Προς το περιεχόμενο

Η τεχνολογία Ultra-Low Motion Blur 2 επιτρέπει ακόμα υψηλότερα refresh rates


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κλασσικό insomnia. Ανάθεμα αν κανείς από αυτούς που σχολιάζουν είδε το βίντεο που εξηγεί τι είναι ακριβώς αυτή η τεχνολογία.

Μπερδεύετε καταρχάς τα fps και την ομαλότητα στην κίνηση, με το motion clarity.

Η τεχνολογία αυτή δεν προσφέρει ούτε μικρότερο latency ούτε περισσότερα hz. Το μόνο που κάνει είναι ότι χρησιμοποιεί το backlight strobing και το overdrive (περισσότερο overdrive όσο το scanline είναι πιο κοντά στο επόμενο άνοιγμα του backlight) για να έχει η οθόνη 4πλασιο motion clarity από τι θα είχε μόνο με τα hz στα οποία δουλεύει. Αυτό σημαίνει ότι μια οθόνη στα 120hz θα έχει αντίστοιχο motion clarity (όχι ομαλότητα, ούτε latency) με μια οθόνη στα 480 hz.

Δεν είναι λοιπόν μαρκετιστικο ούτε άσκοπο. Μπορεί προς το παρόν να είναι για 360hz αλλά μπορεί να γίνει στο μέλλον για όσα hz θέλουμε.

Και εξηγώ πάλι ότι μιλάμε για motion clarity (δηλαδή για λιγότερο θόλωμα) και όχι για ομαλότητα  στην κίνηση ή για λιγότερο latency στο gameplay. Και ούτε μιλάμε για πραγματικά hz αλλά απλά γίνεται μια αντιστοίχιση της καθαρής εικόνας που παράγεται με την τεχνική αυτή, με το πόσα πραγματικά hz θα ήθελες για να έχεις αντίστοιχα καθαρή εικόνα. Για αυτό άλλωστε κάποιες οθόνες θα το πάρουν μόνο με firmware update. Λέτε να πάνε από τα 360 στα πραγματικά 1440 έτσι απλά με λογισμικό; Όχι φυσικά.

Οπότε σταματήστε να γράφετε ότι δεν καταλαβαινετε την διαφορά στην κίνηση. Δεν υπάρχει διαφορά στην κίνηση. Μόνο στο ξεθολωμα.

Φταίει βέβαια και ο αρθρογράφος που ούτε αυτός έχει καταλάβει τι κάνει και λέει ότι η τεχνολογία αυτή φέρνει υψηλότερα refresh rates.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Κλασσικό insomnia. Ανάθεμα αν κανείς από αυτούς που σχολιάζουν είδε το βίντεο που εξηγεί τι είναι ακριβώς αυτή η τεχνολογία.

Μπερδεύετε καταρχάς τα fps και την ομαλότητα στην κίνηση, με το motion clarity.

Η τεχνολογία αυτή δεν προσφέρει ούτε μικρότερο latency ούτε περισσότερα hz. Το μόνο που κάνει είναι ότι χρησιμοποιεί το backlight strobing και το overdrive (περισσότερο overdrive όσο το scanline είναι πιο κοντά στο επόμενο άνοιγμα του backlight) για να έχει η οθόνη 4πλασιο motion clarity από τι θα είχε μόνο με τα hz στα οποία δουλεύει. Αυτό σημαίνει ότι μια οθόνη στα 120hz θα έχει αντίστοιχο motion clarity (όχι ομαλότητα, ούτε latency) με μια οθόνη στα 480 hz.

Κούνα λίγο γρήγορα το χέρι σου μπροστά σου και τότε θα καταλάβεις ότι η Νο1 πηγή blur είναι η ίδια η όρασή σου. Είναι αδύνατο, λεπτομέρειες που βλέπεις όταν είναι σταθερό, να τις δεις και σε κίνηση. Σκέψου τώρα πόσο πιο γρήγορα κινείς όλη την οθόνη με το ποντίκι όταν παίζεις fps για να καταλάβεις τι φούμαρα πουλάει η nvidia.

Σημασία έχει πόσα Hz πρέπει να έχει μια οθόνη(είτε με, είτε χωρίς strobing) ώστε να μην πέφτεις κάτω από το motion clarity των ίδιων των ματιών σου. Προφανώς θα υπάρχει κάποιο όριο. Μέχρι σήμερα δεν κατάφερα να βρω μια επιστημονική μελέτη που να απαντάει σε αυτό το απλό ερώτημα.

εδιτ: Παρεμφερές αλλά όχι ακριβώς το ίδιο με αυτό που λέω:

https://www.healthline.com/health/human-eye-fps#how-many-fps-do-people-see

Αναφορά σε κείμενο

 

For example, the authors of a 2014 study out of the Massachusetts Institute of Technology found that the brain can process an image that your eye sees for only 13 milliseconds — a very rapid processing speed.

That’s especially rapid when compared with the accepted 100 milliseconds that appears in earlier studies. Thirteen milliseconds translate into about 75 frames per second.

 

 

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Κούνα λίγο γρήγορα το χέρι σου μπροστά σου και τότε θα καταλάβεις ότι η Νο1 πηγή blur είναι η ίδια η όρασή σου. Είναι αδύνατο, λεπτομέρειες που βλέπεις όταν είναι σταθερό, να τις δεις και σε κίνηση. Σκέψου τώρα πόσο πιο γρήγορα κινείς όλη την οθόνη με το ποντίκι όταν παίζεις fps για να καταλάβεις τι φούμαρα πουλάει η nvidia.

Σημασία έχει πόσα Hz πρέπει να έχει μια οθόνη(είτε με, είτε χωρίς strobing) ώστε να μην πέφτεις κάτω από το motion clarity των ίδιων των ματιών σου. Προφανώς θα υπάρχει κάποιο όριο. Μέχρι σήμερα δεν κατάφερα να βρω μια επιστημονική μελέτη που να απαντάει σε αυτό το απλό ερώτημα.

Ακριβώς εκεί είναι το θέμα. Ότι επάνω στο bluring που κάνει ο εγκέφαλος έρχεται και προστίθεται και της οθόνης. Αυτό προσπαθούμε να μειώσουμε για να μείνει μόνο το δικό μας.

Αν με ένα κουμπί μπορείς να βάζεις και να βγάζεις την τεχνική αυτή και συγκρίνεις την ίδια κινούμενη εικονα, θα διαπιστώσεις ότι υπάρχει διαφορά. Ναι είναι από αυτές τις διαφορές που πρέπει να έχεις ένα κουμπί on/off για να την ΠΡΟΣΈΞΕΙΣ, αλλά είναι εκεί. Μην ξεχνάμε ότι η τελειότητα έρχεται από την άθροιση μικρών ανεπαίσθητων βελτιώσεων. Προφανώς και δεν πρόκειται να το δεις και να πάθεις πλάκα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι άλλο λιθαράκι προς το καλύτερο. Σχεδόν οποιαδήποτε τεχνολογία αποτελείτε από εκατοντάδες μικροβελτιωσεις.

Ναι φυσικά και οι εταιρείες θα το χρησιμοποιήσουν στο μάρκετινγκ. Όπως ΚΑΘΕ feature. Για ποιον άλλο λόγο να τα φτιάχνουν άλλωστε; Για το καλό μας; Όχι βέβαια. Για να πουλήσουν. Το θέμα είναι να καταλαβαίνεις τι αγοράζεις, να ξέρεις τι θα περιμένεις και να έχει επιλογές. Και όχι να πηγαίνεις και να ακούς σαν χάνος να σου μιλάει ο πωλητής και να σου λέει ότι αυτό το καλώδιο HDMI κάνει 100 ευρώ γιατί θα έχει καλύτερη εικόνα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Retromaniac είπε

Ακριβώς εκεί είναι το θέμα. Ότι επάνω στο bluring που κάνει ο εγκέφαλος έρχεται και προστίθεται και της οθόνης. Αυτό προσπαθούμε να μειώσουμε για να μείνει μόνο το δικό μας.

Από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι το motion blur της οθόνης προστίθεται στο δικό μας;

Αν μια λέξη πάνω σε χαρτί κινείται τόσο γρήγορα που δεν μπορείς να την διαβάσεις, τότε η ίδια ακριβώς λέξη κινούμενη με την ίδια ταχύτητα πάνω σε μια οθόνη με motion blur και πάλι δεν μπορεί να διαβαστεί.

Εμείς θέλουμε να βρούμε:

Α) Με ποια ταχύτητα μπορούμε να διαβάσουμε καθαρά τα γράμματα της λέξης όταν είναι πάνω σε χαρτί.

Β) Πόσα Hz πρέπει να είναι η οθόνη ώστε με την ίδια ταχύτητα κίνησης να βλέπουμε το ίδιο καθαρά τα γράμματα όπως και στο χαρτί.

Είναι τόσο απλό. Μην το περιπλέκεις άλλο με προσθέσεις και αφαιρέσεις.

Με βάση την ανωτέρω έρευνα, όπου αντί για γρήγορη κίνηση χρησιμοποίησαν αστραπιαία προβολή εικόνων, τα απαιτούμενα Hz είναι 75 και όχι 360 ή 480 ή 1000 ή ότι άλλο αυθαίρετο μας "πετάξουν".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι το motion blur της οθόνης προστίθεται στο δικό μας;

Αν μια λέξη πάνω σε χαρτί κινείται τόσο γρήγορα που δεν μπορείς να την διαβάσεις, τότε η ίδια ακριβώς λέξη κινούμενη με την ίδια ταχύτητα πάνω σε μια οθόνη με motion blur και πάλι δεν μπορεί να διαβαστεί.

Εμείς θέλουμε να βρούμε:

Α) Με ποια ταχύτητα μπορούμε να διαβάσουμε καθαρά τα γράμματα της λέξης όταν είναι πάνω σε χαρτί.

Β) Πόσα Hz πρέπει να είναι η οθόνη ώστε με την ίδια ταχύτητα κίνησης να βλέπουμε το ίδιο καθαρά τα γράμματα όπως και στο χαρτί.

Είναι τόσο απλό. Μην το περιπλέκεις άλλο με προσθέσεις και αφαιρέσεις.

Με βάση την ανωτέρω έρευνα, όπου αντί για γρήγορη κίνηση χρησιμοποίησαν αστραπιαία προβολή εικόνων, τα απαιτούμενα Hz είναι 75 και όχι 360 ή 480 ή 1000 ή ότι άλλο αυθαίρετο μας "πετάξουν".

Ειλικρινά τώρα. Πάρε μια OLED στα 75hz που έχει 0.2ms response time και μια LCD στα 75 hz και βάλτες δίπλα δίπλα. Και αν δεν δεις διαφορά μου τρύπας τη μύτη. Έχουμε διαβάσει και έρευνες με 24 fps.

Εξάλλου όπως είπα η τεχνολογία αυτή δεν είναι μονο για τα 360hz αλλά και για τα 60. Ήταν θα έχεις vrr με βαρύ παιχνίδι και η οθόνη σου θα πέφτει στα 60hz, αυτή η τεχνολογία θα βοηθάει στο motion clarity.

Και ναι το blurriness πάει αθροιστικά. Όσο πιο crisp η πηγή τόσο μεγαλύτερη ταχύτητα θα μπορεί να πάει και να είναι καθαρότερο. 

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Ειλικρινά τώρα. Πάρε μια OLED στα 75hz που έχει 0.2ms response time και μια LCD στα 75 hz και βάλτες δίπλα δίπλα. Και αν δεν δεις διαφορά μου τρύπας τη μύτη. Έχουμε διαβάσει και έρευνες με 24 fps.

Εξάλλου όπως είπα η τεχνολογία αυτή δεν είναι μονο για τα 360hz αλλά και για τα 60. Ήταν θα έχεις vrr με βαρύ παιχνίδι και η οθόνη σου θα πέφτει στα 60hz, αυτή η τεχνολογία θα βοηθάει στο motion clarity.

Ναι. Η όποια διαφορά δεν έχει να κάνει μόνο με τα Hz αλλά και με το persistence καθώς και με το response time(το αληθινό refresh rate). Αυτός είναι και ο λόγος που βάζουν ελάχιστο motion blur στα games ώστε να μιμηθούν την ομαλότητα της κίνησης σε οθόνες 60Hz με το πρόβλημα του persistence(όλες τις κλασικές LCD).

Έστω και έτσι πρέπει να ξέρουμε, τόσο σε οθόνες με persistence όσο και χωρίς(π.χ. CRT) ποιο είναι το όριο των καρέ ανά δευτερόλεπτο για καθαρότητα. Αυτό το όριο φαίνεται να είναι τα ~75Hz. Στις οθόνες με persistence λογικά πάνω από 75Hz, αλλά πόσο ακριβώς δεν έχει προσδιοριστεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ναι. Η όποια διαφορά δεν έχει να κάνει μόνο με τα Hz αλλά και με το persistence καθώς και με το response time(το αληθινό refresh rate). Αυτός είναι και ο λόγος που βάζουν ελάχιστο motion blur στα games ώστε να μιμηθούν την ομαλότητα της κίνησης σε οθόνες 60Hz με το πρόβλημα του persistence(όλες τις κλασικές LCD).

Έστω και έτσι πρέπει να ξέρουμε, τόσο σε οθόνες με persistence όσο και χωρίς(π.χ. CRT) ποιο είναι το όριο των καρέ ανά δευτερόλεπτο για καθαρότητα. Αυτό το όριο φαίνεται να είναι τα ~75Hz. Στις οθόνες με persistence λογικά πάνω από 75Hz, αλλά πόσο ακριβώς δεν έχει προσδιοριστεί.

Η τεχνολογία αυτή είναι για LCD. Είναι ΣΙΓΟΥΡΟ ότι κάνει μία διαφορά, έστω και αν όπως είπα θες ένα κουμπί on/off για να την δεις. Από εκεί και πέρα, απλά θα μπει στην λίστα με τα features που χρήστης αποφασίζει αν θα πληρώσει ή όχι. Reviews θα γίνουν άπειρα και κάποιος θα μπορεί να δει αν έχει diminishing returns. Προσωπικά πιστεύω ότι θα έχει diminishing returns εκτός και αν δεν επηρεάσει καθόλου την τιμή της οθόνης και έχει απλά marketing σκοπό. Εννοώ ότι αφού δίνει έστω και λίγο και η οθόνη στοιχίζει όσο μία άλλη οθόνη που δεν το έχει, με όλα τα άλλα ίδια, δεν με χαλάει να υπάρχει.

 

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/6/2023 στις 5:24 ΜΜ, Retromaniac είπε

Κλασσικό insomnia. Ανάθεμα αν κανείς από αυτούς που σχολιάζουν είδε το βίντεο που εξηγεί τι είναι ακριβώς αυτή η τεχνολογία.

Μπερδεύετε καταρχάς τα fps και την ομαλότητα στην κίνηση, με το motion clarity.

Η τεχνολογία αυτή δεν προσφέρει ούτε μικρότερο latency ούτε περισσότερα hz. Το μόνο που κάνει είναι ότι χρησιμοποιεί το backlight strobing και το overdrive (περισσότερο overdrive όσο το scanline είναι πιο κοντά στο επόμενο άνοιγμα του backlight) για να έχει η οθόνη 4πλασιο motion clarity από τι θα είχε μόνο με τα hz στα οποία δουλεύει. Αυτό σημαίνει ότι μια οθόνη στα 120hz θα έχει αντίστοιχο motion clarity (όχι ομαλότητα, ούτε latency) με μια οθόνη στα 480 hz.

Δεν είναι λοιπόν μαρκετιστικο ούτε άσκοπο. Μπορεί προς το παρόν να είναι για 360hz αλλά μπορεί να γίνει στο μέλλον για όσα hz θέλουμε.

Και εξηγώ πάλι ότι μιλάμε για motion clarity (δηλαδή για λιγότερο θόλωμα) και όχι για ομαλότητα  στην κίνηση ή για λιγότερο latency στο gameplay. Και ούτε μιλάμε για πραγματικά hz αλλά απλά γίνεται μια αντιστοίχιση της καθαρής εικόνας που παράγεται με την τεχνική αυτή, με το πόσα πραγματικά hz θα ήθελες για να έχεις αντίστοιχα καθαρή εικόνα. Για αυτό άλλωστε κάποιες οθόνες θα το πάρουν μόνο με firmware update. Λέτε να πάνε από τα 360 στα πραγματικά 1440 έτσι απλά με λογισμικό; Όχι φυσικά.

Οπότε σταματήστε να γράφετε ότι δεν καταλαβαινετε την διαφορά στην κίνηση. Δεν υπάρχει διαφορά στην κίνηση. Μόνο στο ξεθολωμα.

Φταίει βέβαια και ο αρθρογράφος που ούτε αυτός έχει καταλάβει τι κάνει και λέει ότι η τεχνολογία αυτή φέρνει υψηλότερα refresh rates.

Δεν είδα κάποιον να γράφει για μικρότερο χρόνο απόκρισης ή για περισσότερα καρέ το δευτερόλεπτο. Θεωρώ οτι οι περισσότεροι καταλάβαμε την παπάτζα της nVidia για αυτο την κράζουμε ! Καταρχάς το οτι λειτουργει σε άχρηστα πραγματικά μονιτορ των 360hz απο μόνο του αυτο σηκώνει μούτζες . κατά δεύτερον οταν κάτι κινείται γρήγορα κ εγω το παρακολουθώ στάσιμος είναι λογικό να μην διακρίνω λεπτομέρειες και να υπάρχει κάποιο θόλωμα. Αυτο λοιπών που συμβαίνει στην πραγματικότητα δεν βρίσκω κανέναν λόγο να πρέπει να  το χάσω και σ ενα χαζοπάιχνιδο. 

Αν κάθομαι σ εναν δρόμο και περάσει μπροστά μου ενα Yamaha YZF-R1 με 300χλμ/ω ε δεν έχω την απαίτηση για αυτα τα λίγα δευτερολεπτα που θα είναι στο οπτικό μου πεδίο να δω λεπτομέρειες της μοτοσυκλέτας ή του αναβάτη , απλά είναι τα πράγματα .

 

Μην πας να μας αλλάξεις το τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμίδια ..

image.jpeg

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, panoskatos είπε

Δεν είδα κάποιον να γράφει για μικρότερο χρόνο απόκρισης ή για περισσότερα καρέ το δευτερόλεπτο. Θεωρώ οτι οι περισσότεροι καταλάβαμε την παπάτζα της nVidia για αυτο την κράζουμε ! Καταρχάς το οτι λειτουργει σε άχρηστα πραγματικά μονιτορ των 360hz απο μόνο του αυτο σηκώνει μούτζες . κατά δεύτερον οταν κάτι κινείται γρήγορα κ εγω το παρακολουθώ στάσιμος είναι λογικό να μην διακρίνω λεπτομέρειες και να υπάρχει κάποιο θόλωμα. Αυτο λοιπών που συμβαίνει στην πραγματικότητα δεν βρίσκω κανέναν λόγο να πρέπει να  το χάσω και σ ενα χαζοπάιχνιδο. 

Αν κάθομαι σ εναν δρόμο και περάσει μπροστά μου ενα Yamaha YZF-R1 με 300χλμ/ω ε δεν έχω την απαίτηση για αυτα τα λίγα δευτερολεπτα που θα είναι στο οπτικό μου πεδίο να δω λεπτομέρειες της μοτοσυκλέτας ή του αναβάτη , απλά είναι τα πράγματα .

 

 

Μην πας να μας αλλάξεις το τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμίδια ..

image.jpeg

Η τεχνολογία αυτή δεν είναι για να μπορείς να διακρίνεις περισσότερες λεπτομέρειες σε ένα κινούμενο αντικείμενο. Και γενικά τα high response timings δεν είναι για αυτό το λόγο. Ποτέ δεν ήταν. Είναι για να έχεις γενικά μια πιο καθαρή εικόνα και το overall feeling να είναι καλύτερο. Εννοείτε οι εταιρείες θα το συνδυάσουν με το μαρκετιστιμο "competitive advantage" που δεν ισχύει. 

Αυτό με το overall feeling συμβαίνει για πάρα πολλά από τα features που ανοιγοκλείνεις σε ένα παιχνίδι. Δεν βλέπεις την λεπτομέρεια όπως παίζεις αλλά ο εγκέφαλος καταλαβαίνει ότι βλέπει μια καλύτερη εικόνα.

Όλα αυτά γενικά λειτουργούν αθροιστικά στο overall feeling.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Η τεχνολογία αυτή δεν είναι για να μπορείς να διακρίνεις περισσότερες λεπτομέρειες σε ένα κινούμενο αντικείμενο. Και γενικά τα high response timings δεν είναι για αυτό το λόγο. Ποτέ δεν ήταν. Είναι για να έχεις γενικά μια πιο καθαρή εικόνα και το overall feeling να είναι καλύτερο. Εννοείτε οι εταιρείες θα το συνδυάσουν με το μαρκετιστιμο "competitive advantage" που δεν ισχύει. 

Αυτό με το overall feeling συμβαίνει για πάρα πολλά από τα features που ανοιγοκλείνεις σε ένα παιχνίδι. Δεν βλέπεις την λεπτομέρεια όπως παίζεις αλλά ο εγκέφαλος καταλαβαίνει ότι βλέπει μια καλύτερη εικόνα.

Όλα αυτά γενικά λειτουργούν αθροιστικά στο overall feeling.

Εντάξει φίλε με έπεισες με το overall feeling, δεν βλέπουν τα μάτια αλλά ο εγκέφαλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, panoskatos είπε

Εντάξει φίλε με έπεισες με το overall feeling, δεν βλέπουν τα μάτια αλλά ο εγκέφαλος.

Καταρχάς ο εγκέφαλος βλέπει. Τα μάτια απλά είναι ο αισθητήρας. Κατά δεύτερον δεν θα μπορούσε να μου είναι πιο αδιάφορο αν σε έπεισα ή όχι. Ο διάλογος γίνεται για όλους και όχι προσωπικά για σένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/6/2023 στις 5:24 ΜΜ, Retromaniac είπε

Κλασσικό insomnia. Ανάθεμα αν κανείς από αυτούς που σχολιάζουν είδε το βίντεο που εξηγεί τι είναι ακριβώς αυτή η τεχνολογία.

Μπερδεύετε καταρχάς τα fps και την ομαλότητα στην κίνηση, με το motion clarity.

Η τεχνολογία αυτή δεν προσφέρει ούτε μικρότερο latency ούτε περισσότερα hz. Το μόνο που κάνει είναι ότι χρησιμοποιεί το backlight strobing και το overdrive (περισσότερο overdrive όσο το scanline είναι πιο κοντά στο επόμενο άνοιγμα του backlight) για να έχει η οθόνη 4πλασιο motion clarity από τι θα είχε μόνο με τα hz στα οποία δουλεύει. Αυτό σημαίνει ότι μια οθόνη στα 120hz θα έχει αντίστοιχο motion clarity (όχι ομαλότητα, ούτε latency) με μια οθόνη στα 480 hz.

Δεν είναι λοιπόν μαρκετιστικο ούτε άσκοπο. Μπορεί προς το παρόν να είναι για 360hz αλλά μπορεί να γίνει στο μέλλον για όσα hz θέλουμε.

Και εξηγώ πάλι ότι μιλάμε για motion clarity (δηλαδή για λιγότερο θόλωμα) και όχι για ομαλότητα  στην κίνηση ή για λιγότερο latency στο gameplay. Και ούτε μιλάμε για πραγματικά hz αλλά απλά γίνεται μια αντιστοίχιση της καθαρής εικόνας που παράγεται με την τεχνική αυτή, με το πόσα πραγματικά hz θα ήθελες για να έχεις αντίστοιχα καθαρή εικόνα. Για αυτό άλλωστε κάποιες οθόνες θα το πάρουν μόνο με firmware update. Λέτε να πάνε από τα 360 στα πραγματικά 1440 έτσι απλά με λογισμικό; Όχι φυσικά.

Οπότε σταματήστε να γράφετε ότι δεν καταλαβαινετε την διαφορά στην κίνηση. Δεν υπάρχει διαφορά στην κίνηση. Μόνο στο ξεθολωμα.

Φταίει βέβαια και ο αρθρογράφος που ούτε αυτός έχει καταλάβει τι κάνει και λέει ότι η τεχνολογία αυτή φέρνει υψηλότερα refresh rates.

Επιτέλους βγήκε κάποιος και είπε τα πράγματα όπως είναι που έχει ενημερωθεί και λίγο και δεν έχει βασιστεί σε αερολογιες για να βγάζει συμπεράσματα . Έχουμε ελπίδες τελικά σαν λαός...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...