Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 835
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cmaniac είπε

Το μόνο καλό που μπορείς να δεις είναι αυτό αλλά ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό; 

Αναφορά σε κείμενο

Στόχος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι οι αιτήσεις που θα κατατεθούν και θα έχουν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά να έχουν εξοφληθεί το αργότερο εντός διμήνου!

Αλλά αυτό είναι τελείως τραγικό. Για άλλη μια φορά το κράτος υπόσχεται πράγατα που δεν θα δώσει ποτέ. Από σεισμόπλεικτους μέχρι επιδοτήσεις ενοικίου μέχρι ότι φανταστείς. 

Αναφορά σε κείμενο

με πληροφορίες του carandmotor.gr θα έχει ισχύ από τις 7 Ιουνίου 2025 και μετά και όχι από τα μέσα Φεβρουαρίου 2025 όταν και είχαν τελειώσει οι πόροι του προηγούμενου προγράμματος.

 

Και εδώ τώρα σε κάνει και αναρωτιέσαι. Οκ λεφτά δεν έχεις. Γιατί δεν ανοίγεις το πρόγραμμα για αυτοκίνητα μέχρι 25000€ ή 30000€(μετά φόρων)  που είναι αυτοκίνητα πόλης ή ακόμη καλύτερα βάλε και τους μόνιμους κατοίκους ή εργαζόμενους των πόλεων όπου εκεί έχουμε περισσότερη ανάγκη τέτοια αυτοκίνητα; Τα έχει τόσο ανάγκη εκείνος που δίνει 62000€ τα 3000€; Υπάρχει λόγος να επιδοτείται ένα αυτοκίνητο των 62000€ την ώρα που υπάρχουν περιορισμένα κεφάλαια; 

Αναφορά σε κείμενο

Η βασική επιδότηση ορίζεται στα 3.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο, για οχήματα με Λιανική Τιμή Προ Φόρων έως 50.000 ευρώ (62.000 ευρώ τιμή Λιανικής), ενώ φτάνει τα 4.500 ευρώ εφόσον συνδυάζεται με απόσυρση παλιού και ρυπογόνου αυτοκινήτου.

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, cmaniac είπε

Κωμική λειτουργία κράτους για μια ακόμα φορά (αν ισχύουν τα παραπάνω).
Το κορυφαίο είναι:
"σύμφωνα με πληροφορίες του carandmotor.gr θα έχει ισχύ από τις 7 Ιουνίου 2025 και μετά και όχι από τα μέσα Φεβρουαρίου 2025 όταν και είχαν τελειώσει οι πόροι του προηγούμενου προγράμματος."
Χαχαχαχ,,, σαν κάποιος να πήρε τον Υπουργό και να του είπε "Ξεκίνα το από 7 Ιουνίου γιατί τότε το πήρα"...χαχαχαχα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, cmaniac είπε

Αν επιβεβαιωθεί ο προϋπολογισμός των 13 μυρίων, τότε είναι αδύνατο να καλυφθούν αναδρομικά όλοι όσοι έχουν αγοράσει μέσα στο 2025 και δεν έχουν ακόμα εγκριθεί.

Εκτός αυτού, είναι πολύ μικρό το ποσό πλέον. Πρακτικά πάει άκλαυτο κι αυτό το πρόγραμμα. Θα μπουκώσει στην είσοδο για κανένα μήνα και άντε γειά μέχρι το καλοκαίρι του 2026.

Καλύτερα, από μια άποψη, να τα καταργούσαν τα προγράμματα. Αυτά τα μπρος-πίσω, το μόνο που κάνουν είναι να εμποδίζουν ακόμα περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών που θα μπορούσαν να γίνουν.

Δημοσ.

αυτο 

Αναφορά σε κείμενο

1.500 ευρώ με απόσυρση παλιού ρυπογόνου οχήματος

παραμένει οτι πιο γελοιο εχουν σκεφτει. δηλαδη μειωνεις αντι να αυξάνεις το μοναδικο αντικειμενικά σωστο μετρο που εχεις παρει. ποιος και γιατι θα δωσει αμαξι για 1500ευρω?! τι σοι κινητρο ειναι αυτο?

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ που από 8 Μαΐου είναι προς πληρωμή από ποδήλατο να περιμένω κάτι? 

Τον Μάρτιο που έκανα την αίτηση είχε ακόμα λεφτα

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αυτο 

παραμένει οτι πιο γελοιο εχουν σκεφτει. δηλαδη μειωνεις αντι να αυξάνεις το μοναδικο αντικειμενικά σωστο μετρο που εχεις παρει. ποιος και γιατι θα δωσει αμαξι για 1500ευρω?! τι σοι κινητρο ειναι αυτο?

Όντως, πρέπει να είναι τελείως χρέπι το αμάξι για να μη πιάσει ουτε 1500.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 4/7/2025 στις 9:26 ΠΜ, imr είπε

Έχει γεμίσει το κέντρο με ηλεκτρικά 500. Θα μας βλέπουν οι τουρίστες και θα λένε πόσο μπροστά είμαστε με τα ηλεκτρικά 😂

Πάντως στην ηλεκτροκίνητη Ολλανδία μια χαρά είχαν Χ3 περιπολικά. Αλλά οι μισές σκουπιδιαρες ήταν ηλεκτρικές. Μάζευαν τα σκουπίδια και δεν άκουγες τίποτα το πρωί.

Στις 4/7/2025 στις 9:26 ΠΜ, imr είπε

Έχει γεμίσει το κέντρο με ηλεκτρικά 500. Θα μας βλέπουν οι τουρίστες και θα λένε πόσο μπροστά είμαστε με τα ηλεκτρικά 😂

Πάντως στην ηλεκτροκίνητη Ολλανδία μια χαρά είχαν Χ3 περιπολικά. Αλλά οι μισές σκουπιδιαρες ήταν ηλεκτρικές. Μάζευαν τα σκουπίδια και δεν άκουγες τίποτα το πρωί.

Δημοσ.

3000 ευρώ επιδότηση πλέον και με μικρό συνολικό προϋπολογισμό, σε επίπεδο που να είναι αβέβαιο για τους περισσότερους που θα αιτηθούν αν το πάρουν το ποσό.

Σιγά το κίνητρο.

Ένας καταναλωτής ακόμα και με το νέο πρόγραμμα, πρέπει να θεωρήσει ότι είναι πολύ πιθανότερο να μην πάρει το ποσό της επιδότησης, παρά ότι θα το πάρει. Αυτό σημαίνει ότι υπολογίζει την αρχική ονομαστική τιμή, ως πιθανότερη για σύγκριση αγοράς.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...