Προς το περιεχόμενο

4SMARTS TWS BLUETOOTH HEADPHONES SKYBUDS LUCID BLACK 4.95€ [ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ-ΑΚΥΡΑ]


red232

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
1 ώρα πριν, tasos1976 είπε

Και άργησε να εξαντληθεί !!

Θα ηταν σωστο αυτο που λες αν ηταν "αμεσα διαθεσιμο". Δεν ηταν ομως αμεσα διαθεσιμο, αλλα "σε 4-7 ημερες", οποτε δεν εχει νοημα ιδιαιτερο αυτο που λες. Κατι σαν προπαραγγελια ηταν η φαση. Ξεπουλησε ο προμηθευτης ή ο κατασκευαστης θες να πεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρατήρησα το εξής. Έχω κάνει δύο παραγγελίες. Η μία έγινε νωρίς και μου γράφει προωθείται στο κατάστημα, η δεύτερη έγινε αργότερα και αναφέρει "συγκέντρωση προϊόντων" (2+2 ΤΜΧ). Έχω την εντύπωση ότι με κάλεσαν για τη δεύτερη. Χωρίς να μπορώ να είμαι σίγουρος, ίσως τα έτοιμα παραδοτέα όντως φτάσουν στους παραλήπτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το που διαπιστώθηκε το προαναφερθέν πρόβλημα, έγινε διόρθωση από τον υπεύθυνο της κατηγορίας. Η τρέχουσα τιμή ανέρχεται στα 17,90 € , ενώ η λανθασμένη τιμή ήταν 4,95 € . Παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί στα 17,90 € .
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, klai9991 said:

Στην δική μου παραγγελία η κατάσταση εχει περάσει το στάδιο "Έλεγχος ομαλότητας" οπότε ας ελπίσουμε οτι δεν θα φάμε άκυρο 😅

Κωδικός    Προιόν    Ποσότητα    Κατάσταση

TEL.205560    4SMARTS TWS BLUETOOTH HEADPHONES SKYBUDS LUCID BLACK    1    Μη ελεγμένο

 

Αυτα ενω η παραγγελία ( τα ακουστικά μαζι με ενα πληκτρολογιο) έχει προχωρήσει σε σταδιο "Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων"  ( Επιβεβαιώνεται η άμεση διαθεσιμότητα των προϊόντων. 😆 ),οποτε ετοιμάζομαι για άκυρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνω το ότι μπορεί να έγινε τυπογραφικό λάθος κατά την αποστολή της τιμής από τον προμηθευτή, όμως όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων σχετικά με την προστασία του Καταναλωτή:
 
2. Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο;
Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.
 
Μήπως πρέπει να προβούμε σε κατεγγελία στην Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή ώστε να είναι πιο προσεκτικοί στο μέλλον; Εγώ θα τους απαντήσω με το παραπάνω κείμενο και θέλω να δω τι θα πουν...
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω έχει ξαναγραφτεί και στο παρελθόν και σε άλλες παρομοιες περιπτώσεις προϊόντων με λάθος τιμή. Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να αναφέρει οποιαδήποτε αλλαγή τιμής (λάθος). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ChrisN.S. είπε

λάθος τιμή δεν ήταν με την καμία γιατί το είχαν και στο newsletter του crazy sundays σε αυτή την τιμή.

Και γώ το χα δει αλλα δεν ήμουν σίγουρος . Ίσως απλα υπήρχε πολυ μεγάλη ζήτηση και ξέμειναν με αποτέλεσμα να ακυρώνουν τις τελευταίες παραγγελίες...;  Θα δείξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...