Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 minutes ago, doctorkostis said:

Δεν κάνει για τη χρήση που κάνεις. Αν θες να πηγαίνεις αεροπορία 150+ συνέχεια το ηλεκτρικό θα βγάλει τη μισή από την ονομαστική αυτονομία και πολλά λέω. Για αυτή τη χρήση (Εθνική οδός πάνω από τα όρια ταχύτητας) ενδείκνυται δίλιτρο τουρμποντίζελ.

ευχαριστώ πολύ γιατι αγχωθηκα μην εκανα καμία χαζομάρα , το μόνο ηλεκτρικό που είχα μεχρι τώρα ήταν το leaf και αυτό μέσα στην πόλη, έξω δεν το είχα βγαλει ποτέ ετσι μου φανικε οτι εκανα καποια χαζομάρα και το έστειλα αδαβαστο 

42 minutes ago, @pnea1973 said:

Επίσης τι εννοείς έβγαλε μήνυμα για υπερθέρμανση; 

Τι μήνυμα έβγαλε; 

έκανε έναν ήχο και εβγαλε στο μικρο το καντράν (εκεί το είδα τουλαχιστον ) μια μικρή μπαταρια με θερμόμετρο μέσα σε κόκκινο χρώμα 

κατι τετοιο αυτο το εβγαλε οταν πλεον ειχα σχεδον φτασει στην θεσσαλονικη και εκοψα και μετα απο 3 4 λεπτα εφυγε μονο του

Screenshot 2025-06-27 231339.png

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Black Demis είπε

παΐδια ερώτηση μια σημεία εφεύρα το dolphin με 60αρα μπαταρια από κατερινη θεσσαλονικη
τι φάση τόσο πολύ το έχουν κομμένο? 160 χιλομετρα ωρα και τέλος?
+ οτι έφαγα μισή μπαταρια στην διαδρομή μου εβγαλε και μήνυμα για υπερθέρμανση.....

το αυτοκίνητο εχει κοντά στα 4,000 χιλομετρα  παρά κάτι... να πάει το παιδί (ιδιοκτήτης) να το δουν η ειναι ετσι απλά δεν κανει για την χρήση που κανω?
 

Δεν δικαιολογείται να σου βγάλει αυτό το σήμα ακόμα και με καύσωνα για 92 χιλιόμετρα συν ότι δεν δικαιολογείται να σου φύγει η μιση μπαταρία που λές για 90 χιλιόμετρα απόσταση. 

Το αυτοκίνητο έχει range στα 400 χιλιόμετρα. Εσύ μας λές ότι έκανες 90 χιλιόμετρα με 160kw την ώρα δηλαδή συνέχεια πατημένο και σου έβγαλε πρόβλημα υπερθέρμανσης της μπαταρίας και ότι έφαγες και το 50%. 

Kάπου δεν κολλάνε όλα αυτά. 

Εγώ το δικό μου το ηλεκτρικό το παω 160-180 σε εθνική και τέτοια μείωση κατανάλωσης δεν έχω δει ποτέ συν αναμμένο aircodition συνέχεια. Kαι μιλάμε για καλοκαίρι πάντα που οι μπαταρίες είναι στην καλύτερη τους απόδοση. 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Το ΑΤΤΟ2 μου αρέσει αλλά με άλλη μπαταρία. 

Προσωπικά ανήκω στην κατηγορία αυτών που θέλουν την ηλεκτροκίνηση αποκλειστικά για διαδρομές πόλης και κοντινές ημερήσιες εξορμήσεις, με φόρτιση από το σπίτι. Για υπεραστικές μακρινές οικογενειακές διαδρομές θα συνεχίσω να έχω θερμικό/υβριδικό.

Σε αυτό το προφίλ κίνησης είναι υπεραρκετές οι 45αρες λύσεις της BYD.

Σε αυτό το σκεπτικό αν κάποιος πάει στα 21-23k του Dolphin Surf, αρχίζει να βλέπει τα 25k του Atto 2, πάντα σε αυτό το προφίλ κίνησης, και παίρνοντας ένα αυτοκίνητο πιο ευρύχωρο. Καθαρά αυτό είναι το σκεπτικό.

Οπότε για μένα το δυνατό value είναι στη μικρή μπαταρία του Surf, που κινείται στα 17-18k.

Επεξ/σία από QuantumWanderer
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, chek2fire said:

Δεν δικαιολογείται να σου βγάλει αυτό το σήμα ακόμα και με καύσωνα για 92 χιλιόμετρα συν ότι δεν δικαιολογείται να σου φύγει η μιση μπαταρία που λές για 90 χιλιόμετρα απόσταση. 

Το αυτοκίνητο έχει range στα 400 χιλιόμετρα. Εσύ μας λές ότι έκανες 90 χιλιόμετρα με 160kw την ώρα δηλαδή συνέχεια πατημένο και σου έβγαλε πρόβλημα υπερθέρμανσης της μπαταρίας και ότι έφαγες και το 50%. 

Kάπου δεν κολλάνε όλα αυτά. 

Εγώ το δικό μου το ηλεκτρικό το παω 160-180 σε εθνική και τέτοια μείωση κατανάλωσης δεν έχω δει ποτέ συν αναμμένο aircodition συνέχεια. Kαι μιλάμε για καλοκαίρι πάντα που οι μπαταρίες είναι στην καλύτερη τους απόδοση. 

για αυτό σας ρωτάω να το πάει η οχι δεν ξέρω αν ειναι φυσιολογικό δεν εχω εμπειρία σχεδον απο ηλεκτρικά πέρα από το leaf (το οποιο δεν πάτησε ποτε εθνικη)

180? δεν κατάφερα να παω τοσο.... 160 κάτι κατι μου άνοιξε τώρα αν ήταν 4 η 5 δεν θυμαμαι δεν ήταν σταθερό έπαιζε συνέχεια 

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.
2 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Προσωπικά ανήκω στην κατηγορία αυτών που θέλουν την ηλεκτροκίνηση αποκλειστικά για διαδρομές πόλης και κοντινές ημερήσιες εξορμήσεις, με φόρτιση από το σπίτι. Για υπεραστικές μακρινές οικογενειακές διαδρομές θα συνεχίσω να έχω θερμικό/υβριδικό.

Σε αυτό το προφίλ κίνησης είναι υπεραρκετές οι 45αρες λύσεις της BYD.

Σε αυτό το σκεπτικό αν κάποιος πάει στα 21-23k του Dolphin Surf, αρχίζει να βλέπει τα 25k του Atto 2, πάντα σε αυτό το προφίλ κίνησης, και παίρνοντας ένα αυτοκίνητο πιο ευρύχωρο. Καθαρά αυτό είναι το σκεπτικό.

Οπότε για μένα το δυνατό value είναι στη μικρή μπαταρία του Surf, που κινείται στα 17-18k.

Οπότε ίσως απο το μέγεθος το Surf είναι ιδανική επιλογή για εσένα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

.

BYD Seal AWD/530 PS: Εμπειρία και εντυπώσεις μετά από 900 Km

Τα περισσότερα από τα μικρά μειονεκτήματα που αναφέρει είναι λυμένα στη νέα εκδοση (ταχύτητα φόρτισης, ηλεκτρικό σκιάδιο οροφής, καλύτερος κλιματισμός, καλύτερη ανάρτηση κ.α.) που ήδη κυκλοφορεί στην Κίνα και (κάπως διαφορετική, όχι με όλα τα καλούδια) σε Αυστραλία κ Ινδία. Μάλιστα έχει κ ελαφρώς χαμηλότερη τιμη !!! Περιμένουμε πότε θα ερθει και εδω για να κάνει ενα ήδη ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ αυτοκίνητο απλώς αχτύπητο ! 

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Red_Bear είπε

.

BYD Seal AWD/530 PS: Εμπειρία και εντυπώσεις μετά από 900 Km

Τα περισσότερα από τα μικρά μειονεκτήματα που αναφέρει είναι λυμένα στη νέα εκδοση (ταχύτητα φόρτισης, ηλεκτρικό σκιάδιο οροφής, καλύτερος κλιματισμός, καλύτερη ανάρτηση κ.α.) που ήδη κυκλοφορεί στην Κίνα και (κάπως διαφορετική, όχι με όλα τα καλούδια) σε Αυστραλία κ Ινδία. Μάλιστα έχει κ ελαφρώς χαμηλότερη τιμη !!! Περιμένουμε πότε θα ερθει και εδω για να κάνει ενα ήδη ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ αυτοκίνητο απλώς αχτύπητο ! 

Υπόψη όμως ότι σύμφωνα με forum από την Αυστραλία στο νέο υπάρχει μεν ηλεκτρικό σκίαστρο αλλά δεν υπάρχει η επένδυση silver coated η οποία κάνει φοβερή δουλειά.  Προσωπικά με το συστημα κλιματισμού δεν έχω κανένα θέμα... Και με 38 βαθμούς εξωτερική 24 εσωτερική ρύθμιση ταχύτητα 3 είναι μια χαρά.... Έχει εσωτερική κατά την μέτρηση 27...

Επεξ/σία από @pnea1973
Δημοσ.
5 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Υπόψη όμως ότι σύμφωνα με forum από την Αυστραλία στο νέο υπάρχει μεν ηλεκτρικό σκίαστρο αλλά δεν υπάρχει η επένδυση silver coated η οποία κάνει φοβερή δουλειά.  Προσωπικά με το συστημα κλιματισμού δεν έχω κανένα θέμα... Και με 38 βαθμούς εξωτερική 24 εσωτερική ρύθμιση ταχύτητα 3 είναι μια χαρά.... Έχει εσωτερική κατά την μέτρηση 27...

Μου φαίνεται ηρθε η ωρα να μας κανεις το review των 30000 χλμ (ή οσα έκανες μεχρι τωρα) του Seal σου. Εγω τουλάχιστον το περιμενω.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Red_Bear είπε

Μου φαίνεται ηρθε η ωρα να μας κανεις το review των 30000 χλμ (ή οσα έκανες μεχρι τωρα) του Seal σου. Εγω τουλάχιστον το περιμενω.

29.978 έχω.

Το έχω σκοπό απλά έχει πέσει δουλειά αυτή την εποχή..

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Βλέπω τις αναδιαμορφωμένες τιμές της BYD που κάνει αναφορά στη νέα επιδότηση των 3000 ευρώ, και βλέπω ότι εκεί που κινείται το Dolphin, δύσκολα θα συνεχίσει να κάνει τις ίδιες πωλήσεις που έκανε, καθώς αρχίζει να κινείται σε ζώνη που υπάρχει ποιοτικός ανταγωνισμός, και δεν είναι το «στα 20000 ευρώ, με κλειστά μάτια το παίρνεις» που ίσχυε πριν.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε

Βλέπω τις αναδιαμορφωμένες τιμές της BYD που κάνει αναφορά στη νέα επιδότηση των 3000 ευρώ, και βλέπω ότι εκεί που κινείται το Dolphin, δύσκολα θα συνεχίσει να κάνει τις ίδιες πωλήσεις που έκανε, καθώς αρχίζει να κινείται σε ζώνη που υπάρχει ποιοτικός ανταγωνισμός, και δεν είναι το «στα 20000 ευρώ, με κλειστά μάτια το παίρνεις» που ίσχυε πριν.

περισσοτερες πωλησεις χανει απο την εμφανιση παρα την τιμη. ειναι το καλυτερο οχημα στην κατηγορια του αλλα πρεπει να ειναι σημανντικα φθηνοτερο για να ξεχασει ο αγοραστης οτι ειναι χαρμα οφθαλμων μεσα εξω και οτι ειναι κινεζικο βεβαιως. ειχε ομως πολυ καλο head start οπως ειχε και το μ3 καποτε. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

περισσοτερες πωλησεις χανει απο την εμφανιση παρα την τιμη.

έρχεται ευτυχώς f/l

4-13.jpg

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

περισσοτερες πωλησεις χανει απο την εμφανιση παρα την τιμη. ειναι το καλυτερο οχημα στην κατηγορια του αλλα πρεπει να ειναι σημανντικα φθηνοτερο για να ξεχασει ο αγοραστης οτι ειναι χαρμα οφθαλμων μεσα εξω και οτι ειναι κινεζικο βεβαιως. ειχε ομως πολυ καλο head start οπως ειχε και το μ3 καποτε. 

Πιστεύεις ότι θα συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό πωλήσεων στις 26000 ευρώ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...