anestispro Δημοσ. 24 Απριλίου 2023 Δημοσ. 24 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα από έναν ακόμα πολυπαθή. Ήμουν χρόνια σε vodafone adsl (από το 2010, παλιά hol) το οποίο έκανε τις αποσυνδεσούλες του, φώναζα τεχνικούς δεν έβρισκαν πρόβλημα, έκλειναν την βλάβη, ξανά πάλι βλάβη κτλ. κτλ., μέχρι που βαρέθηκα και το παράτησα. Με είχαν βάλει σε ένα προφίλ που κλείδωνε έως 10mbps γιατί τάχα μου οι αποσυνδέσεις οφείλονταν στην ταχύτητα, αλλά φυσικά δεν διορθώθηκε κάτι. Όσο απλά χρησιμοποιούσα το ιντερνέτ για χάζεμα δεν με ενδιέφερε τόσο, αλλά τώρα που μπήκε το κομμάτι τηλεργασία στην καθημερινότητα και έγινε το βασικό μέσω της δουλειάς μου, δημιούργησε πρόβλημα έντονο. Όλον τον Μάρτιο λοιπόν, παίζει να έκανε και 8 αποσυνδέσεις καθημερινά. Μια μέρα έσπασε ρεκόρ στις 14.! Δηλώνω πρώτη φορά βλάβη, έρχονται, μετράνε, δεν εντοπίζουν λένε πρόβλημα, το αφήνουμε λέει σε παρακολούθηση. Την επόμενη μέρα φυσικά πάλι αποσυνδέσεις, ξανά τηλέφωνο, αυτή την φορά από το συγκαταβατικό τόνο περάσαμε στον πιο επιθετικό, λέγοντας μου, ότι να ξέρετε ότι μέχρι 4 αποσυνδέσεις την ημέρα είναι φυσιολογικό στις γραμμές χαλκού. Τους λέω δεν γίνεται να μην βλέπεται τις αποσυνδέσεις όπου τους έβαζα μέρα μέρα να τις μετράνε και εκεί "ζορίστηκαν" και δηλώνουμε πάλι βλάβη. Έρχεται ξανά συνεργείο, ξανά μετρήσεις, πάλι την στιγμή που έρχονται δεν έρχονται σφάλματα και η γραμμή είναι "διαμάντι"....το ρούτερ φταίει λένε! Θα σου περάσω εγώ λέει αίτημα να σου έρθει το "καλό" που δεν κάνει αποσυνδέσεις να κάνεις την δουλειά σου. (εσωτερικά έβραζα γιατί προφανώς με κορόϊδευε στα μούτρα μου, ήξερα ότι κανένα καινούργιο ρούτερ δεν πρόκειται να σταματήσει τις αποσυνδέσεις, και επειδή διαβάζω χρόνια εδώ μέσα και ξέρω τι γίνεται). Σκάει το καινούργιο ρούτερ, το station, φυσικά δεν έλυσε κανένα πρόβλημα. Πάλι τηλέφωνα, όπου δηλώνουν βλάβη στον ΟΤΕ, έρχεται ο ΟΤΕ όπου φτιάχνει κάτι στον διακλαδωτή. Φυσικά δεν έχει αλλάξει κάτι. Μέσα σε αυτό το διάστημα, δέχθηκα μια πολύ καλή προσφορά από cosmote για vdsl 50, όπου και δέχθηκα ελπίζοντας να λυθεί το πρόβλημα. 20/04 ενεργοποιήθηκα στην cosmote, όταν έφυγε ο τεχνικός λέει συγχρονίζει στα 43mbps. Όταν γύρισα σπίτι και έκανα δική μου μέτρηση ήταν στα 26mbps. Παίρνω 13788 μιλάω με ένα παιδί που φαινόταν να ξέρει τι κάνει, αλλάζουμε διάφορα προφίλ να δούμε αν πιάσει παραπάνω, δεν έπιανε ήθελε να το δηλώσουμε βλάβη, του λέω άφησε το να το παρακολουθήσω μέσα στο Σ/Κ και επικοινωνούμε από Δευτέρα. Χθες Κυριακή που ήμουν όλη μέρα σπίτι 8 αποσυνδέσεις. Τηλεφωνώ σήμερα, δεν μπορούσα να μιλήσω με τον ίδιο που ήξερε το πρόβλημα, με συνδέουν με μία κοπέλα με έβαλε στην αναμονή και φυσικά μου λέει ότι έχουν σημειώσει οι τεχνικοί για υποβάθμιση της γραμμής σε 24αρι γιατί το πρόβλημα οφείλετε στην ταχύτητα. Της εξηγώ όλο το προηγούμενο στόρι, της λέω πότε προλάβανε να σημειώσουν οι τεχνικοί αφού με τον μοναδικό συνάδελφο σας που μίλησα την Παρασκευή, ουδέποτε αναφέρθηκε σε υποβάθμιση της γραμμής αλλά ήθελε να δηλώσει κατευθείαν βλάβη. Για να μην τα πολυλογώ δηλώθηκε η βλάβη, λογικά θα έρθουν αύριο αλλά δεν ξέρω τι να περιμένω πια.....τι άλλο υπάρχει που να μπορώ να κάνω για να εντοπίσω που οφείλεται πραγματικά το πρόβλημα, και να μην με κοροϊδεύει το κάθε συνεργείο... Να πω ότι η γραμμή μου είναι από τις πιο εύκολες που υπάρχουν. Το σπίτι είναι μονοκατοικία, ρακλέτα πάνω στο τοίχο, φεύγει εξωτερικό καλώδιο μπαίνει μέσα στο σπίτι πάλι εξωτερικά και καταλήγει σε μια επιτοίχια πρίζα όπου εκεί κουμπώνει το ρούτερ με τηλεφωνία voip. Ούτε spliters, ούτε εσωτερικές καλωδιώσεις, ούτε τίποτα. Παίρνω γραμμή από Α/Κ το οποίο έχει μία απόσταση 400 μέτρων από το σπίτι μου. Συγνώμη προκαταβολικά για το σεντόνι. Βάζω και μία εικόνα από τα στατιστικά της γραμμής. Με κλείδωσαν σε ένα προφίλ μετά της δήλωση της βλάβης που κλειδώνει στα 29mbps. Πριν κλείδωνε στα 43mbps. Κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη. Επεξ/σία 24 Απριλίου 2023 από anestispro
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα