MontzOlee Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους/ες! Δεν θέλω να μακρηγορήσω αλλα να μου πείτε ο καθενας την άποψη του τι θα έκανε αν ήταν στη θέση μου. Ετσι ο τίτλος του θέματος εν ολίγης ειναι ο προβληματισμός μου αν θα κάνατε καταγγελία κάπου ή να μου προτείνετε πως να χειριστώ την ακόλουθη κατάσταση. Η ιστορία έχει ως εξής : Ο πατερας μου ήταν δικαιούχος του προγράμματος Ανακυκλωνω-Αλλάζω συσκευή και έτσι αποφασίσαμε να αλλάξουμε 2 κλιματιστικά και 1 ψυγείο. Σκέφτηκα λοιπόν να τα πάρουμε όλα από ένα μαγαζί για να γλυτωσουμε χρόνο καθώς οι παραγγελίες έγιναν μεταξύ 20&25/02 & οι επιταγές είχαν λήψη στις 16 Μαρτίου. Στην παραγγελία η πωλήτρια μου πρότεινε να πάρω πράγματα ετοιμοπαράδοτα για να είμαστε σίγουρα εντός της προθεσμίας όπως και έπραξα. Οι μέρες όμως περνούσαν και δεν είχα νέα . Η παραγγελία για τα κλιματιστικά έγινε στις 20/02 και τα παρέλαβα 05/03.. Μεχρι να έρθουν, μου άφησαν τα κλιματιστικά 10+ μέρες μέσα στο σπίτι. Καθημερινά σχεδόν ,έπαιρνα τηλέφωνο για να δω τι θα γίνει γιατι το σπίτι θύμιζε εργοτάξιο. Ομως δεν έβγαζα άκρη καθως ο κάθε υπάλληλος έλεγε το δικό του , ότι ενημερώνει να έρθει το συνεργείο κτλ. (έχω κρατήσει στοιχεία από όλες τις κλήσεις). Τελικά για τα κλιματιστικά μετά 10+ τηλέφωνα έστειλαν του τεχνικούς πραγματικά την τελευταία μέρα στις 16/03 πριν λήξουν οι επιταγες. Εγω όμως ήμουν φουλ μέσα στο άγχος όλο τον καιρό μην βγω εκτός ημερομηνίας έως τότε… Τελος πάντων , έκαναν την εγκατάσταση κ τα παλιά τα άφησαν σε μένα μέχρι κ σήμερα που μιλάμε , 2 μήνες μετά…!!!! Και ενώ έλεγα ότι οκ τελειώσαμε & πάμε παρακάτω , το ψυγείο που είχε γίνει παραγγελία στις 25/02 αργούσε… μένω Αιγιο - Αχαια και οι αθεόφοβοι είχαν στείλει το ψυγείο σε μεταφορική στην Τρίπολη .. Τηλέφωνο στο τηλέφωνο και πάλι κατάφερα να παραλάβω το ψυγείο στις 23/03 δηλαδή ένα μήνα από την παραγγελία σε ετοιμοπαράδοτο προϊόν! Χαλάλι είπα κ το ανέβασα σπίτι. Και εδώ αρχίζει το part 2 , το ψυγείο ήταν χτυπημένο στην πόρτα !! Παρέλαβα στις 09:00 και στις 09:30 του έστειλα mail , με πήραν κ μου είπαν εντός 24 ωρών θα έχετε απάντηση , πράγμα το οποίο προφανώς δεν συνέβη ποτε κ με πήραν 5-6 μέρες αργότερα να μου πουν ότι θα γίνει αντικατάσταση με νέο προϊόν.. αλλά guess what ? ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ! Σημερα λοιπόν ο μήνας έχει 18/04 , έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες από την παραγγελία και α)παραμένω με τα κλιματιστικά της ανακύκλωσης στο μπαλκόνι εδώ και 2 μήνες και β)χωρίς ψυγείο!!!! Εκτος από το τι γκίνια με δέρνει , πείτε μου τι θα κάνατε. ΥΓ : ευχαριστω εκ των υστέρων για τον χρόνο σας οποίος το διαβάσει κ απαντήσει .. 🙏
filip123go Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Στείλε όλο αυτό στο συνήγορο του καταναλωτή με ότι αποδεικτικά έχεις, με cc το κατάστημα, και μέχρι την Παρασκευή θα έχει λυθεί το θέμα σου. 3
Basilhs23___ Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Για το θέμα των κλιματιστικων και μόνο, δεν ξέρω αν θα έκανα καταγγελία. Έχοντας παραγγείλει κλιματιστικά στο παρελθόν από 2 διαφορετικά μαγαζιά, με το πρόγραμμα ανακύκλωσης που είχανε τα ίδια τα μαγαζιά. Γενικά υπάρχει μια μανούρα στο όλο θέμα, δηλαδή να φέρουν το μηχάνημα, να έρθει ο εγκαταστατης ψυκτικός να ξηλώσει τα παλιά να βάλει τα καινούργια, να έρθουν να παραλάβουν τα παλιά, ειδικα αυτοί που πέρασαν για να τα παραλάβουν, είχανε αργήσει πολύ. Για το ψυγείο όμως θα έβγαζα φωτιές, δεν γίνεται να μην έχεις ψυγείο τόσο καιρό. Συνεπως, ναι να κάνεις καταγγελία στον ΣτΚ. 1
MontzOlee Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 11 ώρες πριν, filip123go είπε Στείλε όλο αυτό στο συνήγορο του καταναλωτή με ότι αποδεικτικά έχεις, με cc το κατάστημα, και μέχρι την Παρασκευή θα έχει λυθεί το θέμα σου. Ευχαριστω για την συμβουλή και την ώρα που διέθεσες να διαβάσεις το thread 9 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε Για το θέμα των κλιματιστικων και μόνο, δεν ξέρω αν θα έκανα καταγγελία. Έχοντας παραγγείλει κλιματιστικά στο παρελθόν από 2 διαφορετικά μαγαζιά, με το πρόγραμμα ανακύκλωσης που είχανε τα ίδια τα μαγαζιά. Γενικά υπάρχει μια μανούρα στο όλο θέμα, δηλαδή να φέρουν το μηχάνημα, να έρθει ο εγκαταστατης ψυκτικός να ξηλώσει τα παλιά να βάλει τα καινούργια, να έρθουν να παραλάβουν τα παλιά, ειδικα αυτοί που πέρασαν για να τα παραλάβουν, είχανε αργήσει πολύ. Για το ψυγείο όμως θα έβγαζα φωτιές, δεν γίνεται να μην έχεις ψυγείο τόσο καιρό. Συνεπως, ναι να κάνεις καταγγελία στον ΣτΚ. Ναι οκ καταλαβαίνω αλλά γιατί αναλαμβάνουν αφού δεν μπορούν να διεκπεραιώσουν ; 2 παραγγελίες σε άμεσα διαθεσιμα προϊόντα , έκαναν 1 μήνα στην πρώτη κ 2 μήνες όπως πάει στη δεύτερη παραγγελία .. εγω θα τα πετάξω τα πράγματα κ ας ψάξουν να τα βρουν δεν είναι εργοστάσιο ανακύκλωσης το σπίτι μου. ευχαριστω για την απάντηση και τον χρόνο σου.
Basilhs23___ Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 5 ώρες πριν, MontzOlee είπε Ευχαριστω για την συμβουλή και την ώρα που διέθεσες να διαβάσεις το thread Ναι οκ καταλαβαίνω αλλά γιατί αναλαμβάνουν αφού δεν μπορούν να διεκπεραιώσουν ; 2 παραγγελίες σε άμεσα διαθεσιμα προϊόντα , έκαναν 1 μήνα στην πρώτη κ 2 μήνες όπως πάει στη δεύτερη παραγγελία .. εγω θα τα πετάξω τα πράγματα κ ας ψάξουν να τα βρουν δεν είναι εργοστάσιο ανακύκλωσης το σπίτι μου. ευχαριστω για την απάντηση και τον χρόνο σου. 2 μήνες για να σου φέρουν την συσκευή στο σπίτι είναι πάρα πολύς χρόνος και υπάρχει πρόβλημα με το μαγαζί, δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ότι μένεις επαρχία αν και δε νομίζω πως ούτε αυτό αποτελεί λόγο για δικαιολογία από το μαγαζί. Για την δε παραλαβή των παλιών δεν ξέρω ούτε εκεί γιατί κάνει τόσο. Νομίζω πως προϋπόθεση για την αγορά με έκπτωση είναι η παραλαβή των παλαιών, εάν δεν υπάρχει θέμα με αυτό τότε κάλεσε μια εταιρεία για σκραπ να τα πάρουν μερικοί πληρώνουν κιόλας για το σίδερο. Πόσο παλιά ήταν τα κλιματιστικά και το ψυγείο; 1
fmarulezkd Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 15 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε Για το θέμα των κλιματιστικων και μόνο, δεν ξέρω αν θα έκανα καταγγελία. Έχοντας παραγγείλει κλιματιστικά στο παρελθόν από 2 διαφορετικά μαγαζιά, με το πρόγραμμα ανακύκλωσης που είχανε τα ίδια τα μαγαζιά. Γενικά υπάρχει μια μανούρα στο όλο θέμα, δηλαδή να φέρουν το μηχάνημα, να έρθει ο εγκαταστατης ψυκτικός να ξηλώσει τα παλιά να βάλει τα καινούργια, να έρθουν να παραλάβουν τα παλιά, ειδικα αυτοί που πέρασαν για να τα παραλάβουν, είχανε αργήσει πολύ. Για το ψυγείο όμως θα έβγαζα φωτιές, δεν γίνεται να μην έχεις ψυγείο τόσο καιρό. Συνεπως, ναι να κάνεις καταγγελία στον ΣτΚ. Η "μανούρα" που υπάρχει δεν είναι θέμα του καταναλωτή. Το μαγαζί ξέρει τι διαδικασία χρειάζεται και πόσο χρόνος θα χρειαστεί, δείνει ένα χρονοδιάγραμμα στον καταναλωτή και οφείλει να το τηρήσει. 1
MontzOlee Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε 2 μήνες για να σου φέρουν την συσκευή στο σπίτι είναι πάρα πολύς χρόνος και υπάρχει πρόβλημα με το μαγαζί, δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ότι μένεις επαρχία αν και δε νομίζω πως ούτε αυτό αποτελεί λόγο για δικαιολογία από το μαγαζί. Για την δε παραλαβή των παλιών δεν ξέρω ούτε εκεί γιατί κάνει τόσο. Νομίζω πως προϋπόθεση για την αγορά με έκπτωση είναι η παραλαβή των παλαιών, εάν δεν υπάρχει θέμα με αυτό τότε κάλεσε μια εταιρεία για σκραπ να τα πάρουν μερικοί πληρώνουν κιόλας για το σίδερο. Πόσο παλιά ήταν τα κλιματιστικά και το ψυγείο; 2 μήνες να μου φέρουν νέα συσκευή και με την "προβληματική" ένα μήνα μέσα στο σαλόνι να κάθεται σαν έπιπλο(2m x 75cm) κιόλας , βουνό ολόκληρο.. Τα δε παλιά ναι , θα τους πάρω ένα τελευταίο τηλ και θα τα δώσω για ανακύκλωση. το κλιματιστικό 12.000 btu 10 εστίας βαριά αλλά μάρκα μ έκαψες , Carrefour. το ψυγείο εξίσου δεκαετίας το πολύ. 1 ώρα πριν, fmarulezkd είπε Η "μανούρα" που υπάρχει δεν είναι θέμα του καταναλωτή. Το μαγαζί ξέρει τι διαδικασία χρειάζεται και πόσο χρόνος θα χρειαστεί, δείνει ένα χρονοδιάγραμμα στον καταναλωτή και οφείλει να το τηρήσει. Δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα από δαύτους φίλε. καθε φορά μιλάω με διαφορετικό πελάτη ξεκινώντας την ιστορία που σας έγραψα από την αρχή . έχω ζητήσει τον προϊστάμενο της εξυπηρέτησης κ όσο τον έχεις δει εγώ άλλο τόσο τον είδα κι εγώ. τι να πω με απογοήτευσε πολύ η όλη φάση κ έλεγα να μην ασχοληθώ αλλά πλεον θα τους την βαρεσω την καταγγελία κ ότι θέλει ας γίνει.
Basilhs23___ Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 1 ώρα πριν, fmarulezkd είπε Η "μανούρα" που υπάρχει δεν είναι θέμα του καταναλωτή. Το μαγαζί ξέρει τι διαδικασία χρειάζεται και πόσο χρόνος θα χρειαστεί, δείνει ένα χρονοδιάγραμμα στον καταναλωτή και οφείλει να το τηρήσει. Το θέμα είναι ότι ο καταναλωτής δεν γνωρίζει τις ημερομηνίες και από τα μαγαζιά σου λένε.... Περίπου τόσο και θα σας καλέσουμε στο τηλέφωνο για ημέρες ώρες κτλ, στο τηλέφωνο δεν παίρνουν οπότε κάθεται και τους κυνηγάει ο καταναλωτής. Βάλε μέσα που μπορεί να απουσιάζει ο καταναλωτής λόγω εργασίας πχ η να μην υπάρχει άτομο στο σπίτι, μπάχαλο... 1
MontzOlee Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 2 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε Το θέμα είναι ότι ο καταναλωτής δεν γνωρίζει τις ημερομηνίες και από τα μαγαζιά σου λένε.... Περίπου τόσο και θα σας καλέσουμε στο τηλέφωνο για ημέρες ώρες κτλ, στο τηλέφωνο δεν παίρνουν οπότε κάθεται και τους κυνηγάει ο καταναλωτής. Βάλε μέσα που μπορεί να απουσιάζει ο καταναλωτής λόγω εργασίας πχ η να μην υπάρχει άτομο στο σπίτι, μπάχαλο... ακριβώς έτσι φίλε, δεν ξέρω αν έχεις βιώσει παρόμοια εμπειρία με μένα αλλά είναι οπως τα λες. Μεχρι να έρθουν να μου βάλουν το air condition δεν ήξερα ποτε έπρεπε να βάλω ρεπο από τη δουλειά γιατί κάθε μέρα έλεγαν θα σας παρουν οι τεχνικοί να έρθουν κτλ. Εν τελει όπως έγραψα ηρθαν την τελευταία ημέρα που θα μπορούσαν κ έφυγα απο την δουλειά .. την δε μέρα παράδοσης του ψυγείου απλά με πήρε η μεταφορική ότι ερχόμαστε να σας αφήσουμε το ψυγείο , εγώ 30 χιλιόμετρα μακριά στη δουλειές βέβαια.. εννοειται πως το ακύρωσα κ το εβαλα την επόμενη μέρα με παλι ρεπο απο την δουλειά !!
Basilhs23___ Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 14 λεπτά πριν, MontzOlee είπε ακριβώς έτσι φίλε, δεν ξέρω αν έχεις βιώσει παρόμοια εμπειρία με μένα αλλά είναι οπως τα λες. Μεχρι να έρθουν να μου βάλουν το air condition δεν ήξερα ποτε έπρεπε να βάλω ρεπο από τη δουλειά γιατί κάθε μέρα έλεγαν θα σας παρουν οι τεχνικοί να έρθουν κτλ. Εν τελει όπως έγραψα ηρθαν την τελευταία ημέρα που θα μπορούσαν κ έφυγα απο την δουλειά .. την δε μέρα παράδοσης του ψυγείου απλά με πήρε η μεταφορική ότι ερχόμαστε να σας αφήσουμε το ψυγείο , εγώ 30 χιλιόμετρα μακριά στη δουλειές βέβαια.. εννοειται πως το ακύρωσα κ το εβαλα την επόμενη μέρα με παλι ρεπο απο την δουλειά !! Το είχα βιώσει σε πολύ χαμηλότερο βαθμό όταν αγόρασα δύο κλιματιστικά πριν τρία έτη από δύο διαφορετικά μαγαζιά. Εκεί είχα το εσωτερικό πρόγραμμα ανακύκλωσης με την δωροεπιταγη, για να λάβω την δωροεπιταγη έπρεπε να παραλάβουν το παλιό. Έλα όμως που στην επιταγή είχανε ημερομηνία λήξης και αυτοί αργούσαν, στην μια δωροεπιταγη προνόησαν και μου έδωσαν παράταση. Την άλλη φορά άργησαν πάλι, τελικά εξαργύρωσα την επιταγή μετα από μήνες, στα μεν τηλέφωνα που έπαιρνα είχανε αναμονή από 15 ως 30 λεπτά, κάποια φορά το έκλεινα από τα νεύρα μου. Γενικότερα δεν υπήρχε αναλυτική ενημέρωση για τον καταναλωτή και έπρεπε να τους καλείς στα τηλέφωνα. 1
MontzOlee Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Θα τους την βαρεσω την καταγγελία κ ας μου τα παραδώσουν αύριο που λέει ο λόγος , όχι τίποτα άλλο γιατί πραγματικά μας γράφουν στα τέτοια τους. Τέτοια εποχη , τους έδωσα 3.5K κοντά (μαζί με τα voucher) και η εξυπηρέτηση είναι χειρότερη & από του παράξενου περιπτερά όταν πας να πάρεις τσίχλες με πενταευρω!
ΠάρηςΓ Δημοσ. 19 Απριλίου 2023 Δημοσ. 19 Απριλίου 2023 1 ώρα πριν, MontzOlee είπε Θα τους την βαρεσω την καταγγελία κ ας μου τα παραδώσουν αύριο που λέει ο λόγος , όχι τίποτα άλλο γιατί πραγματικά μας γράφουν στα τέτοια τους. Τέτοια εποχη , τους έδωσα 3.5K κοντά (μαζί με τα voucher) και η εξυπηρέτηση είναι χειρότερη & από του παράξενου περιπτερά όταν πας να πάρεις τσίχλες με πενταευρω! Καλα δε νομιζω να τους νοιάζει ποσα έδωσες. Εξάλλου δε τα πηραν αυτοι ολα ενα μικρο ποσο απο τα 3.5κ.
Nabuko Δημοσ. 19 Απριλίου 2023 Δημοσ. 19 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 19 Απριλίου 2023 από Nabuko 1 1
MontzOlee Δημοσ. 19 Απριλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2023 17 ώρες πριν, ΠάρηςΓ είπε Καλα δε νομιζω να τους νοιάζει ποσα έδωσες. Εξάλλου δε τα πηραν αυτοι ολα ενα μικρο ποσο απο τα 3.5κ. Κάποιο λάθος κανεις. ατόφια το πήραν το ποσο .. 1845€ από το κράτος με τις επιταγές κ αλλά τόσα από μένα στο χέρι ..
MontzOlee Δημοσ. 20 Απριλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 20 Απριλίου 2023 Και το show συνεχίζεται. οπως και στην πρώτη παράδοση , χωρίς καμία ενημέρωση η μεταφορική με πήρε στις 9 το πρωί να κατέβω να πάρω το ψυγείο. Του λέω -Ώπα φίλε , αρχικά δεν είμαι σπίτι , δεύτερον έπρεπε να με έχεις ενημερώσει κ τρίτον έχω συνεννοηθεί για παραλαβή & παράδοση του παλιού κ του νέου μεσα στο σπίτι .. μου λέει εμείς το έχουμε παραλάβει από άλλη μεταφορική κ δεν κάνουμε παραδόσεις εντός οικίας μόνο στο πεζοδρόμιο. Εγω βέβαια έχω κάνει 3 κλήσεις επίτηδες τις προηγούμενες μέρες , έχω κρατήσει ονόματα κ μου έλεγαν εντός της οικίας. & τώρα τι κάνω ?!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα