Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, imr είπε

Πως έκανες αίτηση ενώ είχε κλείσει το σύστημα και σου έλεγε ξεκάθαρα ότι δεν είχε λεφτά και δεν δέχεται άλλες αιτήσεις? 

Autoclicker μέχρι να περάσει? Αυτό είναι δίκαιο δηλαδή? 

Μάλλον εννοεί ότι ανέβασε τα δικαιολογητικά, συμπλήρωσε την φόρμα αλλά φτάνοντας μέχρι την υποβολή η αίτηση δεν προχωρούσε. 

Φυσικά και δεν είναι δίκαιο. Βοήθησα αρκετούς να πάρουν με αυτόν τον τρόπο τα χρήματα και δεν δέχτηκα να πάρω ούτε ευρώ. Απ' την μία δεν είναι και κάτι να βάλεις ένα πρόσθετο στον browser αλλά απ' την άλλη το θεωρώ ξεφτίλα να πρέπει να φτάσεις σε αυτό το σημείο για να περάσει μια αίτηση. 

Είμαστε ωστόσο στην χώρα που είδες τι έγινε τις προάλλες με το ΔΥΠΑ. 

Παλαιότερα είχα μια παρόμοια εμπειρία και με αιτήσεις για μεγάλες μονάδες Φ/Β αλλά δεν βρίσκω κάποιο άρθρο σχετικό. 

  • Like 2
  • Απαντ. 887
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 minute ago, manolis940 said:

Μάλλον εννοεί ότι ανέβασε τα δικαιολογητικά, συμπλήρωσε την φόρμα αλλά φτάνοντας μέχρι την υποβολή η αίτηση δεν προχωρούσε. 

Φυσικά και δεν είναι δίκαιο. Βοήθησα αρκετούς να πάρουν με αυτόν τον τρόπο τα χρήματα και δεν δέχτηκα να πάρω ούτε ευρώ. Απ' την μία δεν είναι και κάτι να βάλεις ένα πρόσθετο στον browser αλλά απ' την άλλη το θεωρώ ξεφτίλα να πρέπει να φτάσεις σε αυτό το σημείο για να περάσει μια αίτηση. 

Είμαστε ωστόσο στην χώρα που είδες τι έγινε τις προάλλες με το ΔΥΠΑ. 

Παλαιότερα είχα μια παρόμοια εμπειρία και με αιτήσεις για μεγάλες μονάδες Φ/Β αλλά δεν βρίσκω κάποιο άρθρο σχετικό. 

Θυμάμαι χαρακτηριστικα από τον Ιούνιο τουλαχιστον κάτι τεράστια κόκκινα γράμματα ότι δεν έχετε άλλες αιτήσεις.

 

Για σκάνδαλα και άδικες επιδοτήσεις άλλο τίποτα απλά να τα λεμε εκεί που πρεπει

 

  • Like 1
Δημοσ.

Καμία αδικία, όσοι αγόρασαν αυτοκίνητο ενώ είχαν τελειώσει τα χρήματα του προηγούμενου προγράμματος πήραν το ρίσκο τους και έχασαν. Ας μην αγόραζαν. 

Θα έπρεπε να μπει παραπάνω ποσό στην απόσυρση και να μην επιδοτούνται οχήματα με ΛΤΠΦ > 35000, όχι 50000 που βάλανε.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε

Στο παρακάτω διαβάζω μια διαφορετική εκδοχή για τις παρελθοντικές αιτήσεις.

https://www.gocar.gr/news/feed/51117,Epishmo_Anoigei_xana_Kinoymai_Hlektrika_.html

Εγώ δε βλέπω κάποια διαφορετική εκδοχή, το ίδιο πράγμα διαβάζω όπως αναφέρεται και στο ΦΕΚ που δεν υπάρχει κάτι πιο επίσημο απ' αυτό. 

Δημοσ.

Διαβάζω αυτό στο άρθρο:

«Ειδική ρύθμιση για τους πιο παλιούς αγοραστές

Επειδή τα χρήματα στο Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 είχαν τελειώσει ήδη από τον Φεβρουάριο του 2024, η ΚΥΑ προβλέπει διαφορετικό καθεστώς για όσους αγόρασαν το ηλεκτρικό τους όχημα στο μεσοδιάστημα.

Για όσες αιτήσεις αφορούν ημερομηνίες μέχρι και την 30η Ιουνίου 2025, θα ισχύσει το προηγούμενο καθεστώς. Δηλαδή η επιδότηση θα φτάνει μέχρι και τα 9.000 ευρώ ανάλογα το όχημα, ενώ η απόσυρση θα επιβραβεύεται με 2.000 ευρώ.»

Δημοσ.

Το ίδιο γράφουν και στα 2 άρθρα απλά στο δεύτερο το έκαναν πιο λιανά για να το καταλάβουν όλοι

Αναφορά σε κείμενο

Για αιτήσεις που υποβλήθηκαν έως και την 30η Ιουνίου 2025 και αφορούν πραγματοποιηθείσες δαπάνες από την 1η Μαΐου 2024 έως και την 6η Ιουνίου 2025 εφαρμόζεται η αριθ. 132625/03.06.2024, όπως ίσχυε πριν την τροποποίησή της με την παρούσα.

 

Δημοσ.

Όσοι κατάφεραν να περάσουν αιτήσεις προφανώς και θα πάρουν τα 9k. Είναι πάνω από 2500 αυτοκίνητα που πουλήθηκαν και δε μπόρεσαν να περάσουν αιτήσεις. Αυτοί αν δεν αλλάξει κάτι χάσανε τη δυνατότητα.

Τα χρήματα πρέπει να τελειώσανε αρχές Φεβρουαρίου. Οι ταξινομήσεις BEV ήταν:

Φεβρουάριος 718
Μάρτιος 775
Απρίλιος 630
Μάιος 746
Ιούνιος 869

Του Ιουνίου πες τα πιο πολλά θα τα πιάσει το νέο πρόγραμμα - ισχύει από 7/6. Από τα υπόλοιπα 2869 ζήτημα να πέρασαν 100-200 οχήματα. Τα υπόλοιπα μένουν εκτός. Αν τα έβαζαν, το νέο πρόγραμμα θα ήταν τελειωμένο με την έναρξή του, 2500*3000=7,5 εκατομμύρια και νομίζω το κονδύλι είναι 14 εκατομμύρια.
 

Δημοσ.
Στις 2/8/2025 στις 12:16 ΜΜ, malakudi είπε

Καμία αδικία, όσοι αγόρασαν αυτοκίνητο ενώ είχαν τελειώσει τα χρήματα του προηγούμενου προγράμματος πήραν το ρίσκο τους και έχασαν. Ας μην αγόραζαν. 

Θα έπρεπε να μπει παραπάνω ποσό στην απόσυρση και να μην επιδοτούνται οχήματα με ΛΤΠΦ > 35000, όχι 50000 που βάλανε.

Έχεις άδικο σε αυτό. Γιατί ως κράτος δεν είχε τελειώσει επίσημα το πρόγραμμα αλλά.το.ειχε ανοικτό. Αυτά τα ηξεις αφήξεις δεν είναι σοβαρά. Είτε ένα πρόγραμμα είναι ανοικτό είτε όχι. Να αποκλείσεις πολίτες από πρόγραμμα που είναι ανοικτό και στο οποίο έχουν δοθεί και χρήματα άλλες 2-3 φορές πάνω.απο τον προϋπολογισμό δεν είναι λογικό. Τον πρόγραμμα έπρεπε να είχε κλείσει όταν είχε εξαντληθεί η χρηματοδότηση. Αλλά το άφηναν επίτηδες ανοικτό για να πουλάνε τα ηλεκτρικά και να δίνουν ελπίδες σε ανθρώπους πως θα πάρουν χρήματα για να μην μηδενιστούν οι πωλήσεις. Από το ελληνικό κράτος δεν περιμένεις κάτι διαφορετικό ΟΜΩΣ εάν πάνε όλοι αυτοί που ήταν εκτός προγράμματος στην ΕΕ μια χαρά θα δικαιωθούν. Και εάν μαζευτούν 100-200 πολίτες αξίζει και τα έξοδα... Γιατί είναι πολλά τα χρήματα χώρια που θα κερδίσουν και τα δικαστικά έξοδα.

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, james01gr είπε

Έχεις άδικο σε αυτό. Γιατί ως κράτος δεν είχε τελειώσει επίσημα το πρόγραμμα αλλά.το.ειχε ανοικτό. Αυτά τα ηξεις αφήξεις δεν είναι σοβαρά. Είτε ένα πρόγραμμα είναι ανοικτό είτε όχι. Να αποκλείσεις πολίτες από πρόγραμμα που είναι ανοικτό και στο οποίο έχουν δοθεί και χρήματα άλλες 2-3 φορές πάνω.απο τον προϋπολογισμό δεν είναι λογικό. Τον πρόγραμμα έπρεπε να είχε κλείσει όταν είχε εξαντληθεί η χρηματοδότηση. Αλλά το άφηναν επίτηδες ανοικτό για να πουλάνε τα ηλεκτρικά και να δίνουν ελπίδες σε ανθρώπους πως θα πάρουν χρήματα για να μην μηδενιστούν οι πωλήσεις. Από το ελληνικό κράτος δεν περιμένεις κάτι διαφορετικό ΟΜΩΣ εάν πάνε όλοι αυτοί που ήταν εκτός προγράμματος στην ΕΕ μια χαρά θα δικαιωθούν. Και εάν μαζευτούν 100-200 πολίτες αξίζει και τα έξοδα... Γιατί είναι πολλά τα χρήματα χώρια που θα κερδίσουν και τα δικαστικά έξοδα.

Δεν άφηνε τίποτα ανοικτό, δε δεχόταν αιτήσεις γιατί είχαν τελειώσει τα χρήματα. Η πλατφόρμα έμενε ανοικτή γιατί κατά καιρούς κάποιες αιτήσεις που είχαν περάσει ακυρώνονταν και δημιουργούταν διαθέσιμο υπόλοιπο. Όποιος είχε την ελάχιστη κριτική σκέψη καταλάβαινε πως πιθανότατα δε θα μπουν άλλα χρήματα. Όσοι "ξεγελάστηκαν" από πωλητές ας μηνύσουν τους πωλητές.

Δημοσ.
Στις 2/8/2025 στις 4:02 ΜΜ, basilis_k6 είπε

καταφερε κανενας να περασει αιτηση στο μεσοδιαστημα? εγω καταλαβα οτι δεν τις δεχοταν.

Νομίζω την τελευταία κατάφερα να την περάσω κάπου τον Μάιο. 

48 λεπτά πριν, malakudi είπε

Δεν άφηνε τίποτα ανοικτό, δε δεχόταν αιτήσεις γιατί είχαν τελειώσει τα χρήματα. Η πλατφόρμα έμενε ανοικτή γιατί κατά καιρούς κάποιες αιτήσεις που είχαν περάσει ακυρώνονταν και δημιουργούταν διαθέσιμο υπόλοιπο. Όποιος είχε την ελάχιστη κριτική σκέψη καταλάβαινε πως πιθανότατα δε θα μπουν άλλα χρήματα. Όσοι "ξεγελάστηκαν" από πωλητές ας μηνύσουν τους πωλητές.

Τρικυμία εν κρανίο ή δεν μπήκες ποτέ στην πλατφόρμα; Η πλατφόρμα όπως είπαν παραπάνω έκλεισε πολύ αργότερα. Μια χαρά έκανες την αίτηση σου και όταν πάταγες υποβολή σου έλεγε ουσιαστικά προσπαθήστε ξανά αργότερα.  Μπορούσε μια χαρά να βάζει τον κόσμο τουλάχιστον σε σειρά προτερεότητας και να μην γίνεται του bot το κάγκελο. Επίσης μπορούσε να σου κάνει μία προέγκριση, με όλα τα δικαιολογητικά πλην του αυτοκινήτου(φορολογική ενημερότητα κτλ) έτσι ώστε να ξέρεις από πριν σαν καταναλωτής αν θα πάρεις χρήματα. Δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό που λέω ούτε έρχεται απ' το προηγμένο εξωτερικό. Προγράμματα όπως το αλλάζω συσκευή λειτουργούσαν ακριβώς με αυτόν τον τρόπο. 

Έτσι μάλιστα αφού υπάρχει η προέγκριση θα μπορούσε και το ποσό να πηγαίνει αμέσως στον πωλητή του αυτοκινήτου και όχι να χρειάζεται να εξοφλήσεις πρώτα όλο το ποσό και μετά να πάρεις τα χρήματα πίσω και φυσικά να δανειστείς μικρότερο ποσό και να πληρώσεις και λιγότερους τόκους. 

Δημοσ.

Αυτό εννοώ "έκλεισε", δε δεχόταν αιτήσεις. Αν πατάς "Υποβολή" και δε το δέχεται τι καταλαβαίνεις;

Ότι το κράτος το έκανε μπάχαλο προφανώς και συμφωνώ. Ότι όσοι ρίσκαραν και αγόρασαν αυτοκίνητο ενώ δεν είχαν μείνει άλλα κονδύλια και ήλπιζαν να προστεθούν αργότερα - ή ξεγελάστηκαν από διαβεβαιώσεις πωλητών - είναι σαφές πως το έκαναν με δική τους ευθύνη. Άλλοι δε το έκαναν - κι εγώ σκεφτόμουν για άλλο ένα BEV να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο της γυναίκας αλλά δε προχώρησα γιατί δε φαινόταν πιθανό να πάρω επιδότηση. Τώρα μόλις ανοίξει το νέο πρόγραμμα θα προχωρήσω. Θα είναι άδικο για μένα που συγκρατήθηκα να πληρωθούν (και μάλιστα με 9 χιλιάρικα) όσοι ρίσκαραν.

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, malakudi είπε

Αυτό εννοώ "έκλεισε", δε δεχόταν αιτήσεις. Αν πατάς "Υποβολή" και δε το δέχεται τι καταλαβαίνεις;

Ότι το κράτος το έκανε μπάχαλο προφανώς και συμφωνώ. Ότι όσοι ρίσκαραν και αγόρασαν αυτοκίνητο ενώ δεν είχαν μείνει άλλα κονδύλια και ήλπιζαν να προστεθούν αργότερα - ή ξεγελάστηκαν από διαβεβαιώσεις πωλητών - είναι σαφές πως το έκαναν με δική τους ευθύνη. Άλλοι δε το έκαναν - κι εγώ σκεφτόμουν για άλλο ένα BEV να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο της γυναίκας αλλά δε προχώρησα γιατί δε φαινόταν πιθανό να πάρω επιδότηση. Τώρα μόλις ανοίξει το νέο πρόγραμμα θα προχωρήσω. Θα είναι άδικο για μένα που συγκρατήθηκα να πληρωθούν (και μάλιστα με 9 χιλιάρικα) όσοι ρίσκαραν.

Εσύ τι δεν καταλαβαίνεις; Μπαίνεις σε μία πλατφόρμα και έχεις ένα ανοικτό πρόγραμμα. Για να φτάσεις μέχρι το σημείο να σου πει προσπαθήστε αργότερα πρέπει να έχεις αγοράσει το αμάξι !!!!! 

Όλα αυτά θα μπορούσαν με το καθολικό κλείσιμο της πλατφόρμας και την ξεκάθαρη ενημέρωση προς τους πολίτες ότι δεν θα μπουν άλλα χρήματα. Το υπουργείο όμως δεν έβγαλε καμία ανακοίνωση με το που τελείωσαν τα χρήματα. Τουλάχιστον να κάνει αυτό αφού δεν έστησε σωστά το πρόγραμμα όπως περιέγραψα παραπάνω. 

Συνεπώς την προσωπική σου αδικία δεν την κατανοώ. Και σε αυτό εδώ το πρόγραμμα μπορεί να σου συμβεί το ίδιο. Όταν έχεις όλα τα χαρτιά στα χέρια σου και πας να κάνεις την αίτηση, να μην υπάρχουν χρήματα. Την αδικία σε συλλογικό επίπεδο του ότι θα πρέπει να ρίξεις στα ζάρια για το αν θα πάρεις επιδότηση την καταλαβαίνω.

Και εγώ όταν αγόρασα το Dolhin το έκανα μη υπολογίζοντας ότι θα πάρω επιδότηση. Ωστόσο ένα μικρό μέρος του κόσμου περνάει τον χρόνο του σε συζητήσεις γύρω απ' το κινούμε ηλεκτρικά 3. Ο περισσότερος κόσμος θα ακούσει τον πωλητή, θα μπει στην πλατφόρμα, θα δει τα ιστορικά στοιχεία που έδειξαν ότι τον Φλεβάρη μπήκαν λεφτά και εγώ όπως και πολλοί άλλοι πληρωθήκαμε κοκ. Δεν είναι υποχρεωμένος να μυρίζει γενικά ο κόσμος τα νύχια του. Δεν ξέρω γιατί βάζεις πλυντήριο σε μια κυβέρνηση και κατηγορείς τον κόσμο την ώρα η κυβέρνηση σε έχει φέρει και εσένα και πολλούς άλλους σε αυτή την κατάσταση. 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Δε βάζω πλυντήριο. Η κυβέρνηση προφανώς και φταίει. Όμως ενημέρωση γενικά υπήρχε, όπως εγώ ήμουν ενήμερος και δε προχώρησα μπορούσαν να ενημερωθούν και οι υπόλοιποι. Κάποιοι ναι ξεγελάστηκαν, δεν ήταν ενημερωμένοι. Κάποιοι άλλοι απλώς ρίσκαραν, σκέφτηκαν πως δε θα τους αφήσουν απ' έξω. Ε αυτοί έχουν και το δικό τους μερίδιο ευθύνης, πως να το κάνουμε

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...