Προς το περιεχόμενο

i cloud + HELP


stathisaiva

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενώ είχα κάνει αναβάθμιση εδώ και ένα χρόνο στο I cloud + με τα 50gb στα 0,99 ευρώ/μήνα, πριν λίγες μέρες είδα ότι με γύρισε στα 5gb. Προσπάθώ να επιλέξω πάλι το πρόγραμμα με τα 50gb αλλά μου βγάζει μνμ ότι η πληρωμή απέτυχε ενώ πληρώνω κανονικά. Δεν ξέρω τι γίνεται.. μήπως φταίνε τα Catalina; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, stathisaiva είπε

Ενώ είχα κάνει αναβάθμιση εδώ και ένα χρόνο στο I cloud + με τα 50gb στα 0,99 ευρώ/μήνα, πριν λίγες μέρες είδα ότι με γύρισε στα 5gb. Προσπάθώ να επιλέξω πάλι το πρόγραμμα με τα 50gb αλλά μου βγάζει μνμ ότι η πληρωμή απέτυχε ενώ πληρώνω κανονικά. Δεν ξέρω τι γίνεται.. μήπως φταίνε τα Catalina; 

Για να έγινε υποβάθμιση το πλάνο σημαίνει ότι έπαψες να το πληρώνεις...

Ξεκίνα τα πράγματα με την ορθή σειρά.

Έχεις μόνο macOS?
Μπες iCloud.com από το Safari και συνδέσου με τα στοιχεία σου ώστε να δεις τι γίνεται και δες τον τρόπο πληρωμών.
Σίγουρα έχεις λάβει και emails...

 

Μφχ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω ότι έχεις χρεωθεί το icloud plan. Θα πρότεινα να πας settings > icloud > media & purchases > view account > history και να δεις στα αποτελέσματα αν βρεις κάποια χρέωση αντίστοιχη του plan σου. Αν όχι, πήγαινε payment & shipping, έλεγξε τις κάρτες σου και δες για ποιο λόγο δεν σε χρεώνει. Λογικά θα χρειάζεται κάποιο verification. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...