Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, malakudi είπε

Ούτε καν, το Yaris σε 10 χρόνια δε θα πιάνει ούτε 1 ευρώ γιατί θα μιλάμε για το 2035, για το τέλος πώλησης νέων θερμικών, για μεγάλη αύξηση στη βενζίνη ώστε να αποθαρυνθεί η αγορά μεταχειρισμένων θερμικών, για τεράστια τέλη κυκλοφορίας επίσης για να αποθαρυνθεί η αγορά μεταχειρισμένων θερμικών, ενδεχομένως για απαγόρευση κίνησης στο κέντρο πόλεων (zero emissions zones) κτλ κτλ. Το Surf δε θα έχει πάθει τίποτα σε 10 χρόνια, σαν καινούριο θα είναι με LFP μπαταρία.

Σκέφτεστε πόσο έχουν τώρα τα μεταχειρισμένα συγκρίνοντας 2015-2025. Όμως το 2035-2025 θα είναι τελείως διαφορετικό.

Τελικά λέτε να γίνει αυτό με την βενζίνη; Μου φαίνεται λίγο δύσκολο σε βάθος δεκαετίας να έχουν γίνει όλες οι αλλαγές. Βεβαια εαν πάει η βενζίνη στα 2,5 € και τα τέλη στα ύψη, τότε θα έχουμε θέμα.

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, malakudi είπε

Ούτε καν, το Yaris σε 10 χρόνια δε θα πιάνει ούτε 1 ευρώ γιατί θα μιλάμε για το 2035, για το τέλος πώλησης νέων θερμικών, για μεγάλη αύξηση στη βενζίνη ώστε να αποθαρυνθεί η αγορά μεταχειρισμένων θερμικών, για τεράστια τέλη κυκλοφορίας επίσης για να αποθαρυνθεί η αγορά μεταχειρισμένων θερμικών, ενδεχομένως για απαγόρευση κίνησης στο κέντρο πόλεων (zero emissions zones) κτλ κτλ. Το Surf δε θα έχει πάθει τίποτα σε 10 χρόνια, σαν καινούριο θα είναι με LFP μπαταρία.

Σκέφτεστε πόσο έχουν τώρα τα μεταχειρισμένα συγκρίνοντας 2015-2025. Όμως το 2035-2025 θα είναι τελείως διαφορετικό.

Μου θυμίζεις τον εαυτό μου πιτσιρικά που έλεγα σε όλους ότι θα αλλάξει ο κόσμος μας λόγω του Y2K bug

  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.

Απλά να θυμίσω σε όλους ότι και τα υβριδικά φέρουν μπαταρίες, πανάκριβες και εκεί. 

Δηλαδή αν κάποιος θεωρεί ότι η φθορά στις μπαταρίες τον κάνει να έχει αμφιβολίες για τα ηλεκτρικά τότε θα πρέπει το ίδιο να σκέφτεται και για τα υβριδικά. 

  • Like 5
Δημοσ.
3 ώρες πριν, chek2fire είπε

Απλά να θυμίσω σε όλους ότι και τα υβριδικά φέρουν μπαταρίες, πανάκριβες και εκεί. 

Δηλαδή αν κάποιος θεωρεί ότι η φθορά στις μπαταρίες τον κάνει να έχει αμφιβολίες για τα ηλεκτρικά τότε θα πρέπει το ίδιο να σκέφτεται και για τα υβριδικά. 

10πλασιο μεγεθος και 10πλασιο κοστος στα ηλεκτρικα. στα υβριδικα αν δεν εχεις λεφτα δεν την αλλαζεις δεν εγινε και τιποτα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

10πλασιο μεγεθος και 10πλασιο κοστος στα ηλεκτρικα. στα υβριδικα αν δεν εχεις λεφτα δεν την αλλαζεις δεν εγινε και τιποτα. 

Δηλαδή πχ στο seal που έχει 8000 περίπου στο seal U το υβριδικό έχει 800€;

Επεξ/σία από @pnea1973
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Δηλαδή πχ στο seal που έχει 8000 περίπου στο seal U το υβριδικό έχει 800€;

8k στην κινα; σκετη; refurbished;

αν εχει 8 το αμαξι θα ειχε 25.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

8k στην κινα; σκετη; refurbished;

αν εχει 8 το αμαξι θα ειχε 25.

Γνωρίζεις πόσο έχει; 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Ποσο εχει τι;

Η μπαταρία. Σκέτη. Γιατί τόσο μου είχαν πει. 

Βέβαια αυτό θα μας απασχολήσει μετά από πολλά χρόνια.. 

Επεξ/σία από @pnea1973
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Η μπαταρία. Σκέτη. Γιατί τόσο μου είχαν πει. 

Βέβαια αυτό θα μας απασχολήσει μετά από πολλά χρόνια.. 

με 5.000 κύκλους πλήρους φόρτισης και αποφόρτισης που έχει και εβδομαδιαία φόρτιση θα σε απασχολήσει στην άλλη ζωή....:lol:

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

με 5.000 κύκλους πλήρους φόρτισης και αποφόρτισης που έχει και εβδομαδιαία φόρτιση θα σε απασχολήσει στην άλλη ζωή....:lol:

Σωστα....Αλλα κουβέντα να γίνεται!!!! 😃

Δημοσ.
7 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Τελικά λέτε να γίνει αυτό με την βενζίνη; Μου φαίνεται λίγο δύσκολο σε βάθος δεκαετίας να έχουν γίνει όλες οι αλλαγές. Βεβαια εαν πάει η βενζίνη στα 2,5 € και τα τέλη στα ύψη, τότε θα έχουμε θέμα.

Και μόνο το κτεο να κάνουν αυστηρό για ρύπους ή μονάδες αστυνομίας να ελέγχουν ρύπους όπως κάπου μετά το 2000 τότε ο υποψήφιος αγοραστής θα στραφεί αλλού οπότε θα καταρρεύσουν οι τιμές.

  • Like 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Η μπαταρία. Σκέτη. Γιατί τόσο μου είχαν πει. 

Βέβαια αυτό θα μας απασχολήσει μετά από πολλά χρόνια.. 

ελπιζω ποτε. η τιμη ειναι πολυ καλη ακομα και για σκετη μπαταρια. το συνολικο θα ειναι σιγουρα πανω απο 10.

το πιο κοντινο σε κοστος που βρηκα ειναι εδω

https://www.facebook.com/groups/myevoc/posts/blade-battery-cost-release-by-byd-thailand-sc-this-price-is-after-recent-price-r/2481573865565025/

και εδω

https://moneyandbanking.co.th/en/2024/112127/

οποτε υποθετω ειναι μαζι με την εργασια μιας που το dynamic κοστιζει πανω απο 12κ ευρω και ειναι η 61kwh. τα χερια εκει ειναι πιο φθηνα παντως. 

στην ελλαδα η μπαταρια της toyota αν θυμαμαι καλα κοστιζει 2500ε. νομιζω μαζι με την εργασια αλλα δεν ειμαι βεβαιος.

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Τελικά λέτε να γίνει αυτό με την βενζίνη; Μου φαίνεται λίγο δύσκολο σε βάθος δεκαετίας να έχουν γίνει όλες οι αλλαγές. Βεβαια εαν πάει η βενζίνη στα 2,5 € και τα τέλη στα ύψη, τότε θα έχουμε θέμα.

Φανταζομαι πως θα γινει, οπως εξαφανιστηκαν τα διχρονα και τα μη καταλυτικα

Δημοσ.

εκτος εαν βγουν σε μαζικη παραγωγη τα eFuels που παρουσιασε η πορσε και κερδισε ετσι την συμετοχη των θερμικων και μετα το 2035 εαν δεν ρυπαινουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...