Ntinaras Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 13 λεπτά πριν, definitio είπε Απ' όσα είχα διαβάσει στο παρελθόν είχα την εντύπωση ότι η επίπτωση στις επιδόσεις μπορεί να είναι σημαντική, αλλά δεν έχω εμπειρία ή πρόχειρες τις πηγές, οπότε πάσο. ...αλλά και πάλι, έστω ότι χρειάζεται να τρέχεις με +10χαω στην ΕΟ κι είναι κατακαλόκαιρο οπο΄τε χρειάζεσαι αναμμένο το AC...αν πέφτει ή απόδοση του AC ή/και η αυτονομία σε ικανό ποσοστό σε συνδυασμό με μια "διαχείριση" επιδόσεων, αυτό παραμένει ένα σημαντικό μειονέκτημα των ηλεκτρικών... ...δεν βλέπω το μεγάλο "πλεονέκτημα" που αναφέρθηκε πριν, γιατί φαίνεται να ισχύει εκτός συμφραζομένων... Η απόδοση του AC δε πέφτει, η αυτονομία θα πέσει. Σε συμβατικό όμως θα πέσει ακόμα περισσότερο, γιατί παίρνει ισχύ απ ευθείας από τον κινητήρα. Οπότε χάνεις και ισχύ, και λεφτά και μειώνεις την αυτονομία. Μόνο πλεονέκτημα, ότι γεμίζεις πιο γρήγορα.
StavrosD Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, definitio είπε Στα ηλεκτρικά δεν ρίχνει το AC την αυτονομία στα ταξίδια > δυνητικός περιορισμός σε επιδόσεις στα πλαίσια διαχείρισης ενέργειας (όρια τελικής, επιταχύνσεις κοκ) ; Υπάρχουν χοντρικά δύο καταναλώσεις: Η κατανάλωση με την απόσταση και η κατανάλωση με τον χρόνο. Η κατανάλωση με την απόσταση εξαρτάται κυρίως από την αεροδυναμική αντίσταση η οποία αυξάνει εκθετικά με την ταχύτητα, τις τριβές στα ρουλεμάν, κλπ., οι απώλειες στα φρένα, κλπ.. Το κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετικό συντελεστή οπισθέλκουσας, όσο χαμηλότερος είναι τόσο λιγότερη ενέργεια χάνεται λόγω της αντίστασης του αέρα. Η κατανάλωση με τον χρόνο δεν εξαρτάται από την απόσταση. Τα φώτα, το κλιματιστικό, η μουσική κλπ καταναλώνουν ενέργεια ακόμα και αν είναι σταματημένο το αυτοκίνητο. Αν θεωρητικά πηγαίνουμε με 1χλμ/ώρα, θα έχουμε αμελητέα απώλεια λόγω αεροδυναμικής αντίστασης, φρένων κλπ αλλά θα έχουμε πολύ μικρή εμβέλεια επειδή θα κάνουμε τόσες ώρες για να φτάσουμε στον προορισμό μας που θα καταναλώσουν την περισσότερη ενέργεια τα φώτα, το κλιματιστικό, κλπ. Από την άλλη πλευρά, αν πηγαίνουμε με 250χλμ/ώρα (θεωρητικά πάντα) θα έχουμε πάλι μικρή εμβέλεια επειδή αυξάνεται εκθετικά η αντίσταση του αέρα. Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν Cd γύρω στο 0.2. Η ιδανική ταχύτητα είναι κάπου ενδιάμεσα. Θεωρητικά θα μπορούσαμε να σχεδιάσουμε σε ένα διάγραμμα την κατανάλωση που εξαρτάται από την απόσταση και την κατανάλωση από τις συσκευές σε σχέση με την ταχύτητα. Το σημείο τομής τους είναι η ταχύτητα με την οποία θα έχουμε την μέγιστη εμβέλεια. Επεξ/σία πριν από 21 ώρες από StavrosD 1
manolis940 Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 5 ώρες πριν, basilis_k6 είπε Ενα απο τα τεραστια πλεονεκτήματα των ηλεκτρικων που επρεπε να αναφέρεται πιο συχνα. Αντι για επιταχυνσεις και ρυπους κτλ. Ότι έχουν ανεξάρτητο μοτέρ για κλιματισμό; Τόσο σημαντικό είναι; Δεν λέω η απόδοση είναι φοβερή ειδικά με τις αντλίες θερμότητας αλλά σίγουρα είναι εξίσου θετικό και με το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και την επιτάχυνση που μπορείς να αγοράσεις με πολύ λιγότερα χρήματα σε αντίθεση με ένα θερμικό για να κάνεις πιο άνετες προσπεράσεις.
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 9 λεπτά πριν, manolis940 είπε Ότι έχουν ανεξάρτητο μοτέρ για κλιματισμό; Τόσο σημαντικό είναι; Δεν λέω η απόδοση είναι φοβερή ειδικά με τις αντλίες θερμότητας αλλά σίγουρα είναι εξίσου θετικό και με το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και την επιτάχυνση που μπορείς να αγοράσεις με πολύ λιγότερα χρήματα σε αντίθεση με ένα θερμικό για να κάνεις πιο άνετες προσπεράσεις. Δεν ειναι τελειο να μην ξαναζησεις καυτο η παγωμενο αμαξι χωρις να πρέπει να αναβεις ενα ολοκληρο μοτερ; Αλλωστε ποσα θερμικα εχουν λειτουργεια διαμόρφωσης θερμοκρασιας καμπινας χωρις να εισαι μεσα;
malakudi Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες 2 ώρες πριν, definitio είπε Απ' όσα είχα διαβάσει στο παρελθόν είχα την εντύπωση ότι η επίπτωση στις επιδόσεις μπορεί να είναι σημαντική, αλλά δεν έχω εμπειρία ή πρόχειρες τις πηγές, οπότε πάσο. ...αλλά και πάλι, έστω ότι χρειάζεται να τρέχεις με +10χαω στην ΕΟ κι είναι κατακαλόκαιρο οπο΄τε χρειάζεσαι αναμμένο το AC...αν πέφτει ή απόδοση του AC ή/και η αυτονομία σε ικανό ποσοστό σε συνδυασμό με μια "διαχείριση" επιδόσεων, αυτό παραμένει ένα σημαντικό μειονέκτημα των ηλεκτρικών... ...δεν βλέπω το μεγάλο "πλεονέκτημα" που αναφέρθηκε πριν, γιατί φαίνεται να ισχύει εκτός συμφραζομένων... Το A/C όταν έξω έχει 38-40 βαθμούς καταναλώνει 2-2,2 KW. Οπότε αν σε μια 60αρα μπαταρία πας με 18KWh/100km στα 110km/h και 22KWh/100km στα 130km/h, με A/C αυτά τα νούμερα θα ανέβουν στο 20 και 24 αντίστοιχα. Στη πρώτη περίπτωση θα κάνεις στάση στα 300km μετά από 2h 40m, στη δεύτερη στα 250km μετά από 1h 55m. Με 80KW φόρτιση που έχει το Dolphin θα βάλεις 12KWh σε 9 λεπτά. Με αυτές τις 12KWh θα κάνεις τα επιπλέον 50km σε 23 λεπτά. Οπότε συνολικά θα κάνεις 1h 55m + 9m + 23m +3m μπες-βγες στη φόρτιση = 2h 30m. Λιγότερο δηλαδή από αν πήγαινες με 110km/h. Οπότε αν υπάρχει εκτεταμένο δίκτυο φορτιστών και δε σκέφτεσαι που θα φορτίσεις, είναι πάντα προτιμότερο να πας όσο πιο γρήγορα μπορείς. Ποτέ δε σκέφτεσαι να κλείσω το A/C να πάω λίγα km παρακάτω, ποτέ δε σκέφτεσαι να κόψω ταχύτητα να πάω λίγα km παρακάτω, παρά μόνο αν δε σου φτάνει το υπόλοιπο να φτάσεις σε φορτιστή. Αυτά είναι πράγματα που αν οδηγήσεις ηλεκτρικό λίγες βδομάδες τα αντιλαμβάνεσαι και παύεις να αγχώνεσαι. Άγχος έχουν μόνο όσοι δεν οδηγούν ηλεκτρικό. 1
manolis940 Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες 55 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Δεν ειναι τελειο να μην ξαναζησεις καυτο η παγωμενο αμαξι χωρις να πρέπει να αναβεις ενα ολοκληρο μοτερ; Αλλωστε ποσα θερμικα εχουν λειτουργεια διαμόρφωσης θερμοκρασιας καμπινας χωρις να εισαι μεσα; Όχι υπέροχο είναι. Με το που ζητήσεις λογαριασμό πατάς και μια το κλιματιστικό και είσαι κυριλέ στην επιστροφή. Αλλά και τα υπόλοιπα είναι εξίσου καλά. 8 λεπτά πριν, malakudi είπε Το A/C όταν έξω έχει 38-40 βαθμούς καταναλώνει 2-2,2 KW. Οπότε αν σε μια 60αρα μπαταρία πας με 18KWh/100km στα 110km/h και 22KWh/100km στα 130km/h, με A/C αυτά τα νούμερα θα ανέβουν στο 20 και 24 αντίστοιχα. Στη πρώτη περίπτωση θα κάνεις στάση στα 300km μετά από 2h 40m, στη δεύτερη στα 250km μετά από 1h 55m. Με 80KW φόρτιση που έχει το Dolphin θα βάλεις 12KWh σε 9 λεπτά. Με αυτές τις 12KWh θα κάνεις τα επιπλέον 50km σε 23 λεπτά. Οπότε συνολικά θα κάνεις 1h 55m + 9m + 23m +3m μπες-βγες στη φόρτιση = 2h 30m. Λιγότερο δηλαδή από αν πήγαινες με 110km/h. Οπότε αν υπάρχει εκτεταμένο δίκτυο φορτιστών και δε σκέφτεσαι που θα φορτίσεις, είναι πάντα προτιμότερο να πας όσο πιο γρήγορα μπορείς. Ποτέ δε σκέφτεσαι να κλείσω το A/C να πάω λίγα km παρακάτω, ποτέ δε σκέφτεσαι να κόψω ταχύτητα να πάω λίγα km παρακάτω, παρά μόνο αν δε σου φτάνει το υπόλοιπο να φτάσεις σε φορτιστή. Αυτά είναι πράγματα που αν οδηγήσεις ηλεκτρικό λίγες βδομάδες τα αντιλαμβάνεσαι και παύεις να αγχώνεσαι. Άγχος έχουν μόνο όσοι δεν οδηγούν ηλεκτρικό. Πολλά λες νομίζω στην κατανάλωση του AC. Ένα AC καταναλώνει τόσο μέχρι να παγώσει τον χώρο, μετά η κατανάλωση είναι πάρα πολύ χαμηλή. Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και στα αυτοκίνητα όπως τα BYD που έχουν αντλία θερμότητας. Φυσικά αν είναι από εκείνους που με εξωτερική θερμοκρασία 40 πετάνε το κλιματιστικό στους 18 και μετά βάζουν κουβέρτα ναι τότε θα καταναλώνεις σταθερά 2KW την ώρα. Αυτό και πάλι σημαίνει ότι 10KW θα τις φας σε ταξίδι 5 ωρών. Θα κάνω τις επόμενες μέρες ένα πείραμα με το dolhin αν δεν πάω κάπου και θα αφήσω το κλιματιστικό να δουλεύει καμιά ώρα χωρίς να το κινήσω να έχουμε και ένα πραγματικό αποτέλεσμα.
malakudi Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Πολλά λες νομίζω στην κατανάλωση του AC. Τόσο καίει το δικό μου (VW ID3) αυτές τις μέρες με τα 38-39C - και έχει και αντλία θερμότητας. Έχει μαύρη οροφή και το παρμπρίζ δεν έχει φίλτρο UV - θέλω να του βάλω μεμβράνη. Στο 22 το βάζω το A/C, παραπάνω ζεσταίνονται οι πίσω. Αν είμαι μόνος στο αυτοκίνητο θα το έβαζα και 24. Έχω ένα λάθος στο παραπάνω υπολογισμό, με 2KW με 18KWh/100km στα 110, δε θα πάει 20 αλλά 18+(100/110)*2=>18+1,8=19,8 KWh/100km. Και αντίστοιχα με 22KWh/100km στα 130, δε θα πάει 24 αλλά 22+(100/130)*2=>22+1,54=23,54 KWh/100km. Οπότε είναι ακόμα μικρότερη η επιβάρυνση.
fabiawrc Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες Hμουν σιγουρος οτι ειχες ID3 🤣 ΕΙναι πολυ ωραια φαση παντως,να μπαινεις στο αμαξι και να εχει ετοιμη θερμοκρασια εκει που θες.. Χειμωνα αναβεις το θερμαινομενο καθισμα και εχεις αμεσως θαλπωρη. Περασα παλι στο Σφακιανακη κηφισσο, εχει φερει το facelift Atto3 στην εκθεση με το μαυρο εσωτερικο και φαινεται λιγοτερο κιτς απο την λευκη-μπλε εκδοση.Θα επρεπε να ειχαν αφαιρεσει τις χορδες στις πορτες..... Κατα τα αλλα περιμενω να εγκριθει το δανειο απο την εθνικη,εχω δωσει 3.000 προκαταβολη και εχω δεσμευσει Desing-surfing blue με το μπλε εσωτερικο... Δυστυχως δεν θα παρω την παλια τιμη και ας εχω παρει προσφορα 8 ημερες πριν την αυξηση των 600 ευρω. Εχω ρωτησει μηπως δωσουν δωρο το πρωτο σερβις και αυτο δυσκολο μου ειπαν. Υπαρχει μια περιπτωση αφου αγοραστει το αμαξι να μου επιστραφει ενα ποσο μετα η μηπως μπουν φιμε μπροστα..... Μιλαμε για 28.900 μετρητα και δεν κανουν δωρο τιποτα.... 2
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 5 ώρες πριν, fabiawrc είπε εχω δωσει 3.000 προκαταβολη και εχω δεσμευσει Desing-surfing blue με το μπλε εσωτερικο... Δυστυχως δεν θα παρω την παλια τιμη και ας εχω παρει προσφορα 8 ημερες πριν την αυξηση των 600 ευρω. ..... Μιλαμε για 28.900 μετρητα Τσαμπα πράμα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα