Προς το περιεχόμενο

Shopflix και ακύρωση παραγγελίας από το κατάστημα με χρέωση όμως πιστωτικής


GBorb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ίδιο και σε εμένα. Δυστυχώς περίμενα ότι το shopflix θα είναι σοβαρή πλατφρόρμα. 1η παραγγελία 19/02,  φριτέζα ninja AG651. Αντί της AG 651 μου στέλνουν την AG551. Σε επικοινωνία με το κατάστημα μου είπαν ότι πρόκειται για λάθος στον κωδικό και ότι δεν έχουν το AG651. Επιστροφή του προϊόντος την ίδια μέρα και ακόμη περιμένω την πίστωση.  Δεν έβαλα μυαλό και την Κυριακή έβαλα νέα παραγγελία.  Φορτιστή μπαταρίας αυτοκινήτου ctek mxs 10.  Ενώ έχουν τον ctek mxs 10, στην περιγραφή  λένε 12v 5Ah (που είναι οctek  mxs 5) , o ctek mxs 10 είναι ο 12v 10Αh. Ακυρώνω αμέσως μόλις το κατάλαβα, την ίδια ώρα σχεδόν. Η συναλλαγή επίσης απορρίφθηκε από τον πωλητή, αλλά το shopflix έκανε τη χρέωση. Tα λάθη στις περιγραφές των προϊόντων δεν έχουν διορθωθεί ακόμη.

Επεξ/σία από achilles_g_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Μακρια!!Σχεδόν παρόμοια εμπειρία. Έκανα παραγγελία την οποία παρέλαβα με ανοιγμένες ταινίες ασφαλείας. 14 ημέρες μετά ακόμα περιμένω να βρουν που είναι το προϊόν ώστε να μου επιστραφούν τα χρήματα. Η shopflix τα ρίχνει στο κατάστημα, το κατάστημα στην shopflix και στο τέλος και οι δύο στην κουριερ που παρέλαβε το προϊόν από το Clever Point. Μετά από 14 ημέρες δεν έχω λάβει καμία απάντηση γιατί δεν γνωρίζουν καν που βρίσκεται το προϊόν, μάλλον παραπεσε στην κουριερ λένε. Αξιοπιστία μηδέν και διαρκώς λένε ψαχνουμε να βρουμε τι έχει συμβεί και θα σας ενημερώσουμε. Αφου πρώτα ειρωνευουνται οτι εγώ φταίω που δεν ακολουθησα την διαδικασία επιστροφής. Να ενημερώσω ότι η πλατφόρμα επιστροφουν δεν λειτουργεί οπότε οι ίδιοι είπαν στον υπάλληλο να κρατήσει στο clever point το προϊόν και μου ζήτησαν να αποστείλω το παραστατικό επιστροφής με email οπως και εκανα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σας , κανω τακτικα ηλεκτρονικες αγορες, αλλα αυτο δεν μου χει ξανατυχει. Εκανα παραγγελια στο  Shopflix ( καταραμενη ωρα) ενα air condition  , πληρωνω σε δοσεις με πιστωτικη, και 5 μερες μετα μου λενε οτι η παραγγελια δεν μπορει να διευθετηθει λογω μη επαρκεια προιοντος περασαν 13 μερες, μιλαω με τραπεζα και εμπορο γιατι τα χρηματα δεν εχουν επιστραφει και μου αναφερουν οτι πρεπει να μιλησω με το shopflix. Στελνω μειλ μιλαω με chatbox  δεν απανταει κανενας, τηλεφωνο δεν υπαρχει πουθενα. 350 ευρω στον αερα, καποιος να απευθυνθω δεν υπαρχει κανενας. 

Επομενη σταση αστυνομια και συνηγορος του καταναλωτη. Την ειχα για σοβαρη επιχειρηση αλλα μακρυα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...