Προς το περιεχόμενο

Total (lack of) Support Κωτσόβολος


ktarch

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα θα ήθελα και εγώ να ενημερώσω όσους μπορώ για την τρομερή ταλαιπωρία με την εγγύηση που «αγοράσαμε» στον  Κωτσόβολο με το Total (lack of) Support. Αγοράσαμε την τηλεόραση την 12/9/2022, μαζί με το δήθεν Total Support. Μετά από 6μηνο ένα τμήμα της οθόνης μαύρισε (καήκαν τα Pixel). Η αναφορά της βλάβης έγινε μέσω τηλεφωνικού κέντρου (χρόνος αναμονής 30 λεπτά) την 22 Απριλίου. Μας ζητήθηκε να την πάμε σε εξουσιοδοτημένο τεχνικό στα Ιωάννινα. Η κόρη μου φοιτήτρια δεν έχει μεταφορικό μέσο και δυσκολεύτηκε να πάει. Την πήγε και μετά από κάποιες μέρες (4/5/2023) εκδόθηκε το έγγραφο του τεχνικού (συνημμένο) με την τελική απόφαση για αντικατάσταση. Έκτοτε, 20 μέρες μας εμπαίζουν. Έχει πάει η κόρη μου 2 φορές στον Κωτσόβολο (εκτός πόλης) και ενώ μας λένε μέσω τηλεφωνικού κέντρου (με δεδομένο το ημίωρο αναμονής) ότι θα πάρει νέα τηλεόραση ΔΕΝ πήραμε ΤΙΠΟΤΑ ακόμα. Το Σάββατο (20/5/2023) μας είπαν θα την πάει ο Κωτσόβολος στο σπίτι του παιδιού την Τρίτη (23/5/2023), πάλι ΨΕΜΑΤΑ. Δεν πήραν ούτε τηλέφωνο. Στο site ισχυρίζονται  ότι υπάρχει “...δέσμευση χρόνου επισκευής ή αντικατάστασης». ΨΕΜΑΤΑ!
Σήριαλ η αντικατάσταση , αλλά δεν έχουμε την τηλεόραση να το δούμε.
Αναρωτιέμαι εάν κάποιος/α έχει συσκευή με το κόστος της χιλιάδες ευρώ, τι ταλαιπωρία περιμένει τον/την δύστυχο/η σε βλάβη.

APODEIJH_KVTSOBOLOS_BLANC.jpg

TEXNIKH_EK8ESH_SERVICE_BLANC.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λυπάμαι για την ταλαιπωρία...

Πάντως πιστεύω να το ξέρεις ότι ακόμα και να μην είχατε αγοράσει το έξτρα πακέτο θα υπήρχε κάλυψη μετά από μερικούς μήνες ούτως ή άλλως.

Ok να το δεχτώ ότι έχεις "support" για περισσότερα χρόνια (5) αν την αγοράσεις αλλά εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα τέτοια εγγύηση και πιστόλι να μου έβαζες στον κρόταφο. Μόνο και μόνο ο τρόπος που οι πωλητές την "σπρώχνουν" με το ζόρι είναι πολλές φορές άξιος σφαλιαρών. Μαλλιάζει η γλώσσα τους να σε πείσουν...

Και όπως βλέπεις ακόμα και στην περίπτωση που αγοράσεις κάλυψη εαν είσαι άτυχος δεν γλυτώνεις από την μηχανή της γραφειοκρατίας. Το πιο πιθανό που πιστεύω ότι συμβαίνει είναι ότι δεν έχουν το ίδιο μοντέλο σε στοκ και λόγω εγγύησης είναι δεσμευμένοι να σου φέρουν το ίδιο ή καλύτερο. Εξού και η αναμονή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι βλέπω στις καλύψεις του total support μιλάει για δωρεάν μεταφορικά και καμία χρέωση του πελάτη στην περίπτωση βλάβης. Συνεπώς έπρεπε να έρθουν να την παραλάβουν. Εκτός από την χρονική επέκταση στα 5 χρόνια, ένας από τους λόγους που αγοράζει ο πελάτης τέτοιο πακέτο είναι για να μην κουνηθεί ούτε ένα βήμα σε περίπτωση βλάβης. Και από ότι καταλαβαίνω η κοπέλα βρίσκεται μέσα στην πόλη των Ιωαννίνων, όχι στο τελευταίο χωριό στα Τζουμέρκα.

Επίσης η ίδια tv όχι απλά υπάρχει διαθέσιμη στο site τους, αλλά την δείχνει και διαθέσιμη στο κατάστημα των Ιωαννίνων. Η καθυστέρηση είναι αδικαιολόγητη ακόμα κι αν δεν είχες αγοράσει το total support.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To σήριαλ συνεχίζεται. Μετά από επαφή στο Live Chat χθες είπαν θα στείλουν την τηλεόραση. Διόρθωσαν και την διεύθυνση που ήταν ΛΑΘΟΣ (άγνωστο που την βρήκαν). Σήμερα ήρθε το πολυπόθητο SMS με την ΛΑΘΟΣ διεύθυνση.  Επικοινωνήσαμε και το Live Chat και με το τηλεφωνικό κέντρο και είπαν ότι θα διορθωθεί η διεύθυνση. Η προγραμματισμένη παράδοση είναι για αύριο Παρασκευή (26-5-2023). Αμφιβάλω για το αποτέλεσμα. Θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα.
ΥΓ Αυτή θα είναι η καθημερινότητα εάν αναλάβει η ΑΙ (Τεχνητή Νοημοσύνη) αυτές τις υπηρεσίες ή ήδη βρισκόμαστε σ’ αυτό το στάδιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/5/2023 στις 7:52 ΜΜ, ktarch είπε

ΥΓ Αυτή θα είναι η καθημερινότητα εάν αναλάβει η ΑΙ (Τεχνητή Νοημοσύνη) αυτές τις υπηρεσίες ή ήδη βρισκόμαστε σ’ αυτό το στάδιο?

Όχι, αυτό που "υπομένεις" είναι το GI (Ελληνική Νοημοσύνη)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλή κίνηση που μίλησες και μέσω chat. Κράτα γενικά τις συζητήσεις.
Αν δεν στην φέρουν και πάρεις ξανά τηλέφωνο πες του ότι θα κάνεις καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. 9/10 πιάνει.

Ο Κώτσος δεν είναι εντάξει σε αυτά που λέει το έχουμε δει και σε άλλα ποστ εδώ στο παρελθόν, όσο ήταν στο σκρουτζ οι κριτικές του ήταν γεμάτες με προβλήματα σαν και τα παραπάνω και από προσωπική εμπειρία μπορώ να πω ότι κοροϊδεύει τον κόσμο. Έχω πάει άπειρες φορές να συνδέσω εκτυπωτές, smart TV και άλλα τέτοια σε πελάτες που τους έχουν πει ότι θα στείλουν τεχνικό να τους τα φτιάξει και δεν πάει ποτέ. Δεν έχω πάρει ποτέ το θάρρος να ρωτήσω αν έχουν πληρώσει κάτι παραπάνω γι αυτή την διαδικασία αλλά και πάλι. Δεν μπορείς; Μην τάζεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...