Προς το περιεχόμενο

Μετάφραση ορολογίας από τα Αγγλικά


Radiphus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σε όλους,

Χρειάζομαι τη βοήθειά σας για την ακριβή μετάφραση (επαγγελματική ορολογία) εάν υπάρχει των παρακάτω μηχανικών μερών ενός αυτοκινήτου από τα Αγγλικά στα Ελληνικά:

  • Vacuum brake booster
  • Idle speed sensor
  • Electronic Control Unit (ECU)

Επίσης χρειάζομαι βοήθεια στη μετάφραση των κενών στο παρακάτω κείμενο:

Spoiler

Title: Engine with LPG stalls when braking

Τίτλος: Μηχανή που δουλεύει με υγραέριο σβήνει όταν φρενάρετε

If you have a car with an older model of LPG gas without its own Electronic Control Unit (ECU) then you may have an incorrectly configured gearbox.

Εάν έχετε αυτοκίνητο με ένα παλαίοτερο μοντέλο υγραερίου, το οποίο δεν έχει δικό του Electronic Control Unit (ECU) τότε μπορεί το κιβώτιο ταχυτήτων σας να μην είναι ρυθμισμένο σωστά.

This happens at high speeds when you suddenly press the brake pedal.

Αυτό συμβαίνει όταν έχετε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και ξαφνικά πατάτε το πεντάλ του φρένου.

The throttle is closed, and the flow of oncoming air depletes the mixture.

The throttle κλείνει, και η ροή of oncoming air εξαντλεί το μείγμα καυσίμου.

The vacuum mechanism of the gas reducer delivers a small dose of gas at idle, and the oncoming airflow impoverishes it even more.

The vacuum mechanism of the gas reducer παρέχει μικρή ποσότητα καυσίμου στο ρελαντί, και the oncoming airflow το εξασθενεί ακόμη περισσότερο.

Fixing this issue stands in reconfiguring the gearbox to run at idle so that the system delivers more gas.

Για να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα, θα πρέπει να ρυθμίσετε το κιβώτιο ταχυτήτων να λειτουργεί στο ρελαντί, έτσι ώστε το σύστημα να παρέχει περισσότερο αέριο.

Other reasons for cars with LPG for the problem above, represents a clogged filter on the electric valve.

Ένας άλλος λόγος που μπορεί να προκαλεί το συγκεκριμένο πρόβλημα σε αυτοκίνητα με υγραέριο, είναι ένα βουλωμένο φίλτρο on the electric valve.

Although not all LPG systems have one of these filters, to fix the problem, you need to clean the filter or replace it.

Αν και δεν έχουν όλα τα συστήματα υγραερίου τέτοιο φίλτρο, για να λύσετε το πρόβλημα θα πρέπει να καθαρίσετε το φίλτρο ή να το αντικαταστήσετε.

Otherwise, the counter-flow of air can also make the mixture poor.

Σε αντίθετη περίπτωση, the counter-flow of air μπορεί να κάνει "φτωχό" το μίγμα καυσίμου.

Πηγή: https://carphrases.com/car-stalls-when-braking/

Σας παρακαλώ πολύ αν μπορείτε να βοηθήσετε στη μετάφραση των λέξεων σε κόκκινη bold γραμματοσειρά παραπάνω.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το να εξηγήσω τι είναι το καθένα μπορώ εύκολα, το να δώσω άμεση ελληνική μετάφραση εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ (δεν έχω δει ποτέ αυτές της ορολογίες στα ελληνικά

Το πρώτο είναι υποβοήθηση φρένου(μια συσκευή) με χρήση κενού αέρος που προέρχεται από λειτουργία κινιτηρα και συνγεκριεμενα από την υπόθεση που δημιουργεί (ενισχυτής φρένων κενού αν θες στα βλάχο ελληνικά)

Το δεύτερο είναι αισθητήρας στροφών ρελαντί (χλομό το κόβω να είναι αυτή η μετάφραση αλλά είναι το ποιο κοντινό)

Και το τελευταίο και το ποιο εύκολο είναι μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου η αλλιος εγκέφαλος

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τι χρήση θέλεις τις μεταφράσεις; Έχει μεγάλη διαφορά αν τις θέλει για νομική χρήση, ή για κάποιο τεχνικό εγχειρίδιο, ή για κάτι πιο πρακτικό.

Spoiler

I summon και την κοπέλα - μέλος του site που είναι μεταφράστρια ώστε να μας βοηθήσει, αλλά δε θυμάμαι τ' όνομά της, οπότε πρακτικά δε την summon, απλά είπα να πω και μία βλακεία for fun. :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Radiphus είπε

Γεια σε όλους,

Χρειάζομαι τη βοήθειά σας για την ακριβή μετάφραση (επαγγελματική ορολογία) εάν υπάρχει των παρακάτω μηχανικών μερών ενός αυτοκινήτου από τα Αγγλικά στα Ελληνικά:

  • Vacuum brake booster
  • Idle speed sensor
  • Electronic Control Unit (ECU)

Επίσης χρειάζομαι βοήθεια στη μετάφραση των κενών στο παρακάτω κείμενο:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Title: Engine with LPG stalls when braking

Τίτλος: Μηχανή που δουλεύει με υγραέριο σβήνει όταν φρενάρετε

If you have a car with an older model of LPG gas without its own Electronic Control Unit (ECU) then you may have an incorrectly configured gearbox.

Εάν έχετε αυτοκίνητο με ένα παλαίοτερο μοντέλο υγραερίου, το οποίο δεν έχει δικό του Electronic Control Unit (ECU) τότε μπορεί το κιβώτιο ταχυτήτων σας να μην είναι ρυθμισμένο σωστά.

This happens at high speeds when you suddenly press the brake pedal.

Αυτό συμβαίνει όταν έχετε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και ξαφνικά πατάτε το πεντάλ του φρένου.

The throttle is closed, and the flow of oncoming air depletes the mixture.

The throttle κλείνει, και η ροή of oncoming air εξαντλεί το μείγμα καυσίμου.

The vacuum mechanism of the gas reducer delivers a small dose of gas at idle, and the oncoming airflow impoverishes it even more.

The vacuum mechanism of the gas reducer παρέχει μικρή ποσότητα καυσίμου στο ρελαντί, και the oncoming airflow το εξασθενεί ακόμη περισσότερο.

Fixing this issue stands in reconfiguring the gearbox to run at idle so that the system delivers more gas.

Για να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα, θα πρέπει να ρυθμίσετε το κιβώτιο ταχυτήτων να λειτουργεί στο ρελαντί, έτσι ώστε το σύστημα να παρέχει περισσότερο αέριο.

Other reasons for cars with LPG for the problem above, represents a clogged filter on the electric valve.

Ένας άλλος λόγος που μπορεί να προκαλεί το συγκεκριμένο πρόβλημα σε αυτοκίνητα με υγραέριο, είναι ένα βουλωμένο φίλτρο on the electric valve.

Although not all LPG systems have one of these filters, to fix the problem, you need to clean the filter or replace it.

Αν και δεν έχουν όλα τα συστήματα υγραερίου τέτοιο φίλτρο, για να λύσετε το πρόβλημα θα πρέπει να καθαρίσετε το φίλτρο ή να το αντικαταστήσετε.

Otherwise, the counter-flow of air can also make the mixture poor.

Σε αντίθετη περίπτωση, the counter-flow of air μπορεί να κάνει "φτωχό" το μίγμα καυσίμου.

Πηγή: https://carphrases.com/car-stalls-when-braking/

Σας παρακαλώ πολύ αν μπορείτε να βοηθήσετε στη μετάφραση των λέξεων σε κόκκινη bold γραμματοσειρά παραπάνω.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!

  • Vacuum brake booster -> κεντρικη αντλια φρενων
  • Idle speed sensor -> αισθητηρας ρελαντι
  • Electronic Control Unit (ECU) -> εγκεφαλος
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ πολύ όλους.

Η μετάφραση γίνεται για να μπορέσει ίσως ο μηχανικός μου να εντοπίσει το πρόβλημα που περιγράφεται στο κείμενο στο αρχικό μου post.

Θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο αν μπορούσατε να βοηθήσετε στη μετάφραση και εκείνων των λέξεων (με κόκκινη γραμματοσειρά), καθώς μετά από πέντε μήνες που με ταλαιπωρεί αυτή η βλάβη, είναι πλέον απόλυτα βέβαιο πως το πρόβλημα προκαλείται από το σύστημα υγραερίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Radiphus said:

Γεια σε όλους,

Χρειάζομαι τη βοήθειά σας για την ακριβή μετάφραση (επαγγελματική ορολογία) εάν υπάρχει των παρακάτω μηχανικών μερών ενός αυτοκινήτου από τα Αγγλικά στα Ελληνικά:

  • Vacuum brake booster
  • Idle speed sensor
  • Electronic Control Unit (ECU)

Επίσης χρειάζομαι βοήθεια στη μετάφραση των κενών στο παρακάτω κείμενο:

  Hide contents

Title: Engine with LPG stalls when braking

Τίτλος: Μηχανή που δουλεύει με υγραέριο σβήνει όταν φρενάρετε

If you have a car with an older model of LPG gas without its own Electronic Control Unit (ECU) then you may have an incorrectly configured gearbox.

Εάν έχετε αυτοκίνητο με ένα παλαίοτερο μοντέλο υγραερίου, το οποίο δεν έχει δικό του Electronic Control Unit (ECU) τότε μπορεί το κιβώτιο ταχυτήτων σας να μην είναι ρυθμισμένο σωστά.

This happens at high speeds when you suddenly press the brake pedal.

Αυτό συμβαίνει όταν έχετε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και ξαφνικά πατάτε το πεντάλ του φρένου.

The throttle is closed, and the flow of oncoming air depletes the mixture.

The throttle κλείνει, και η ροή of oncoming air εξαντλεί το μείγμα καυσίμου.

The vacuum mechanism of the gas reducer delivers a small dose of gas at idle, and the oncoming airflow impoverishes it even more.

The vacuum mechanism of the gas reducer παρέχει μικρή ποσότητα καυσίμου στο ρελαντί, και the oncoming airflow το εξασθενεί ακόμη περισσότερο.

Fixing this issue stands in reconfiguring the gearbox to run at idle so that the system delivers more gas.

Για να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα, θα πρέπει να ρυθμίσετε το κιβώτιο ταχυτήτων να λειτουργεί στο ρελαντί, έτσι ώστε το σύστημα να παρέχει περισσότερο αέριο.

Other reasons for cars with LPG for the problem above, represents a clogged filter on the electric valve.

Ένας άλλος λόγος που μπορεί να προκαλεί το συγκεκριμένο πρόβλημα σε αυτοκίνητα με υγραέριο, είναι ένα βουλωμένο φίλτρο on the electric valve.

Although not all LPG systems have one of these filters, to fix the problem, you need to clean the filter or replace it.

Αν και δεν έχουν όλα τα συστήματα υγραερίου τέτοιο φίλτρο, για να λύσετε το πρόβλημα θα πρέπει να καθαρίσετε το φίλτρο ή να το αντικαταστήσετε.

Otherwise, the counter-flow of air can also make the mixture poor.

Σε αντίθετη περίπτωση, the counter-flow of air μπορεί να κάνει "φτωχό" το μίγμα καυσίμου.

Πηγή: https://carphrases.com/car-stalls-when-braking/

Σας παρακαλώ πολύ αν μπορείτε να βοηθήσετε στη μετάφραση των λέξεων σε κόκκινη bold γραμματοσειρά παραπάνω.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!

1ο κοκκινο ειναι εγκεφαλος που ειπαν φ παιδια

2ο "the throttle" πρεπει ναναι καποιο ειδος ανοιγματος, καποιο περασμα πχ

3ο "of oncoming air"  εισερχομενος αερας

4ο ""vaccun mechanism.."" ο μειωτης αεριου της αντλιας

5ο "oncoming air" το ιδιο με το 3ο

6ο "electric valve" ηλεκτροβανα

7ο "counter flow of air" μετρητης ροης αερα

 

γενικοτερα αποτι φαινεται κατι δεν γινεται καλα με την εγχυση / μιξη καυσιμου αεριο / οξυγονο (?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Tzini_Gr είπε

1ο κοκκινο ειναι εγκεφαλος που ειπαν φ παιδια

2ο "the throttle" πρεπει ναναι καποιο ειδος ανοιγματος, καποιο περασμα πχ

3ο "of oncoming air"  εισερχομενος αερας

4ο ""vaccun mechanism.."" ο μειωτης αεριου της αντλιας

5ο "oncoming air" το ιδιο με το 3ο

6ο "electric valve" ηλεκτροβανα

7ο "counter flow of air" μετρητης ροης αερα

 

Throttle είναι η πεταλούδα της εισαγωγής 

counter  flow  of air είναι η ανάποδη ροή αέρα.

 

1 ώρα πριν, Radiphus είπε

Σας ευχαριστώ πολύ όλους.

Η μετάφραση γίνεται για να μπορέσει ίσως ο μηχανικός μου να εντοπίσει το πρόβλημα που περιγράφεται στο κείμενο στο αρχικό μου post.

Θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο αν μπορούσατε να βοηθήσετε στη μετάφραση και εκείνων των λέξεων (με κόκκινη γραμματοσειρά), καθώς μετά από πέντε μήνες που με ταλαιπωρεί αυτή η βλάβη, είναι πλέον απόλυτα βέβαιο πως το πρόβλημα προκαλείται από το σύστημα υγραερίου.

Βάλε την πηγή  αν θες.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σας ευχαριστώ και πάλι...

@Ukforthemoment η πηγή βρίσκεται στο τέλος του κειμένου. Είναι αυτό το άρθρο από τη σελίδα carphrases.com. Αντίστοιχες αναφορές βρήκα με αναζήτηση στο google, όπως εδώ που λέει: "this happens when the ga/air mixture is too lean or strong. since it is present when you apply brakes, i suspect it to be too too lean. The LPG regulator (the cylindrical unit fitted in engine compartment) has a screw to tune the amount of gas released in idle speed."

Σε αυτή την περίπτωση νομίζω θα έπρεπε να δουμε γιατί ξαφνικά έγινε ανεπαρκής η παροχή καυσίμου. Μήπως κάποια διαρροή όπως αναφέρουν εδώ;

Παιδιά, βγάζει νόημα αυτό που έχω μεταφράσει στο αρχικό μου post για το κιβώτιο ταχυτήτων;

Fixing this issue stands in reconfiguring the gearbox to run at idle so that the system delivers more gas.

"Για να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα, θα πρέπει να ρυθμίσετε το κιβώτιο ταχυτήτων να λειτουργεί στο ρελαντί, έτσι ώστε το σύστημα να παρέχει περισσότερο αέριο."

Μήπως γνωρίζετε σε τι είδους ρύθμιση μπορεί να αναφέρεται; Υπάρχει όντως κάτι που μπορούμε να κάνουμε στο κιβώτιο ταχυτήτων;

Επίσης, από οτι καταλαβαίνω το κείμενο λέει πως το καύσιμο που παρέχεται στο ρελαντί δεν είναι αρκετό και γίνεται ακόμα πιο ασθενές όταν αναμιγνύεται με τον αέρα που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση. Αν το έχω πιάσει σωστά μέχρι εδώ, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει από που έρχεται αυτός ο αέρας (περιβάλλον?), σε ποιό σημείο και με ποιο τρόπο αναμιγνύεται με το καύσιμο;

Επεξ/σία από Radiphus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1 ώρα πριν, Radiphus είπε

Σας ευχαριστώ και πάλι...

@Ukforthemoment η πηγή βρίσκεται στο τέλος του κειμένου. Είναι αυτό το άρθρο από τη σελίδα carphrases.com. Αντίστοιχες αναφορές βρήκα με αναζήτηση στο google, όπως εδώ που λέει: "this happens when the ga/air mixture is too lean or strong. since it is present when you apply brakes, i suspect it to be too too lean. The LPG regulator (the cylindrical unit fitted in engine compartment) has a screw to tune the amount of gas released in idle speed."

Σε αυτή την περίπτωση νομίζω θα έπρεπε να δουμε γιατί ξαφνικά έγινε ανεπαρκής η παροχή καυσίμου. Μήπως κάποια διαρροή όπως αναφέρουν εδώ;

Παιδιά, βγάζει νόημα αυτό που έχω μεταφράσει στο αρχικό μου post για το κιβώτιο ταχυτήτων;

Fixing this issue stands in reconfiguring the gearbox to run at idle so that the system delivers more gas.

"Για να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα, θα πρέπει να ρυθμίσετε το κιβώτιο ταχυτήτων να λειτουργεί στο ρελαντί, έτσι ώστε το σύστημα να παρέχει περισσότερο αέριο."

Μήπως γνωρίζετε σε τι είδους ρύθμιση μπορεί να αναφέρεται; Υπάρχει όντως κάτι που μπορούμε να κάνουμε στο κιβώτιο ταχυτήτων;

Επίσης, από οτι καταλαβαίνω το κείμενο λέει πως το καύσιμο που παρέχεται στο ρελαντί δεν είναι αρκετό και γίνεται ακόμα πιο ασθενές όταν αναμιγνύεται με τον αέρα που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση. Αν το έχω πιάσει σωστά μέχρι εδώ, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει από που έρχεται αυτός ο αέρας (περιβάλλον?), σε ποιό σημείο και με ποιο τρόπο αναμιγνύεται με το καύσιμο;

Απ οτι καταλαβα το αμαξι σου εχει υγραεριο, και πολλες φορες σου σβηνει στο ρελαντι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Radiphus είπε

Σας ευχαριστώ πολύ όλους.

Η μετάφραση γίνεται για να μπορέσει ίσως ο μηχανικός μου να εντοπίσει το πρόβλημα που περιγράφεται στο κείμενο στο αρχικό μου post.

Θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο αν μπορούσατε να βοηθήσετε στη μετάφραση και εκείνων των λέξεων (με κόκκινη γραμματοσειρά), καθώς μετά από πέντε μήνες που με ταλαιπωρεί αυτή η βλάβη, είναι πλέον απόλυτα βέβαιο πως το πρόβλημα προκαλείται από το σύστημα υγραερίου.

Συγνώμη φίλε μου αλλά για έναν μηχανικό αυτά δεν είναι αγγλικά αλλά ελληνικά. Δεν γίνεται να μην ξέρει αυτές τις λέξεις. Φιλικά πάντα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Radiphus είπε

Σας ευχαριστώ και πάλι...

@Ukforthemoment η πηγή βρίσκεται στο τέλος του κειμένου. Είναι αυτό το άρθρο από τη σελίδα carphrases.com. Αντίστοιχες αναφορές βρήκα με αναζήτηση στο google, όπως εδώ που λέει: "this happens when the ga/air mixture is too lean or strong. since it is present when you apply brakes, i suspect it to be too too lean. The LPG regulator (the cylindrical unit fitted in engine compartment) has a screw to tune the amount of gas released in idle speed."

Σε αυτή την περίπτωση νομίζω θα έπρεπε να δουμε γιατί ξαφνικά έγινε ανεπαρκής η παροχή καυσίμου. Μήπως κάποια διαρροή όπως αναφέρουν εδώ;

Παιδιά, βγάζει νόημα αυτό που έχω μεταφράσει στο αρχικό μου post για το κιβώτιο ταχυτήτων;

Fixing this issue stands in reconfiguring the gearbox to run at idle so that the system delivers more gas.

"Για να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα, θα πρέπει να ρυθμίσετε το κιβώτιο ταχυτήτων να λειτουργεί στο ρελαντί, έτσι ώστε το σύστημα να παρέχει περισσότερο αέριο."

Μήπως γνωρίζετε σε τι είδους ρύθμιση μπορεί να αναφέρεται; Υπάρχει όντως κάτι που μπορούμε να κάνουμε στο κιβώτιο ταχυτήτων;

Επίσης, από οτι καταλαβαίνω το κείμενο λέει πως το καύσιμο που παρέχεται στο ρελαντί δεν είναι αρκετό και γίνεται ακόμα πιο ασθενές όταν αναμιγνύεται με τον αέρα που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση. Αν το έχω πιάσει σωστά μέχρι εδώ, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει από που έρχεται αυτός ο αέρας (περιβάλλον?), σε ποιό σημείο και με ποιο τρόπο αναμιγνύεται με το καύσιμο;

Στραβωμάρα,δεν το πρόσεξα το λινκ

Το  gearbox δεν μου φαίνεται να έχει σχέση με το σασμάν αλλά με κάτι που αφορά αποκλειστικά το αέριο,Δεν μπορώ να δω την σχέση του σασμάν με το ρελαντί.Οπως και να έχει βρες ένα σωστό μάστορα γιατί αυτά θα έπρεπε να του είναι γνωστά χωρίς να κάνεις τον μεταφραστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

 

Απ οτι καταλαβα το αμαξι σου εχει υγραεριο, και πολλες φορες σου σβηνει στο ρελαντι?

Το αυτοκίνητο έχει διπλό σύστημα βενζίνη/υγραέριο αλλά παρουσιάζει το πρόβλημα μόνο όταν κινούμαι με υγραέριο.

Σκέψου το υποθετικό σενάριο όπου οδηγώ σε μια ευθεία με 90+ χλμ/ώρα και πλησιάζω σε ένα φανάρι ή θέλω να στρίψω σε μια διασταύρωση. Καθώς λοιπόν κινούμαι με σχετικά μεγάλη ταχύτητα, βάζω νεκρή ταχύτητα για να πλησιάσω το φανάρι ή τη στροφή με την ορμή που έχει απομείνει στο αυτοκίνητο και παράλληλα αρχίζω να φρενάρω ελεγχόμενα, ώστε να σταματήσω στο κατάλληλο σημείο εάν πρόκειται για φανάρι ή να πάρω τη στροφή ομαλά και να βάλω μετά δεύτερη ή τρίτη ταχύτητα. Το πρόβλημα λοιπόν εμφανίζεται τη στιγμή που θα αρχίσω να πατάω φρένο (παίζει ρόλο η ένταση του φρεναρίσματος) πορευόμενος με νεκρή ταχύτητα.

Αυτό είναι το πιο σύνηθες, αν και έχει τύχει λιγότερο συχνά να σβήσει σε νορμάλ στροφή, όπου στιγμιαία πατάω τον συμπλέκτη με λίγο φρένο για να κατεβάσω από την πέμπτη στην τέταρτη ταχύτητα.

Σε κάθε περίπτωση είναι εξαιρετικά επικίνδυνο γιατί όταν σβήνει το αυτοκίνητο το τιμόνι κλειδώνει και επειδή συνήθως είμαι πάνω σε στροφή, φοβάμαι πως κάποια μέρα μπορεί να την πατήσω άσχημα. Για αυτό τους τελευταίους μήνες το κινώ με βενζίνη κατά κύριο λόγο, όμως επειδή το κόστος και η κατανάλωση του καυσίμου είναι μεγάλη είμαι αναγκασμένος να δω πάλι το υγραέριο σαν εναλλακτική και να αντιμετωπίσω το πρόβλημα που με ταλαιπωρεί εδώ και 5 μήνες περίπου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιεργο προβλημα ,και περιεργη συμπτωση καθως και το δικο μου εχει ακριβως το ιδιο θεμα.

Θα πονταρα στην κακη πιεση αεριου προς τον θαλαμο καυσης.

Ποτε αλλαξες φιλτρο αεριου τελευταια φορα?

Η αντλια σε τι κατασταση ειναι?

ξεκινα απο εκει

παντως σιγουρα ευθυνετια ο μαστορας που σου εκανε την εγκατασταση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, thanasisxask είπε

Συγνώμη φίλε μου αλλά για έναν μηχανικό αυτά δεν είναι αγγλικά αλλά ελληνικά. Δεν γίνεται να μην ξέρει αυτές τις λέξεις. Φιλικά πάντα. 

Επειδή πριν μερικούς μήνες το είχε ξαναδεί για αυτό το πρόβλημα που αναφέρω, δεν εξέτασε κάτι λεπτομερώς μιας και ούτε και εγώ ήμουν σε θέση να του πω με βεβαιότητα πότε εμφανίζεται το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αυτή τη φορά θα ήθελα να πάω προετοιμασμένος στο gas service, ώστε να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στον έλεγχο του συστήματος.

2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Περιεργο προβλημα ,και περιεργη συμπτωση καθως και το δικο μου εχει ακριβως το ιδιο θεμα.

Θα πονταρα στην κακη πιεση αεριου προς τον θαλαμο καυσης.

Ποτε αλλαξες φιλτρο αεριου τελευταια φορα?

Η αντλια σε τι κατασταση ειναι?

ξεκινα απο εκει

παντως σιγουρα ευθυνετια ο μαστορας που σου εκανε την εγκατασταση.

Η αλήθεια είναι πως εντυπωσιάστηκα από το πλήθος των αποτελεσμάτων στο google από αναρτήσεις ατόμων που αναφέρουν το ίδιο πρόβλημα.

Η εγκατάσταση του συστήματος έγινε από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του οχήματος το 2014, ενώ εγώ το αγόρασα τον Ιανουάριο του 2021. Μέχρι τον Φεβρουάριο του 2023 δεν είχε παρουσιαστεί αντίστοιχο πρόβλημα. Σκέφτομαι οτι μπορεί να παίζει κάποιο ρόλο το γεγονός πως η δεξαμενή υγραερίου είναι στο τέλος της ζωής της (κανονικά έχουν δεκαετή διάρκεια).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...