basilis_k6 Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 6 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Είδα το Atto 2 από κοντά σε έκθεση. Μού έκανε εξαιρετική εντύπωση. Η αίσθηση ποιότητας μέσα στην καμπίνα μού θύμισε ευρωπαϊκό αυτοκίνητο, σε σχέση με το Dolphin που καταλαβαίνεις ότι μπήκες σε κινέζικο ή το Atto 3 που είναι εντελώς κιτς. Δεν υπήρχε σε test drive. το τιμονι με χαλαει αλλα ναι ειναι πολυ καλυτερο απο τα υπολοιπα. αραγε εχουν φερει υφασματινα καθισματα η παλι αυτο το ψευτοδερμα εχουν ολες οι εκδοσεις? οχι οτι εχει σημασια βεβαια, το θαψανε μονοι τους με την μπαταρια/τιμη αλλα υποθετω θα φαει price drop πολυ γρηγορα. ειναι τελειο αμαξακι για ελληνικη πρωτευουσα αν εξαιρεσεις κυριως την τιμη του.
xsterg Δημοσ. 13 Απριλίου Δημοσ. 13 Απριλίου 39 λεπτά πριν, Red_Bear είπε BYD YANGWANG U7. Αδιανόητα πράγματα από την BYD !! το αυτοκινητο ειναι απλα απαιχτο! παταει κατω μερσεντες και πορσε. εχει πραγματα που δεν θα τα δουνε ουτε σε 20 χρονια! 2
@pnea1973 Δημοσ. 13 Απριλίου Δημοσ. 13 Απριλίου 6 ώρες πριν, xsterg είπε το αυτοκινητο ειναι απλα απαιχτο! παταει κατω μερσεντες και πορσε. εχει πραγματα που δεν θα τα δουνε ουτε σε 20 χρονια! Είναι απλά φοβερό. Οπως και το Denza. 20 ώρες πριν, basilis_k6 είπε το τιμονι με χαλαει αλλα ναι ειναι πολυ καλυτερο απο τα υπολοιπα. αραγε εχουν φερει υφασματινα καθισματα η παλι αυτο το ψευτοδερμα εχουν ολες οι εκδοσεις? οχι οτι εχει σημασια βεβαια, το θαψανε μονοι τους με την μπαταρια/τιμη αλλα υποθετω θα φαει price drop πολυ γρηγορα. ειναι τελειο αμαξακι για ελληνικη πρωτευουσα αν εξαιρεσεις κυριως την τιμη του. Οντως είναι ιδανικό αυτοκίνητο. Αν η μπαταρία του φόρτιζε και πιο γρήγορα τότε ας ήταν όσο είναι.
chek2fire Δημοσ. 17 Απριλίου Δημοσ. 17 Απριλίου το τελευταίο διάστημα έχω δει πάρα πολλά BYD στο δρόμο και ακόμα και seal. 2
xsterg Δημοσ. 17 Απριλίου Δημοσ. 17 Απριλίου δεν καταλαβα. τι εχουν τα χαμηλα αυτοκινητα? απορω πως σας αρεσουν τα suv/jeep τυπου. εμενα μου αρεσουν τα χαμηλα. 5
QuantumWanderer Δημοσ. 18 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 18 Απριλίου Σύγκριση Sealion 7 και Seal, για όποιον θέλει να δει ποιό του ταιριάζει περισσότερο. 2
@pnea1973 Δημοσ. 18 Απριλίου Δημοσ. 18 Απριλίου Νομίζω ότι το καλύτερο είναι, από την στιγμή που υπάρχουν στις εκθέσεις να τα δει κάποιος από κοντά!
StavrosD Δημοσ. 18 Απριλίου Δημοσ. 18 Απριλίου Στις 17/4/2025 στις 7:32 ΜΜ, QuantumWanderer είπε Τρίβουν τα χέρια τους οι ορθοπεδικοί με τόσο χαμηλά αυτοκίνητα. 😜 Τα ψηλά αυτοκίνητα είναι πιο βολικά στην πόλη όπου κάνεις πολλές σύντομες διαδρομές καθώς είναι πιο εύκολο να μπεις και να βγεις. Τα χαμηλά αυτοκίνητα είναι πιο βολικά για ταξίδι. Είναι όντως λιγότερο εύκολο να μπεις και να βγεις αλλά η θέση οδήγησης είναι πιο ξάπλα και τα χιλιόμετρα ενός ταξιδιού βγαίνουν χωρίς να πιαστεί η μέση σου. Σε αυτό το συμπέρασμα έχω φτάσει μετά από πολλές συζητήσεις με άτομα που γράφουν χιλιάδες χιλιόμετρα κάθε μήνα (ίσως και κάθε μέρα κάποιοι). 3
h3342 Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου η αυξημενη ασφάλεια που είναι υπέρ των ψηλών αμαξιών π.χ SUV είναι σημαντικό πλεονεκτημα παντως.
Red_Bear Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, h3342 είπε η αυξημενη ασφάλεια που είναι υπέρ των ψηλών αμαξιών π.χ SUV είναι σημαντικό πλεονεκτημα παντως. Αυτό μάλλον δεν είναι σωστό, τουλάχιστον όχι σε κάθε περίπτωση. Πιο ασφαλές θα ήταν ένα SUV αν συγκρουστεί με ένα πολύ μικρότερο και ελαφρύτερο όχημα, αν συγκρουστεί μέ άλλο SUV δεν υπάρχει κανένα πλεονέκτημα. Οι ανεξάρτητοι οργανισμοί που πιστοποιούν την παθητική ασφάλεια των αυτοκινήτων (πχ Euro NCAP) δεν δίνουν κανενα πλεονέκτημα στα SUV έναντι των sedan. Μάλιστα σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό ή ποδηλάτη είναι πιο πιθανό να προκαλέσουν σοβαρότερους τραυματισμούς γιατί η ψηλότερη μπροστινή όψη των SUV μπορεί να οδηγήσει σε πρόσκρουση στο σώμα ή το κεφάλι ενός πεζού αντί για τα πόδια, αυξάνοντας τον κίνδυνο θανάτου. Από την άλλη το μεγαλύτερο μέγεθος και βάρος και ιδίως το ψηλότερο κέντρο βάρους τα κάνουν να υστερούν σε ενεργητική ασφάλεια, πχ είναι πιο επιρρεπή σε ντεραπαρίσματα και ανατροπές, ειδικά σε απότομους ελιγμούς ή στροφές. Επίσης, η απόσταση φρεναρίσματος είναι κατά κανόνα μεγαλύτερη στα SUV λόγω μεγαλύτερου βάρους (πολύ σοβαρός λόγος εναντίον τους). Προσωπικά με ενδιαφέρει πολύ περισσότερο η ενεργητική ασφάλεια και αυτό είναι ένας από τους λόγους που τα SUV απλά δεν με απασχολούν. Επεξ/σία 19 Απριλίου από Red_Bear 6
basilis_k6 Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου 3 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Σχεδόν ολα τα καναλια εχουν ανεβασει αυτο το συγκριτικο. Λογικα ειναι πληρωμενη διαφημιση. Στο carwow φανηκε ξεκαθαρα κιολας αφου στο τελος ειπε οτι το τεσλα κερδιζει παντου αλλα το byd κερδιζει το τεστ. Νομιζω το εκανε επιτηδες για να φανει κιολας.
Red_Bear Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου . Άντε γεια... , Ό,τι τρελό σας πούνε για την BYD να το πιστέψετε.... 2
Dante80 Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου (επεξεργασμένο) Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αυτό το κόλπο (όταν έχεις τροχό και μοτέρ είναι φυσική απόρροια), και το βασικότερο, καταστρέφει και τα λάστιχα που έτσι και αλλιώς κλαίνε με μαύρο δάκρυ λόγω βάρους στα ΕV. Επεξ/σία 22 Απριλίου από Dante80
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα