Προς το περιεχόμενο

Εξώδικο από Cosmote


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από harisnikolop,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 ώρες πριν, harisnikolop είπε

Καλημέρα σε όλους.

Παρακαλώ για την βοήθεια σας σχετικά με ένα θέμα που έχω με την Cosmote και την ταχύτητα του internet. 

Σας παραθέτω τι έχω στείλει με mail στη εξυπηρέτηση πελατών τους και από τότε δε έχω λάβει ΚΑΜΙΑ γραπτή απάντηση.

 

"

Καλησπέρα σας
 
Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με υπάλληλο σας, αποφάσισα να κάνω σύνδεση ίντερνετ με ταχύτητα 200mbps και γραμμή σταθερού τηλεφώνου με τιμή στα 44.90€ και τέλη ενεργοποίησης, αν θυμάμαι καλά, 36€.
 
Στις 22/9/2022 ήρθε τεχνικός στην οικεία μου όπου έκανε ενεργοποίηση της γραμμής (επισυναπτόμενο screenshot με ονομασία Screenshot 1). 
 
Σας επισυνάπτω screenshot με την ονομασία Screenshot 2, όπου κάναμε μαζί με τον τεχνικό σας speedtest και η ταχύτητα ήταν πάρα πολύ καλή, στα 205 το download και στα 20 το upload. Ο τεχνικός σας μου είπε ότι όλα είναι καλά και η ταχύτητα είναι στο maximum. 
 
Στις 28/9/2022 αρχίσαν τα προβλήματα. Σας επισυνάπτω screenshot με την ονομασία screenshot 4 όπου έλαβα sms από εσας ότι ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου και να προβώ σε κάποιες ενέργειες. Η γραμμή φυσικά λειτουργούσε από τις 22/9/2022, όπως σας ανέφερα πιο πάνω, αλλά εγώ, όπως ανέφερε το sms με τις οδηγίες που έλαβα από εσάς, έβγαλα από την πρίζα το router και το έβαλα μετά από κάποια λεπτά.
 
Δυστυχώς από τότε δεν είχα καθόλου ίντερνετ και κάλεσα το 13888 για να δηλώσω βλάβη. Ο αριθμός βλάβης ήταν ο 1-248366716806 (επισυναπτόμενο screenshot με όνομα screenshot 6).
 
H βλάβη διήρκησε μεχρι και τις 8/10/2022 όπου και ήρθε άλλος τεχνικός στην οικεία μου. Στο έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από τον τεχνικό σας, αυτός έβγαλε το πόρισμα ότι φταίει η εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού μου. Στην ερώτηση μου γιατί στις 22/9/2022 όταν ο πρώτος τεχνικός σας είχε έρθει ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ και η ταχύτητα ήταν maximum, ο τεχνικός σας φυσικά δεν είχε τίποτα να μου πει.
 
Μάλιστα μου είπε ότι η μέγιστη ταχύτητα download που θα πιάνω από εδώ και πέρα θα είναι 100mbps. Σας παραθέτω screenshot με ονομασία screenshot 5 όπου σε speedtest που έκανα πιάνω 111 mbps download άρα αυτό που ισχυρίζεται ο τεχνικός σας ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.
 
Στο μεσοδιάστημα μου έχει έρθει λογαριασμός με αριθμό πληρωμής RF66903018000000017081275 ύψους 95€. Πως προκύπτουν τα 95€ όταν η μηνιαία χρέωση είναι 45€+36€ τα τέλη ενεργοποίησης, σύνολο 81€. Η ερώτηση είναι ρητορική καθώς δεν με απασχολεί η απάντηση.
 
Παρακαλώ ενημερώστε με πόση είναι η χρέωση για τις υπηρεσίες που μου παρείχατε ΜΟΝΟ για το διάστημα 22/9/2022 με 27/9/2022 καθώς διατίθεμαι να πληρώσω ΜΟΝΟ αυτό το ποσό. Από τις 28/9/2022 και μέχρι να μεταβώ στη Vodafone που έχω ήδη ξεκινήσει διαδικασία φορητότητας, δεν έχω την ταχύτητα που είχαμε συμφωνήσει οπότε ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν θα πληρωθεί από την πλευρά μου ΚΑΝΕΝΑ ποσό γι αυτή την περίοδο.
 
Παρακαλώ όποια μελλοντική επικοινωνία μας να γίνει γραπτώς και σε αυτή εδώ τη συζήτηση.
 
Με εκτίμηση
Χαράλαμπος Νικολόπουλος"
 
Να σημειώσω ότι από τότε έχω μεταβεί στη Vodafone όπου δεν έχω κάνενα πρόβλημα και πιάνω 200+ ταχύτητα. Φυσικά δεν έκανα καμία επιδίορθωση στην εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού μου (loooool).
 
Επίσης, για κάποιο λόγο το ποσό που πρέπει να καταβάλλω στον Cosmote έχει πάει στα 170 κάτι ευρώ.
 
Όπως είπα και πιο πάνω, γραπτή απάντηση δεν έχω λάβει ποτέ από Cosmote, εδώ και κάποιους μήνες που έχω στείλει το παραπάνω mail.
 
Σήμερα με κάλεσε δικηγορικό γραφείο που συνεργάζεται με τον Cosmote και με ενημέρωσε ότι θα παραλάβω εξώδικο.
 
Στο μεσοδιάστημα, όποτε έχω καλέσει, την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Cosmote και έχω ζητήσει να μου απαντήσουν γραπτώς στο mail που τους έχουν στείλει, μου απαντούν ότι θα το δουν και θα μου απαντήσουν. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν έχει συμβεί.
 
Πως προτείνεται να συνεχίσω; Τι μπορώ να κάνω;
 
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
 
 

Copy paste και καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Και το πρόβλημα σου θα λυθεί άμεσα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου καλησπέρα, εγώ μένω Κεφαλονιά, ο ΟΤΕ δυστυχώς, είναι η μόνη επιλογή, πληρώνω επί 3 χρόνια 50mbps σύνδεση και έχω ταχύτητα στην καλύτερη 24,7mbps. Μετά από πολλές ενοχλήσεις στο 13888, έκανα καταγγελία στον Ε.Ε.Τ.Τ. και αναμένω.την εξέλιξη, ελπίζω και εύχομαι κάτι να βγει, το ίδιο εύχομαι και σε εσένα, αγωνιστικά περαστικά μας, αυτοί και όλα τα διοικητικά λαμόγια τα ίδια κάνουν παντού, μας αγνοούν, μοναδική λύση η δικαιοσύνη στην οποία και θα καταφύγω μάλλον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Λύση

Ευχαριστώ θερμά τα παιδιά που μου πρότειναν να προχωρήσω σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Με το που ανέφερα στην Cosmote, όμορφα και ωραία, ότι θέλω case number για να προχωρήσω σε καταγγελία, η κοπελίτσα με την οποία μίλησα , μίλησε λογικά με κάποιον υπέυθυνο και μου ακύρωσαν τη χρέωση.

Αναμένω αρχές Ιουνίου τον μηδενικό λογαριασμό.

Φυσικά Cosmote ούτε στον χειρότερο εχθρό μου από εδώ και πέρα ( έχουν κάνει παρόμοιες μαλακίες στην μητέρα μου, δεν είναι μόνο το δικό μου case) και θα τους δυσφημίζω παντού ( χέτσηκαν, το ξέρω, αλλά το κομμάτι μου θα το κάνω.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...