Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανονικά θα έπρεπε να έχεις δει τα χρήματα εδώ και καιρό. Από τις περιπτώσεις που έχω δει, η πληρωμή θα έπρεπε να γίνει μέσα στις επόμενες 3-4 εβδομάδες από όταν εμφανίζεται το status ΠΡΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗ.

Δεν θα ανησυχούσα τόσο, αν είχε γίνει η πληρωμή θα σου το εμφάνιζε.

Κάνε ένα τηλέφωνο στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, όσο το πρόγραμμα έχει ακόμα πόρους.

Επεξ/σία από mernides
  • Απαντ. 928
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 hour ago, tutuyo said:

τι γινεται ρε παιδια με την επιδοτηση?

εχει δει κανεις λεφτα?

Η αιτηση μου εινα προς πληρωμη απο Απριλιο...

Και εμένα από Μάιο. 

Τους είχα πάρει τηλέφωνο πριν κάνα μηνα και μου είχαν πει ότι τις πάνε σειριακά και ήταν ακόμα στον Φλεβάρη. Μια φορά τον μήνα κάνουν πληρωμές και να περιμένω για τέλος Αυγούστου στην επόμενη φουρνιά. 

 

Δημοσ.

Πώς θα αξιολογούσαμε μια αλλαγή φιλοσοφίας στη διαχείριση των χρημάτων που δίνονται στην ηλεκτροκίνηση, και αντί να επιδοτείται η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, να δίνονταν τα χρήματα για ανάπτυξη περισσότερων δημόσιων σημείων φόρτισης;

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Πώς θα αξιολογούσαμε μια αλλαγή φιλοσοφίας στη διαχείριση των χρημάτων που δίνονται στην ηλεκτροκίνηση, και αντί να επιδοτείται η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, να δίνονταν τα χρήματα για ανάπτυξη περισσότερων δημόσιων σημείων φόρτισης;

Όταν μιλάμε δημόσιων εννοούμε να ανοίκουν οι φορτιστές στο δήμο, την περιφέρεια, το κράτος; Κάτι σαν αυτό που βλέπουμε στο Ρέθυμνο και είναι δωρεάν; 

Κάτι τέτοιο θα ήταν τέλειο αλλά νομίζω μέσα στα καπιταλιστικά συστήματα δύσκολα θα το δεις. 
Το να δοθούν χρήματα σε εταιρείες, το πιο πιθανών είναι ήδη να γίνεται μέσω ΕΣΠΑ, leader και άλλων τέτοιων κοινοτικών προγραμμάτων. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, manolis940 είπε

Όταν μιλάμε δημόσιων εννοούμε να ανοίκουν οι φορτιστές στο δήμο, την περιφέρεια, το κράτος; Κάτι σαν αυτό που βλέπουμε στο Ρέθυμνο και είναι δωρεάν; 

Κάτι τέτοιο θα ήταν τέλειο αλλά νομίζω μέσα στα καπιταλιστικά συστήματα δύσκολα θα το δεις. 
Το να δοθούν χρήματα σε εταιρείες, το πιο πιθανών είναι ήδη να γίνεται μέσω ΕΣΠΑ, leader και άλλων τέτοιων κοινοτικών προγραμμάτων. 

Το λέω γενικότερα.

Να επιδοτηθεί η δημιουργία πολλών φορτιστών, όχι σε οικίες.

Το λέω με τη σκέψη ότι το κεντρικό πρόβλημα στη χώρα είναι η ύπαρξη υποδομών στις οποίες έχουμε μείνει πίσω. Δεν θεωρώ ότι και το 3000 ευρώ κίνητρο πλέον, θα σπρώξει ουσιωδώς τις πωλήσεις αυτοκινήτων. Αν είχαμε πολλούς φορτιστές, περισσότεροι θα αγόραζαν πιστεύω, ακόμα και χωρίς κίνητρο στην αγορά του αυτοκινήτου.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε

Το λέω γενικότερα.

Να επιδοτηθεί η δημιουργία πολλών φορτιστών, όχι σε οικίες.

Το λέω με τη σκέψη ότι το κεντρικό πρόβλημα στη χώρα είναι η ύπαρξη υποδομών στις οποίες έχουμε μείνει πίσω. Δεν θεωρώ ότι και το 3000 ευρώ κίνητρο πλέον, θα σπρώξει ουσιωδώς τις πωλήσεις αυτοκινήτων. Αν είχαμε πολλούς φορτιστές, περισσότεροι θα αγόραζαν πιστεύω, ακόμα και χωρίς κίνητρο στην αγορά του αυτοκινήτου.

δεν υπαρχει λογος.

το κρατος: α) πρεπει να αφησει τους βενζιναδες να αλλαξουν (οσοι θελουν) σε charging stations αφου συντομα θα θελεις μονο 10 λεπτα για ενα refill 200-250χλμ και β) να επιτρεψει στις μονοκατοικιες να φορτιζουν μπροστα στο σπιτι τους με καλωδιο μετα τα μεσανυχτα και εως τις 6-7 το πρωι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν χρειάζονται ιδιαίτερα επιδοτήσεις για σημεία φορτισης μιας και απο μονο του είναι κερδοφορο. 

Για αυτο βλέπουμε ακομα και μικρα ταβερνάκια να εχουν σημεια φορτισης. 

Το ιδιο και σούπερ μάρκετ κλπ. 

 Σιγα-σιγα, ολα τα βενζινάδικα θα βαλουν και φορτιστες. 

 

Επιδοτησεις για ηλεκτρικα υπαρχουν και δεν υπαρχουν.

Αν βαζεις δασμο 30% στα κινεζικα και μετα τα επιδοτεις με 3.000€ και καθυστερηση πληρωμης της επιδοτησης, δεν τα εχεις επιδοτησει στην πραξη. Αντίθετα, τα εκανες ακριβότερα και πιο δυσκολα στην διαδικασια απο οτι θα ηταν χωρις δασμους και 'επιδοτήσεις'. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν υπαρχει λογος.

το κρατος: α) πρεπει να αφησει τους βενζιναδες να αλλαξουν (οσοι θελουν) σε charging stations αφου συντομα θα θελεις μονο 10 λεπτα για ενα refill 200-250χλμ και β) να επιτρεψει στις μονοκατοικιες να φορτιζουν μπροστα στο σπιτι τους με καλωδιο μετα τα μεσανυχτα και εως τις 6-7 το πρωι. 

Κυκλοφορεί και το βράδυ κόσμος έξω. Δεν γίνεται να γεμίσουν τα πεζοδρόμια μπαλαντέζες κάνοντας την ζωή μας δυσκολότερη και πιο επικίνδυνη. Λύσεις υπάρχουν πολλές για φορτιστές πεζοδρομίου. 

  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Κυκλοφορεί και το βράδυ κόσμος έξω. Δεν γίνεται να γεμίσουν τα πεζοδρόμια μπαλαντέζες κάνοντας την ζωή μας δυσκολότερη και πιο επικίνδυνη. Λύσεις υπάρχουν πολλές για φορτιστές πεζοδρομίου. 

πάντως έχω δει να πετάνε μπαλάντέζες ήδη έξω στα πεζοδρόμια 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, chek2fire είπε

πάντως έχω δει να πετάνε μπαλάντέζες ήδη έξω στα πεζοδρόμια 

Και παράνομα παρκαρίσματα γίνονται αλλά η λύση δεν είναι να νομιμοποιούμε τέτοια φαινόμενα. 

Δεν το παίζω άγιος και εγώ στο εξοχικό βγάζω το καλώδιο έξω απ' το παράθυρο έχοντας το σε ανάκληση, αλλά το αυτοκίνητο το παρκάρει δίπλα στο παράθυρο με την απόσταση ίσα ίσα να ανοίγει το πορτάκι. Δεν θα ρίσκαρα ούτε καν για μένα τον ίδιο να περάσει κάποιος ανάμεσα στο αυτοκίνητο και το παράθυρο και να μπλέξει πάνω στο καλώδιο τόσο για να μην πάθει κάτι εκείνος όσο φυσικά για να μην γίνει ζημιά και στο καλώδιο μου ή στο αμάξι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

δεν υπαρχει λογος.

το κρατος: α) πρεπει να αφησει τους βενζιναδες να αλλαξουν (οσοι θελουν) σε charging stations αφου συντομα θα θελεις μονο 10 λεπτα για ενα refill 200-250χλμ και β) να επιτρεψει στις μονοκατοικιες να φορτιζουν μπροστα στο σπιτι τους με καλωδιο μετα τα μεσανυχτα και εως τις 6-7 το πρωι. 

το α νομιμο ειναι.. εχει ηδη καποια βενζιναδικα που το εχουν.. πχ cosmos θεσσαλονικη, που γνωριζω

 

το β τι εννοεις??? ποιες μονοκατοικιες??? οσες εχουν μπροστα πεζοδρομιο?? δηλαδη να περναει το καλωδιο πανω απ το κοσμο και να καταληγει στο αυτοκινητο? πως θα εξασφαλισεις οτι δεν θα περασει κοσμος απ ' τις 12 έως τις 7??? ασε που αν το κανεις ετσι, οι περισσοτεροι θα το βαζουν απ'[ τις 9-10 το βραδυ, και θα το βγαζουν στις 8-9 το πρωι που θα αναχωρουν για τη δουλεια

ασε που ειναι και ψιλοαχρειαστο... μονοκατοικιες χωρις κηπο, θεση σταθμευσης μεσα ή εστω γκαραζ, πρεπει να ειναι απειροελαχιστες πανελληνιως

το ζητημα ειναι οι απειρες πολυκατοικιες της ελλαδος χωρις θεσεις σταθμευσης, οχι οι 20-30 μονοκατοικιες χωρις δικια τους θεση σταθμευσης

Επεξ/σία από koostas2001
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, koostas2001 είπε

το α νομιμο ειναι.. εχει ηδη καποια βενζιναδικα που το εχουν.. πχ cosmos θεσσαλονικη, που γνωριζω

 

το β τι εννοεις??? ποιες μονοκατοικιες??? οσες εχουν μπροστα πεζοδρομιο?? δηλαδη να περναει το καλωδιο πανω απ το κοσμο και να καταληγει στο αυτοκινητο? πως θα εξασφαλισεις οτι δεν θα περασει κοσμος απ ' τις 12 έως τις 7??? ασε που αν το κανεις ετσι, οι περισσοτεροι θα το βαζουν απ'[ τις 9-10 το βραδυ, και θα το βγαζουν στις 8-9 το πρωι που θα αναχωρουν για τη δουλεια

ετσι φορτιζω ηδη την 12βολτη. βαζεις και ενα τετοιο και εισαι κομπλε

Επιδαπέδιο κανάλι διέλευσης 2 αγωγών KDH-CP-2 - Next SystemsΕπιδαπέδιο κανάλι διέλευσης 2 αγωγών KDH-CP-2 - Next Systems

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ετσι φορτιζω ηδη την 12βολτη. βαζεις και ενα τετοιο και εισαι κομπλε

Επιδαπέδιο κανάλι διέλευσης 2 αγωγών KDH-CP-2 - Next SystemsΕπιδαπέδιο κανάλι διέλευσης 2 αγωγών KDH-CP-2 - Next Systems

δεν πολυκαταλαβα απ τις φωτογραφιες

απο  που ξεκιναει η παροχη ρευματος και που καταληγει μεσω του καναλιου?

ενδιαφερουσα λυση

Δημοσ.

απο τη μαντρα στο καπω μου ειναι 3 μετρα. εχω μεγαλο πεζοδρομιο συνηθως ειναι 2 μετρα. παιρνεις 2 τετοια να καλυψεις το καλωδιο και φορτιζεις. δεν ενοχλεις κανεναν. 

νομιμο? οχι αλλα who cares? 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...