Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, prometheas είπε

Νομίζω οτι κανένα από τα αυτοκίνητα που πωλούνται τώρα δεν θα αντέξει 15-20 χρόνια δυστυχώς. 

Η αποψή μου (ισως λιγο τραβηγμένη) ειναι οτι μετά το περας της εγγύησης (αντε και λιγο ακόμα) ολα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και αξεσουάρ θα αρχισουν να χαλάνε συντονισμένα. Το ερώτημα ειναι αν θα συμφέρει να αντικαθιστανται και μέχρι πότε..

Planned obsolecence το λένε ...

 

Αυτή είναι η μεγαλύτερη αλήθεια για την αυτοκίνηση (αλλά και για άλλους κλάδους).

By design, δεν είναι σχεδιασμένα να δουλέψουν για χρόνια.

Όποιος παίρνει ηλεκτρικό (όπως και BYD) και πιστεύει ότι μετά τη 10ετία, θα αλλάξει μια μπαταρία και όλα κομπλέ, θα συνεχίσει το αυτοκίνητο άλλα 10 ... θα έρθει προ εκπλήξεων σε επίπεδο υλικών άλλων πραγμάτων, και ας είναι καινούρια η μπαταρία.

Αυτό, δηλαδή, που συμβαίνει ήδη με τα θερμικά εδώ και χρόνια.

Το βέλτιστο σενάριο απόσβεσης είναι χρήση 8-10 χρόνια και μεταπώληση και ό,τι πιάσει.

  • Confused 2
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Αυτή είναι η μεγαλύτερη αλήθεια για την αυτοκίνηση (αλλά και για άλλους κλάδους).

By design, δεν είναι σχεδιασμένα να δουλέψουν για χρόνια.

Όποιος παίρνει ηλεκτρικό (όπως και BYD) και πιστεύει ότι μετά τη 10ετία, θα αλλάξει μια μπαταρία και όλα κομπλέ, θα συνεχίσει το αυτοκίνητο άλλα 10 ... θα έρθει προ εκπλήξεων σε επίπεδο υλικών άλλων πραγμάτων, και ας είναι καινούρια η μπαταρία.

Αυτό, δηλαδή, που συμβαίνει ήδη με τα θερμικά εδώ και χρόνια.

Το βέλτιστο σενάριο απόσβεσης είναι χρήση 8-10 χρόνια και μεταπώληση και ό,τι πιάσει.

θεωρητικα ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο α) δεν ειναι αναγκη να αντεχει πανω απο 15 εφοσον το κοστος αγορας κατεβει σε λογικα επιπεδα και β) ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο μπορει αλλαζοντας μονο τη μπαταρια να αντεξει πολλα παραπανω. το ιδιο ισχυει και για θερμικα αλλα με πολυ πολυ μεγαλυτερη συντηρηση απο αποψη κοστους. 

τα ηλεκτρονικα χαμηλης τασης αντεχουν 30-40 χρονια ΑΝ θελουν να τα φτιαξουν για τοσο. τα υψηλης πιθανον να πρεπει να αντικατασταθουν οπως μια αντλια βενζινης πχ. μοτερ μπορεις να μην αλλαξεις ποτε. αν θελουν οι κατασκευαστες να φτιαξουν ενα απλο ηλεκτρικο να αντεχει 50 χρονια μπορουν. δυστυχως φορτωνουμε πλεον τα αμαξια με points of failure οπως οθονες στο καντραν. καμια οθονη δεν ειναι φτιαγμενη να βγαζει 20 χρονια ακομα και αν καποιες το εχουν καταφερει. αντικαθιστουμε απλα συστηματα οπως τα χερουλια η τη ρυθμιση καθισματος που δεν χαλανε ποτε με ηλεκτρονικα και μοτερακια που αντεχουν μεν αλλα οταν χαλασουν κοστιζουν πολυ. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

θεωρητικα ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο α) δεν ειναι αναγκη να αντεχει πανω απο 15 εφοσον το κοστος αγορας κατεβει σε λογικα επιπεδα και β) ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο μπορει αλλαζοντας μονο τη μπαταρια να αντεξει πολλα παραπανω. το ιδιο ισχυει και για θερμικα αλλα με πολυ πολυ μεγαλυτερη συντηρηση απο αποψη κοστους. 

τα ηλεκτρονικα χαμηλης τασης αντεχουν 30-40 χρονια ΑΝ θελουν να τα φτιαξουν για τοσο. τα υψηλης πιθανον να πρεπει να αντικατασταθουν οπως μια αντλια βενζινης πχ. μοτερ μπορεις να μην αλλαξεις ποτε. αν θελουν οι κατασκευαστες να φτιαξουν ενα απλο ηλεκτρικο να αντεχει 50 χρονια μπορουν. δυστυχως φορτωνουμε πλεον τα αμαξια με points of failure οπως οθονες στο καντραν. καμια οθονη δεν ειναι φτιαγμενη να βγαζει 20 χρονια ακομα και αν καποιες το εχουν καταφερει. αντικαθιστουμε απλα συστηματα οπως τα χερουλια η τη ρυθμιση καθισματος που δεν χαλανε ποτε με ηλεκτρονικα και μοτερακια που αντεχουν μεν αλλα οταν χαλασουν κοστιζουν πολυ. 

Όλα φτιάχνονται, αν θέλουν, για πολλά χρόνια.

Απλά δεν είναι αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, υπό το οποίο λειτουργεί η αυτοκίνηση εδώ και αρκετά χρόνια.

H BYD, όπως και άλλες από Κίνα, απλά μένει να αποδειχτεί με τα χρόνια πώς τοποθετείται σε τέτοια θέματα στον ανταγωνισμό.

Θα είναι κατώτερη ή ανώτερη των προσδοκιών των καταναλωτών που την επέλεξαν;

Επεξ/σία από QuantumWanderer
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 6/9/2025 στις 11:50 ΜΜ, basilis_k6 είπε

θεωρητικα ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο α) δεν ειναι αναγκη να αντεχει πανω απο 15 εφοσον το κοστος αγορας κατεβει σε λογικα επιπεδα και β) ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο μπορει αλλαζοντας μονο τη μπαταρια να αντεξει πολλα παραπανω. το ιδιο ισχυει και για θερμικα αλλα με πολυ πολυ μεγαλυτερη συντηρηση απο αποψη κοστους. 

τα ηλεκτρονικα χαμηλης τασης αντεχουν 30-40 χρονια ΑΝ θελουν να τα φτιαξουν για τοσο. τα υψηλης πιθανον να πρεπει να αντικατασταθουν οπως μια αντλια βενζινης πχ. μοτερ μπορεις να μην αλλαξεις ποτε. αν θελουν οι κατασκευαστες να φτιαξουν ενα απλο ηλεκτρικο να αντεχει 50 χρονια μπορουν. δυστυχως φορτωνουμε πλεον τα αμαξια με points of failure οπως οθονες στο καντραν. καμια οθονη δεν ειναι φτιαγμενη να βγαζει 20 χρονια ακομα και αν καποιες το εχουν καταφερει. αντικαθιστουμε απλα συστηματα οπως τα χερουλια η τη ρυθμιση καθισματος που δεν χαλανε ποτε με ηλεκτρονικα και μοτερακια που αντεχουν μεν αλλα οταν χαλασουν κοστιζουν πολυ. 

Όσον αφορά την οθόνη, τι σε κρατάει πίσω απ' το να την αντικαταστήσεις; 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Όσον αφορά την οθόνη, τι σε κρατάει πίσω απ' το να την αντικαταστήσεις; 

Σωστά. Επίσης αυτό με τα ηλεκτρονικά, πρέπει να πούμε οτι δεν υπάρχουν μόνο σε ηλεκτρικά αλλά σε όλα τα οχήματα...

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Πόσο κάνει τώρα για οχήματα εκτός εγγύησης και πόσο θα κάνει μετά απο 8 χρόνια;

Που να ξερω; Παντως θα ποναει. Η οθονη ηταν παράδειγμα.

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Το κοστος. 

Στο BYD φαίνεται να αλλάζει τόσο εύκολα όσο και σε ένα tablet. Τώρα δεν μπορώ να στο πω με βεβαιότητα γιατί λόγο εγγύησης όσο και να με τρώνε τα χέρια μου δεν μπορώ να την ανοίξω. Ακόμη όμως και η original μέσα απ' την εταιρεία να πωλείται σε ένα αστρονομικό ποσό ένας που ασχολείται με κινητά όσο αστείο και να ακούγεται θα στην αλλάξει με μία που ενδεχομένως θα βρεθεί στο Aliexpress. 

Εδώ πάντως βλέπω ότι όλη η οθόνη ενός Atto 3 κοστίζει κάτι λιγότερο από 600€. Δεν είναι τσάμπα αλλά αν χαλάσει και στα 15 χρόνια θεωρώ ότι δεν χάλασε και ο κόσμος. Είναι ένα πρόβλημα που κάθε αμάξι 15ετίας θα το έχει. Οπότε θα πρέπει να επιλέξεις πριν να του πουλήσεις ή να το κρατήσεις και να πληρώσεις την ζημιά. 
https://nicebyd.com/products/for-byd-atto-3-seal-u-song-plus-to-replace-15-6-in-navigation-screen

Από κει και πέρα το παραπάνω είναι και ολόκληρο το tablet. Ενδεχομένως να βγουν και σκέτες οθόνες. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 4/9/2025 στις 9:34 ΠΜ, chill είπε

 

Θα ανακοινωθεί το κοινωνικό leasing, έτσι λένε τουλάχιστον οι δημοσιογραφικές πηγές. Να δούμε σε ποιους θα απευθύνεται....Στο τωρινό πρόγραμμα κερδίζω ένα πρόσθετο χιλιάρικο σαν ΑΜΕΑ οπότε μπορεί να μας συμπεριλάβει και στο κοινωνικό leasing. Αναμένουμε! Κουτσά στραβά πολλά στην χώρα αλλά για ΑΜΕΑ και ειδικά για την δική μου πάθηση έχουν γίνει ΑΛΜΑΤΑ προς τα εμπρός από μέρους κυβέρνησης. Θέλει δουλειά ακόμα προφανώς αλλά η βελτίωση είναι σαφής.

Θέλω θέλω!!!!

Ποιο μπλέ όμως; Το έντονο ή το χαλαρό 😛 ;

Θα γλιτώσω από την γκρίνια για το όχημα ok. Θα βρει κάτι άλλο μετά.

 

κουβα τελικα με το κοινωνικο leasing?

Δημοσ.
14 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

κουβα τελικα με το κοινωνικο leasing?

 

Εντελώς όμως χαχα!!!

 

Από την μια σαν υποψήφιος αγοράστης είμαι QQ από την άλλη όμως η πάγια μου θέση για την επιδότηση αυτοκινήτου είναι HELL NO. Είναι εγκληματική και καταστροφική.

Και αν θέλουμε να ξεμπερδέψουμε με τον πιο γερασμένο στολο της Ευρώπης, ας προβεί στη σύσταση ειδικού σώματος που θα κατάσχει όλα τα ανασφάλιστα, χωρίς τέλη και ΚΤΕΟ οχήματα ΧΤΕΣ καθώς και όσα σαπάκια κυκλοφορούν χωρίς καν GR στην πινακίδα.

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...