Προς το περιεχόμενο

Ταχυφορτιστές κάθε 60 χιλιόμετρα σε βασικούς αυτοκινητόδρομους της ΕΕ μέχρι το 2028


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 λεπτά πριν, meletis11 είπε

Για ποιο λογο η πληρωμη να μην ειναι δυνατη μετρητοις;;

Τι θα απογινουν τοσοι εργαζομενοι σε πρατηρια;

 

ξεχνα τα μετρητα σε μερικα χρονια. Για ευνοητους λογους...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Χρήση υδρογόνου σε κινητήρες εσωτερικής καύσης έχει τέτοιες απώλειες από την παραγωγή μέχρι την ρόδα τυφλά να έχει οτιδιποτε άλλο μαζί βγαλμένο, γενικός Μεκ είναι ότι χειρότερο ότι αφορά απώλειες ενέργειας, μονόδρομος είναι εξέλιξη μορφών αποθήκευσης και παραγωγής ενέργειες δλδ μπαταρίες (γιατί δεδομένη στιγμή μπαταρίες λυθιου μόνο οικολογικές δεν είμαι και πάρα πολύ ακριβές λόγο σπάνιων και ακριβών υλικών) μόνο ο Κινέζος έχει κάνει βήματα σε αυτό πχ μπαταρίες σοδιου, και το ποιο συμαντικο θα πρπει να σταματήσει παραγωγή ενέργειας με χρήση κάρβουνο κλπ

Δεν εννοώ το υδρογόνο για κινητήρες εσωτερικής καύσης. Βιοκαύσιμα  εννοώ. Εχουν βγει κάποιες τεχνολογίες όπως  φίλτρα μικροσωματιδίων και βιοκαύσιμα. Το θεωρώ πιο εφικτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, meletis11 είπε

Για ποιο λογο η πληρωμη να μην ειναι δυνατη μετρητοις;;

Τι θα απογινουν τοσοι εργαζομενοι σε πρατηρια;

 

Ότι απέγιναν αυτοί που πούλαγαν σανό για τα άλογα και τα γαϊδούρια. Είναι επιχείρημα αυτό;

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά 😄 Δεν βγήκε το ηλεκτρικό γιατι είναι φθηνότερο. Ούτε γιατί στην Ευρώπη δείχνει πιο in. Βγήκε ώστε στη ετήσια μέτρηση για την μόλυνση περιβάλλοντος, τα ευρωπαϊκά κράτη να δείξουν οτι πέτυχαν το στόχο μείωσης ρύπων.

Ναι αλλά δεν το κόστος μπαταρίας, η ανακύκλωση της κλπ δεν είναι φιλικά για το περιβάλλον κλπκλπ.

ΔΕΝ ΤΗΝ ΝΟΙΑΖΕΙ! Δεν κατασκευάζουμε μπαταρίες στην Ευρώπη! Αυτά γίνονται σε χώρες όπως η Τουρκία, η Κίνα κλπ κλπ. Ας ψάξουν μετά αυτοί να βρουν πως θα μειώσουν το δικό τους μερίδιο στην κλιματική αλλαγή.
Για το υδρογόνο, αν ήταν κάτι τόσο απλό θα είχε βγει. Όπως είπα δεν έχουν πει στην ΕΕ οτι θέλουμε ΜΟΝΟ ηλεκτρικά. Απλώς θέλουν ελάχιστους ρύπους. Προφανώς και για να μην υπάρχει πρόταση υδρογόνου τέτοια που να αγγίζει τα όρια που θέτει η ΕΕ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ. Γιατί τα συζητάμε σε κάθε θέμα; 😂

 

ΥΓ. Πολλά κράτη πολλοί δήμοι, συζητούν και για την μικροκινητικότητα. Να βρουν τρόπους και να φτιάξουν χώρους ώστε ο κάτοικος να μην πάρει το αμάξι του αλλά να χρησιμοποιήσει το πατίνι, το ηλεκτρικό mini car (Ami κλπ), το λεωφορείο και και. Και στην τελική το αυτοκίνητο (το ακριβό ηλέκτρικό αυτοκίνητο) να μείνει στο άτομο που μπορεί να το συντηρεί. Και φυσικά οι εταιρίες που τόσο καιρό είχαν το δάχτυλο στο μέλι (Toyota κλπ) γκρινιάζουν.

Επεξ/σία από Volga
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα πράγμα θα πω μόνο, όταν το καλοκαίρι ανάβουν όλοι κλιματιστικά το δίκτυο πέφτει. Ενα κλιματιστικό είναι περίπου 1.5kw και ενας φορτιστής δρόμου 20 -100kw

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νούμερα που δεν βγαίνουν..

Εδώ έχουμε καύσωνα και αναβουμε ολοι μαζί ac (1kw ισχύς έκαστο) και σου λένε κάπου όπα κλείσ''το θα γίνει blackout. 

Δεν βλέπω να μπορούν να φτιάξουν τοσες θέσεις ώστε όλοι να πάρουμε ηλεκτρικά ως κύριο αυτοκίνητο. 

Ενα καλό τριήμερο θα φύγουν την ΙΔΙΑ ώρα 15.000 αυτοκίνητα από αθηνα θεσνικη και στη λάριστα αντε κατερίνη θα θέλουν λιγο φόρτιση.. Δεν παίζει! Δεν υπάρχει χώρος να φιλοξενήσει τόσα αυτοκίνητα και δεν είναι μονο το οικόπεδο, είναι και ο υποσταθμός επιπέδου πυρηνικούς εργοστασίου ισχύος που θα χρειάζεται φορτίσει όλα αυτά τα οχήματα. 

Δλδ δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.

Η θα αλλάξουν οι μπαταρίες τρομακτικά (δεν φαίνεται στα κοντά) ή τα ηλεκτρικά θα είναι για λίγους (να έχουν παρκινγκ με πρίζα) και για ας πούμε κοντά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Choronzoon είπε

πληρωνουν δλδ οι φορολογουμενοι για να ειναι ποιο θελτικα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ιδιωτικων εταιριων ...... το ψεκασμα στο μεγαλειο του 

Όχι, πληρώνουν για να μην έχουν τα παιδιά τους σε 30-40 χρόνια 55 βαθμούς το καλοκαίρι. 

  • Like 8
  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, bazzil είπε

Δεν εννοώ το υδρογόνο για κινητήρες εσωτερικής καύσης. Βιοκαύσιμα  εννοώ. Εχουν βγει κάποιες τεχνολογίες όπως  φίλτρα μικροσωματιδίων και βιοκαύσιμα. Το θεωρώ πιο εφικτό. 

Τα βιοκαύσιμα δεν είναι εφικτά γιατί θέλουν άπειρες εκτάσεις με καλαμπόκια. Στην Αμερική έχουν θέμα γιατί δεν τους φτάνουν αλλά αν βάλουν όλοι καλαμπόκια δεν θα φυτεύουν τίποτα άλλο. Kαι νομίζω θέλουν και πολύ νερό.

Επεξ/σία από Silverage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ότι απέγιναν αυτοί που πούλαγαν σανό για τα άλογα και τα γαϊδούρια. Είναι επιχείρημα αυτό;

Ναι ειναι επιχειρημα.

Η μια εργασια αντικατασταθηκε με αλλη εργασια.

Πια ομως καταργειται ο ανθρωπος.

43 λεπτά πριν, Volga είπε

Το μετρητοίς έχει πεθάνει πολλά χρόνια τώρα. Μπες σε ένα Super Market και ρώτα μια ταμία τα ποσοστά καρτών vs μετρητών.

Σε μια 10ετία το πολύ το μετρητοίς θα είναι στα βιβλία ιστορίας της 5ης δημοτικού.

Δυστυχως.

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 minutes ago, bazzil said:

Δεν εννοώ το υδρογόνο για κινητήρες εσωτερικής καύσης. Βιοκαύσιμα  εννοώ. Εχουν βγει κάποιες τεχνολογίες όπως  φίλτρα μικροσωματιδίων και βιοκαύσιμα. Το θεωρώ πιο εφικτό. 

οντος βγήκαν απο διαφορα πράγματα σιτηρά κλπ αλλά τπτ από οτι βγηκε μεχρι τώρα δεν ειναι σε θέση  να μπει σε μαζική παραγωγή (ουσιαστικά ειναι για ενα μικρο μεριδιο με περιορισμένη διάθεση) αλλά το μεκ αποτελεί μεγαλο θέμα λόγο τεράστιας απώλειας ενεργειας (70++++%)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Silverage είπε

Τα βιοκαύσιμα δεν είναι εφικτά γιατί θέλουν άπειρες εκτάσεις με καλαμπόκια. Στην Αμερική έχουν θέμα γιατί δεν τους φτάνουν αλλά αν βάλουν όλοι καλαμπόκια δεν θα φυτεύουν τίποτα άλλο. Kαι νομίζω θέλουν και πολύ νερό.

Ναι θέλουν πολύ νερό. Ας βγάλουν τη σόγια και ας βάλουν καλαμπόκι. χαχα  Είχα δει ένα ντοκιματέρ στην ΕΤ3 το Σογιαλισμ. Μιλάμε για άπειρες εκτάσεις σόγιας. Τα ηλεκτροκίνητα για την ώρα προσωπικά πιστεύω πως δεν το 'χουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 minutes ago, Πέτρος said:

Δεν μιλάμε για μεκ με το υδρογόνο.

για κυψέλες μέσα στο όχημά  που παράγουν ρεύμα που αποθηκεύεται με την σειρα του σε μια μικρή μπαταρια ναι ειναι εφικτό (βλ mirai) μικρότερη απώλεια ενεργιας (σε μεκ ηταν πανω απο 82% αλλα και πάλι ειναι τεράστια (καθώς για να παραχθεί υδρογόνο χρειάζεται ηλεκτρικό ρεύμα + δυσκολία στην μεταφορα και αποθυκευση   κλπ κλπ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζω πάρα πολλές ανακρίβειες στα σχόλια. Δε θα μπω στη διαδικασία να τα σχολιάσω ένα ένα. Ορισμένοι παντού βλέπετε συνωμοσίες για να κλέψουν τα λεφτά των φορολογούμενων ή για να σας ελέγξουν μη τυχόν και επαναστατήσετε. Πραγματικά ότι να 'ναι.

Η κλιματική αλλαγή είναι κάτι δεδομένο πλέον. Κάποτε υπήρχαν επιστήμονες που την αμφισβητούσαν. Πλέον δεν υπάρχει κανείς. Ή αλλάζουμε και σταματάμε να εκπέμπουμε τόσο πολύ CO2 ή τελειώσαμε, αυτό που ξέραμε δε θα υπάρχει σε 30-40 χρόνια.

Ναι μολύνει και η εξόρυξη λιθίου και άλλων μεταλλευμάτων. Ναι αν τα πετάμε και δε τα ανακυκλώσουμε κάναμε μια τρύπα στο νερό. Όμως δεν υπάρχει άλλος τρόπος, πρέπει να περιοριστεί η εκπομπή CO2. Και αυτό θα γίνει μόνο με ΑΠΕ και εξηλεκτρισμό (electrification) πολλών τομέων. Όχι μόνο της αυτοκίνησης και των μεταφορών. Οι μεταφορές είναι μόλις το 25% και τα ιδιωτικά αυτοκίνητα ένα μέρος από αυτό το 25%.

jTnIHS4csIzBALdA0tIwrbC8W2U76Bj0p5t4t5W5

Θα πρέπει να προχωρήσουν και οι ΑΠΕ και ο εξηλεκτρισμός των μεταφορών και της θέρμανσης και ότι άλλο μπορούμε, μήπως και καταφέρουμε να παραδώσουμε το πλανήτη στις επόμενες γενιές σε μία αξιοπρεπή κατάσταση. Θα πρέπει να αλλάξουμε και τρόπο ζωής, περισσότερα και αξιοπρεπή ΜΜΜ ώστε να μη χρειάζεται να παίρνει ο καθένας το αυτοκίνητό του. Σπίτια και πολυκατοικίες με Φ/Β, χρήση των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για time shifting της κατανάλωσης και πολλά πολλά άλλα.

  • Like 18
  • Thanks 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AtiX είπε

Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί και γίνεται καλύτερος πηγαίνοντας μπροστά ο κόσμος, γιατί ακόμα με λιγνίτη θα ήμασταν…

Ναι καλά σωθήκαμε τώρα. Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί και βρίσκει πελατεία η κάθε εταιρία για να πουλήσει την κάθε παπάτζα της.

Περίμενε να φυσήξει εσύ για να φορτίσεις το αυτοκίνητο.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...