Προς το περιεχόμενο

Διαφημιση eshop: Agency ή freelance?


arsenal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, έχω ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο το ξεκίνησα από μια εταιρεία η οποία είναι πολύ νέα στη πόλη μου και σχετικά άπειρη. Μέσα σε ένα χρόνο δουλειάς έχουν γίνει πολλά λάθη, τόσο στο λειτουργικό κομμάτι όσο και στο διαφημιστικό. Το ποσο που ξοδεύω είναι meta+adwords περί τα 7000€ μηνιαίως.  Θέλω να προχωρήσω σε μια νέα συνεργασία με μια πιο έμπειρη ομάδα ή freelance (που στη περίπτωση μου θέλω να είναι κανονική πρόσληψη.) Δεν ξέρω τι από τα δύο να επιλέξω και θα ήθελα να μοιραστείτε μαζί μου τις γνώσεις σας και την εμπειρία σας πάνω σε αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στα 2 υπάρχουν θετικά και αρνητικά.

Αν πας σε εταιρεία θα έχεις σταθερό μηνιαίο κόστος διαχείρισης που λογικά δεν θα είναι κάτω από 500-600€.
Αν είναι μεγάλη και σοβαρή εταιρεία θα έχει πρόσβαση σε account manager, αλλά από την άλλη υπάρχει πάντα η πιθανότητα να βάλουν τον λογαριασμό σου στον αυτόματο πιλότο ή να τον αναθέσουν σε κάποιον που κάνει πρακτική.

Αν πας σε freelancer θα πρέπει να πετύχεις κάποιον με αρκετή εμπειρία που έχει τρέξει παρόμοιες καμπάνιες.
Αν κατάλαβα καλά θέλεις να του κάνεις πρόσληψη (?). Γιατί κάποιος freelancer με εμπειρία να θέλει να γίνει υπάλληλος σου; 
Αν δεχθεί υπαλληλική σχέση το κόστος διαχείρισης θα ανέβει πάρα πολύ αλλά θα είσαι πιο ευέλικτος και ανάλογα την εμπειρία του πιθανόν να έχεις και καλύτερα αποτελέσματα.

Και στις δύο περιπτώσεις θα πρέπει να κάνεις αρκετή έρευνα. Να σου δείξουν πελατολόγιο και τι έχουν καταφέρει για τους πελάτες του. Σε καμιά περίπτωση μην πας στα τυφλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...