Προς το περιεχόμενο

iMessage Facetime activation error


amak268

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kαλησπερα σε όλους αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.Έχω ένα iPhone 14 pro max παίρνοντας το τοποθέτησα κανονικά μια esim cosmote και μια φυσική κάρτα Vodafone στα οποία ήταν ενεργοποιημένα και τα δυο μπαίνοντας στο μέτρο προχτές και χάνοντας εντελώς σήμα απενεργοποιήθηκε για κάποιο λόγο η cosmote.E‘χω δοκιμάσει τα παντα

reset network,κλειστά και τα δυο 24ωρες,log out από Apple ID και στο FaceTime Imessage το ίδιο με δεδομένα με Wi-Fi όλους τους πιθανούς τρόπους.

Το μόνο που ενεργοποιείται είναι με email και με Vodafone με ΟΤΕ τίποτα.

Εχω μιλήσει με apple και μου λένε το πιο πιθανό να έχει θέμα η cosmote και να ανοίξω ticket το οποίο και εκανα αφού και ΟΤΕ λέει ότι βλέπει να λειτουργούν κανονικά.Επίσης είναι κάρτα με χρήματα μέσα.

Καμια άλλη ιδέα κανένας η κάτι άλλο η Cosmote esim δεν θέλει να ενεργοποιηθεί με τπτ πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, amak268 είπε

Kαλησπερα σε όλους αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.Έχω ένα iPhone 14 pro max παίρνοντας το τοποθέτησα κανονικά μια esim cosmote και μια φυσική κάρτα Vodafone στα οποία ήταν ενεργοποιημένα και τα δυο μπαίνοντας στο μέτρο προχτές και χάνοντας εντελώς σήμα απενεργοποιήθηκε για κάποιο λόγο η cosmote.E‘χω δοκιμάσει τα παντα

reset network,κλειστά και τα δυο 24ωρες,log out από Apple ID και στο FaceTime Imessage το ίδιο με δεδομένα με Wi-Fi όλους τους πιθανούς τρόπους.

Το μόνο που ενεργοποιείται είναι με email και με Vodafone με ΟΤΕ τίποτα.

Εχω μιλήσει με apple και μου λένε το πιο πιθανό να έχει θέμα η cosmote και να ανοίξω ticket το οποίο και εκανα αφού και ΟΤΕ λέει ότι βλέπει να λειτουργούν κανονικά.Επίσης είναι κάρτα με χρήματα μέσα.

Καμια άλλη ιδέα κανένας η κάτι άλλο η Cosmote esim δεν θέλει να ενεργοποιηθεί με τπτ πάλι.

Έχεις κάνει επανεκκίνηση ανάμεσα σε αυτά που αναφέρεις παραπάνω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, amak268 είπε

Kαλησπερα σε όλους αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.Έχω ένα iPhone 14 pro max παίρνοντας το τοποθέτησα κανονικά μια esim cosmote και μια φυσική κάρτα Vodafone στα οποία ήταν ενεργοποιημένα και τα δυο μπαίνοντας στο μέτρο προχτές και χάνοντας εντελώς σήμα απενεργοποιήθηκε για κάποιο λόγο η cosmote.E‘χω δοκιμάσει τα παντα

reset network,κλειστά και τα δυο 24ωρες,log out από Apple ID και στο FaceTime Imessage το ίδιο με δεδομένα με Wi-Fi όλους τους πιθανούς τρόπους.

Το μόνο που ενεργοποιείται είναι με email και με Vodafone με ΟΤΕ τίποτα.

Εχω μιλήσει με apple και μου λένε το πιο πιθανό να έχει θέμα η cosmote και να ανοίξω ticket το οποίο και εκανα αφού και ΟΤΕ λέει ότι βλέπει να λειτουργούν κανονικά.Επίσης είναι κάρτα με χρήματα μέσα.

Καμια άλλη ιδέα κανένας η κάτι άλλο η Cosmote esim δεν θέλει να ενεργοποιηθεί με τπτ πάλι.

Θα σου πρότεινα να αναμένεις 1 ή 2 ημέρες χωρίς να κάνεις καμμία ενέργεια...
 

Μφχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, M A T R I X είπε

Έχεις κάνει επανεκκίνηση ανάμεσα σε αυτά που αναφέρεις παραπάνω; 

Ναι εχω κανει

2 ώρες πριν, kormos είπε

Θα σου πρότεινα να αναμένεις 1 ή 2 ημέρες χωρίς να κάνεις καμμία ενέργεια...
 

Μφχ

Ναι δεν μένει και κάτι άλλο μου βγάζει και εμένα μήνυμα  ότι δεν μπορώ να το ενεργοποιήσω μόλις πατάω αφού μου λέει ότι ο φορέας μπορεί να με χρεωσει

Περιμένω και το ticket που άνοιξα cosmote γίνετε διερεύνηση λένε επίσης μηνύματα φαινόταν και μπορεί να στείλει το δοκίμασα από το κέντρο τους τσέκαρε και η cosmote προς διεθνής προορισμούς και υποτίθεται είναι εντάξει θα μου απαντήσουν μετά από διερευνηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, amak268 είπε

Ναι εχω κανει

Ναι δεν μένει και κάτι άλλο μου βγάζει και εμένα μήνυμα  ότι δεν μπορώ να το ενεργοποιήσω μόλις πατάω αφού μου λέει ότι ο φορέας μπορεί να με χρεωσει

Περιμένω και το ticket που άνοιξα cosmote γίνετε διερεύνηση λένε επίσης μηνύματα φαινόταν και μπορεί να στείλει το δοκίμασα από το κέντρο τους τσέκαρε και η cosmote προς διεθνής προορισμούς και υποτίθεται είναι εντάξει θα μου απαντήσουν μετά από διερευνηση

Τότε κάνε ξανά όλη τη διαδικασία και άστο για 2-5 ημέρες όπως αναφέρει και ο @kormos τρώει σκάλωμα μεγάλο ορισμένες φορές 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, M A T R I X είπε

Τότε κάνε ξανά όλη τη διαδικασία και άστο για 2-5 ημέρες όπως αναφέρει και ο @kormos τρώει σκάλωμα μεγάλο ορισμένες φορές 

Αυτό θα κάνω προς στιγμής και βλέπουμε αλλιώς μήπως ζητήσω αλλαγή esim μηπως και ξεκολλησει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα

μετα από επικοινωνία με την Apple και την COSMOTE και πρόβλημα 4/5 ημερών που έχουμε, μας επιβεβαίωσε η COSMOTE ότι είναι πρόβλημα που προκύπτει από την ίδια και σήμερα- αύριο θεωρούν ότι θα το διορθώσουν. 
 

Λίγο υπομονή, και εδώ είμαστε χωρίς iMessage σχεδόν 5 μέρες και 5 ώρες ομιλία support με την Apple :)

 

φιλικά 

Επεξ/σία από vsagonas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, vsagonas είπε

Καλησπερα

μετα από επικοινωνία με την Apple και την COSMOTE και πρόβλημα 4/5 ημερών που έχουμε, μας επιβεβαίωσε η COSMOTE ότι είναι πρόβλημα που προκύπτει από την ίδια και σήμερα- αύριο θεωρούν ότι θα το διορθώσουν. 
 

Λίγο υπομονή, και εδώ είμαστε χωρίς iMessage σχεδόν 5 μέρες και 5 ώρες ομιλία support με την Apple :)

 

φιλικά 

Λογικά, αναφέρεσαι για νέες ενεργοποιήσεις μόνο...

Γιατί σε ήδη ενεργές υπηρεσίες λειτουργεί το iMessage της Cosmote κανονικά 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tasosbin είπε

Ναι, σε νέες ενεργοποιήσεις υπάρχει το πρόβλημα. Το ίδιο είπαν και σε εμένα πριν λίγο. Αναμένουν να επιλυθεί σήμερα αύριο …

Α ωραίος 🤓

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ίδιο πρόβλημα και εγώ από την περασμένη εβδομάδα, έβαλα την sim της Cosmote στην καινούργια συσκευή και το imessage & facetime στο τέλος βγάζουν Activation error. Μίλησα το πρωί με το support της Apple και άνοιξα τικετ στην Cosmote. To 13888 βρήκε όλα ΟΚ, δεν μου ανέφερε κάτι για γνωστό πρόβλημα στο δίκτυο της, μάλλον σε άσχετο έπεσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ συνεχίζω να έχω πρόβλημα. Πριν καμία ώρα που μίλησα με την εξυπηρέτηση μου είπαν ότι συνεχίζει να υπάρχει το πρόβλημα , δουλεύουν για την επίλυση και θεωρούν ότι από ώρα σε ώρα θα έχει λυθεί. Βέβαια πάνω κάτω τα ίδια μου είπαν και χθες και ακόμα περιμένουμε 🤡

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το έφτιαξαν! Απλά ανοίξτε και ξανακλείστε το η επιλέξτε ξανά τον αριθμό από τις διευθύνσεις 

Επεξ/σία από vsagonas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...