Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, dtk-386 είπε

27Κ για δεύτερο αυτοκίνητο σε πόλη....:ph34r:

Νομίζω οτι τέτοια σχόλια δεν πρέπει να γίνονται. Το τι κάνει ο καθένας και το πόσα δίνει είναι καθαρά δικό του θέμα. Άλλος δίνει 800 για κάρτα γραφικών άλλος 3000 για υπολογιστή, άλλος 1500 για κινητό, άλλος 5.000 για να κάνει το χόμπι του, άλλος 60.000 για μτχ BMW κ.ο.κ.

Φιλικά εντελώς, μην παρεξηγηθώ.

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, @pnea1973 είπε

Νομίζω οτι τέτοια σχόλια δεν πρέπει να γίνονται. Το τι κάνει ο καθένας και το πόσα δίνει είναι καθαρά δικό του θέμα. Άλλος δίνει 800 για κάρτα γραφικών άλλος 3000 για υπολογιστή, άλλος 1500 για κινητό, άλλος 5.000 για να κάνει το χόμπι του, άλλος 60.000 για μτχ BMW κ.ο.κ.

Φιλικά εντελώς, μην παρεξηγηθώ.

δεν είπα κάτι κακό.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, chill είπε

https://carselectric.gr/to-geely-geome-kostizei-mono-9-965-evro/

27.000,00€ και ούτε cent παραπάνω!

4άδα είμαστε, 2 μικρά παιδιά, χωρίς ανάγκη καροτσιών πια. Οι χώροι είναι πάντα χρήσιμοι σε μια οικογένεια αλλά όπως είπα προορίζεται σχεδόν αποκλειστικά για αστική χρήση. Για ταξίδια υπάρχει άλλο όχημα.

Το θέμα είναι πότε θα έρθει....

 

Μόλις τώρα, dtk-386 είπε

δεν είπα κάτι κακό.

Δεν το λέω έτσι, γι αυτό είπα μην παρεξηγηθώ. Απλά καταλαβαίνεις οτι ο καθένας κάνει οτι σηκώνει η τσέπη του. 
 Γι αυτό το είπα. Το να λέμε συνέχεια για τα χρήματα, ε οσο να ναι, είναι κάπως...Προφανώς ο συμφορουμίτης τα έχει υπολογίσει και λέει μέχρι 27.000...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας EV για την BYD, 472.41 km/h για το YW U9 TE. 

 

Φαίνεται να έχει και άλλο να δώσει. 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 5
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Θα βάλουν δασμούς και στην Ταϊλάνδη 😆

Ιδια τιμη θα τα πουλαει αλλα θα βαλει το δασμο στην τσεπη. 

 

  • Haha 1
Δημοσ.

27,000€ για το Dolphin, 30.000€+ για Geely και η ιστορία συνεχίζεται. Εφόσον κοστολογικά είναι οικονομίκοτερα τα αυτοκίνητα γιατί δεν βγαίνει ένα στα 10,000€ -14,000€ χωρίς την επιδότηση που πήγε 3,000€;

Πραγματικά κανένας δεν κρατάει μια επιφύλαξη με την τσέπη του; Ψάχνω να βρω τι γίνεται όταν πέφτει το ποσοστό της μπαταρίας στο ηλεκτρικό, ψάχνω να βρω για after sale υποστήριξη όλων αυτών των κινέζικων εταιρειών διότι για τις ευρωπαϊκές είναι αναμενόμενο το ξεκώλι@σμ@ στο εκτός εγγύησης.

Κάποιος με ένα I3 BMW που κυκλοφορεί χρόνια το αμάξι να μας πει τι γίνεται 10+ χρόνια μετά.

Επίσης αν θελήσεις να το πουλήσεις πως θα αξιολογήσεις το ποσοστό της μπαταρίας με την αναλογία τιμής; Διότι στους θερμικούς δεν κοιτάς μόνο χιλιόμετρα άλλα και όλα τα υπόλοιπα αναλώσιμα.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, d4mage είπε

27,000€ για το Dolphin, 30.000€+ για Geely και η ιστορία συνεχίζεται. Εφόσον κοστολογικά είναι οικονομίκοτερα τα αυτοκίνητα γιατί δεν βγαίνει ένα στα 10,000€ -14,000€ χωρίς την επιδότηση που πήγε 3,000€;

Πραγματικά κανένας δεν κρατάει μια επιφύλαξη με την τσέπη του; Ψάχνω να βρω τι γίνεται όταν πέφτει το ποσοστό της μπαταρίας στο ηλεκτρικό, ψάχνω να βρω για after sale υποστήριξη όλων αυτών των κινέζικων εταιρειών διότι για τις ευρωπαϊκές είναι αναμενόμενο το ξεκώλι@σμ@ στο εκτός εγγύησης.

Κάποιος με ένα I3 BMW που κυκλοφορεί χρόνια το αμάξι να μας πει τι γίνεται 10+ χρόνια μετά.

Επίσης αν θελήσεις να το πουλήσεις πως θα αξιολογήσεις το ποσοστό της μπαταρίας με την αναλογία τιμής; Διότι στους θερμικούς δεν κοιτάς μόνο χιλιόμετρα άλλα και όλα τα υπόλοιπα αναλώσιμα.

Πως θα βγει τόσο φθηνό αυτοκίνητο στην Ευρώπη ειδικά εισαγόμενο αυτής της ποιότητας και με αυτόν τον εξοπλισμό. Τα αυτοκίνητα της Ταϊλάνδης μια χαρά δασμούς έχουν κι αυτά και ότι εισάγεται στην Ευρώπη έχει δασμούς. Απλώς δεν είναι στο ύψος του οικονομικού πολέμου που γίνεται στην Κίνα. 

Την υγεία της μπαταρίας μπορείς να την δεις και μόνος σου αν έχεις ένα OBD dongle και μια εφαρμογή στο κινητό. Η φυσικά μπορείς να πας σε κάποιον που έχει κάποιο πιο επαγγελματικό tester και να το κοιτάξει. 

Στο θερμικό τι ουσιαστικό μπορείς να κοιτάξεις σε ένα μεταχειρισμένο κινητήρα; Βασικά πράγματα θα δει ένα μηχανικός όπως για παράδειγμα τα λάδια, θα προσπαθήσει να βγάλει κάποιο συμπέρασμα απ' τον ήχο του αλλά δεν θα σου σηκώσει και το καπάκι. Αν για παράδειγμα σε ένα πετρέλαιο έχει κόψει και έχει πέσει μέσα μια προθέρμανση στο παρελθόν ( κάτι που μου έχει συμβεί σε δική μου αγορά ) και αυτό έχει φάει κάποιο πιστόνι με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να πάθει μεγάλη ζημιά μπορείς να το δεις σε ένα μεταχειρισμένο; 

Από κει και πέρα μπαλάκια, σύστημα διεύθυνσης κτλ ελέγχονται όσο μπορούν να ελεγχθούν και σε ένα θερμικό. 

Όσον αφορά τώρα οι βλάβες εντός εταιρείας, ναι είναι φωτιά. Ήταν και είναι πάντα και στα θερμικά. Ωστόσο τα περισσότερα ηλεκτρικά έχουν μεγαλύτερες εγγυήσεις απ' τα θερμικά πράγμα που σε κάνει πιο σίγουρο. Από κει και πέρα όταν το αμάξι φύγει απ' την εγγύηση και μου πάθει κάτι το BMS της μπαταρίας, δεν θα το πάω στην εταιρεία όπου λογικά θα την αλλάξουν όλη αλλά σε εξωτερικό συνεργείο που επισκευάζει μπαταρίες. Υπάρχουν τέτοια απ' την εποχή των υβριδικών ακόμη και στην Ελλάδα. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Πως θα βγει τόσο φθηνό αυτοκίνητο στην Ευρώπη ειδικά εισαγόμενο αυτής της ποιότητας και με αυτόν τον εξοπλισμό. 

Ωστόσο τα περισσότερα ηλεκτρικά έχουν μεγαλύτερες εγγυήσεις απ' τα θερμικά πράγμα που σε κάνει πιο σίγουρο. Από κει και πέρα όταν το αμάξι φύγει απ' την εγγύηση και μου πάθει κάτι το BMS της μπαταρίας, δεν θα το πάω στην εταιρεία όπου λογικά θα την αλλάξουν όλη αλλά σε εξωτερικό συνεργείο που επισκευάζει μπαταρίες. Υπάρχουν τέτοια απ' την εποχή των υβριδικών ακόμη και στην Ελλάδα. 

Δεν βλέπω ούτε ένα φθηνό ευρωπαϊκό ηλεκτρικό, αντίθετα βλέπω Γερμανικά με τραγικά πλαστικά, με ανακλησεις (βλέπε Q4) και τιμές εξωφρενικά ακριβές. Μην αρχίσουμε τις ιστορίες με τα τσιπ τότε με τον Covid γιατί από ένα σημείο και μετά ΕΛΕΟΣ

Αναφέρεσαι στις μεγαλύτερες εγγυήσεις των ηλεκτρικών και έχει διαμορφωθεί μια φανατική γνώμη χωρίς να γνωρίζουμε τα κόστη τόσο εντός όσο και εκτός αντιπροσωπείας για τα πιθανά προβλήματα.

Πάντως το τρακάρισμα στο ηλεκτρικό είναι πολύ ακριβότερο από οποιοδήποτε θερμικό αμάξι. 

Ρωτάω, κανείς δεν τράκαρε; Κανείς δεν το χτύπησε κάπου κάπως;

Για την μπαταρία ας πούμε πως γνωρίζεις εάν εκτός αντιπροσωπείας θα σου κάνουν Α) καλή δουλειά και Β) θα σου βάλουν καλή μπαταρία ή θα σου επισκευάσουν καλά την εργοστασιακή σου μαπταρία.

Αγοράζω αύριο ηλεκτρικό, μεταχειρισμένο. Τι; Δεν θα τα πουλάνε;

Δίνω ένα Χ ποσό και παθαίνω κάτι στην μπαταρία, βρες μου έναν μάστορα στην Θεσσαλονίκη  (στα Tesla τρέχουν Αθήνα και κυκλοφορούν αρκετά εκεί έξω) που να έχεις τις γνώσεις να πιάσει ηλεκτρικό.

Η υβριδική εκδοχή δεν έχει καμία σχέση με την ηλεκτρική, ναι μεν αποτελείται από μπαταρία άλλα η κίνηση δεν είναι αποκλειστική.

 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, d4mage είπε

Δεν βλέπω ούτε ένα φθηνό ευρωπαϊκό ηλεκτρικό, αντίθετα βλέπω Γερμανικά με τραγικά πλαστικά, με ανακλησεις (βλέπε Q4) και τιμές εξωφρενικά ακριβές. Μην αρχίσουμε τις ιστορίες με τα τσιπ τότε με τον Covid γιατί από ένα σημείο και μετά ΕΛΕΟΣ

Αναφέρεσαι στις μεγαλύτερες εγγυήσεις των ηλεκτρικών και έχει διαμορφωθεί μια φανατική γνώμη χωρίς να γνωρίζουμε τα κόστη τόσο εντός όσο και εκτός αντιπροσωπείας για τα πιθανά προβλήματα.

Πάντως το τρακάρισμα στο ηλεκτρικό είναι πολύ ακριβότερο από οποιοδήποτε θερμικό αμάξι. 

Ρωτάω, κανείς δεν τράκαρε; Κανείς δεν το χτύπησε κάπου κάπως;

Για την μπαταρία ας πούμε πως γνωρίζεις εάν εκτός αντιπροσωπείας θα σου κάνουν Α) καλή δουλειά και Β) θα σου βάλουν καλή μπαταρία ή θα σου επισκευάσουν καλά την εργοστασιακή σου μαπταρία.

Αγοράζω αύριο ηλεκτρικό, μεταχειρισμένο. Τι; Δεν θα τα πουλάνε;

Δίνω ένα Χ ποσό και παθαίνω κάτι στην μπαταρία, βρες μου έναν μάστορα στην Θεσσαλονίκη  (στα Tesla τρέχουν Αθήνα και κυκλοφορούν αρκετά εκεί έξω) που να έχεις τις γνώσεις να πιάσει ηλεκτρικό.

Η υβριδική εκδοχή δεν έχει καμία σχέση με την ηλεκτρική, ναι μεν αποτελείται από μπαταρία άλλα η κίνηση δεν είναι αποκλειστική.

 

Γενικά σήμερα όποιος πάρει καινούργιο και δεν κάνει μικτή ανεξαρτήτως τύπου οχήματος και μάρκας με ένα παράσυρμα απ' το πλάι θα πουλήσει το όχημα για ανταλλακτικά. 

Το τι δουλειά θα μου κάνει κάποιος εκ των προτέρων δεν μπορώ να το ξέρω. Ξέρεις αν ένα απλό Service που θα κάνεις στο θερμικό εντός ή εκτός εργοστασίου αν θα γίνει έτσι όπως πρέπει; Στις μπαταρίες βέβαια δίνονται κάποιες εγγυήσεις αλλά δεν είναι τόσο μεγάλες όπως της εταιρείας. Πάντως δεν ξέρω αν θα πρέπει να ανησυχείς για τις μπαταρίες όταν βλέπουμε αυτοκίνητα με 500000km και έχουν πάνω από 85% υγεία. 

Ηλεκτρικά μεταχειρισμένα πωλούνται ήδη. Δεν καταλαβαίνω τον συνηρμό σου. Γιατί αύριο να μην μπορείς να αγοράσεις; 
https://www.car.gr/classifieds/cars/?category=15001&condition=used&fuel_type=3&pg=1

Προσωπικά δεν θα επέλεγα Tesla λόγο του Service. Στην Θεσσαλονίκη τώρα με ένα γκουγκλάρισμα βρήκα τον παρακάτω ως πρώτο αποτέλεσμα. Αν θες για κάποιο λόγο να φύγεις απ' την εταιρεία υπάρχουν λοιπόν επιλογές και φυσικά θα υπάρξουν περισσότερες στο μέλλον. 
https://hybridcare.gr/epikoinonia/
Να πούμε βέβαια και εδώ κάτι. Πάλι αν πάθει ένα καινούργιο θερμικό κάτι σοβαρό, οι άνθρωποι που θα το πιάσουν στα χέρια τους και θα το φτιάξουν είναι λίγοι. Φραγμένο DPF σε Toyota Yaris του 2012 μου έπαθε ζημιά Αθήνα. Η αντιπροσωπεία μου είπε ότι θα της το αφήσω και θα το κοιτάξει σε μία εβδομάδα και το καθάρισμα 2 φορές μέσα σε δύο εβδομάδες σε διαφορετικά συνεργεία. Στο Ηράκλειο επίσης το πήγα σε άλλους 4 σε λιγότερο από χρόνο και ο άνθρωπος που πραγματικά το καθάρισε ήταν ένας τύπος Χανιά που το επίπεδο γνώσεων του πάνω στα αυτοκίνητα ήταν χαοτκό σε σχέση με όλους τους άλλους. Τι έφταιγε και συνέχεια έδειχνε φραγμένο; Κανείς απ' όλους όσους μου έκαναν Service δεν το περνούσε στον εγκέφαλο και απλώς έσβηνε την ένδειξη στο καντράν. 

Τέλος η κλασική υβριδική εκδοχή αν δεν μιλάμε για mid hybrid ή plug in τότε είναι η χειρότερη όλων. Μέσα έχει μπαταρία που δεν είναι ούτε 1KW και όπως κάθε μικρή μπαταρία οι κύκλοι της τελειώνουν γρήγορα. Όταν χαλάσει δεν πάει κυριολεκτικά πουθενά το αυτοκίνητο πέραν του να ανέβει στον γερανό και να πάει στο συνεργείο. Με λίγα λόγια τα υβριδικά έχουν ότι προβλήματα έχει ένα θερμικό και ένα ηλεκτρικό ταυτόχρονα. Γι αυτό έχουν εμφανιστεί και διάφορα service που επισκευάζουν μπαταρίες υβριδικών κυριολεκτικά αλλάζοντας κελιά και όχι ολόκληρη μπαταρία γιατί έχουν υπάρξει πολλοί υποψήφιοι πελάτες. 

  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπόν, πήγα χτες BYD να δω τα αυτοκίνητα και να κλείσουμε TD.

Ερωτεύτηκα το Surf, οριακά με καλύπτει αλλά η τιμή ενός supermini είναι τόσο τραγικά κοντά σε όχημα ανώτερης κατηγορίας που δεν αξίζει.

Το dolphin δεν με ενθουσίασε οπτικά  και το μάτι μου έπεσε στο ATTO-2 που μου φάνηκε πολύ δυνατή λύση. Μέσα μου άρεσε πολύ η προσέγγιση που έχουν ακολουθήσει τα δε καθίσματα επικά. Αμφότερα θα τα οδηγήσω την επόμενη εβδομάδα αλλά θα περιμένω να δω και το Geome της Geely πριν αποφασίσω και να δω τι άλλο θα ανακοινώσει ο Μητσοτάκης ΔΕΘ.

Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι μένει επιδότηση για περίπου 2.000 οχήματα ακόμα. 

  • Like 3
Δημοσ.
2 hours ago, chill said:

στο ATTO-2 που μου φάνηκε πολύ δυνατή λύση

Το atto-2 είναι το αγαπημένο μου από την γκάμα της BYD. Ιδιαίτερα εσωτερικά μου αρέσει πολύ , καμία σχέση με τα άλλα.

Αυτό που με χαλάει είναι ότι για το μέγεθος του 4,31m έχει μικρό πορτ-παγκαζ. Την μπαταρία 45kw την προσπερνάω οκ. Αλλά τα 400l που λένε είναι ψιλο-ψεύτικα με τον χώρο από κάτω. 2 μεγάλες βαλίτσες δεν τις παίρνει δηλαδη.

Έχουν δώσει (πάρα) πολύ χώρο στους πίσω επιβάτες που για μένα είναι άχρηστο. Πραγματικά, εν έτη 2025 πόσο συχνό είναι να πάνε 4 ενήλικες στο ίδιο αμάξι? Και αν μιλάμε για οικογένειες, δεν έχουν παιδιά 1,8... 

Επίσης τα πίσω καθίσματα έχουν αρκετά μεγάλη κλίση, το οποίο επίσης κόβει πρακτικό χώρο.

Αν δεν σε νοιάζει το πορτ-παγκάζ, χτύπα το.

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Andyk0555 είπε

Καλό αλλά μικρή ματαρία 

εχω δει κατι τυπους στην ασια, ταιλανδη, φιλλιπινες κτλ που φτιαχνουν αμαξια απο σκραπ. λαμαρινες απο παλιες βαρκες κτλ. ε αυτο ειναι πιο ασχημο.

  • Haha 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...