Προς το περιεχόμενο

Έρχεται η ανέπαφη πληρωμή εισιτηρίου (και) με smartphone στις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, kr0m said:

υπαρχουν μηνες του χρονου που μπορει να χρησιμοποιω καθε μερα μεσα σταθερης τροχιας, και αλλοι που μπορει να μην τα χρειαστω για μερες αν οχι βδομαδες.
εαν εχει τελειωσει ο μηνας, και ξερω οτι για καποιες μερες η μονη διαδρομη που θα χρειαστει να κανω θα ειναι κυριολεκτικα στον επομενο σταθμο και πισω, ε οχι δε θα δωσω 1.20, προφανως και θα περασω με αλλον.
 

θελεις να μου εξηγησεις λιγο τι εννοεις; γιατι με το δικο μου μυαλο, εαν μεταξυ 2 τερματικων σταθμων, πχ ανθουπολης και ελληνικου, το κοστος ειναι 1,20, και οι σταθμοι της γραμμης ειναι σε συνολο πχ 10, το λογικοτερο δε θα ηταν 1,20/10 = ~0,12€ ανα σταθμο;

Το κόστος του εισιτηρίου προφανώς είναι σταθμισμένο…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kr0m είπε

υπαρχουν μηνες του χρονου που μπορει να χρησιμοποιω καθε μερα μεσα σταθερης τροχιας, και αλλοι που μπορει να μην τα χρειαστω για μερες αν οχι βδομαδες.
εαν εχει τελειωσει ο μηνας, και ξερω οτι για καποιες μερες η μονη διαδρομη που θα χρειαστει να κανω θα ειναι κυριολεκτικα στον επομενο σταθμο και πισω, ε οχι δε θα δωσω 1.20, προφανως και θα περασω με αλλον.
 

θελεις να μου εξηγησεις λιγο τι εννοεις; γιατι με το δικο μου μυαλο, εαν μεταξυ 2 τερματικων σταθμων, πχ ανθουπολης και ελληνικου, το κοστος ειναι 1,20, και οι σταθμοι της γραμμης ειναι σε συνολο πχ 10, το λογικοτερο δε θα ηταν 1,20/10 = ~0,12€ ανα σταθμο;

Αυτό που λες είναι λογικό αλλά να είσαι σίγουρος ότι δεν θα γίνει έτσι. Θα είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για να γίνουν αυξήσεις. Θα κάνουν μια στατιστική ανάλυση και θα προσαρμοσουν έτσι τις κλιμακωτές χρεώσεις που θα ευνοείται ένα 10-20% που κάνει κοντινές διαδρομές και για τους υπόλοιπους θα είναι ή ίδιο ή ακριβότερο. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανά όχημα θα αγοραστεί που παίζει να έχουμε τον πιο απαρχαιωμένο στόλο αστικών λεωφορείων/τρόλει στην Ευρώπη (στην Αθήνα αναφέρομαι)??

Μπήκα πρόσφατα σε ένα και κατέβηκα στην επόμενη στάση..δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι το είχαν ακόμα σε κυκλοφορία σε αυτή την τρισάθλια κατάσταση: μες τη βρώμα, ξεσκισμένα καθίσματα, χωρίς κλιματισμό με 35 βαθμούς κ.α.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τα χάλια που έχουν τα λεωφορεία και γενικά όλα τα μέσα αυτό μας μάρανε ? Γελάνε και τα πεζοδρόμια. Την απαξίωση και την εγκαταλείψει την βλέπει κανείς? 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, kr0m said:

υπαρχουν μηνες του χρονου που μπορει να χρησιμοποιω καθε μερα μεσα σταθερης τροχιας, και αλλοι που μπορει να μην τα χρειαστω για μερες αν οχι βδομαδες.
εαν εχει τελειωσει ο μηνας, και ξερω οτι για καποιες μερες η μονη διαδρομη που θα χρειαστει να κανω θα ειναι κυριολεκτικα στον επομενο σταθμο και πισω, ε οχι δε θα δωσω 1.20, προφανως και θα περασω με αλλον.
 

θελεις να μου εξηγησεις λιγο τι εννοεις; γιατι με το δικο μου μυαλο, εαν μεταξυ 2 τερματικων σταθμων, πχ ανθουπολης και ελληνικου, το κοστος ειναι 1,20, και οι σταθμοι της γραμμης ειναι σε συνολο πχ 10, το λογικοτερο δε θα ηταν 1,20/10 = ~0,12€ ανα σταθμο;

Ρε φιλε τα πολλα λεφτα δεν ειναι το ρευμα που μετρας αναλογικα, αλλα η συντηρηση του δικτυου , μισθοι και πολλα αλλα πραγματα που δε μετριουνται αναλογικα. Περαν τουτου θα επρεπε να ειναι παμφθηνα τα ΜΜΜ ως κινητρο για να μειωθει η κινηση και η μολυνση απο τα ΙΧ. Οποτε βαζεις μια χαμηλοτατη ενιαια τιμη και ξεμπερδευεις χωρις να το ψηριζεις ιδιαιτερα και τα υπολοιπα ας τα εβαζε στον προυπολογισμο ως ελλειμα υπερ κλιματικης κρισης κλπ. Τελικα ολοι θα ειχαμε κερδος, αλλα σου βαζουν τη λογικη του ταληροφονια. Αυτα τα λεω εγω που μετακινουμε κυριως με ΙΧ και ευχαριστως θα δεχομουν αυξηση φορου ενω σπανια χρησιμοποιω ΜΜΜ πλεον.

Επεξ/σία από kokoviosR
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταπληκτικό..

Άλλος ένας τρόπος πληρωμής εισιτηρίου για το 20% που ούτως ή άλλως το πληρώνει (στα ΜΜΜ πλην μετρό).

Έτσι, για να είναι έτοιμα, αφού πρώτα απαξιωθούν τελείως, για ιδιωτικοποίηση (με δανεικά από τις καταχρεωμένες "ελληνικές" τράπεζες, με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου..)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, kr0m είπε

α καλα. πολυ καλυτερα θα ηταν να εφαρμοσουν ενα συστημα χρεωσεως ανα αποσταση. πως ειναι δυνατον το κηφισια-κατ να κοστιζει οσο το κηφισια-πειραιας; παραλογο, και οδηγει σε εισιτηριοδιαφυγη (οχι μονο αυτο, αλλα και αυτο σιγουρα).

η εν λογω αναβαθμιση θα παει απατη. ο μεσος ελληνας θελει να στηνεται σε εκδοτηρια για να βγαλει 1 εισιτηριο, και οι δε ηλικιωμενοι 6 χρονια τωρα καθονται και ζητανε "μισα" εισιτηρια, ειτε εχουν ειτε δεν εχουν προσωποποιημενη καρτα.

Ένα τέτοιο σύστημα δεν θα είναι υπέρ του πολίτη. Θα ξεκινήσουν με χαμηλότερες χρεώσεις τις σημερινές και θα έχουν αύξηση για όσο αυξάνεται η απόσταση. Δεν παίζει να θέσουν χαμηλότερη χρέωση από την σημερινή για μικρή απόσταση.

Όσο για τους τζαμπατζηδες, τα περί κόστους και ακριβείας είναι κλασσικές δικαιολογίες. Και στην μισή τιμή να πάει το εισιτήριο πάλι δεν θα χτυπάνε εισιτήριο. Στο μετρό με τις μπάρες έχει μειωθεί το πρόβλημα, στα λεωφορεία είναι που υπάρχει και θα υπάρχει μόνιμα πρόβλημα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εισήλθαμε στην τέταρτη βιομηχανική επανάσταση ή ακόμα; 

Μπορούν να περάσουν την κάρτα σε ψηφιακή μορφή και να χρησιμοποιούμε το nfc το κινητού για την χρέωση και να τελειώνει το θέμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kr0m είπε

υπαρχουν μηνες του χρονου που μπορει να χρησιμοποιω καθε μερα μεσα σταθερης τροχιας, και αλλοι που μπορει να μην τα χρειαστω για μερες αν οχι βδομαδες.
εαν εχει τελειωσει ο μηνας, και ξερω οτι για καποιες μερες η μονη διαδρομη που θα χρειαστει να κανω θα ειναι κυριολεκτικα στον επομενο σταθμο και πισω, ε οχι δε θα δωσω 1.20, προφανως και θα περασω με αλλον.
 

θελεις να μου εξηγησεις λιγο τι εννοεις; γιατι με το δικο μου μυαλο, εαν μεταξυ 2 τερματικων σταθμων, πχ ανθουπολης και ελληνικου, το κοστος ειναι 1,20, και οι σταθμοι της γραμμης ειναι σε συνολο πχ 10, το λογικοτερο δε θα ηταν 1,20/10 = ~0,12€ ανα σταθμο;

Δεν υπάρχουν αυτά που λες και σκέφτεσαι και ούτε εφαρμόζονται πουθενά ανά σταθμό. Αυτό που μπορεί να γίνει είναι να σου πουν πχ μέχρι 4 σταθμούς μεταφορά Χ ευρώ κόστος εισιτηρίου, μέχρι 9 σταθμούς Ψ κόστος, μέχρι το τέλος της γραμμής Ω κόστος. Αυτο είναι ρεαλιστικό. Αλλά το έχω συζητήσει με 2 άτομα στο παρελθόν και μου είπαν αυτό που σου έγραψα πριν, και είχαν και δίκιο. Δεν θα κάτσει ο ΟΑΣΑ και ο κάθε ΟΑΣΑ να ρίξει σημαντικά το κόστος ώστε να επηρεαστούν τα οικονομικά του περιμένοντας πως θα πάει, θα κρατήσει ως χαμηλότερη την τιμή σημερινή, αντε από 1.2 να στο κάνει 1 ευρώ για τους πρώτους σταθμούς και πολύ αμφιβάλλω, μετά θα πάει πάνω από 1.2 ευρώ για να ισορροπίσει την χασούρα. Άσε που όλοι θα χτυπάνε το χαμηλότερο εισιτήριο για μεγαλύτερες διαδρομές και θα λένε στον ελεγκτή καταλαθος πήρα το τάδε κτλ κτλ. Είναι ανεφαρμοστα αυτά τα πλάνα. 

1 ώρα πριν, laradoomed123 είπε

Κανά όχημα θα αγοραστεί που παίζει να έχουμε τον πιο απαρχαιωμένο στόλο αστικών λεωφορείων/τρόλει στην Ευρώπη (στην Αθήνα αναφέρομαι)??

Μπήκα πρόσφατα σε ένα και κατέβηκα στην επόμενη στάση..δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι το είχαν ακόμα σε κυκλοφορία σε αυτή την τρισάθλια κατάσταση: μες τη βρώμα, ξεσκισμένα καθίσματα, χωρίς κλιματισμό με 35 βαθμούς κ.α.

 

Υπάρχουν λεωφορεία από τα μέσα του 90 που κυκλοφορούν ακόμα. Αντικατάσταση δύσκολα η με πολύ αργούς ρυθμούς χελώνας, είναι πολλά τα λεφτά. Ενας τεράστιος αριθμός λεωφορείων είναι ακινητοποιημενος στα αμαξοστάσια και σαπίζει ελέω ανυπαρξίας κονδυλίων συντήρησης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, kr0m είπε

υπαρχουν μηνες του χρονου που μπορει να χρησιμοποιω καθε μερα μεσα σταθερης τροχιας, και αλλοι που μπορει να μην τα χρειαστω για μερες αν οχι βδομαδες.
εαν εχει τελειωσει ο μηνας, και ξερω οτι για καποιες μερες η μονη διαδρομη που θα χρειαστει να κανω θα ειναι κυριολεκτικα στον επομενο σταθμο και πισω, ε οχι δε θα δωσω 1.20, προφανως και θα περασω με αλλον.
 

θελεις να μου εξηγησεις λιγο τι εννοεις; γιατι με το δικο μου μυαλο, εαν μεταξυ 2 τερματικων σταθμων, πχ ανθουπολης και ελληνικου, το κοστος ειναι 1,20, και οι σταθμοι της γραμμης ειναι σε συνολο πχ 10, το λογικοτερο δε θα ηταν 1,20/10 = ~0,12€ ανα σταθμο;

Οι τζαμπατζήδες πάντα βρίσκουν δικαιολογίες. Χρήματα δεν λένε να βρουν, αλλά από δικαιολογίες... πακτωλός. 

Επεξ/σία από panathatube
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, gadgetseek είπε

Καταπληκτικό..

Άλλος ένας τρόπος πληρωμής εισιτηρίου για το 20% που ούτως ή άλλως το πληρώνει (στα ΜΜΜ πλην μετρό).

Έτσι, για να είναι έτοιμα, αφού πρώτα απαξιωθούν τελείως, για ιδιωτικοποίηση (με δανεικά από τις καταχρεωμένες "ελληνικές" τράπεζες, με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου..)

Ιδιωτικά ΜΜΜ υπάρχουν στην Σουηδία. Βγάζουν προς δημοπρσσια ένα δρομολόγιο για λεωφορεία και όποιος κερδίσει την δημοπρσσια υπογράφει σύμβαση με πάρα πολλές υποχρεώσεις και κριτήρια. Αν δεν τηρηθούν χάνει και η γραμμή επιστρέφει στο κράτος όπου υπάρχει μαζί με δημόσια λεωφορεία. Αλλά τι καθόμαστε και λέμε, εδώ δεν είναι Σουηδία αλλά μπανανια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, jerry banana said:

επιτελους γιατι μεσω nfc που γεμιζουμε τα εισιτηρια μας το παιζουμε 50/50 καθε φορα μηπως παθει error και δεν τα βαλει και μετα καλουμε την εξυπηρετηση να μας το ξεκολλησει.

Χθες είδα από πρώτο χέρι αυτό που λες σε συνάδελφο... Error (για φόρτιση 12 euro)..  Και να φαίνεται ότι έχει πάρει τα λεφτά κανονικά. 

Ευτυχώς . υπήρχε άλλος έμπειρος συνάδελφος σε αυτά τα error (αν είναι δυνατόν) και της είπε ότι μόλις τη "δείξει" στο μηχάνημα θα λειτουργήσει και θα ανοίξουν οι πύλες του παραδείσου για να εισέλθει. Κι έτσι έγινε.

Αν το ξαναπάθεις, δοκίμασέ το κι εσύ φίλε μου, για να μην περιμένεις...

ΗΜΑΡΤΟΝ ΟΜΩΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να λυθεί το πρόβλημα, το πρόστιμο για μη εισιτήριο θα πρέπει να είναι υπερβολικά μεγάλο και να μην αξίζει να το φας αν σε πιάσουν, Ή μείωση με κάποια ετήσια κάρτα κτλπ . Όταν σου βγαίνει οικονομικά ποιο φτηνά να φας ένα πρόστιμο από το να κόβεις εισιτήριο τότε δεν αλλάζει κάτι

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι που έπρεπε να υπήρχε από την αρχή και για διάφορους λόγους δεν έγινε, αποφάσισαν να το εφαρμόσουν χρόνια μετά....

Ελλαδάρα. Στην Αγγλία που είχα πάει το 2013 υπήρχε ακόμα και στα λεωφορεία..... Εδώ θα περιμένουμε άλλα 10 χρόνια...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...