Fulgore Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 1 ώρα πριν, TopCLR είπε Θα βγει και 5060ti με 16gb, βεβαια day one θα έχει κοντά 480-500ευρω οπως η 4060ti. Θα είναι μπροστά και αυτή από την 5070 στο indiana jones οπως η 4060ti που ανέφερε ο @Aten-Raπιο πίσω, αλλά σαν απόδοση ζήτημα αν θα έχει 30fps στο πιο πίσω γράφημα, κοινώς unplayable το παιχνίδι. 19 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Λόγω των κονσολών δεν βλέπουμε το adoption του ray tracing 👍 στο ps6 όλα τα παιχνίδια θα είναι με hardware base ray tracing Gi/reflection/shadows στα 60fps, ray tracing όχι path tracing λόγω των 60fps,πλέον τα 30fps δεν είναι αποδεκτά στις κονσόλες. Δεν βλέπουμε μεγάλη αύξηση στο raster γιατί πλέον υπάρχει πρόβλημα με το σε πόσους shaders cores scallarουν τα παιχνίδια,η ρτχ 5090 έχει προβλήματα στο shader scalling λόγω των υπερβολικά πολλών cores. Spoiler Δεν έχει να κάνει μόνο με τις κονσόλες, αλλά και με τι κάρτες γραφικών έχει η πλειοψηφία του κόσμου. Οταν οι περισσότεροι έχουν κάρτες τύπου 3060/4060 και παλιότερες, τι RT/PT να δεις στα περισσότερα παιχνίδια, ειδικά ετσι οπως έχουν απαξιωθεί οι κάρτες στην μεσαια κατηγορία και κάτω? Οι 9070 και που έχουν καλύτερο RT απο τις 7000, πάλι οι περισσότεροι κάτοχοι βλέπω και τους ενδιαφέρει περισσότερο το Raster και η παραπάνω Vram απο 5070, παρά RT. Στο forum βέβαια διαβάζεις ότι λόγω των 9070, ξαφνικά και σε Amd μεριά υπάρχει ενδιαφέρον για RT, κοινώς ότι να ναι. Γιαυτό έγραψα πιο πίσω για μελλον το Raster και όχι το RT/PT. Την Vram την ανέφερα γιατί πλέον έχει ανέβει αρκετά το ποσοστό 1440p κατόχων σε σχέση με το παρελθόν. 1
Arkin Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 4 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Εγώ βλέπω πάντως ότι όλα τα ΑΑΑ πλέον έχουν RT. Kαι ΑΑΑ και αρκετα indie εχουν. Θυμαμαι ειχα βαλει το demo οταν ειχε βγει το παρακατω και η 6800xt ειχε γονατισει μονοψηφια fps. Συν little nightmares 2/amid evil και τα λιγο πιο μεγαλα deliver us moon/mars αρκετα τιμια απο μικρες παραγωγες. Γενικα ειναι must και πρεπει να υπαρχει καρτα γραφικων με καλο RT για να παρεις το καλυτερο δυνατο. https://store.steampowered.com/app/1542110 1
Fulgore Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 16 ώρες πριν, just_a_dude είπε Εγώ βλέπω πάντως ότι όλα τα ΑΑΑ πλέον έχουν RT. Γιατι να μην έχουν? Οι κονσόλες το υποστηρίζουν. Οι φθηνότερες κάρτες το υποστηρίζουν(βλέπε η πιο πρόσφατη B580). Στα περισσότερα όμως δεν κάνει την διαφορά(είδες πχ πολλοί να σχολιάζουν το RT του πιο πρόσφατου Shadows?), και σε αυτά τα λίγα που κάνει, γονατίζει ειδικά τις φθηνότερες κάρτες, οι οποίες έχουν μεταξύ άλλων και τα γνωστά θέματα μη επαρκούς Vram. Αρα εξακολουθεί να είναι feature που ενδιαφέρει κυρίως τους high end κατόχους/αγοραστές.
just_a_dude Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 5 λεπτά πριν, Fulgore είπε Γιατι να μην έχουν? Οι κονσόλες το υποστηρίζουν. Οι φθηνότερες κάρτες το υποστηρίζουν(βλέπε η πιο πρόσφατη B580). Στα περισσότερα όμως δεν κάνει την διαφορά(είδες πχ πολλοί να σχολιάζουν το RT του πιο πρόσφατου Shadows?), και σε αυτά τα λίγα που κάνει, γονατίζει ειδικά τις φθηνότερες κάρτες, οι οποίες έχουν μεταξύ άλλων και τα γνωστά θέματα μη επαρκούς Vram. Αρα εξακολουθεί να είναι feature που ενδιαφέρει κυρίως τους high end κατόχους/αγοραστές. Για το shadows ναι είδα αρκετούς YTers να λένε ότι κάνει διαφορά. Και όχι ubi fans boys. Ας πούμε και ο daniel ownen το είπε που είναι αντικειμενικός.
Fulgore Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 10 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Για το shadows ναι είδα αρκετούς YTers να λένε ότι κάνει διαφορά. Και όχι ubi fans boys. Ας πούμε και ο daniel ownen το είπε που είναι αντικειμενικός. Spoiler Εγώ πάλι στο forum εδώ δεν είδα κανένα να γράφει για αυτό(μπορείς να τσεκάρεις από την σελίδα 28 και μετά στο θέμα του παιχνιδιου, εξου και το σχόλιο μου). Βέβαια δεν μου κάνει εντύπωση για το παραπάνω που αναφέρεις ,γιατί ο John στο Dso έγραψε αυτό All in all, Assassin’s Creed: Shadows does not justify its huge GPU requirements, especially on NVIDIA GPUs. For a rasterized game, we were expecting it to run way better than it currently does. I’m not saying that it looks bad. But, to give you an idea, AC: Shadows right now runs WORSE than Hellblade 2. Not only that but Hellblade 2 looks SIGNIFICANTLY better than it. And that’s with Hellblade 2 using Nanite AND Lumen. Let this sink in. Without any Ray Tracing effects, Assassin’s Creed: Shadows runs and looks worse than a ray-traced game. Από εκεί και πέρα περι RT, αναμένουμε τις 9060xt και 5060ti 8gb που θα κυκλοφορήσουν τους επόμενους μήνες, και εδώ θα είμαστε πάλι να σχολιάσουμε αρνητικά τις νέες 8gb mid range κάρτες των 2 εταιρειών, που θα τα βρισκουν μπαστούνια σε φετινους και όχι μονο τίτλους λόγω Vram. 1
Tambas91 Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 34 λεπτά πριν, Fulgore είπε Απόκρυψη περιεχομένων Εγώ πάλι στο forum εδώ δεν είδα κανένα να γράφει για αυτό(μπορείς να τσεκάρεις από την σελίδα 28 και μετά στο θέμα του παιχνιδιου, εξου και το σχόλιο μου). Βέβαια δεν μου κάνει εντύπωση για το παραπάνω που αναφέρεις ,γιατί ο John στο Dso έγραψε αυτό All in all, Assassin’s Creed: Shadows does not justify its huge GPU requirements, especially on NVIDIA GPUs. For a rasterized game, we were expecting it to run way better than it currently does. I’m not saying that it looks bad. But, to give you an idea, AC: Shadows right now runs WORSE than Hellblade 2. Not only that but Hellblade 2 looks SIGNIFICANTLY better than it. And that’s with Hellblade 2 using Nanite AND Lumen. Let this sink in. Without any Ray Tracing effects, Assassin’s Creed: Shadows runs and looks worse than a ray-traced game. Από εκεί και πέρα περι RT, αναμένουμε τις 9060xt και 5060ti 8gb που θα κυκλοφορήσουν τους επόμενους μήνες, και εδώ θα είμαστε πάλι να σχολιάσουμε αρνητικά τις νέες 8gb mid range κάρτες των 2 εταιρειών, που θα τα βρισκουν μπαστούνια σε φετινους και όχι μονο τίτλους λόγω Vram. Δεν έχει καμία σχέση το hellblade που είναι ένα linear μικρό παιχνίδι με τον τεράστιο open world κόσμο του assassin… ωστόσο μια χαρά έχει σχολιαστεί για τον τεχνικό τομέα ότι είναι ωραίο αλλά το παιχνίδι είναι μούφα οπότε δώρο άδωρο
Aten-Ra Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου Ρε έχω το παιχνίδι δώρο από το CPU και δεν έχω κάρτα να το τρέξω , τι RT μου τσαμπουρνάτε 🤪 3
Fulgore Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Aten-Ra είπε Ρε έχω το παιχνίδι δώρο από το CPU και δεν έχω κάρτα να το τρέξω , τι RT μου τσαμπουρνάτε 🤪 Καλά και χωρίς RT και χωρις upscaling, θέλεις καλή κάρτα για το συγκεκριμένο παιχνίδι ,ακομα και σε amd που τρέχει καλύτερα. Γιαυτο έχει γινει must πλέον το upscaling, περισσότερο απο το RT, ακόμα και να μην σε κόβει η Vram. https://www.techpowerup.com/review/assassin-s-creed-shadows-performance-benchmark/ Επεξ/σία 31 Μαρτίου από Fulgore
nikos5800 Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Fulgore είπε Απόκρυψη περιεχομένων Εγώ πάλι στο forum εδώ δεν είδα κανένα να γράφει για αυτό(μπορείς να τσεκάρεις από την σελίδα 28 και μετά στο θέμα του παιχνιδιου, εξου και το σχόλιο μου). Βέβαια δεν μου κάνει εντύπωση για το παραπάνω που αναφέρεις ,γιατί ο John στο Dso έγραψε αυτό All in all, Assassin’s Creed: Shadows does not justify its huge GPU requirements, especially on NVIDIA GPUs. For a rasterized game, we were expecting it to run way better than it currently does. I’m not saying that it looks bad. But, to give you an idea, AC: Shadows right now runs WORSE than Hellblade 2. Not only that but Hellblade 2 looks SIGNIFICANTLY better than it. And that’s with Hellblade 2 using Nanite AND Lumen. Let this sink in. Without any Ray Tracing effects, Assassin’s Creed: Shadows runs and looks worse than a ray-traced game. Από εκεί και πέρα περι RT, αναμένουμε τις 9060xt και 5060ti 8gb που θα κυκλοφορήσουν τους επόμενους μήνες, και εδώ θα είμαστε πάλι να σχολιάσουμε αρνητικά τις νέες 8gb mid range κάρτες των 2 εταιρειών, που θα τα βρισκουν μπαστούνια σε φετινους και όχι μονο τίτλους λόγω Vram. Ο john εδώ έδειξε ότι δεν γνωρίζει και πολλά απο γραφικά,το shadows χρησιμοποιεί virtualized geometry όπως το nanite απλά το αντίστοιχο της μηχανής που έχει η Ubisoft και ray tracing,οι ορολογίες στα 3δ γραφικά για τις ίδιες τεχνολογίες είναι διαφορετικές, για παράδειγμα το texture που ξέρουμε στα 3δ γραφικά ονομάζεται diffuse texture η albedo texture η color texture και πάει λέγοντας. Επεξ/σία 31 Μαρτίου από nikos5800 1
Fulgore Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Ο john εδώ έδειξε ότι δεν γνωρίζει και πολλά απο γραφικά Το συμπέρασμα του John αφορά καθαρά και μόνο την απόδοση του παιχνιδιού που όπως βλέπεις και παραπάνω από TPU είναι υπερβολικά βαρύ χωρις RT και Upscaling. Προσπέρασε το κομμάτι που αναφέρει το Hellblade 2,αν αναφέρεσαι σε αυτό. Εδω που αναφέρεται ξεχωριστά στο RT, λέει τα καλύτερα https://www.dsogaming.com/articles/assassins-creed-shadows-ray-tracing-dlss-4-benchmarks/ ''As I said, the problem with AC: Shadows is its scalability. The game cannot scale well when lowering resolutions or graphics settings. This is something that Ubisoft will have to fix. But when it comes to its visuals, man. This is a really beautiful game. With its RT effects, this is one of the best-looking games on PC. Plus, it does not suffer from any major stutters so kudos to the devs for addressing an issue that plagued all previous AC games. Oh, and HDR looks great here, so make sure to enable it!'' Οπως και να έχει, το συγκεκριμένο παιχνίδι, δεν έχει θέμα σε Vram(εκτός αν έχεις 8gb κάρτα). Επεξ/σία 1 Απριλίου από Fulgore 1
Fulgore Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου Αρχίσαμε πάλι 8GB VRAM problem highlighted yet again, this time by The Last of Us Part 2 - PC Guide 1
Aten-Ra Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου 2 hours ago, Fulgore said: Αρχίσαμε πάλι 8GB VRAM problem highlighted yet again, this time by The Last of Us Part 2 - PC Guide Aπό το Computer Base More than 8 GB and everything is no longer a problem 8 GB is insufficient for maximum texture detail in The Last of Us Part II. The Radeon RX 7600 stutters noticeably even in Full HD, while the GeForce RTX 4060 and GeForce RTX 4060 Ti 8 GB appear to manage this without issue at first glance. However, it's questionable whether this will remain the case during longer gaming sessions, as no graphics options can be changed beyond that – otherwise, the memory will overflow, which is a sign that the VRAM is already full. Accordingly, the editors recommend only using maximum texture detail in Full HD with 12 GB or more of VRAM. Graphics cards with 8 GB should reduce the texture detail by two levels; however, the editors have not tested GPUs with 10 GB. 12 GB is enough for any situation, and even in Ultra HD we haven't encountered any problems, including switching options and frame generation - which also slows down performance on 8 GB graphics cards.
Arkin Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου Τα 12 υπο προϋποθεσεις ειναι ανεκτα ακομα και για 4Κ. Ναι υπαρχουν 5-10 παιχνιδια που με ray tracing+fg+max ολα θα γονατισουν τα 12 μερικες φορες και σε 1440p και ειναι λογικο. Καρτες με 8 δεν επρεπε να βγαινουν τα 12 επρεπε να ειναι minimum. Απλα λες να εχεις και το future proof αν παρεις σημερα 12 ποσο future proof θα ειναι σε 1 χρονο? Με κατεβασμα των textures λυνονται ολα αλλα για πιο λογο να εχεις χειροτερη απεικονιση το οποιο ειναι το μεγαλυτερο ατου ενος παιχνιδιου στα γραφικα? Και το θεμα ειναι οτι δεν κοστιζουν κατι 4 και 8gb vram σε τοσο ακριβες καρτες 400 και πανω ευρω δεν ειναι τιποτα. 1
korakios Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου Στο μέλλον , το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ανα παιχνίδι , θα υπάρχει έτοιμη ΑΙ που θα φορτώνει τα textures σε low settings και θα γνωρίζει πως να τα κάνει σωστά upscale . Κάτι σαν τα dlss/fsr/xess αλλά πιο εξειδικευμένο . Στο παρών , πχ το dx12 direct storage , δεν θα αποτελούσε λύση ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα