Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 ώρες πριν, newlynx είπε

Τύπος αμαξώματος, αεροδυναμικός συντελεστής, βάρος χωρίς μπαταρία, βάρος μπαταρίας (οι LFP είναι βαρύτερες από τις NMC), λογισμικό διαχείρισης μπαταρίας, regen απόδοση, μέγεθος ελαστικού κ.α. είναι στοιχεία που διαφοροποιούν την κατανάλωση.

Αυτά είναι γνωστά - στους διαβαστερούς - σαν τεχνικές παράμετροι που επηρεάζουν την κατανάλωση.

Το ερώτημα δεν απαντήσαμε.

Βλέπω ανεβασμένες καταναλώσεις στις πραγματικές αναφορές ιδιοκτητών BYD.

Ξέρουμε πού οφείλονται, σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Αυτά είναι γνωστά - στους διαβαστερούς - σαν τεχνικές παράμετροι που επηρεάζουν την κατανάλωση.

Το ερώτημα δεν απαντήσαμε.

Βλέπω ανεβασμένες καταναλώσεις στις πραγματικές αναφορές ιδιοκτητών BYD.

Ξέρουμε πού οφείλονται, σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Σε σχέση με ποια οχήματα; 

Πρέπει να συγκρίνεις ίδιες κατηγορίες. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Σε σχέση με ποια οχήματα; 

Πρέπει να συγκρίνεις ίδιες κατηγορίες. 

Πέρα από το ό,τι διαβάζω μεμονωμένες αναφορές σε κοινωνικά δίκτυα και φόρουμ, από κατόχους ... έπεσα και σε αυτό, που επιβεβαιώνει αυτά που αναφέρουν οι κάτοχοι από τη δική τους εμπειρία με BYD.

https://ev-database.org/cheatsheet/energy-consumption-electric-car

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, newlynx είπε

@QuantumWanderer δώσε μας ένα παράδειγμα για να καταλάβουμε αυτά που ρωτάς.

Σε αυτό το παραπάνω που δημοσίευσα, αν προσέξει κανείς όλα τα μοντέλα BYD συνορεύουν σε καταναλώσεις με αρκετά τρίτων κατασκευαστών που είναι μεγαλύτερα και βαρύτερα και συχνά και μεγαλύτερου segment.

https://ev-database.org/cheatsheet/energy-consumption-electric-car

Πάμε για παράδειγμα στο πρώτο της BYD που συναντά στη λίστα κανείς όσο ανεβαίνει σε καταναλώσεις, το Dolphin Surf. Θα περίμενε κανείς σημαντικά μικρότερη κατανάλωση σε τέτοιο αμάξωμα. Γύρω του είναι αυτοκίνητα μεγαλύτερα και βαρύτερα.

Ομοίως, ας αναζητήσει και άλλα της BYD. Δείτε πόσο κάτω είναι τα Atto 3 και Seal και τί έχουν γύρω τους.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, QuantumWanderer είπε

Σε αυτό το παραπάνω που δημοσίευσα, αν προσέξει κανείς όλα τα μοντέλα BYD συνορεύουν σε καταναλώσεις με αρκετά τρίτων κατασκευαστών που είναι μεγαλύτερα και βαρύτερα και συχνά και μεγαλύτερου segment.

https://ev-database.org/cheatsheet/energy-consumption-electric-car

Πάμε για παράδειγμα στο πρώτο της BYD που συναντά στη λίστα κανείς όσο ανεβαίνει σε καταναλώσεις, το Dolphin Surf. Θα περίμενε κανείς σημαντικά μικρότερη κατανάλωση σε τέτοιο αμάξωμα. Γύρω του είναι αυτοκίνητα μεγαλύτερα και βαρύτερα.

Ομοίως, ας αναζητήσει και άλλα της BYD. Δείτε πόσο κάτω είναι τα Atto 3 και Seal και τί έχουν γύρω τους.

Έχει ίδια κατανάλωση με το μικρότερο fiat 500e,

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

Έχει ίδια κατανάλωση με το μικρότερο fiat 500e,

Βρήκες ένα μοντέλο σε ένα κατασκευαστή που είναι σαν να μην υπάρχει και από τους χειρότερους. 🤣

Για δες και τα άλλα μοντέλα γύρω. 

Και πήγαινε παρακάτω να δεις πόσα έχεις προσπεράσει για να φτάσεις σε Atto 3 και Seal.

Δεν προσπαθώ να πω κάτι.

Απλά έθεσα ερώτημα γιατί υποτίθεται ότι η BYD είναι κορυφή σε τεχνολογία και θα περίμενα να παίζει παρακάτω καταναλώσεις στον ανταγωνισμό.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Βρήκες ένα μοντέλο σε ένα κατασκευαστή που είναι σαν να μην υπάρχει και από τους χειρότερους. 🤣

Για δες και τα άλλα μοντέλα γύρω. 

Και πήγαινε παρακάτω να δεις πόσα έχεις προσπεράσει για να φτάσεις σε Atto 3 και Seal.

Δεν προσπαθώ να πω κάτι.

Απλά έθεσα ερώτημα γιατί υποτίθεται ότι η BYD είναι κορυφή σε τεχνολογία και θα περίμενα να παίζει παρακάτω καταναλώσεις στον ανταγωνισμό.

τα μοτερ με χαμηλες καταναλωσεις κοστιζουν. δεν γινετε να στα βαλει σε ντολφιν

Δημοσ.
55 minutes ago, QuantumWanderer said:

Σε αυτό το παραπάνω που δημοσίευσα, αν προσέξει κανείς όλα τα μοντέλα BYD συνορεύουν σε καταναλώσεις με αρκετά τρίτων κατασκευαστών που είναι μεγαλύτερα και βαρύτερα και συχνά και μεγαλύτερου segment.

https://ev-database.org/cheatsheet/energy-consumption-electric-car

Πάμε για παράδειγμα στο πρώτο της BYD που συναντά στη λίστα κανείς όσο ανεβαίνει σε καταναλώσεις, το Dolphin Surf. Θα περίμενε κανείς σημαντικά μικρότερη κατανάλωση σε τέτοιο αμάξωμα. Γύρω του είναι αυτοκίνητα μεγαλύτερα και βαρύτερα.

Ομοίως, ας αναζητήσει και άλλα της BYD. Δείτε πόσο κάτω είναι τα Atto 3 και Seal και τί έχουν γύρω τους.

προσωπικα τις βρίσκω μια χαρά τις καταναλώσεις με αντίστοιχα ίδια αμάξια σε κατηγορία απο άλλες εταιρίες.Το Volvo ex30 εχει ίδια κατανάλωση με το atto3 που το atto3 ειναι μεγαλύτερο.

Δημοσ.

Όπως έγραψα παραπάνω, η αφήγηση ως τώρα είναι ότι η κορυφαία εταιρεία σε τεχνολογία ηλεκτρικού.

Βάσει αυτής της φήμης, περίμενα να είναι κορυφή και σε κατανάλωση και βλέπω ότι δεν είναι.

Οπότε για να το κάνουμε λίγο πιο συγκεκριμένο, πιθανόν έχει την κορυφαία τεχνολογία μπαταρίας αυτή τη στιγμή, αλλά σε άλλα πράγματα έχει ακόμα δρόμο βελτίωσης.

Κι επειδή κάνουμε επιλογές μοντέλων μόνο που θέλουμε να παρουσιάσουμε, πάμε να δούμε και μερικές άλλες συγκρίσεις ...

To Dolphin με την 60αρα έχει λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση από το Citroen e-C3 της άπειρης σε ηλεκτρικά Stellantis ... ακόμα λίγο μεγαλύτερη από τα αρκετά μεγαλύτερα Skoda Enyaq και Skoda Elroq με τις 85ρες (!!!) του πιο πίσω σε τεχνολογία VW Group.

Αυτά τα νούμερα δεν μπορούν να είναι αποδεκτά νούμερα για ένα τέτοιο κατασκευαστή. Έχει δρόμο ακόμα.

Δημοσ.

Το θέμα το άνοιξα πριν από 2 χρόνια, γιατί πάντα θεωρούσα δυνατή τη BYD.

Είμαι πολύ κοντά σε αγορά ηλεκτρικού και επειδή θα ξεκινήσω με προφίλ πόλης, το οποίο σημαίνει ζώνη κάτω από 28000 ευρώ και το οποίο σημαίνει, BYD.

Έχω κάνει ένα παραπάνω σκάλισμα αυτόν τον καιρό να δω τί λένε οι κάτοχοι. Αναγκαστικά όταν σκαλίζεις, βρίσκεις. Αυτά τοποθετώ και αυτά θέλω να ξεκαθαρίσω.

Θα βοηθούσαν και εμπειρίες ιδιοκτητών από τη συμπεριφορά της ελληνικής BYD σε θέματα εγγύησης.

ΥΓ δεν θα μπω στο προφίλ σας να δω τί γράφετε σε άλλα θέματα, αυτά τα κάνουν άλλοι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

 

To Dolphin με την 60αρα έχει λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση από το Citroen e-C3 της άπειρης σε ηλεκτρικά Stellantis ... ακόμα λίγο μεγαλύτερη από τα αρκετά μεγαλύτερα Skoda Enyaq και Skoda Elroq με τις 85ρες (!!!) του πιο πίσω σε τεχνολογία VW Group.

Αυτά τα νούμερα δεν μπορούν να είναι αποδεκτά νούμερα για ένα τέτοιο κατασκευαστή. Έχει δρόμο ακόμα.

Κανενα μοντελο δεν μπορει να ειναι  ταυτόχρονα στην κατηγορία του το φθηνοτερο σε τιμη, ταχυτερο σε επιδοσεις, οικονομικοτερο σε καταναλωση, μεγαλυτερο σε χωρους, με τεχνολογία μπαταριας που αντεχει περισσότερο στο χρονο κλπ. 

Η καθε εταιρεία κανει καποιες επιλογες για τα μοντέλα της. 

Ενδεικτικα δες οτι πχ το byd seal των 4.8m εχει μικρη καταναλωση γιατι ειχε αλλες προτεραιότητες για αυτοη byd. 

Η byd και η tesla φαίνεται να εχουν κανει τις καλύτερες επιλογες/συμβιβασμους και αυτο φαίνεται και απο οτι τις προτιμανε οι καταναλωτες. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Κανενα μοντελο δεν μπορει να ειναι  ταυτόχρονα στην κατηγορία του το φθηνοτερο σε τιμη, ταχυτερο σε επιδοσεις, οικονομικοτερο σε καταναλωση, μεγαλυτερο σε χωρους, με τεχνολογία μπαταριας που αντεχει περισσότερο στο χρονο κλπ. 

Αυτό, ναι, είναι τεκμηρίωση για το τί επιλέγει κανείς και τί αφήνει, ως κατασκευαστής για ένα μοντέλο του, για να βρει τη χρυσή τομή για να κάνει πωλήσεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...