Προς το περιεχόμενο

Επεξεργασία βίντεο.


aggelos255

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην ομάδα.

Θα ήθελα να μου συστήσετε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας βίντεο στο οποίο θα μπορώ να κόβω η να προσθέτω(ενώνω) βίντεο η και φωτογραφίες.

Ιδανικό θα ήταν να μπορώ να προσθέτω και μουσική στο background.

Η συσκευή που θα χρησιμοποιηθεί είναι ένα λάπτοπ lenovo e485 με επεξεργαστή ryzen5 2500u και 8gb ram.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

Υγ. Είμαι άσχετος από αυτά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, aggelos255 είπε

Γνωριζεις αν το λάπτοπ μούμια το σηκώσει

Το ..."λάπτοπ μούμια" δεν ξέρω τι θα σηκώσει αλλά το lenovo δεν θα έχει θέμα να τρέξει το πρόγραμμα, αν και βρίσκεσαι λίγο κάτω από τα bare minimum specs που είναι ο ryzen 3600.

Το πρόβλημα με αυτά τα προγράμματα δεν είναι όμως αν "tr;ejoyn" σε ένα σύστημα αλλά πως θα συμπεριφερθούν κατά την διαδικασία του editing και κάποιον ρόλο παίζει και το υλικό που θα χρησιμοποιείς. Δηλαδή αν το θέλεις για 4k editing δεν... :( ούτε για 1080p/720p θα είναι άνετο. Μάλλον για 480p το βλέπω και εννοείται ότι ξεχνάς τους δυνατούς codecs και μένει σε divx/h264 και αυτά με αρκετή υπομονή.

17 ώρες πριν, aggelos255 είπε

θα χρειαστώ έξτρα ραμ;

Υπάρχει ένα κανόνας για την RAM. Όσο περισσότερη τόσο καλύτερα. Το davinci θέλει 16gb το ελάχιστο αλλά πιστεύω και με 8gb θα μπορέσεις να δουλέψεις τις βασικές λειτουργίες.

 

Όςον αφορά τώρα το αρχικό σου ερώτημα, εγώ θα έλεγα να πας σε κάτι σαν το vsdc για το οποίο καλύπτεις τις βασικές απαιτήσεις για hd editing. Το δουλεύει ένα φίλος για απλά πράγματα όπως αυτά που θέλεις κι εσύ και είναι ευχαριστημένος.

EDIT: