@pnea1973 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, chek2fire είπε η μονη εξηγηση ειναι να θεωρουν τις μπαταριες τους τοσο αξιοπιστες που μπορεις να τις φορτιζεις παντα 100% Κοίταξε. Λέει ότι πρέπει να πας κάθε εβδομάδα στο 100%. Και μια φορά στο εξάμηνο να το πας από κάτω του 20% έως το 100% για balancing.. 4 ώρες πριν, Red_Bear είπε ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ να μην εχουν κανει κατι τόσο απλό κ χρήσιμο Απο την στιγμή που είναι LFP δεν έχει και νόημα σύμφωνα με την εταιρεία!!! 1
Red_Bear Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 13 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Κοίταξε. Λέει ότι πρέπει να πας κάθε εβδομάδα στο 100%. Και μια φορά στο εξάμηνο να το πας από κάτω του 20% έως το 100% για balancing.. Απο την στιγμή που είναι LFP δεν έχει και νόημα σύμφωνα με την εταιρεία!!! Ο @pnea1973 εχει δίκιο Ρωτησα την Gemini: "Dont charge a vehicle battery up to 100% very often." Does this stand for LFP batteries or not ? Kαι η απάντηση της Unlike other lithium-ion batteries, which can degrade faster when frequently charged to 100%, LFP (Lithium Iron Phosphate) batteries have different charging requirements. Many manufacturers, including Tesla and Ford, recommend charging LFP batteries to 100% on a regular basis, often at least once a week. Why LFP Batteries Are Different The main reason for this recommendation is related to the Battery Management System (BMS). The voltage curve of LFP batteries is very flat across a large portion of their charge, making it difficult for the BMS to accurately estimate the battery's state of charge (SoC). Charging to 100% provides a crucial calibration point for the BMS, ensuring that the car's range and charge percentage readouts are accurate. While LFP batteries are more resilient to high states of charge, studies still suggest that prolonged periods at 100% can cause some gradual degradation. To balance calibration needs with long-term health, a common best practice is to: Charge to 100% periodically (as recommended by the manufacturer, typically weekly). For daily use, maintain a charge range between 20% and 80% to minimize stress on the battery. In short, the advice "don't charge to 100% very often" does not stand for LFP batteries in the same way it does for other lithium-ion chemistries. Regular full charges are necessary for LFP batteries to maintain accurate range estimates, but avoiding prolonged periods at 100% can still help extend their lifespan. Μου πρότεινε και το παρακάτω βίντεο 3
@pnea1973 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Βέβαια γενικά επειδή και η LFP μπαταρία είναι χημεία, εγώ προσωπικά πάω μέχρι 60% και κια φορά την εβδομάδα ούτως ή άλλως επειδή κάνω ταξίδι το πάω στο 100%.. 1
Red_Bear Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Παντως το βιντεακι ειναι κατατοπιστικοτατο. Δείτε το Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου από Red_Bear 1
Red_Bear Δημοσ. Παρασκευή στις 07:29 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 07:29 μμ . Εκρηκτική αναβάθμιση για το νέο BYD Atto 3 που «αγρίεψε» με 313 PS . 1
Ntinaras Δημοσ. Παρασκευή στις 08:04 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 08:04 μμ 34 λεπτά πριν, Red_Bear είπε . Εκρηκτική αναβάθμιση για το νέο BYD Atto 3 που «αγρίεψε» με 313 PS . Αν μείνει με μπροστινή κίνηση, απλά θα σπινιάρει χωρίς σταματημό. 1
@pnea1973 Δημοσ. Παρασκευή στις 09:19 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:19 μμ 1 ώρα πριν, Red_Bear είπε . Εκρηκτική αναβάθμιση για το νέο BYD Atto 3 που «αγρίεψε» με 313 PS . Τα 800V αν ισχύουν είναι αναβάθμιση.... 1
manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:45 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:45 μμ 3 ώρες πριν, Ntinaras είπε Αν μείνει με μπροστινή κίνηση, απλά θα σπινιάρει χωρίς σταματημό. Αν ήταν τετρακίνητο το Atto και ας είχε λιγότερους ίππους θα ήταν όλα τα λεφτά. 2
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 10:46 πμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 10:46 πμ Έχουμε κάποια εμπειρία από το Atto 2; Δεν έχω καταφέρει να το οδηγήσω.
QuantumWanderer Δημοσ. Τρίτη στις 07:21 μμ Μέλος Δημοσ. Τρίτη στις 07:21 μμ Dolphin Design 60ρι στα 24.000 vs Atto 2 Active 45ρι στα 25.000+, μετά την επιδότηση. Παρόμοιων αναγκών λύσεις. Ποιό θα επιλέγατε και γιατί;
manolis940 Δημοσ. Τρίτη στις 07:33 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:33 μμ 11 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Dolphin Design 60ρι στα 24.000 vs Atto 2 Active 45ρι στα 25.000+, μετά την επιδότηση. Παρόμοιων αναγκών λύσεις. Ποιό θα επιλέγατε και γιατί; To dolphin μιας και δεν είμαι φίλος των suv οπότε θα πήγαινα σε ένα πιο αεροδυναμικό αμάξι με καλύτερες επιδώσεις και μπαταρία. 1 1
Dante80 Δημοσ. Τρίτη στις 07:41 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:41 μμ Μέγιστη απέχθεια σε άχρηστα SUV οπότε από τα δύο Dolphin και εγώ. Κλειστά μάτια. 2 1
doctorkostis Δημοσ. Τρίτη στις 09:18 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:18 μμ 1 hour ago, QuantumWanderer said: Dolphin Design 60ρι στα 24.000 vs Atto 2 Active 45ρι στα 25.000+, μετά την επιδότηση. Παρόμοιων αναγκών λύσεις. Ποιό θα επιλέγατε και γιατί; Ξεκάθαρα το dolphin. Στο ATTO 2 δεν είναι μόνο η 45άρα μπαταρία είναι και η αργή ταχυφορτιση που το καθιστά όχημα αστικών/περιαστικών μετακινήσεων. 2
haHa Δημοσ. Τρίτη στις 09:49 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:49 μμ (επεξεργασμένο) Υπερτερει το dolphin, αλλα για με 345lt πορτ παγκαζ μπορεί να μην είναι αρκετό για οικογένεια. Βεβαια, το atto 3 στα 28.900€ παιζει χωρις αντιπαλο στα C-Suv. Χωρια την 60αρα μπαταρια και τα 204 αλογα, εχει στανταρ στον εξοπλισμο επιλογες που βρισκεις συνηθως σε αυτοκινητα των 40.000€ οπως: ανοιγομενη , πανοραμικη ηλιοροφη δερματινο και πολυ ποιοτικο σαλονι για την κατηγορια μεγαλη οθονη 13" με ευχρηστο navi θερμαινομενα και ηλεκτρικα ρυθμιζομενα καθισματα 0-100 σε 7.3s Επεξ/σία Τρίτη στις 10:27 μμ από haHa 4
sattack Δημοσ. Τρίτη στις 10:45 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:45 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, haHa είπε Βεβαια, το atto 3 στα 28.900€ παιζει χωρις αντιπαλο στα C-Suv. Τρελή αυτη τρέχουσα προσφορά/έκπτωση (BYD Electric Bonus) τα -6.000Ε για το ΑΤΤΟ 3 και τα -8.000/-9.000 για το Seal U ! Επεξ/σία Τρίτη στις 10:49 μμ από sattack 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα