Προς το περιεχόμενο

Σύνδεση μικροφώνου με Bluetooth ηχείο


boubaras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά. Επειδή είμαι άσχετος με αυτά απευθυνομαι σε εσάς να με βοηθήσετε. 

Έχω ενα Bose Bluetooth ηχείο (αυτό στη φωτογραφία) και θα ήθελα να το χρησιμοποιήσω για μια μικρή σχολική γιορτή. Απλά θα ήθελα να χρησιμοποιήσω κάποιο μικρόφωνο να το συνδέσω πάνω στο ηχείο ούτως ώστε να ακούγονται τα παιδιά από το ηχείο πιο δυνατά.

Πώς μπορεί να γίνει αυτό? Τι μικρόφωνο πρέπει να πάρω και πως μπορώ να το συνδέσω με το Bluetooth ηχείο μου?

IMG_0218.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, boubaras είπε

Πώς μπορεί να γίνει αυτό? Τι μικρόφωνο πρέπει να πάρω και πως μπορώ να το συνδέσω με το Bluetooth ηχείο μου?

To θέλεις μόνο για για το μιρόφωνο ή θες να παίζει και κάποια μουσική ταυτόχρωνα?

Ήχο από που σκοπεύεις να δώσεις στο ήχειο? 

Γενικά θα χρείαστεις μια συσκευή να λειτουργίσει σαν μίκτης να δηλάδη να πάρει το σήμα της μουσικής και το σήμα του μικροφώνου να σου δώσει την δυνατότητα να επεξεργαστείς τις στάθμες τους να ενώσει τα σήματα σε ένα και να το περάσει στο ηχείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι το θέλω μόνο για το μικρόφωνο. Δηλαδή θα παίξω μουσική με το κινητό στο ηχείο αλλά κατά την χρήση του μικροφώνου δεν θα βάλω μουσική. Θα ακούγεται μόνο η φωνή των παιδιών.. Μόνο σαν μικρόφωνο δλδ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, boubaras είπε

Όχι το θέλω μόνο για το μικρόφωνο. Δηλαδή θα παίξω μουσική με το κινητό στο ηχείο αλλά κατά την χρήση του μικροφώνου δεν θα βάλω μουσική. Θα ακούγεται μόνο η φωνή των παιδιών.. Μόνο σαν μικρόφωνο δλδ