Προς το περιεχόμενο

Electrolleti.gr


lia97

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 2/5/2023 στις 9:05 ΜΜ, Petros Electron είπε

... Και στην αντικαταβολή επίσης μετά την παραλαβή μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση (εφόσον έχεις πληρώσει με κάρτα σε POS). Επίσης κ...

Σχολιάζω μόνο το παραπάνω. Σε αγορά μέσω διαδικτύου (card not present) οι τράπεζες σχεδόν "αυτόματα" παίρνουν το μέρος του πελάτη. Δηλαδή το βάρος πέφτει στο μαγαζί να αποδείξει ότι έστειλε το σωστό προϊόν και δεν εξαπάτησε. Αν πληρώσεις στην εταιρεία courier α) το POS είναι της courier η οποία και δεν σε εξαπάτησε, αλλά έκανε τη δουλειά της σωστά (δεν φέρει ευθύνη δλδ για το τι σου έστειλε ο ΧΥ έμπορος) β) η κάρτα ήταν παρούσα (card present) άρα είναι αρκετά έως πολύ πιο δύσκολο να επικαλεστείς απάτη (σε συνδυασμό ότι θα ζητήσεις να επιστρέψει ουσιαστικά λεφτά ένα τρίτο μέρος που δεν φέρει ευθύνη, εν προκειμένω η εταιρεία courier)

Δεν λέω ότι αποκλείεται να δικαιωθεί κάποιος, αλλά σίγουρα πολύ μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες (σχεδόν βέβαιο) όταν η κάρτα χρεώθηκε από το site του μαγαζιού που πουλάει το αγαθό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, giorgosaero είπε

Ελπίζω να μην έσκασε και άλλο κανόνι.....

Το σάιτ είναι ακόμα αντερ κονστρακτιον....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια το σαιτ οντως ειναι ακομη under construction, αυτοι οντως ακομη δεν απαντανε στα τηλεφωνα αλλα ουτε και σε κανενα απο τα email που εστειλα εγω ή η best price (γιατι απευθυνθηκα και στην best price η οποια προσπαθησε να επικοινωνησει μαζι τους) αλλα παραδοξως σημερα μου ηρθε το δεμα αναπαντεχα.. οποτε ολα καλα και το ζητημα λυθηκε.. ειχα προβει σε αμφισβητηση συναλλαγης καθως ολα αυτα μου φανηκαν περιεργα αλλα σημερα πηρα τηλεφωνο στην τραπεζα και την ακυρωσα.. ολα καλα.. αλλη φορα προσωπικα θα παραγγειλω μονο με αντικαταβολη.. ελπιζω να ηταν μια περιπτωση κακης συνενοησης απο μεριας του καταστηματος και κατα κανονα να μη λειτουργουν ετσι.. το προιον ηταν οντως οτι παρηγγειλα και ολα ηταν οκ, κανενα προβλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλική συμβουλή.

Για Apple προιόντα ποτε δεν παραγγέλνουμε από μικρο καταστήματα, γιατί τις περισσότερες φορές για τον 2ρο χρόνο εγγύησης αυτών, πετάνε χαρταετό.

Χαμηλές τιμές μεν, αλλά παίρνεις ρίσκο όταν αγοράζεις από αυτά, αν σου πάθει κάτι στο 2ρο χρόνο.

Και εάν βαρέσουν κανόνι, τότε ακόμα χειρότερα τα πράγματα, μιας και υποτίθεται ο 2ρος χρόνος στα apple προιοντα, είναι από το κατάστημα.

Και έχουμε δει και πολλές φορές service, να δημιουργούν θέματα με την εγγύηση από τέτοια καταστήματα.

Δεν είναι οπως σε άλλες εταιρείες που ανεξαρτήτως απο που έγινε η αγορά, και να κλείσει το κατάστημα πας με την απόδειξη και τέλος.

Ετσι την πατάνε πάρα πολλοί εδώ και χρόνια και με τα Xiaomi προιοντα, τα οποιά πάλι λόγω απουσιας αντιπροσωπειας στην χώρα μας, υπάρχει θέμα με την εγγύηση ανάλογα το κατάστημα αγοράς.

-------------------------------------------------------------------------

Οσο για τα περι αντικαταβολής, να θυμήσω ότι πολλά καταστήματα σε skroutz/bestprice είναι ιντερνετικά μόνο, δεν σου παρέχουν δηλαδή την επιλογή να πάς από κάποιο κατάστημα να παραλάβεις ο ίδιος.

Και για αυτό το λόγο η καλύτερη προστασία είναι η πληρωμή με κάρτα(ή ακόμα καλύτερα με Paypal),λόγω την δυνατότητας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Και εννοείται ότι ΠΟΤΕ δεν κάνουμε κατάθεση, οσο θετικές κριτικές και να έχουν.

Μακάρι και στο εδώ forum να υπήρχε ένα Sticky θέμα με τις εγγυήσεις, προς ενημέρωση του κόσμου.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Fulgore είπε

 

Οσο για τα περι αντικαταβολής, να θυμήσω ότι πολλά καταστήματα σε skroutz/bestprice είναι ιντερνετικά μόνο, δεν σου παρέχουν δηλαδή την επιλογή να πάς από κάποιο κατάστημα να παραλάβεις ο ίδιος.

Και για αυτό το λόγο η καλύτερη προστασία είναι η πληρωμή με κάρτα(ή ακόμα καλύτερα με Paypal),λόγω την δυνατότητας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Και εννοείται ότι ΠΟΤΕ δεν κάνουμε κατάθεση, οσο θετικές κριτικές και να έχουν.

Μακάρι και στο εδώ forum να υπήρχε ένα Sticky θέμα με τις εγγυήσεις, προς ενημέρωση του κόσμου.

Όσες φορές και να τα πούμε κάποιοι δεν βάζουν μυαλό. Στο επόμενο κανόνι θα προσπαθούν να κατηγορήσουν την Χ/Ψ πλατφόρμα αντι για τον εαυτό τους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mcstefan7 είπε

Όσες φορές και να τα πούμε κάποιοι δεν βάζουν μυαλό. Στο επόμενο κανόνι θα προσπαθούν να κατηγορήσουν την Χ/Ψ πλατφόρμα αντι για τον εαυτό τους!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 μήνες μετά...

Καλημερα σε ολους

 

Ειδα πολλα σχολια και σωστα φοβαται κανεις οταν επι 2 μερες δεν υπαρχει ενημερωση για την εξεληξη  παρεγγελιας. Ειμαι σιγουρος πως η κυρια ενημερωθηκε στην συνεχεια για την παραγγελια της και παρελαβε  τις επομενες ημερες.

 

Για 3 μερες το καταστημα ηταν κλειστο λογο πενθους, και  η αποστολη εγινε με καθηστερηση 2 ημερων.

 

Ευχαριστω

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...