Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch 2 (2025)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αρχίσανε τα όργανα. Βέβαια και στο παρελθόν υπήρξαν σχετικές δηλώσεις πάνω σε κυκλοφορίες συστημάτων που τελικά είχαν αποκλίσεις σε σχέση με τα τελικά αποτελέσματα.
Προσωπικά είμαι θετικός για λόγους που είχα αναφέρει και παλιότερα. Πρέπει όμως να περιμένουμε για περισσότερες πληροφορίες.
Συνήθως, με βάση την προϊστορία της βιομηχανίας, ότι ξεκινάει στραβά δύσκολα διορθώνεται στην πορεία. Το NSW2 έχει αρκετά θετικά με το μέρος του. Παράλληλα ξέρουμε ήδη ότι θα έχουμε μια πλήρη εικόνα της δυναμικής του από τους πρώτους μήνες διότι θα κυκλοφορήσει μαζί με το Mario Kart που είναι και ο εμπορικότερος αποκλειστικός τίτλος της εταιρίας.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Προσωπικά θα περιμένω. Να δουμε και τα πρώτα hands on. Να δουμε ποσο καλα θα δουλέψει το reverse combat.

Εχω μεινει και πισω με το nsw1.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Nintendo Switch Online: Playtest Program game seemingly led by former Splatoon directors

O Sakaguchi, μεταξύ άλλων, πίσω από το playtest κάτι που δείχνει να ενισχύει τα πρόσφατα λεγόμενα μου. Γνωστός από το πρώτο Splatoon σαν co-director αφού μέσα από τις διάφορες συνεντεύξεις που είχαν γίνει τότε φάνηκε πως είχε παίξει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του παιχνιδιού. Πέρα από το software συσχετίζεται και με το hardware αφού συμμετείχε στην ανάπτυξη των joycon προσθέτοντας τον ir sensor και πιθανόν άλλα χαρακτηριστικά που τα εκμεταλλεύτηκε αργότερα στην σειρά Labo. Εκείνη την περίοδο είχε δηλώσει ότι δεν θέλει να ασχολείται άλλο με την ανάπτυξη νέων τίτλων και παιχνιδιών αλλά με εντελώς νέα πράγματα και κάπως έτσι προέκυψε το Labo προς απογοήτευση μου αφού περίμενα άλλα πράγματα από το συγκεκριμένο ταλέντο της Ν. Προφανώς οι optical αισθητήρες που έχουν ενσωματωθεί στα joycon του NS2 είναι μέρος υλοποίησης της δικής του ομάδας. Θεωρώ επίσης πως συσχετίζεται με την AR πατέντα όπου οι αισθητήρες χρησιμοποιούνται για τον χειρισμό AR αντικειμένων. Συνεχίζω να υποψιάζομαι ένα σενάρια κατά το οποίο ο Sakaguchi αναπτύσσει ένα παιχνίδι online (ίσως και gaas;) που αξιοποιεί τους optical αισθητήρες και πιθανόν να εμπεριέχει στοιχεία AR.

Ως προς το κομμάτι της απογοήτευσης δεν είναι πρώτη φορά γιατί φαίνεται πως η Ν δίνει στα ταλέντα της χώρο και ελευθερία και δεν τους κατευθύνει σε ΑΑΑ παιχνίδια και υλοποιήσεις. Αντίστοιχο παράδειγμα είναι και ο Koichi Hayashida που ενώ περίμενα πάλι σε ΑΑΑ τελικά προέκυψαν τα NES Remix και Captain Toad. Πρόσφατα πάντως βοήθησε και στο Wonder.

-----

Περνάω σε άλλο σενάριο που προέρχεται από τον Kiwi Talkz:

Η Retro Studios αν και ξεκίνησε ως ιδιαίτερα υποσχόμενο στούντιο είχε σκαμπανεβάσματα στο εσωτερικό τους και projects που ακυρώθηκαν. Θα κυκλοφορήσουν νέο τίτλο μετά από σχεδόν 11 ολόκληρα χρόνια όπου μεσολάβησαν δύο επανακυκλοφορίες. Η Monolith Soft πλέον είναι η καλύτερη εξαγορά της Ν στην ιστορίας της αφήνοντας τις υπόλοιπες να κοιτάνε με τα κυάλια.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 4
  • Moderators
Δημοσ.

Rumour: New FCC filing discovered that looks a lot like a GameCube NSO controller

Grain of salt και τα λοιπά, αλλά δεν έχουν μείνει και πολλά συστήματα που θα τους βοηθήσουν να ανεβάσουν τις συνδρομές του NSO. GC/Wii και NDS/3DS απομένουν μόνο και τα φορητά θα είναι λίγο tricky στο πως θα τα υλοποιήσουν.

On 15/03/2025 at 23:07, mansa2k said:

Θεωρώ δεδομένο ότι το MP4 θα είναι για το NSw2 ότι ήταν το BotW για το NSw. Για να δούμε αν θα το καταφέρει, μιας και η σειρά δεν έχει την δυναμική των Zelda.

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Malthador είπε

Rumour: New FCC filing discovered that looks a lot like a GameCube NSO controller

Grain of salt και τα λοιπά, αλλά δεν έχουν μείνει και πολλά συστήματα που θα τους βοηθήσουν να ανεβάσουν τις συνδρομές του NSO. GC/Wii και NDS/3DS απομένουν μόνο και τα φορητά θα είναι λίγο tricky στο πως θα τα υλοποιήσουν.

Θεωρώ δεδομένο ότι το MP4 θα είναι για το NSw2 ότι ήταν το BotW για το NSw. Για να δούμε αν θα το καταφέρει, μιας και η σειρά δεν έχει την δυναμική των Zelda.

Μακαρι να τα καταφερει εμπορικα η σειρα γιατι το αξιζει .Εαν ισχουν αυτα που γραφει πρεπει να ειναι πολυ δυνατο για να καταφερει να επισκιασει το mario kart 9 και λογικα το επομενο 3d mario που θα δειξουν.

Aλλα απο την αλλη εαν ειναι να αλλαξουν παρα πολυ την δομη των metroid ,σε σημειο που να μην θυμιζει και τοσο πολυ metroid,οπως εγινε με το botw και τα zelda,τοτε θα ξενερωσω ασχημα δυστηχως.

  • Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, dekulinkgr said:

Μακαρι να τα καταφερει εμπορικα η σειρα γιατι το αξιζει .Εαν ισχουν αυτα που γραφει πρεπει να ειναι πολυ δυνατο για να καταφερει να επισκιασει το mario kart 9 και λογικα το επομενο 3d mario που θα δειξουν.

Aλλα απο την αλλη εαν ειναι να αλλαξουν παρα πολυ την δομη των metroid ,σε σημειο που να μην θυμιζει και τοσο πολυ metroid,οπως εγινε με το botw και τα zelda,τοτε θα ξενερωσω ασχημα δυστηχως.

Νομίζω ότι όσοι ενδιαφέρονται για first-person games δεν τους αγγίζει το riddle-me-this gameplay, ενώ όσοι ενδιαφέρονται για την action-adventure metroidvania φάση δεν τους αγγίζει η προοπτική πρώτου προσώπου. Είναι περίεργο κράμα, αλλά εάν υπάρχει μία ευκαιρία να βγει από την αφάνεια η σειρά, τότε είναι τώρα: στο launch μιας κονσόλας της οποίας ο προκάτοχος πούλησε 150m.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Malthador είπε

Νομίζω ότι όσοι ενδιαφέρονται για first-person games δεν τους αγγίζει το riddle-me-this gameplay, ενώ όσοι ενδιαφέρονται για την action-adventure metroidvania φάση δεν τους αγγίζει η προοπτική πρώτου προσώπου. Είναι περίεργο κράμα, αλλά εάν υπάρχει μία ευκαιρία να βγει από την αφάνεια η σειρά, τότε είναι τώρα: στο launch μιας κονσόλας της οποίας ο προκάτοχος πούλησε 150m.

Oντως.Εαν δεν καταφερει ουτε αυτο να τα παει καλα εμπορικα τοτε η σειρα ειναι καταδικασμενη παντα να πουλαει λιγοτερο απ'οσο της αξιζει.

Χαζευα τωρα στο famibords ενα συγκεκριμενο αρθρο που γραφτηκε μετα το switch presentation το 2017

https://fortune.com/2017/01/15/nintendo-switch-wii-u-console/

Αφορουσε ερωτηση προς developers στην gdc για το αν το switch θα ξεπερνουσε σε πωλησεις το wiiu.

Ειμαι σιγουρος οτι τα ιδια θα ακουμε και μετα το direct σε 2,5 εβδομαδες

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Malthador είπε

Θεωρώ δεδομένο ότι το MP4 θα είναι για το NSw2 ότι ήταν το BotW για το NSw. Για να δούμε αν θα το καταφέρει, μιας και η σειρά δεν έχει την δυναμική των Zelda.

Δεν πρόκειται να ανέβει εμπορικά η σειρά όσο παραμένει προσκολλημένη στην ίδια δομή. Χρειάζεται κάτι αντίστοιχο με τα Zelda του NSW όπου πέτυχαν την αύξηση την προσβασιμότητας που είχα αναφέρει και παλιότερα. 

18 λεπτά πριν, Malthador είπε

Νομίζω ότι όσοι ενδιαφέρονται για first-person games δεν τους αγγίζει το riddle-me-this gameplay, ενώ όσοι ενδιαφέρονται για την action-adventure metroidvania φάση δεν τους αγγίζει η προοπτική πρώτου προσώπου. Είναι περίεργο κράμα, αλλά εάν υπάρχει μία ευκαιρία να βγει από την αφάνεια η σειρά, τότε είναι τώρα: στο launch μιας κονσόλας της οποίας ο προκάτοχος πούλησε 150m.

Να θυμίσω πως το Metroid Dread είχε κυκλοφορήσει μαζί σχεδόν με το Oled και γενικώς είχε αρκετά καλή προώθηση για τα εμπορικά επίπεδα της σειράς. Παρόλα αυτά, ενώ κατάφερε να ξεπεράσει κάθε άλλο προηγούμενο τίτλο της σειράς σε πωλήσεις, δεν κατάφερε να ξεφύγει από τα γνωστά πλαίσια φτάνοντας κάτι παραπάνω από τρία εκατομμύρια.

Το Dread είναι περίτρανη απόδειξη ότι χρειάζονται αλλαγές στην δομή για να υπάρξει αντίκτυπο στις πωλήσεις. Δεν είναι απαραίτητα αναγκαίο να γίνει μέσω προσβασιμότητας αλλά στην παρούσα φάση είναι και η προφανέστερη λύση.

 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, mansa2k είπε

Το Dread είναι περίτρανη απόδειξη ότι χρειάζονται αλλαγές στην δομή για να υπάρξει αντίκτυπο στις πωλήσεις. Δεν είναι απαραίτητα αναγκαίο να γίνει μέσω προσβασιμότητας αλλά στην παρούσα φάση είναι και η προφανέστερη λύση.

Από τη μια χρειάζεται σίγουρα κάτι αλλά από την άλλη αυτό το κάτι θα καταστρέψει τη σειρά. 

Γενικά έχουμε γενικότερα θέμα να πείσουμε κόσμο να αγοράσει παιχνίδια με deep space, deep solitary action που να μην είναι RPG. Ακόμα και RPG είναι δύσκολο να πουλήσεις σε αυτό το setting. 

Δεν φαίνεται γνώριμο και είναι κάτι που δύσκολα πωλείται με διαφήμιση χωρίς να σκοτώσεις κάθε πτυχή μυστηρίου. Σε 2 μέρες κυκλοφορεί το Xenoblade chronicles X και είναι το πιο "space" παιχνίδι της σειράς. Παρόλο που δεν είναι "space" με τη λογική του Xenosaga ή του Mass effect θα δεις ότι λόγο θέματος οι πωλήσεις του δεν είναι τόσο καλές όσο των άλλων Xenoblade. 

Μακάρι να βγω λάθος φυσικά αλλά η ιστορία αυτό δείχνει. 

  • Moderators
Δημοσ.
8 hours ago, mansa2k said:

Δεν πρόκειται να ανέβει εμπορικά η σειρά όσο παραμένει προσκολλημένη στην ίδια δομή. Χρειάζεται κάτι αντίστοιχο με τα Zelda του NSW όπου πέτυχαν την αύξηση την προσβασιμότητας που είχα αναφέρει και παλιότερα. 

Να θυμίσω πως το Metroid Dread είχε κυκλοφορήσει μαζί σχεδόν με το Oled και γενικώς είχε αρκετά καλή προώθηση για τα εμπορικά επίπεδα της σειράς. Παρόλα αυτά, ενώ κατάφερε να ξεπεράσει κάθε άλλο προηγούμενο τίτλο της σειράς σε πωλήσεις, δεν κατάφερε να ξεφύγει από τα γνωστά πλαίσια φτάνοντας κάτι παραπάνω από τρία εκατομμύρια.

Το Dread είναι περίτρανη απόδειξη ότι χρειάζονται αλλαγές στην δομή για να υπάρξει αντίκτυπο στις πωλήσεις. Δεν είναι απαραίτητα αναγκαίο να γίνει μέσω προσβασιμότητας αλλά στην παρούσα φάση είναι και η προφανέστερη λύση.

 

Είναι δύο διαφορετικά πράγματα.

Το Dread είναι κλασικό side-scrolling Metroidvania. Το είδος βρίσκεται σε έξαρση, βγαίνουν περισσότεροι τίτλοι απ' όσοι έβγαιναν ποτέ. Και παρόλο που η αγορά είναι κορεσμένη, όσα games του είδους κι αν βγουν πηγαίνουν αρκετά καλά εμπορικά. Τα 3m είναι ένα πολύ καλό νούμερο για το είδος, ακόμα και για τα δεδομένα των N IP's. 

Από την άλλη τα Metroid Prime είναι ένα case study από μόνα τους. Παίζουν μπάλα χωρίς άλλον παίκτη στο ταρτάν και αφού δεν κατάφεραν τα τρία πρώτα να κάνουν την διαφορά, ούτε εγώ πιστεύω πως το 4ο της σειράς θα σπάσει καντράν. Νομίζω κι εγώ ότι πρέπει να αλλάξει η συνταγή, ίσως το open-world στοιχείο να βοηθήσει εάν το επιλέξουν.

  • Moderators
Δημοσ.

Sakurai says Japanese devs should make what they like, rather than adapt to worldwide audiences

“It’s not really my own idea, but as an industry trend, I think Japanese people should keep pursuing the things that Japanese people like. …I think (overseas audiences) seek the uniqueness and fun of Japanese game. In other words, I think that the ideal would be to make games the way you like, as those who agree with you will enjoy them.”

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/3/2025 στις 10:08 ΜΜ, ikaruga24 είπε

Σε 2 μέρες κυκλοφορεί το Xenoblade chronicles X και είναι το πιο "space" παιχνίδι της σειράς. Παρόλο που δεν είναι "space" με τη λογική του Xenosaga ή του Mass effect θα δεις ότι λόγο θέματος οι πωλήσεις του δεν είναι τόσο καλές όσο των άλλων Xenoblade. 

Μακάρι να βγω λάθος φυσικά αλλά η ιστορία αυτό δείχνει. 

Πάντως στα social media προβάλλεται θετικά το παιχνίδι με έμφαση στον τεχνικό τομέα που προσφέρει open world χωρίς loading times. Κάποιοι επιπρόσθετα αναφέρουν πως δεν θα ήταν εφικτό με χρήση της Unreal Engine.

Περαιτέρω η Monolith Soft έχει προχωρήσει σε δικό της R&D για την ανάπτυξη και εξέλιξη της δικής της μηχανής γραφικών με παράλληλη ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών. Ο Takahashi σε παλιότερη συνέντευξη του είχε δηλώσει πως τρίτες μηχανές γραφικών δεν μπορούν να υλοποιήσουν τα πλάνα τους.  Θέλω να πιστεύω ότι μας επιφυλάσσουν θετικές εκπλήξεις για το μέλλον και αυτό είναι το σημαντικότερο.

Με την ευκαιρία μεγάλη αποτυχία της Ν που δεν εξαγόρασε την Atlus που κατέληξε στα χέρια της Sega όπου έχει τεράστια επιτυχία. H προσφορά της Sega ήταν καλύτερη αφού εξαγόρασε ολόκληρο το συγκρότημα και δεν έδωσε προσφορά μόνο για το κομμάτι της Atlus όπως η Ν. Από την άλλη καλύτερα για τους gamers που μπορούν να απολαμβάνουν τα παιχνίδια της σε πολλαπλές πλατφόρμες.

23 ώρες πριν, Malthador είπε

....

Ακριβώς στο ίδιο συμπέρασμα είχαμε καταλήξει σε συζήτηση χρόνια πίσω σε θέμα του NSW. Όπως και να έχει μετά από τα στραβοπατήματα στην περίοδο του ps3 έχει πάρει τα πάνω της η Ιαπωνία.

-----

Σε άλλα νέα σχετικά με το NS2 φήμες τελευταία τοποθετούν την κυκλοφορία του επόμενου συστήματος της Ν ακόμα νωρίτερα χρονικά και συγκεκριμένα τον Μάϊο! 

Επίσης προσωπικά αναρωτιέμαι αν υπάρχει βάση σε ένα σενάριο όπου η Ν καταργεί τα δύο διαφορετικά πλάνα του NSO και τα ενσωματώνει σε ένα με την τιμή να κυμαίνεται κάπου ενδιάμεσα και προς το expansion pass;

Επεξ/σία από mansa2k

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...