thanasisxask Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 20 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε Αφου δεν ειχα ιδεα τι ηταν αφου εσταζε,το ειδε και μου ειπε εχει ρωγμη το ψευγειο, φανταστηκα κανα 150-170ευρω 250 τι θα κανει πυρηνικη φυσικη στο αυτοκινητο? Είναι δεν είναι πυρηνική φυσική τόσο κοστολογεί τον κόπο του και τα ανταλλακτικά, αν εσένα δεν σου κάνει άλλαξε τον ή ρώτησε τον πόσο είναι τα εργατικά. 1
meletis_m Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε Ρε μαγκες βοηθηστε με λιγο θελει αλλαγη ψυγειου το αυτοκινητο lancia (ypsilon) του 05 βλεπω κατι τιμες online 85-100 ευρω ,ο μαστορας μου λεει 250 μαζι με εργασια πολλα δεν ειναι? Θέλει συνήθως κατέβασμα προφυλακτήρας και μαζί με εξαερωση κανένα 2 ωρο + αντιψυκτικό . Τώρα σε εμπορίου συνήθως βάζουν kiyo, nissens αναλόγως και το μοντέλο αμαξιού. Εάν προχωρήσεις πες του να δει και το θερμοστάτη του + αντλία νερού ειδικά εάν έχει χιλιόμετρα Επεξ/σία 12 Ιουνίου από meletis_m 1
vamvakoolas Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου (επεξεργασμένο) εφοσον σου φανηκαν ακριβα παρε τηλ και αλλου ειδικα σε συνεργεια που δουλευουν ιταλικα ιχ (φιατ). Εγω το εχω κανει μονος μου σε φιατακι πουντο (οχι οτι ειχε προβλημα αλλα ειχε σαπιλα) και το αγορασα απο το ιντερνετ. Αναλογα το οχημα πραγματι ισως πρεπει να βγαλεις προφυλακτηρα και να κανει τη διαδικασια που περιγραφει πιο πανω. Δεν ειναι δυσκολο τεχνικα αλλα περνει χρονο. Αν υποθεσουμε οτι τα ανταλλακτικα (παραφλου ψυγειο) κανουν κανα 80αρι εγω θα χρεωνα κανα 200αρι ολα μαζι. Επισης συμφωνω, με απο πανω οταν αλλαζουμε ψυγειο καλο ειναι να αλλαζουμε ή να ελεγχουμε θερμοστατη και βαλβιδα ψυκτικου (για αντλια νερου το θεωρω υπερβολη) μιλαμε για γελοιο κοστος ανταλλακτικων μιας και αν χαλασει π.χ ο θερμοστατης πρεπει να πληρωσεις αλλα τοσα για ενα ανταλλακτικο που μπορει να κανει....8-10 ευρ! ΥΓ εχω τυχει που συγγενης μου εφερε χοντα suv γιατι το συνεργειο που πηγαινε εβαλαν λαθος ψυγειο...2 φορες! Επεξ/σία 12 Ιουνίου από vamvakoolas
ΒουρΝ Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 9 ώρες πριν, meletis_m είπε Θέλει συνήθως κατέβασμα προφυλακτήρας και μαζί με εξαερωση κανένα 2 ωρο + αντιψυκτικό . Τώρα σε εμπορίου συνήθως βάζουν kiyo, nissens αναλόγως και το μοντέλο αμαξιού. Εάν προχωρήσεις πες του να δει και το θερμοστάτη του + αντλία νερού ειδικά εάν έχει χιλιόμετρα 1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε εφοσον σου φανηκαν ακριβα παρε τηλ και αλλου ειδικα σε συνεργεια που δουλευουν ιταλικα ιχ (φιατ). Εγω το εχω κανει μονος μου σε φιατακι πουντο (οχι οτι ειχε προβλημα αλλα ειχε σαπιλα) και το αγορασα απο το ιντερνετ. Αναλογα το οχημα πραγματι ισως πρεπει να βγαλεις προφυλακτηρα και να κανει τη διαδικασια που περιγραφει πιο πανω. Δεν ειναι δυσκολο τεχνικα αλλα περνει χρονο. Αν υποθεσουμε οτι τα ανταλλακτικα (παραφλου ψυγειο) κανουν κανα 80αρι εγω θα χρεωνα κανα 200αρι ολα μαζι. Επισης συμφωνω, με απο πανω οταν αλλαζουμε ψυγειο καλο ειναι να αλλαζουμε ή να ελεγχουμε θερμοστατη και βαλβιδα ψυκτικου (για αντλια νερου το θεωρω υπερβολη) μιλαμε για γελοιο κοστος ανταλλακτικων μιας και αν χαλασει π.χ ο θερμοστατης πρεπει να πληρωσεις αλλα τοσα για ενα ανταλλακτικο που μπορει να κανει....8-10 ευρ! ΥΓ εχω τυχει που συγγενης μου εφερε χοντα suv γιατι το συνεργειο που πηγαινε εβαλαν λαθος ψυγειο...2 φορες! Νταξει καλυφθηκα οτι η διαδικασια μπορει να μην ειναι απλη και να θελει δουλιτσα. Επειδη μηχανικος δεν ειμαι δεν μπορω να παρω το ρισκο να το βαλω μονος μου,επισης μετα αμα ειναι ελαττωματικο τρεχα γυρευε,λογικα επειδη ειναι καλος θα τα εχει κοιταξει και τα αλλα που αναφερετε.Σας ευχαριστω για τις απαντησεις γιατι ειχα δωσει πριν κατι βδομαδες 250 σερβις(αλλαγη λαδιων,καπου πιτσιλουσε λαδια ο κινητηρας,φρεον κλιματιστικου) και αλλα 250 ευρω για λαστιχα και ετσουξε λιγο μιας και το αμαξι λογω σκουτερ δεν το χρησιμοποιω και πολυ...
meletis_m Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 2 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε Νταξει καλυφθηκα οτι η διαδικασια μπορει να μην ειναι απλη και να θελει δουλιτσα. Επειδη μηχανικος δεν ειμαι δεν μπορω να παρω το ρισκο να το βαλω μονος μου,επισης μετα αμα ειναι ελαττωματικο τρεχα γυρευε,λογικα επειδη ειναι καλος θα τα εχει κοιταξει και τα αλλα που αναφερετε.Σας ευχαριστω για τις απαντησεις γιατι ειχα δωσει πριν κατι βδομαδες 250 σερβις(αλλαγη λαδιων,καπου πιτσιλουσε λαδια ο κινητηρας,φρεον κλιματιστικου) και αλλα 250 ευρω για λαστιχα και ετσουξε λιγο μιας και το αμαξι λογω σκουτερ δεν το χρησιμοποιω και πολυ... Φρεον είναι ακριβό! Και πάει αναλόγως τα γραμμάρια . Ήταν εντελώς άδειο ; Εάν έχεις διαρροή φρεον , σου βάζει φωσφορούχο λάδι το δουλεύεις και το πας για ψάξιμο μετα από κάποιες ημέρες
ΒουρΝ Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, meletis_m είπε Φρεον είναι ακριβό! Και πάει αναλόγως τα γραμμάρια . Ήταν εντελώς άδειο ; Εάν έχεις διαρροή φρεον , σου βάζει φωσφορούχο λάδι το δουλεύεις και το πας για ψάξιμο μετα από κάποιες ημέρες Δεν είμαι σίγουρος απλά μου είπε ότι θέλει αλλαγή κάθε 2 χρόνια...Δεν μου είπε κάτι για κάποια διαρροή Επεξ/σία 12 Ιουνίου από ΒουρΝ
thanasisxask Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 3 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε Δεν είμαι σίγουρος απλά μου είπε ότι θέλει αλλαγή κάθε 2 χρόνια...Δεν μου είπε κάτι για κάποια διαρροή Για κάτι άλλο θα σου είπε, το σύστημα του ac είναι κλειστό και δεν πρέπει να έχει διαρροή ούτε να το συμπληρώνουμε ούτε να το αλλάζουμε κάθε δυο χρόνια. 1
ΒουρΝ Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 6 ώρες πριν, thanasisxask είπε Για κάτι άλλο θα σου είπε, το σύστημα του ac είναι κλειστό και δεν πρέπει να έχει διαρροή ούτε να το συμπληρώνουμε ούτε να το αλλάζουμε κάθε δυο χρόνια. Δεν έχω το βιβλίο μαζί μου δυστυχώς είναι στο αμάξι και το έχω άφησει στο συνεργείο 1
meletis_m Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 9 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε Δεν είμαι σίγουρος απλά μου είπε ότι θέλει αλλαγή κάθε 2 χρόνια...Δεν μου είπε κάτι για κάποια διαρροή Το φρεον δε θέλει αλλαγή . Εάν δε έχεις διαρροή ούτε συμπλήρωμα κανονικά θέλει . Δες τι σου έγραψε στο βιβλίο. 2
ΒουρΝ Δημοσ. 25 Ιουνίου Δημοσ. 25 Ιουνίου Σας παραθέτω μια φωτογραφία να μου πείτε αν το κόστος των 250 ευρώ δικαιολογείται κατα τη γνώμη σας.Επισης αναφέρεται και η αλλαγη του φρεον που είχε αναφερθεί πιο πριν και με είχε προβληματίσει.
meletis_m Δημοσ. 25 Ιουνίου Δημοσ. 25 Ιουνίου 1 ώρα πριν, ΒουρΝ είπε Σας παραθέτω μια φωτογραφία να μου πείτε αν το κόστος των 250 ευρώ δικαιολογείται κατα τη γνώμη σας.Επισης αναφέρεται και η αλλαγη του φρεον που είχε αναφερθεί πιο πριν και με είχε προβληματίσει. Αλλαγή φρεον όπως ξανά έγραψα δε υπάρχει. Συμπλήρωση φρεον και λάδι για διαρροές ναι. Επίσης ρόλο παίζει και πόσα γραμμάρια φρεον έβαλα και ποιο τύπο παίρνει . Ο καινούργιος Τύπος πέρα του R134 είναι ακριβότερος. Ήταν εντελώς άδειο το κύκλωμα ; Φλάντζα βαλβίδων ~15-20€ έχει σε καλή ιμιτασιον . Επιπλέον δε ξέρουμε τι λάδια χρησιμοποιήθηκαν , μάρκες φίλτρων , Προγραμματίζω για Opel Corsa C (z12xe) 325,000 χιλιόμετρα συντήρηση. Λάδια 10/40 Castrol Magnetec , Φίλτρα Mann filter , Μπουζί (NGK πλατίνα) + αλλαγή αντιψυκτικου κάθε 2 χρόνια που κάνω. Σαν υλικά μου κόστισαν 100€ σε φυσικό κατάστημα .
ΒουρΝ Δημοσ. 26 Ιουνίου Δημοσ. 26 Ιουνίου 10 λεπτά πριν, meletis_m είπε Αλλαγή φρεον όπως ξανά έγραψα δε υπάρχει. Συμπλήρωση φρεον και λάδι για διαρροές ναι. Επίσης ρόλο παίζει και πόσα γραμμάρια φρεον έβαλα και ποιο τύπο παίρνει . Ο καινούργιος Τύπος πέρα του R134 είναι ακριβότερος. Ήταν εντελώς άδειο το κύκλωμα ; Δεν εχω ιδεα να σου πω την αληθεια 10 λεπτά πριν, meletis_m είπε Φλάντζα βαλβίδων ~15-20€ έχει σε καλή ιμιτασιον . Επιπλέον δε ξέρουμε τι λάδια χρησιμοποιήθηκαν , μάρκες φίλτρων , Προγραμματίζω για Opel Corsa C (z12xe) 325,000 χιλιόμετρα συντήρηση. Λάδια 10/40 Castrol Magnetec , Φίλτρα Mann filter , Μπουζί (NGK πλατίνα) + αλλαγή αντιψυκτικου κάθε 2 χρόνια που κάνω. Σαν υλικά μου κόστισαν 100€ σε φυσικό κατάστημα . 100 ευρω και εργασια?Τα 250 πως σου φαινονται πολλα σε σημειο που με κλεβει?Γιατι δεν ξερω τι παιζει με αλλα συνεργεια
tutuyo Δημοσ. 26 Ιουνίου Δημοσ. 26 Ιουνίου Σε ψιλοδαγκωσε κάνα 40αρι-50αρι παραπάνω Από την άλλη άμα είναι αξιόπιστος και σβέλτος ίσως αξίζει
vamvakoolas Δημοσ. 26 Ιουνίου Δημοσ. 26 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 11 hours ago, ΒουρΝ said: Σας παραθέτω μια φωτογραφία να μου πείτε αν το κόστος των 250 ευρώ δικαιολογείται κατα τη γνώμη σας.Επισης αναφέρεται και η αλλαγη του φρεον που είχε αναφερθεί πιο πριν και με είχε προβληματίσει. καλο ειναι να ζηταμε παντα τα κουτια απο τα ανταλλακτικα και αναλωσιμα. Στη δικη σου περιπτωση μπορει να εβαλε λαδι απο βαρελι οτι ναναι μαρκα μπορει ο ανθρωπος να εβαλε και οτι ζηταει το οχημα απο το εργοστασιο. Κοστος απο 40 ως 80 ευρ.Φιλτρο κανα 15αρι και φρεον επισης εξαρταται ποσο σου εβαλε. Αν βαλουμε οτι εφαγε μια ωρα και με την εργατοωρα να ειναι 100 ευρ συμφωνω οτι ισως σε εφαγε λιγο (κανα 50αρι)αλλα και παλι δε ξερουμε λεπτομεριες... Επεξ/σία 26 Ιουνίου από vamvakoolas 1
meletis_m Δημοσ. 26 Ιουνίου Δημοσ. 26 Ιουνίου 11 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε Δεν εχω ιδεα να σου πω την αληθεια 100 ευρω και εργασια?Τα 250 πως σου φαινονται πολλα σε σημειο που με κλεβει?Γιατι δεν ξερω τι παιζει με αλλα συνεργεια Εργασία 0€ γιατί τώρα προλαβαίνω . Συνήθως λάδια κινητήρα αλλάζω 4 φορές / χρόνο επειδή κάνω χιλιόμετρα. Στη τιμή παράγοντας παίζει και η ποιότητα υλικών , όλοι έχουν κέρδος 20-30% και σαφώς έχουν και τα έξοδα . 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα