Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch 2 (2025)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Πραγματικά εύχομαι να έχεις δίκιο αλλά δεν νομίζω να κάνει τέτοια κίνηση. Το MP4 είναι ένα καινούργιο game και φαντάζομαι ότι θα θέλουν να σπρώξουν αυτό πρώτα και μετά ο,τι άλλο.
 

Είναι σαν να λέμε ότι σε 3 μήνες θα βγει το BotW αλλά πριν από αυτό περιμένουμε τα Wind Waker και Twilight Princess σε remastered…

Και από θέμα συνέχειας του στορυ να το πάρεις, την N δεν τη νοιάζει. Βγήκε πρώτα το Dread που είναι τελευταίο σε σειρά γεγονότων και αργότερα ήρθε το MP remastered.

Βεβαια ποτέ δεν ξέρεις. Nintendo είναι αυτή. Ζήσαμε και ένα shadow drop ενός θρυλικού παιχνιδιού.

Δεν έχεις άδικο αλλά κυριώς αναφέρομαι λόγου του story όπως λες.Αλλα όπως είπες nintendo είναι αυτή.

Έφοσον ισχυουν οι φήμες για direct μέχρι το τέλος του μήνα ,λογικά θα μάθουμε ημερομηνία κυκλοφορίας του mp4.Όπου θα πουνε μέχρι την κυκλοφορια του παρτε τωρα shadowdrop το mp2(μπορει και μέσω nso αντί για remastered).Αλλά μετά πως θα γίνει shadowdrop και το silksong την ίδια μέρα;;;;; 😛

5 ώρες πριν, mansa2k είπε

Σχετικά με τα Metroid δεν θα μου κάνει εντύπωση αν η Retro Studios μεταβεί στην ανάπτυξη του ΜΡ5 μετά την κυκλοφορία του ΜΡ4. Αν και υπήρξε μια σχετική φήμη (η οποία και διαψεύστηκε αφού αναφέρθηκε περισσότερο ως εκτίμηση) το γράφω περισσότερο μιας και το συνηθίζει αν ρίξουμε μια ματιά στην προϊστορία του στούντιο. 
Επίσης η Mercury Steam και συγκεκριμένα η ομάδα που είχε αναλάβει το Dread προχώρησε άμεσα στο επόμενο Metroid 2D σύμφωνα πάλι με φήμες. Υπήρξε και ένα υπονοούμενο πως ίσως εξαγοραστεί, προφανώς από την Ν. Μέσα σε όλα αυτά πιστεύω ότι η Ν κάπου ενδιάμεσα μπορεί να κυκλοφορήσει επανεκδόσεις των ΜΡ2,3.

Διάβασα μια φήμη πάνω στην Monolith Soft που είναι πολύ fanmade για να γίνει πιστευτή. Πέρα τα ήδη γνωστά ότι αναπτύσσουν και εξελίσσουν την δική τους μηχανή γραφικών, προσλαμβάνουν κόσμο και έχουν ξεκινήσει να δημιουργούν περιεχόμενο για το NS2. Αυτό που φαντάζει απίστευτο είναι πως στα σχέδια του στούντιο είναι το XX2 το οποίο, εφόσον αληθεύει, θα έχει πολύ ενδιαφέρον αν αναπτυχθεί από την ομάδα, ή τουλάχιστόν μέρος της, που είχε βοηθήσει στην ανάπτυξη των δύο κύριων Zelda στο NS1.
 

H monolith soft δεν βοηθησε  στην ανάπτυξη του dk bananza πάντως.Αρα σίγουρα ασχολείται με δικό της παιχνίδι.

  • Like 2
  • Haha 1
  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 ώρες πριν, NickTG είπε

Οι κονσόλες Sony για παράδειγμα δεν το έχουν αυτό?

Μπορώ να παίξω PS3 στο PS5? 

 

13 ώρες πριν, babality είπε

ειχανε απο γενια σε γενια αν δεν κανω λαθος. μπορεις απο 4-->5, 1-->3, 1-->2, 2-->3 τουλαχιστον παλια θυμαμαι

xbox, 1-->360 και one, 360-->one, ολα --> series. 

 

Έτσι για την πληροφορία, μέσω ps premium υπάρχουν αρκετά (υπέρ-αρκετά) κλασικά παιχνίδια από γενιές 1-2-3 playstation. Του 4 παίζουν by default στο 5

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

 

Έτσι για την πληροφορία, μέσω ps premium υπάρχουν αρκετά (υπέρ-αρκετά) κλασικά παιχνίδια από γενιές 1-2-3 playstation. Του 4 παίζουν by default στο 5

Εννοεί με φυσικό μέσο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιο donkey Kong να παίξω από τα παλιά του NSO μέχρι να έρθει το bananza για να μπω στο κλίμα; Δεν έχω παίξει ποτέ μου κανένα 

Επεξ/σία από thagkol
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, thagkol είπε

Ποιο donkey Kong να παίξω από τα παλιά του NSO μέχρι να έρθει το bananza για να μπω στο κλίμα; Δεν έχω παίξει ποτέ μου κανένα 

Μόνο το DK64 έχει σχέση με το Bananza. Όλα τα άλλα είναι 2d platforms.

  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ.
3 hours ago, thagkol said:

Ποιο donkey Kong να παίξω από τα παλιά του NSO μέχρι να έρθει το bananza για να μπω στο κλίμα; Δεν έχω παίξει ποτέ μου κανένα 

Το καλύτερο DK με τεράστια διαφορά από το δεύτερο ήταν, είναι και θα είναι στον αιώνα των άπαντα το Donkey Kong Country 2.

Το gameplay, το immersion, την ατμόσφαιρα και την μουσική δεν έχουν καταφέρει να τα πλησιάσουν ακόμα και 30 χρόνια μετά.

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Malthador είπε

Το gameplay, το immersion, την ατμόσφαιρα και την μουσική δεν έχουν καταφέρει να τα πλησιάσουν ακόμα και 30 χρόνια μετά.

Έχει ξεπεραστεί σε gameplay, σε θέματα ατμόσφαιρας παραμένει το κορυφαίο της σειράς με βάση τα δεδομένα της εποχής του.

Δημοσ.
Στις 16/7/2025 στις 8:26 ΠΜ, Malthador είπε

Digital, με ελληνική κάρτα κανονικά. Μάλιστα είχα ένα υπόλοιπο σε amazon gift card και το πλήρωσα έτσι, ενώ υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν γίνεται να παραγγείλεις με gift card ψηφιακό περιεχόμενο.

Πρέπει να φτιάξω αλλο account στο japan , γιατι με το business account που εχω στο amazon de οπου και ψωνίζω δεν το βλέπει καν ?

Απο στοιχεία κτλπ βάζω κανονικά ελληνική διεύθυνση κτλπ ?

Δημοσ.

Πάντως το mario kart έχουν ρίξει τρομερή δουλειά και είναι και φοβερό στο online του. Μου αρέσει αρκετά και αυτό το free roam που έχει και ανακαλύπτεις όλο πράγματα.

Δεν είναι καθόλου άδειος όπως έλεγαν ο κόσμος του. 

  • Like 4
  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, SPANK said:

Πρέπει να φτιάξω αλλο account στο japan , γιατι με το business account που εχω στο amazon de οπου και ψωνίζω δεν το βλέπει καν ?

Απο στοιχεία κτλπ βάζω κανονικά ελληνική διεύθυνση κτλπ ?

Ο λογαριασμός στο ιαπωνικό amazon ούτως ή άλλως δεν είναι shared, όπως είναι στα ευρωπαϊκά. Μπορείς να κάνεις νέο λογαριασμό με ακριβώς τα ίδια στοιχεία, αυτό έχω κάνει εγώ. Το ότι είναι business το account δεν παίζει ρόλο.

2 hours ago, mansa2k said:

Έχει ξεπεραστεί σε gameplay, σε θέματα ατμόσφαιρας παραμένει το κορυφαίο της σειράς με βάση τα δεδομένα της εποχής του.

Για εμένα προσωπικά δεν έχει ξεπεραστεί ούτε σε gameplay:

  1. Είχε δύο χαρακτήρες που έπρεπε να εναλλάσσονται προκειμένου να προχωρήσει το game. Ο Diddy ήταν ταχύτερος, ενώ η Dixie με το hover glide έδινε διαφορετική διάσταση στον τρόπο προσέγγισης της κάθε πίστας. Αν δεν μάθαινες και τους δύο χαρακτήρες, δεν ολοκλήρωνες το game, δεν ήταν απλά reskins οι χαρακτήρες. Στα δύο DKCR ο δεύτερος Kong έμοιαζε περισσότερο με υποστηρικό sidekick, παρά με main character.
  2. O Rambi, ο Squitter, ο Squawks και ο Enguarde έδιναν δικό τους ύφος στις πίστες τους, είχαν τα δικά τους gameplay twists, ενώ και αυτοί ήταν απαραίτητοι για τον δεύτερο τερματισμό. Στα επόμενα της σειράς, τα ζώα απλοποιήθηκαν κατά πολύ.
  3. Οι πίστες στα DKCR έμοιαζαν περισσότερο σαν παραλλαγές του ίδιου concept, παρά την δυσκολία τους. Στο DKC2 οι πίστες ήταν μία προς μία μοναδικές. Και δεν μιλάω μόνο για το οπτικό κομμάτι, αλλά και gameplay-wise: σε κάθε μία έπρεπε να συντονιστείς με τους διαφορετικούς μηχανισμούς κάθε φορά.
  4. Ακόμα και τα bonus βαρελάκια δεν ήταν της μορφής «σπάσε όλα τα κουτιά» ή «μάζεψε όλα τα κέρματα». Απαιτούσαν καλή γνώση του χειρισμού των δύο Kongs και εν τέλει επιβράβευαν τους παίκτες που πραγματικά έψαχναν εξονυχιστικά κάθε γωνιά της πίστας.
  5. Σε γενικότερο πλαίσιο ο τίτλος (και τα άλλα δύο παλιά DKC for that matter) δεν ήταν αγώνας δρόμου, ήταν μαραθώνιος, έπρεπε να παρατηρείς, να σκέφτεσαι και να συγχρονίζεσαι με το περιβάλλον, πολύ περισσότερο από τα δύο τελευταία. Το pacing ήταν μοναδικό, είχε ρυθμική ένταση και δεν απαιτούσε συνεχές τρέξιμο.

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν τρία πράγματα που με χαλάνε στα new-age platformers σε ότι αφορά στο gameplay τους, τα οποία τα ακολουθεί σε αρκετό βαθμό και το Bananza:

  • Υπερβολικά πολλά collectibles. Στο DKC2 δεν το είχαμε αυτό, ήταν κουκιά μετρημένα: ένα coin σε κάθε bonus βαρελάκι, ένα DK coin σε κάθε πίστα και τέσσερα γράμματα. Στο Bananza γίνεται ο χαμός από collectibles, νιώθω λες και παίζω Banjo-Kazooie. Το καταλαβαίνω γιατί μιλάμε για open-world τίτλο ουσιαστικά, but still.
  • Υπερβολικά πάρα πολλές κινήσεις. Περίμενα καλύτερη διαχείριση από το team που έφτιαξε το Mario: Odyssey, όπου ουσιαστικά έπαιζες με τρία κουμπάκια. Εδώ μιλάμε γίνεται πανικός από τα combo που μπορείς να βγάλεις, λες και παίζουμε Bayoneta είναι η φάση. Η απλότητα θα έδινε μεγαλύτερο βάθος στον τίτλο, κατά την γνώμη μου.
  • Στοιχεία RPG for the sake των στοιχείων RPG. Θα προτιμούσα να ξεκλείδωναν νέες κινήσεις με τα skill points, παρά να ακολουθούσαν την αριθμολαγνική οδό με τα «60% μεγαλύτερο range στο scan» και «30% γρηγορότερο κολύμπι». Δεν μου αρέσει να βλέπω νούμερα σε τέτοιου είδους games, κι εδώ θα το ήθελα απλούστερο.

Μην παρεξηγηθώ όλα τα DK είναι απίστευτα games και πλησιάζουν πολύ στην τελειότητα. Αλλά αν έπρεπε να βάλω μόνο ένα δεκάρι σε κάποιο, τότε αυτό θα ήταν ασυζητητί το DKC2. Τα υπόλοιπα έπονται. 

  • Like 6
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Malthador είπε

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν τρία πράγματα που με χαλάνε στα new-age platformers σε ότι αφορά στο gameplay τους, τα οποία τα ακολουθεί σε αρκετό βαθμό και το Bananza:

  • Υπερβολικά πολλά collectibles. Στο DKC2 δεν το είχαμε αυτό, ήταν κουκιά μετρημένα: ένα coin σε κάθε bonus βαρελάκι, ένα DK coin σε κάθε πίστα και τέσσερα γράμματα. Στο Bananza γίνεται ο χαμός από collectibles, νιώθω λες και παίζω Banjo-Kazooie. Το καταλαβαίνω γιατί μιλάμε για open-world τίτλο ουσιαστικά, but still.
  • Υπερβολικά πάρα πολλές κινήσεις. Περίμενα καλύτερη διαχείριση από το team που έφτιαξε το Mario: Odyssey, όπου ουσιαστικά έπαιζες με τρία κουμπάκια. Εδώ μιλάμε γίνεται πανικός από τα combo που μπορείς να βγάλεις, λες και παίζουμε Bayoneta είναι η φάση. Η απλότητα θα έδινε μεγαλύτερο βάθος στον τίτλο, κατά την γνώμη μου.
  • Στοιχεία RPG for the sake των στοιχείων RPG. Θα προτιμούσα να ξεκλείδωναν νέες κινήσεις με τα skill points, παρά να ακολουθούσαν την αριθμολαγνική οδό με τα «60% μεγαλύτερο range στο scan» και «30% γρηγορότερο κολύμπι». Δεν μου αρέσει να βλέπω νούμερα σε τέτοιου είδους games, κι εδώ θα το ήθελα απλούστερο.

Μην παρεξηγηθώ όλα τα DK είναι απίστευτα games και πλησιάζουν πολύ στην τελειότητα. Αλλά αν έπρεπε να βάλω μόνο ένα δεκάρι σε κάποιο, τότε αυτό θα ήταν ασυζητητί το DKC2. Τα υπόλοιπα έπονται. 

Σχετικά με το bananza  συμφωνώ με τα περισσότερα από αυτά που έγραψες.Ειδικά με τα rpg στοιχεία που αναφέρεις και την αριθμολαγνεία θα το έλεγα εγώ.Το έχουν κάνει και με τα ρούχα,που θα προτιμούσα να ήταν απλά cosmetics ή να είχαν όντως αντίκρυσμα ανάλογα με το  περιβάλλον.Κρυώνει ή ζεσταίνεται τότε φοράς αντίστοιχα ρούχα για να προστατευτείς από το κλίμα ,παρά το τάδε μπουφάν δίνει π.χ 60% παραπάνω χρόνο στο τάδε.

Η μόνη διαφωνία μου έχει να κάνει με τις κινήσεις και την κίνηση του dk όπου την θεωρώ επιπέδου mario odyssey.

Επεξ/σία από dekulinkgr
Δημοσ.

Έχει κάποιος την spigen dual grip? 

Πως είναι? Κυρίως με ενδιαφέρει αν γίνεται καλύτερο το κράτημα και να χωράει στο dock

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...