Psycho_Warhead Δημοσ. Τετάρτη στις 04:34 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:34 μμ (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, sheik είπε Δηλαδή; Πάντως σούπερ βαθμολογίες παίρνει, αναμενόμενο, αλλά όλοι μιλάνε για κάποια θέματα performance και frame rate dips Δηλαδή αν πέσει από τα 60FPS πάει στα 30 μέχρι να επανέλθει το frame time. Επίσης, πλέον έχουν πρόσβαση σε DLSS 3.5 και χρησιμοποίησαν το χειρότερο upscaler, το FSR 1. Μάλλον επειδή προόριζαν το παιχνίδι για το switch 1 υπάρχει κάποιος περιορισμός στο να χρησιμοποιήσουν DLSS ? Επεξ/σία Τετάρτη στις 04:36 μμ από Psycho_Warhead
D.Luffy Δημοσ. Τετάρτη στις 04:42 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:42 μμ (επεξεργασμένο) 24 minutes ago, Psycho_Warhead said: Είναι δυνατόν να χρησιμοποιούν FSR 1 στο Bananza και όχι DLSS? Double-bufferered V-Sync..Τι εγκλήματα είναι αυτά ρε Ninty.. Οτιδήποτε είναι στην παλιά custom Nintendo μηχανή από το Switch 1 (από το WiiU πιο συγκεκριμένα) είτε δεν έχει καθόλου AA είτε χρησιμοποιεί κάτι πολύ παρωχημένο με κακό image quality όπως FXAA/FSR 1... Τα ίδια χάλια και στα BotW/TotK, Odyssey, MKW, 3D World, Splatoon, Welcome Tour. Τίγκα στα jaggies. Δυστυχώς το DK βασίζεται και αυτό στην παλιά μηχανή γραφικών (καθώς πρόκειται για τίτλο που ξεκίνησε ανάπτυξη για Switch 1) άρα υιοθετεί και τα παλιά προβλήματα. Εξαιρούνται διάφοροι 1st party τίτλοι με UE4 όπου εκεί το image quality είναι σε πολύ καλύτερα επίπεδα μάλλον λόγω του τυπικού TAA της UE. Ελπίζω από δω και μπρος να δούμε σε εφαρμογή τις τεχνολογίες που διαφήμισαν οι ίδιοι εν τέλει και στα 1st parties και να μη μείνουν κολλημένοι για να μειώσουν το κόστος ανάπτυξης. DLSS και 120Hz VRR βελτιώνουν πολύ σημαντικά την εμπειρία και είναι κρίμα να είναι εκεί και να μένουν ανεκμετάλλευτα λόγω laziness ή αμπαλοσύνης... Επεξ/σία Τετάρτη στις 04:46 μμ από D.Luffy
Psycho_Warhead Δημοσ. Τετάρτη στις 04:51 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:51 μμ (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, D.Luffy είπε Οτιδήποτε είναι στην παλιά custom Nintendo μηχανή από το Switch 1 (από το WiiU πιο συγκεκριμένα) είτε δεν έχει καθόλου AA είτε χρησιμοποιεί κάτι πολύ παρωχημένο με κακό image quality όπως FXAA/FSR 1... Τα ίδια χάλια και στα BotW/TotK, Odyssey, MKW, 3D World, Splatoon, Welcome Tour. Τίγκα στα jaggies. Δυστυχώς το DK βασίζεται και αυτό στην παλιά μηχανή γραφικών (καθώς πρόκειται για τίτλο που ξεκίνησε ανάπτυξη για Switch 1) άρα υιοθετεί και τα παλιά προβλήματα. Εξαιρούνται διάφοροι 1st party τίτλοι με UE4 όπου εκεί το image quality είναι σε πολύ καλύτερα επίπεδα μάλλον λόγω του τυπικού TAA της UE. Ελπίζω από δω και μπρος να δούμε σε εφαρμογή τις τεχνολογίες που διαφήμισαν οι ίδιοι εν τέλει και στα 1st parties και να μη μείνουν κολλημένοι για να μειώσουν το κόστος ανάπτυξης. DLSS και 120Hz VRR βελτιώνουν πολύ σημαντικά την εμπειρία και είναι κρίμα να είναι εκεί και να μένουν ανεκμετάλλευτα λόγω laziness ή αμπαλοσύνης... Δυστυχώς το κοινό της δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τα τεχνικά οπότε η ζυγαριά μάλλον γέρνει προς το τελευταίο που λες. Κατά τα άλλα σε handheld mode έχει VRR αλλά σε docked που είναι για TVs όχι ? Ισχύει το παρακάτω ? Επεξ/σία Τετάρτη στις 04:52 μμ από Psycho_Warhead
Moderators Malthador Δημοσ. Τετάρτη στις 04:56 μμ Μέλος Moderators Δημοσ. Τετάρτη στις 04:56 μμ 25 minutes ago, Psycho_Warhead said: Δηλαδή αν πέσει από τα 60FPS πάει στα 30 μέχρι να επανέλθει το frame time. Επίσης, πλέον έχουν πρόσβαση σε DLSS 3.5 και χρησιμοποίησαν το χειρότερο upscaler, το FSR 1. Μάλλον επειδή προόριζαν το παιχνίδι για το switch 1 υπάρχει κάποιος περιορισμός στο να χρησιμοποιήσουν DLSS ? Η χρήση του FSR 1 βγάζει νόημα, γιατί θεωρητικά μιλάμε για την μηχανή του Super Mario Odyssey από αυτά που έχω δει. Δεν υπήρχε καν υπόνοια DLSS όταν την έχτισαν. Αλλά το V-sync δεν μου βγάζει νόημα. Ίσως να είχαν στο μυαλό τους ότι δεν θα είναι εμφανές σε handheld mode λόγω VRR; Ηλίθιο σκεπτικό και πάλι, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. 7 minutes ago, Psycho_Warhead said: Κατά τα άλλα σε handheld mode έχει VRR αλλά σε docked που είναι για TVs όχι ? Ισχύει το παρακάτω ? Αυτό έχω διαβάσει κι εγώ, ότι δεν γίνεται ακόμα να περάσει το VRR μέσα από USB-C. Ίσως σε κάποιο μελλοντικό fw update του dock ή σε κάποιο revamp.
D.Luffy Δημοσ. Τετάρτη στις 04:58 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:58 μμ 3 minutes ago, Psycho_Warhead said: Δυστυχώς το κοινό της δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τα τεχνικά οπότε η ζυγαριά μάλλον γέρνει προς το τελευταίο που λες. Κατά τα άλλα σε handheld mode έχει VRR αλλά σε docked που είναι για TVs όχι ? Ισχύει το παρακάτω ? Iσχύει γιατί αναφέρθηκε και στο DF. Το πρόβλημα δεν είναι ακριβώς το Switch καθώς και σε άλλες συσκευές με usb-c to hdmi δεν λειτουργεί σωστά το VRR.
Moderators Malthador Δημοσ. Τετάρτη στις 05:02 μμ Μέλος Moderators Δημοσ. Τετάρτη στις 05:02 μμ 3 minutes ago, D.Luffy said: Iσχύει γιατί αναφέρθηκε και στο DF. Το πρόβλημα δεν είναι ακριβώς το Switch καθώς και σε άλλες συσκευές με usb-c to hdmi δεν λειτουργεί σωστά το VRR. Εδώ που τα λέμε από την στιγμή που η συσκευή έχει στο πάνω μέρος USB-C για να φορτίζει με το universal καλώδιο, θα μπορούσαν στο κάτω μέρος να βάλουν κάποιο άλλο port που να μπορούσε να περάσει το VRR, δεν ήταν απαραίτητο το USB-C και εκεί. Λεπτομέρειες που ανήκουν στην σφαίρα του φανταστικού για την Nintendo αυτά βέβαια, αλλά λέω μια ιδέα. 1
D.Luffy Δημοσ. Τετάρτη στις 05:14 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:14 μμ Επίσης το κακό με την Nintendo είναι ότι γενικά αν είναι να βγει πχ κάποιο optimization patch ή θα βγει λίγο μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού ή καθόλου. Δεν πρόκειται να κάτσουν να ασχοληθούν για μήνες να βελτιώσουν κάτι όπως συνήθως κάνουν οι υπόλοιποι. Μακάρι να κάνω λάθος αλλά δεν νομίζω ότι θα δούμε μεταγενέστερες βελτιώσεις στο DK ούτε καν triple-buffer Vsync... Ο director είπε πρόσφατα ότι γνωρίζουν για τις πτώσεις στην απόδοση και συνειδητά προτίμησαν frame drops από το να θυσιάσουν άλλα πράγματα. Σαν να μας λέει δηλαδή ότι δεν πρόκειται να ασχοληθούν άλλο με το framerate. 1
imr Δημοσ. Τετάρτη στις 05:26 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:26 μμ (επεξεργασμένο) 1 hour ago, lebron15 said: Με έχει ψήσει και εμένα πολύ το Donkey Kong. Ό,τι πρέπει φαίνεται για καλοκαιράκι και διασκέδαση! Με ενδιαφέρει μόνο να μεταφέρω το Switch με ασφάλεια χωρίς να έχω τον όγκο της Nacon. Πώς σού φαίνεται από προστασία; Μια χαρα ειναι, δεν ειναι για να την πατησει αυτοκινητο γιατι ειναι ευκαμπτο αλλα για το μεγεθος και την τιμη ειναι μια χαρα. Εγω ελεγα να περιμενω για το dk μετα το καλοκαιρι γιατι εχω μεγαλο backlog αλλα δεν με βλεπω να κρατιεμαι Επεξ/σία Τετάρτη στις 05:28 μμ από imr
D.Luffy Δημοσ. Τετάρτη στις 05:27 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:27 μμ 13 minutes ago, Malthador said: Εδώ που τα λέμε από την στιγμή που η συσκευή έχει στο πάνω μέρος USB-C για να φορτίζει με το universal καλώδιο, θα μπορούσαν στο κάτω μέρος να βάλουν κάποιο άλλο port που να μπορούσε να περάσει το VRR, δεν ήταν απαραίτητο το USB-C και εκεί. Λεπτομέρειες που ανήκουν στην σφαίρα του φανταστικού για την Nintendo αυτά βέβαια, αλλά λέω μια ιδέα. Το ιδανικό για VRR στην TV θα ήταν κανονική θύρα με HDMI out επάνω στο Switch αλλά που να χωρέσει αυτό σε φορητή κονσολίτσα
sheik Δημοσ. Τετάρτη στις 05:30 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:30 μμ 12 λεπτά πριν, D.Luffy είπε Επίσης το κακό με την Nintendo είναι ότι γενικά αν είναι να βγει πχ κάποιο optimization patch ή θα βγει λίγο μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού ή καθόλου. Δεν πρόκειται να κάτσουν να ασχοληθούν για μήνες να βελτιώσουν κάτι όπως συνήθως κάνουν οι υπόλοιποι. Μακάρι να κάνω λάθος αλλά δεν νομίζω ότι θα δούμε μεταγενέστερες βελτιώσεις στο DK ούτε καν triple-buffer Vsync... Ο director είπε πρόσφατα ότι γνωρίζουν για τις πτώσεις στην απόδοση και συνειδητά προτίμησαν frame drops από το να θυσιάσουν άλλα πράγματα. Σαν να μας λέει δηλαδή ότι δεν πρόκειται να ασχοληθούν άλλο με το framerate. Θέλω να πιστεύω πως είναι λόγω της ιδιαιτερότητας με το εντελώς καταστρεφομενο περιβάλλον, γιατί αν μια μηχανή φτιαγμένη τόσα χρόνια πριν για το 1 φτάνει το 2 στα άκρα του(με τις οποίες βελτιώσεις) και μάλιστα από την ίδια την Nintendo, με frame drops και τα λοιπά τότε το μέλλον δεν θα φάνταζε ευοίωνο.
D.Luffy Δημοσ. Τετάρτη στις 05:36 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:36 μμ (επεξεργασμένο) 11 minutes ago, sheik said: Θέλω να πιστεύω πως είναι λόγω της ιδιαιτερότητας με το εντελώς καταστρεφομενο περιβάλλον, γιατί αν μια μηχανή φτιαγμένη τόσα χρόνια πριν για το 1 φτάνει το 2 στα άκρα του(με τις οποίες βελτιώσεις) και μάλιστα από την ίδια την Nintendo, με frame drops και τα λοιπά τότε το μέλλον δεν θα φάνταζε ευοίωνο. Δεν σημαίνει ότι επειδή μια μηχανή είναι παλιά είναι και ελαφριά... Καμιά φορά και το αντίθετο μιας και οι παλιές είναι συνήθως single-threaded και απαιτούν brute-force με υψηλά clocks για να αποδόσουν. Αντίθετα μια μοντέρνα μηχανή εκμεταλλεύεται καλύτερα το πιο σύγχρονο hardware και είναι πιο αποδοτική ταυτόχρονα με καλύτερα visuals. Δες πχ το Elden Ring. Ένα παιχνίδι με μηχανή γραφικών 20ετίας γωνατίζει σημερινά παντοδύναμα PC's (και κονσόλες) ενώ ταυτόχρονα φαίνεται σαν παιχνίδι... PS3. Επεξ/σία Τετάρτη στις 05:42 μμ από D.Luffy 1
mansa2k Δημοσ. Τετάρτη στις 05:47 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:47 μμ Γενικώς όσα παιχνίδια έχει ανακοινώσει η Ν ξεκίνησαν στο NS1 και στην πορεία έγινε η μετάβαση στον διάδοχο. Το ίδιο συμβαίνει και με τα Hyrule Warriors και Splatoon Raiders κάτι που έχει επιβεβαιωθεί και επίσημα. Γενικώς φαίνεται πως θα δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει σύντομα κάποιος τίτλος, τουλάχιστον από πλευράς Ν, που να έχει δημιουργηθεί εξαρχής για το NS2.
nkarafo Δημοσ. Τετάρτη στις 06:03 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:03 μμ 2 hours ago, liakos18 said: Εμένα με προβληματίζει λίγο το ότι φαίνεται να γίνεται χαμός από έντονα χρώματα και εναλλαγές μέσα στο χάος της καταστροφής και αυτό είναι κάτι που συνήθως με κουράζει (έχω μια ευαισθησία στις γρήγορες εναλλαγές φωτός). Δεν έχω πάρει ακόμα το Switch 2 βέβαια (πιστεύω κατά τα Χριστούγεννα) όποτε έχω χρόνο να το δω καλύτερα και να αποφασίσω. Απλά μέχρι τώρα προσπάθησα να μείνω εκτός hype αλλά αυτά τα reviews δε βοηθάνε! Μήπως να χαμηλώνεις απλά την φωτεινότητα στην τηλεόραση ή στην οθόνη του (εάν παίζεις σε handheld)? Και ίσως να χαμηλώσεις το HDR. Νομίζω δεν είναι λόγος για να μην πάρεις το Switch.
Psycho_Warhead Δημοσ. Τετάρτη στις 08:02 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:02 μμ Η κονσόλα έχει δυνατότητες πάντως, και με DLSS μπορεί να απογειωθεί αλλά δεν τους κόβω. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα