manolis940 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 2 ώρες πριν, newlynx είπε Το 3 ή το Dolphin έχεις; dolphin comfort . ... Δεν το διευκρίνισα έχεις δίκιο. 2 ώρες πριν, Ntinaras είπε Στην εφαρμογή στο κινητό, αφού ανάψω το ac Που ακριβώς ;
Ntinaras Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 1 ώρα πριν, manolis940 είπε dolphin comfort . ... Δεν το διευκρίνισα έχεις δίκιο. Που ακριβώς ; 1
cthulhucarbide Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Στα ηλεκτρικά το aircondition δουλεύει με ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ;
manolis940 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Ρε τον κερατά τον Κινέζο που το έχει κρύψει. Βλακεία πάντως που πρέπει να ανοίξεις το κλιματιστικό για να δεις την θερμοκρασία. Ελπίζω όμως σε κάποια απ' τις επόμενες αναβαθμίσεις να έχουμε την πληροφορία αυτή 24/7. Και μιας και μιλάμε για βελτιώσεις μου έβγαλε μόλις το Vehicle authorization που απ' ότι καταλαβαίνω μπορείς να δώσεις πρόσβαση σε τρίτους. Έτσι δεν χρειάζεται όλη η οικογένεια να έχει κοινό λογαριασμό ή και για κάποιο λόγο μπορείς να δώσεις πρόσβαση στον μηχανικό σου για συγκεκριμένη ώρα ή στο πλυντήριο χωρίς να χρειαστεί να του δώσεις το κλειδί. 2
doctorkostis Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 5 hours ago, manolis940 said: Ρε τον κερατά τον Κινέζο που το έχει κρύψει. Βλακεία πάντως που πρέπει να ανοίξεις το κλιματιστικό για να δεις την θερμοκρασία. Ελπίζω όμως σε κάποια απ' τις επόμενες αναβαθμίσεις να έχουμε την πληροφορία αυτή 24/7. Και μιας και μιλάμε για βελτιώσεις μου έβγαλε μόλις το Vehicle authorization που απ' ότι καταλαβαίνω μπορείς να δώσεις πρόσβαση σε τρίτους. Έτσι δεν χρειάζεται όλη η οικογένεια να έχει κοινό λογαριασμό ή και για κάποιο λόγο μπορείς να δώσεις πρόσβαση στον μηχανικό σου για συγκεκριμένη ώρα ή στο πλυντήριο χωρίς να χρειαστεί να του δώσεις το κλειδί. Δεν ειναι κρυμμενος ο κλιματισμος στο app σε καποιο υπομενου. Απο την αρχικη οθονη του app τον ενεργοποιεις αφου σου ζητησει PIN. Και η θερμοκρασια καμπινας ειναι εμφανης στην αρχικη οθονη. Ετσι ειναι στο ΑΤΤΟ 3 τουλαχιστον, δε νομιζω οτι εχει διαφορα στο δελφινι. 2
manolis940 Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 9 ώρες πριν, doctorkostis είπε Δεν ειναι κρυμμενος ο κλιματισμος στο app σε καποιο υπομενου. Απο την αρχικη οθονη του app τον ενεργοποιεις αφου σου ζητησει PIN. Και η θερμοκρασια καμπινας ειναι εμφανης στην αρχικη οθονη. Ετσι ειναι στο ΑΤΤΟ 3 τουλαχιστον, δε νομιζω οτι εχει διαφορα στο δελφινι. Όχι δεν είναι κρυφό. Εγώ δεν το είχα παρατηρήσει.
Vasilisxd Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 16 hours ago, cthulhucarbide said: Στα ηλεκτρικά το aircondition δουλεύει με ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ; Ναι. 2
Ntinaras Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 17 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε Στα ηλεκτρικά το aircondition δουλεύει με ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ; Ναι, καθώς αν ήταν του κινητήρα είτε θα ήθελε συμπλέκτη είτε θα έπρεπε να κινηθεί το αμάξι για να δουλέψει το ac 2
cthulhucarbide Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου Έτσι το φανταζόμουν και γω. Το καλό με αυτό είναι ότι έχεις όσο απόδοση θέλεις ακόμα και όταν είναι σταματημένο το αμάξι
basilis_k6 Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου Ενα απο τα τεραστια πλεονεκτήματα των ηλεκτρικων που επρεπε να αναφέρεται πιο συχνα. Αντι για επιταχυνσεις και ρυπους κτλ.
chek2fire Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου γιαυτό δεν υπάρχει και καθόλου μείωση απόδοσης του αυτοκινήτου όταν δουλεύει το aircodition 2
Ntinaras Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 1 ώρα πριν, chek2fire είπε γιαυτό δεν υπάρχει και καθόλου μείωση απόδοσης του αυτοκινήτου όταν δουλεύει το aircodition Θεωρητικά θα μπορούσε να υπάρχει αν το bottleneck ενέργειας ήταν στην μπαταρία ( και όχι στο μοτέρ κίνησης)
definitio Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Στα ηλεκτρικά δεν ρίχνει το AC την αυτονομία στα ταξίδια > δυνητικός περιορισμός σε επιδόσεις στα πλαίσια διαχείρισης ενέργειας (όρια τελικής, επιταχύνσεις κοκ) ; Επεξ/σία 4 Ιουλίου από definitio
Ntinaras Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 4 λεπτά πριν, definitio είπε Στα ηλεκτρικά δεν ρίχνει το AC την αυτονομία στα ταξίδια > δυνητικός περιορισμός σε επιδόσεις στα πλαίσια διαχείρισης ενέργειας (όρια τελικής, επιταχύνσεις κοκ) ; Τη ρίχνει, αλλα είναι πολύ μικρή η διαφορά. Μεγαλύτερη διαφορά θα κάνει αν πας με +10 στην εθνική.
definitio Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου Just now, Ntinaras said: Τη ρίχνει, αλλα είναι πολύ μικρή η διαφορά. Μεγαλύτερη διαφορά θα κάνει αν πας με +10 στην εθνική. Απ' όσα είχα διαβάσει στο παρελθόν είχα την εντύπωση ότι η επίπτωση στις επιδόσεις μπορεί να είναι σημαντική, αλλά δεν έχω εμπειρία ή πρόχειρες τις πηγές, οπότε πάσο. ...αλλά και πάλι, έστω ότι χρειάζεται να τρέχεις με +10χαω στην ΕΟ κι είναι κατακαλόκαιρο οπο΄τε χρειάζεσαι αναμμένο το AC...αν πέφτει ή απόδοση του AC ή/και η αυτονομία σε ικανό ποσοστό σε συνδυασμό με μια "διαχείριση" επιδόσεων, αυτό παραμένει ένα σημαντικό μειονέκτημα των ηλεκτρικών... ...δεν βλέπω το μεγάλο "πλεονέκτημα" που αναφέρθηκε πριν, γιατί φαίνεται να ισχύει εκτός συμφραζομένων...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα