

Εδώ σε όλα τα hero shooters κάθονται και φτιάχνουν ολόκληρο lore πίσω από τους χαρακτήρες, με ταινίες μικρού μήκους, κόμικς κλπ και κολλήσαμε στο ότι κάθισαν να γράψουν το she/her; Τόσες πολλές εργατοώρες θεωρείς ότι χάθηκαν για αυτό;

Αντί να κοιτάζουμε στο δάσος (τίποτα το καινούργιο, μηδέν promotion, 40 ευρώ), όπως πολύ σωστά έγραψαν ο Brazhlias και ο Fulgore, καθόμαστε και εστιάζουμε στο δέντρο (pronouns).

Το δασος το βλεπω και εγω αλλα επελεξα να μη το σχολιασω. Ενα πετυχημενο online game θελει καλο promo και πολυ καλη δουλεια. Δεν ειχα να πω κατι παραπανω σε αυτο. 

Το lore στα παιχνιδια που αναφερεις οπως πχ LoL και Overwatch που φανταζομαι εχεις στο μυαλο σου ειναι κατι συμπληρωματικο. Δε πετυχε εξαιτιας του lore ουτε απαραιτητα θα αποτυγχανε ελλειψη του lore. Δειχνει ωστοσο ενα attention to detail που για μενα ειναι προς τη σωστη κατευθυνση. Σωστο mindset και ας ξοδευτουν ωρες αρκει να μην ειναι εις βαρος πχ του gameplay development.

Οταν καποιος μπαινει σε διαδικασια να σκεφτει αν ο χαρακτηρας Μαρια πρεπει να εχει μπροστα το Ο/Η/ΤΟ θεωρω οτι ειναι βλακας. Αν αυτη ειναι η απαντηση του στο τι βαζουμε μπροστα απο το ονομα του χαρακτηρα μπορω να φανταστω τι απαντησεις θα δωσει σε πιο σοβαρα ερωτηματα που εχουν να κανουν με το ιδιο το παιχνιδι τη τιμολογης το promosion κτλ.

Ναι αυτο ειναι το δεντρο προφανως. Και η αντιδραση μου ειναι υπερβολικη αλλα λιγο εχει κουρασει αυτο το woke. 
 

15 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Κανένας(πέραν από αυτους που τρώγονται σε social media τύπου twitter)δεν θα το πει αυτό, γιατί το ''καλά να πάθουν'' στην πράξη μεταφράζεται σε απολύσεις κόσμου.

Το καλα να παθουν παει στην εταιρια και οχι στους εργαζομενους. 

Επεξ/σία από Mitroglou7
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Κανένας(πέραν από αυτους που τρώγονται σε social media τύπου twitter)δεν θα το πει αυτό, γιατί το ''καλά να πάθουν'' στην πράξη μεταφράζεται σε απολύσεις κόσμου ή και κλείσιμο studio.

Συγγνώμη κιόλας αλλά όταν φάγανε 100 εκ. για να φτιάξουν αυτό το "πράγμα", δεν θα τους λυπηθούμε κιόλας ό,τι και αν συμβεί στη συνέχεια.

Και ειδικά οι devs (ανεξαρτήτως παιχνιδιού) που βγαίνουν και ρίχνουν το φταίξιμο των αποτυχιών τους στον τελικό χρήστη με χαρακτήρες όπως "ρατσιστής" & "bigot" γιατί πολύ απλά αυτό είναι το εύκολο να κάνουν, όχι να απολυθούν, κόκκινη χάρτα θα πρέπει να φάνε από το gaming γενικότερα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Fulgore είπε

Κανένας(πέραν από αυτους που τρώγονται σε social media τύπου twitter)δεν θα το πει αυτό, γιατί το ''καλά να πάθουν'' στην πράξη μεταφράζεται σε απολύσεις κόσμου ή και κλείσιμο studio.

Δυστυχώς παντού υπάρχουν αυτά τα σχόλια... 

Screenshot_20240905_014141_Facebook.jpg.ab89aa875931a61ecdf3b3a6ddca5424.jpg

3 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Το καλα να παθουν παει στην εταιρια και οχι στους εργαζομενους. 

Εταιρεία = εργαζόμενοι 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, ParafronGR είπε

Συγγνώμη κιόλας αλλά όταν φάγανε 100 εκ. για να φτιάξουν αυτό το "πράγμα", δεν θα τους λυπηθούμε κιόλας ό,τι και αν συμβεί στη συνέχεια.

Εγραψα εγώ πουθενά να τους λυπηθούμε?

Λέω ότι τα τελευταία χρόνια το ''καλά να πάθουν'' ανεξαρτήτως εταιρείας και studio, μεταφράζεται σε απολύσεις κόσμου.

Γιατί και για το Redfall γράφονταν διάφορα, αλλά μόλις έπεσαν τα μαντατα περί απολύσεων, μούγκα μετά.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...