manolis940 Δημοσ. Σάββατο στις 10:59 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:59 πμ 9 ώρες πριν, Andyk0555 είπε Καλό αλλά μικρή ματαρία Η αλήθεια είναι πως με μια 60αρα μπαταρία θα ήταν πιο ελκυστικό. Για καθημερινή χρήση ωστόσο σε καλύπτει άνετα. Στην τιμή που παίζει δεν ξέρω αν το φέρουν με 60αρα γιατί θα πλησίαζε πολύ το Atto3 και δεν νομίζω μετά να μην πήγαινε κάποιος σε εκείνο. 2
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 11:00 πμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 11:00 πμ Μόλις τώρα, manolis940 είπε Η αλήθεια είναι πως με μια 60αρα μπαταρία θα ήταν πιο ελκυστικό. Για καθημερινή χρήση ωστόσο σε καλύπτει άνετα. Στην τιμή που παίζει δεν ξέρω αν το φέρουν με 60αρα γιατί θα πλησίαζε πολύ το Atto3 και δεν νομίζω μετά να μην πήγαινε κάποιος σε εκείνο. Μπορεί να μη πήγαιναν αρκετοί στο Atto 3 λόγω της κιτς αισθητικής. 🫠 1
Red_Bear Δημοσ. Σάββατο στις 11:26 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:26 πμ Όταν η ευγένεια πάει περίπατο.... 1
manolis940 Δημοσ. Σάββατο στις 11:30 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:30 πμ 25 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Μπορεί να μη πήγαιναν αρκετοί στο Atto 3 λόγω της κιτς αισθητικής. 🫠 Δεν ξέρω. Εμένα μου άρεσε απ' την πρώτη στιγμή που μπήκα στο αυτοκίνητο. ίσως να άλλαζα 2-3 πράγματα περισσότερο για ΄λόγους πρακτικότητας αλλά μ' αρέσει που έχει το δικό οτυ σχεδιαστικό στυλ και δεν είναι μία μάζα με άμορφα πλαστικά.
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 11:32 πμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 11:32 πμ 1 λεπτό πριν, manolis940 είπε Δεν ξέρω. Εμένα μου άρεσε απ' την πρώτη στιγμή που μπήκα στο αυτοκίνητο. ίσως να άλλαζα 2-3 πράγματα περισσότερο για ΄λόγους πρακτικότητας αλλά μ' αρέσει που έχει το δικό οτυ σχεδιαστικό στυλ και δεν είναι μία μάζα με άμορφα πλαστικά. Ναι, είναι διχασμένο το κοινό. Άλλοι το λατρεύουν, άλλοι δεν θέλουν να το βλέπουν. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, που λένε.
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 12:07 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:07 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Δεν ξέρω. Εμένα μου άρεσε απ' την πρώτη στιγμή που μπήκα στο αυτοκίνητο. ίσως να άλλαζα 2-3 πράγματα περισσότερο για ΄λόγους πρακτικότητας αλλά μ' αρέσει που έχει το δικό οτυ σχεδιαστικό στυλ και δεν είναι μία μάζα με άμορφα πλαστικά. Δεν συγκρινεται σε ποιοτητα εσωτερικου και σχεδιαση το atto 3 με αντιστοιχων χρηματων θερμικα. Το atto 3 εχει clima, ηλιοροφη, δερματινο σαλονι, ηλεκτρικα ρυθμιζομενα καθισματα, εύχρηστη μεγαλη οθονη με καλο λογισμικο, ποιοτικα πλαστικα. Οταν μπαινω σε αντιστοιχων χρηματων VW T-Roc(που ειναι και μικροτερο), νιωθω οτι μπαίνω σε αυτοκίνητο 1-2 κατηγοριων κατω. Η μονη λυση για να ανταγωνιστουν οι Ευρωπαίοι την ποιοτητα της BYD είναι οι δασμοι ωστε να αυξηθει (τεχνητα) το κόστος των BYD. Επεξ/σία Σάββατο στις 12:44 μμ από haHa 5 1
majunior Δημοσ. Κυριακή στις 03:17 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 03:17 μμ Στις 30/8/2025 στις 12:07 ΜΜ, haHa είπε Οταν μπαινω σε αντιστοιχων χρηματων VW T-Roc(που ειναι και μικροτερο), νιωθω οτι μπαίνω σε αυτοκίνητο 1-2 κατηγοριων κατω. Η μονη λυση για να ανταγωνιστουν οι Ευρωπαίοι την ποιοτητα της BYD είναι οι δασμοι ωστε να αυξηθει (τεχνητα) το κόστος των BYD. BYD Atto 3 2025: από 30990 VW T-Roc: από 24980
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 04:53 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 04:53 μμ 1 ώρα πριν, majunior είπε BYD Atto 3 2025: από 30990 VW T-Roc: από 24980 Μιλαμε για t-roc με αυτόματο κιβωτιο και να εχει καπως ιπποδύναμη (150ps ακομα κι αν δεν φτανει τα 201ps του atto 3). Η έκδοση αυτη αρχιζει απο 29.000€. H έκδοση στα 25.000€ ειναι με χειροκίνητο κιβωτιο και 110 αλογα, οποτε δεν είναι για συγκριση. 7
basilis_k6 Δημοσ. Κυριακή στις 08:12 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:12 μμ 3 ώρες πριν, haHa είπε Μιλαμε για t-roc με αυτόματο κιβωτιο και να εχει καπως ιπποδύναμη (150ps ακομα κι αν δεν φτανει τα 201ps του atto 3). Η έκδοση αυτη αρχιζει απο 29.000€. H έκδοση στα 25.000€ ειναι με χειροκίνητο κιβωτιο και 110 αλογα, οποτε δεν είναι για συγκριση. εγω δεν βλεπω ουτε την συγκριση στο εσωτερικο παντως, σαφως και θα προτιμουσα το troc. απο εκει και περα οτι κερδισεις σε καυσιμο θα τα χασεις στη μεταπωληση. μια η αλλη ειναι αν δεν παρεις επιδοτηση. τα τροκ κρατανε τιμη γενικα.
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 08:22 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:22 μμ (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, basilis_k6 είπε εγω δεν βλεπω ουτε την συγκριση στο εσωτερικο παντως, σαφως και θα προτιμουσα το troc. απο εκει και περα οτι κερδισεις σε καυσιμο θα τα χασεις στη μεταπωληση. μια η αλλη ειναι αν δεν παρεις επιδοτηση. τα τροκ κρατανε τιμη γενικα. Εικασιες για την μεταπώληση δεν εχει πολυνοημα να κανουμε, ειδικα αν μιλαμε για ενα εντος εγγυησης ηλεκτρικο και ενα εκτος εγγύησης VW, με τελη, υψηλο κοστος χρησης κλπ. (το vw εχει 4 χρόνια/80.000χλμ εγγυηση ενω το byd 8 χρόνια/150.000χλμ) VW 5-7 ετων, με dsg και 100.000+χλμ ειναι ψιλοθαυμα αν δεν εχει check engine και διάφορα αλλα προβλήματα. Για το εσωτερικό, δεν το συζητάμε καν, ειναι αισθητα υποδεεστερο: μιλαμε για αυτοκινητο των 30.000€ και δεν μπορεσαν καν να βαλουν δερματινο σαλονι στο vw. Αντιστοιχες εκπτώσεις εχουν κανει και στα φθηνοπλαστικα που εχει. (ενδεικτικά με δερματινο σαλονι με θερμαινομενα καθισματα ξεκιναει απο 34.000€ το troc) To byd στα 31.000€ με δερματινο σαλόνι , ηλιοροφη, ηλεκτρικα ρυθμιζομενα καθισματα, θερμαινομενα, ανωτερα πλαστικα, εσωτερικό φωτισμο, καμερα 360 κλπ ειναι 1-2 κλασεις πανω. Χωρις να παρουμε υποψη τον εξοπλισμο ασφαλειας( blind spot, adaptive cruise control κλπ) Επεξ/σία Δευτέρα στις 01:58 πμ από haHa 5
majunior Δημοσ. Δευτέρα στις 01:15 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:15 πμ 7 ώρες πριν, haHa είπε Μιλαμε για t-roc με αυτόματο κιβωτιο και να εχει καπως ιπποδύναμη (150ps ακομα κι αν δεν φτανει τα 201ps του atto 3). Η έκδοση αυτη αρχιζει απο 29.000€. H έκδοση στα 25.000€ ειναι με χειροκίνητο κιβωτιο και 110 αλογα, οποτε δεν είναι για συγκριση. To T-Roc είναι B-SUV ενώ το Atto 3 C-SUV. Συγκρίνεις λάθος κατηγορίες. Το αντίστοιχο του T-Roc είναι το Atto 2 (κοντά στα 30k χωρίς επιδότηση).
doctorkostis Δημοσ. Δευτέρα στις 01:35 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:35 πμ 17 minutes ago, majunior said: To T-Roc είναι B-SUV ενώ το Atto 3 C-SUV. Συγκρίνεις λάθος κατηγορίες. Το αντίστοιχο του T-Roc είναι το Atto 2 (κοντά στα 30k χωρίς επιδότηση). Οταν περυσι πηρα το ΑΤΤΟ 3 design στα 27 (με την τοτε επιδοτηση) τα μονα SUV/crossover της VW σε αυτα τα χρηματα ηταν τα TROC και ΤCross με μετριο/καλο επιπεδο εξοπλισμου και αυτοματα κιβωτια. Η συγκριση εχει λογικη σε επιπεδο τιμης εστω και αν αφορα αλλη κατηγορια. Ειναι real life "τι παιρνω με τα Χ χρηματα που εχω" απο καθε εταιρεια. 2
haHa Δημοσ. Δευτέρα στις 01:54 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:54 πμ 17 λεπτά πριν, doctorkostis είπε Οταν περυσι πηρα το ΑΤΤΟ 3 design στα 27 (με την τοτε επιδοτηση) τα μονα SUV/crossover της VW σε αυτα τα χρηματα ηταν τα TROC και ΤCross με μετριο/καλο επιπεδο εξοπλισμου και αυτοματα κιβωτια. Η συγκριση εχει λογικη σε επιπεδο τιμης εστω και αν αφορα αλλη κατηγορια. Ειναι real life "τι παιρνω με τα Χ χρηματα που εχω" απο καθε εταιρεια. Αυτο. Αλλωστε troc και atto 3 έχουν παρομοιο χωρο αποσκευων. Εκει που διαφερουν είναι στον εξοπλισμό και στον ποιότητα καμπινας που η vw δεν μπορεί να κοντραρει την byd. 2
mtifosi Δημοσ. Δευτέρα στις 08:21 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:21 πμ Στις 30/8/2025 στις 12:07 ΜΜ, haHa είπε Δεν συγκρινεται σε ποιοτητα εσωτερικου και σχεδιαση το atto 3 με αντιστοιχων χρηματων θερμικα. Το atto 3 εχει clima, ηλιοροφη, δερματινο σαλονι, ηλεκτρικα ρυθμιζομενα καθισματα, εύχρηστη μεγαλη οθονη με καλο λογισμικο, ποιοτικα πλαστικα. Οταν μπαινω σε αντιστοιχων χρηματων VW T-Roc(που ειναι και μικροτερο), νιωθω οτι μπαίνω σε αυτοκίνητο 1-2 κατηγοριων κατω. Η μονη λυση για να ανταγωνιστουν οι Ευρωπαίοι την ποιοτητα της BYD είναι οι δασμοι ωστε να αυξηθει (τεχνητα) το κόστος των BYD. Υπάρχουν και αξιόλογα μοντέλα που ανταγωνίζονται την byd η οποία βέβαια έχει προβάδισμα λόγω του ότι οι άλλοι απλά ήθελαν υπερκέρδη με παλιές τεχνολογίες . Το puma gen e για παράδειγμα δεν βλέπω να έχει να ζηλέψει σε τίποτα το atto 2 …
manolis940 Δημοσ. Δευτέρα στις 03:03 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 03:03 μμ 6 ώρες πριν, mtifosi είπε Υπάρχουν και αξιόλογα μοντέλα που ανταγωνίζονται την byd η οποία βέβαια έχει προβάδισμα λόγω του ότι οι άλλοι απλά ήθελαν υπερκέρδη με παλιές τεχνολογίες . Το puma gen e για παράδειγμα δεν βλέπω να έχει να ζηλέψει σε τίποτα το atto 2 … SUV που δεν έχει ύψος από το έδαφος ; Το ότι ειδικά πίσω κάθεσαι με τρομερά μεγάλη γωνία στα πόδια; Το Puma Gen E είναι αποτυχία σκέτη και όχι άδικα μιας και δεν σχεδιάστηκε ποτέ να είναι ηλεκτρικό. Και 2000€ πάνω; Δεν κάνουν όλα τα αυτοκίνητα για όλους αλλά για πιο λόγο εσύ θα πήγαινες σε Puma έναντι atto 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα