Προς το περιεχόμενο

Μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα speedport plus σε γραμμή wind;


Ginnie

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα!

Είμαι φοιτητής και στο σπίτι όπου μένω, έχω πάροχο wind και γραμμή ADSL. Πρόσφατα στο πατρικό μου, όπου έχουμε γραμμή 200 mbps Cosmote, έγινε αναβάθμιση του ρούτερ από speedport plus σε speedport plus 2 και μας έχει μείνει το παλιό.

Θα μπορούσα να βάλω το ρούτερ της Cosmote στο σπίτι μου (δίκτυο της wind) ώστε να έχω 5ghz wifi και gigabit σύνδεση μεταξύ των συσκευών μέσα στο σπίτι;

Επεξ/σία από Ginnie
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς απλά δεν θα δουλεύει το σταθερό σου όμως 

Απλα θέλει να αλλάξεις τους κωδικούς ώστε να πάρει internet 

άσχετο plus2 σας έδωσαν όχι το smart απο 200 έως 500 λέει αυτο ότι δίνουν 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμενα επειδη ειναι κλειδωμενο το voip και δεν θα εχεις τηλεφωνο αλλα μονο ιντερνετ. Καλυτερα κανε επιστροφη σε ενα καταστημα γερμανος ρωτα πρωτα αμα γινεται αποχρεωση για να παρεις τα χρηματα σου πισω . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/4/2023 στις 11:05 ΠΜ, bill2015 είπε

Μπορείς απλά δεν θα δουλεύει το σταθερό σου όμως 

Απλα θέλει να αλλάξεις τους κωδικούς ώστε να πάρει internet 

άσχετο plus2 σας έδωσαν όχι το smart απο 200 έως 500 λέει αυτο ότι δίνουν 

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Τους κωδικούς της wind πώς τους παίρνω; Πρέπει να καλέσω την εξυπηρέτηση πελατών;

Επίσης αν το σταθερό μου είναι συνδεδεμένο κατευθείαν με την πρίζα (με splitter) και όχι μέσω του ρούτερ, πάλι δεν θα δουλέψει;

Επεξ/σία από Ginnie
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα καλέσεις στη τεχνική υποστήριξη 

Το σταθερό σου τώρα δουλεύει πάνω απο το ρουτερ ;; 

Αν ναι όχι και να το συνδέσεις στη πρίζα δεν θα δουλέψει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, bill2015 είπε

Θα καλέσεις στη τεχνική υποστήριξη