Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 134
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
17 minutes ago, Ukforthemoment said:

40 ευρώ το γράσο για τα μπουζί;5 κιλά έβαλαν;

 

Είναι γερμανικό ρε, φτιαγμενο με απόσταγμα μύρτιλου και πεύκου 

  • Haha 8
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

40 ευρώ το γράσο για τα μπουζί;5 κιλά έβαλαν;

 

Ποσοτητα 0,01 ομως 

Δημοσ.
24 minutes ago, Ukforthemoment said:

40 ευρώ το γράσο για τα μπουζί;5 κιλά έβαλαν;

 

Οκ αυτό το χρέωσαν 4€ +ΦΠΑ αλλά τα λάδια με τιμή μονάδας 5*37,43=187,15 +ΦΠΑ 232,07€ !!!!!

Τι λάδι έβαλαν που κάνει 46€ το λίτρο?

  • Like 2
Δημοσ.

Πάρτε και ηλεκτροκίνητα και θα περάσετε καλά. Αλλαγή καλωδίου υψηλής 800 ευρώ + φπα 🤣

Υπάρχουν αξιόπιστα συνεργεία αλλά είναι λίγα και αυτά μόλις τους πας μάρκα που δεν την γνωρίζουν στο λένε και δεν κοιτάνε ότι αρπάξουν!

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, 2MM είπε

Ποσοτητα 0,01 ομως 

δίκιο έχεις.4 ευρώ δηλαδή.Ολόκληρο το σωληνάριο έβαλαν ; https://gr.jbtools.com/versachem-15309-dielectric-spark-plug-boot-grease-7-grams/ Και σε άλλες μάρκες είναι 6€ .Βέβαια αμα έχει αστέρι μπορεί να ειναι πιο ακριβό.

Βγάλαν μεροκάματο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.png.1b421f9232973f7ecb02a15f4e1215f7.png

  • Εργασία αλλαγής λαδιών - 55€+ΦΠΑ. Νιώθετε? Που την κάνει κ 5 χρόνο χωρίς εμπειρία
  • Εργασία μπουζί - 70+ΦΠΑ, που το ίδιο 5χρονο με ένα εργαλείο των 5€ την κάνει!!!!
  • Φίλτρο αέρα εργασία - 9€ + ΦΠΑ. Που τον περισσότερο χρόνο τον τρως για να ανοίξεις τη σακούλα του νέου φίλτρου
  • Φίλτρο αέρα 60+ΦΠΑ. Αυτό λογικά έχει ιατρικό Grade κ καθαρίζει τον άερα του Άρη - ακόμα κ αν δεν έχει αέρα
  • 20€ το λίτρο το λάδι +ΦΠΑ!!! Πάει κ έρχεται πες....
  • Φίλτρο λαδιού 22 + ΦΠΑ. Αυτό λογικά και αραβοσιτέλαιο προπέρσινο να του βάλεις, θα το φιλτράρει κ θα το βγάζει 0-20
  • Λάδι ATF. 200+ΦΠΑ. Ακριβώς τα 2πλάσια αποσο έχει!!! Για να μην μπερδευόμαστε με δεκαδικά !!! 100% πάνω, απλά.  

Ακούγεται γελοίο αλλά θα το πω. Σε Auris που έχω όλα αυτά τα κάνω σε 2 ώρες, στα μισά διαστήματα απ' οσα προτείνει η εταιρεία (πχ αλλαγές λαδιών σε 5000χμ ή αν βαριέμαι αλλάζω τα μπούζι), με συνολικό κόστος 170€. Δεν είναι μέτρο σύγκρισης γιατι τα κάνω μόνος μου, είναι όμως ένα μέτρο σύγκρισης οικονομικό και 610€ πιο φθηνο για απλά πράγματα....!

Για αυτό στις USA έχουν γυρίσει στο να τα φτιάχνουν μόνοι τους τα πάντα. Λόγω των αδιανόητων χρεώσεων.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Επεξ/σία από sphinxgr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 minutes ago, sphinxgr said:

image.png.1b421f9232973f7ecb02a15f4e1215f7.png

  • Εργασία αλλαγής λαδιών - 55€+ΦΠΑ. Νιώθετε? Που την κάνει κ 5 χρόνο χωρίς εμπειρία
  • Εργασία μπουζί - 70+ΦΠΑ, που το ίδιο 5χρονο με ένα εργαλείο των 5€ την κάνει!!!!
  • Φίλτρο αέρα εργασία - 9€ + ΦΠΑ. Που τον περισσότερο χρόνο τον τρως για να ανοίξεις τη σακούλα του νέου φίλτρου
  • Φίλτρο αέρα 60+ΦΠΑ. Αυτό λογικά έχει ιατρικό Grade κ καθαρίζει τον άερα του Άρη - ακόμα κ αν δεν έχει αέρα
  • 20€ το λίτρο το λάδι +ΦΠΑ!!! Πάει κ έρχεται πες....
  • Φίλτρο λαδιού 22 + ΦΠΑ. Αυτό λογικά και αραβοσιτέλαιο προπέρσινο να του βάλεις, θα το φιλτράρει κ θα το βγάζει 0-20
  • Λάδι ATF. 200+ΦΠΑ. Ακριβώς τα 2πλάσια αποσο έχει!!! Για να μην μπερδευόμαστε με δεκαδικά !!! 100% πάνω, απλά.  

Ακούγεται γελοίο αλλά θα το πω. Σε Auris που έχω όλα αυτά τα κάνω σε 2 ώρες, στα μισά διαστήματα απ' οσα προτείνει η εταιρεία (πχ αλλαγές λαδιών σε 5000χμ ή αν βαριέμαι αλλάζω τα μπούζι), με συνολικό κόστος 170€. Δεν είναι μέτρο σύγκρισης γιατι τα κάνω μόνος μου, είναι όμως ένα μέτρο σύγκρισης οικονομικό....

 

Ε δεν είναι ακριβώς έτσι αλλά σε μερικά εχεις ένα δίκιο.

Αλλαγή λαδιών δεν είναι τίποτα μια βίδα ξεβιδωνεις παλιά τουλάχιστον, αλλά πρέπει να έχεις αναβατοριο τις ράμπες που έχουν τα συνεργεία και ανεβάζουν τα αυτοκίνητα η ράμπα εδάφους,αυτή με τον βαθυ διαδρομο στη μέση.

Η αλλαγή φίλτρου καμπίνας και αέρα είναι γελοία, το ανταλλακτικό ανάλογα τα γούστα μπορείς να βάλεις με 80 μπορείς να βάλεις με 20.

Τα μπουζί δεν ξέρω αν χρειάζεται ειδικό κλειδί και αν αυτό κάνει για όλα τα αυτοκίνητα

Το λάδι για κιβώτιο δεν έχει διαφορά να αγοράσεις το λάδι μόνος σου αλλά αυτό δεν το αγγίζεις και δεν ξέρει κάποιος ερασιτέχνης να το κάνει.

Either way...κλαίω λιγο αλλά και να το πάω σε μάστορα γειτονιάς αυτοκίνητο 25κ δεν θα το εκανα γιατί τα έχω πάει και έχω πάθει χειροτερα

Επεξ/σία από mpregos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, mpregos είπε

 

Αλλαγή λαδιών δεν είναι τίποτα μια βίδα ξεβιδωνεις παλιά τουλάχιστον, αλλά πρέπει να έχεις αναβατοριο τις ράμπες που έχουν τα συνεργεία και ανεβάζουν τα αυτοκίνητα η ράμπα εδάφους,αυτή με τον βαθυ διαδρομο στη μέση.

 

Στα smart όπως και σε πολλές άλλες μάρκες πλέον, τα λάδια τα αλλάζεις με ρουφήχτρα. 5 λεπτά υπόθεση. Δοκιμασμένο και απόλυτα λειτουργικό. Στα Toyota η τάπα είναι σε σημείο προσβάσιμο χωρίς σήκωμα. Απλά σκύβεις κ την βγάζεις. 

* Συζήτηση που έχουμε κάνει άπειρες ώρες στο SmartClub δεκαετία 2000 και τελικά καταλήξαμε ότι όντως κάνει ίδια δουλειά με την τάπα. 

image.png.79583bb6101dfab0e42d1fa99628bbdd.png

Επεξ/σία από sphinxgr
Δημοσ.
11 minutes ago, mpregos said:

Ε δεν είναι ακριβώς έτσι αλλά σε μερικά εχεις ένα δίκιο.

Αλλαγή λαδιών δεν είναι τίποτα μια βίδα ξεβιδωνεις παλιά τουλάχιστον, αλλά πρέπει να έχεις αναβατοριο τις ράμπες που έχουν τα συνεργεία και ανεβάζουν τα αυτοκίνητα η ράμπα εδάφους,αυτή με τον βαθυ διαδρομο στη μέση.

Η αλλαγή φίλτρου καμπίνας και αέρα είναι γελοία, το ανταλλακτικό ανάλογα τα γούστα μπορείς να βάλεις με 80 μπορείς να βάλεις με 20.

Τα μπουζί δεν ξέρω αν χρειάζεται ειδικό κλειδί και αν αυτό κάνει για όλα τα αυτοκίνητα

Το λάδι για κιβώτιο δεν έχει διαφορά να αγοράσεις το λάδι μόνος σου αλλά αυτό δεν το αγγίζεις και δεν ξέρει κάποιος ερασιτέχνης να το κάνει.

Either way...κλαίω λιγο αλλά και να το πάω σε μάστορα γειτονιάς αυτοκίνητο 25κ δεν θα το εκανα γιατί τα έχω πάει και έχω πάθει χειροτερα

ειμαι σιγουρος οτι θα πεσει και αλλο κραξιμο (συγνωμη σχολιασμος ηθελα να γραψω) αλλα τουλαχιστον πηρες αποδειξη νομιμη γιατι ειμαι απειρο% σιγουρος οτι οσοι κραζουν πανε μαυρα ή στη καλυτερη ενα μερικο ποσο.

Πραγματι οι χρεωσεις ειναι υπερβολικες και θα μπορουσες να πας σε ενα εξειδικευμενο συνεργειο γιατι οσα εγραψες μεταξυ μας και ο μαστρονικος στη γειτονια θα το εκανε με το 1/4 του κοστους. 

Αν π.χ εχεις καποιο χοντρο προβλημα (ηλεκτρονικα, δισκοπλατο, συστημα διευθυνσης κτλ) ναι να πας, να παρεις και αποδειξη που συνηθως ειναι και 1 ετος εγγυηση για τα μερη που αλλαζεις.

Με αυτα που εγραψες μιλαμε για βασικο σερβις, τι εγγυηση να εχεις στα λαδια και στα φιλτρα...

Πρεπει να ξεπερασουμε το ψυχολογικο (περι μερσεντας) και να σκεφτομαστε λιγο πρακτικα γιατι ειναι αμαρτια να δινεις λεφτα για πεταμα....

Στο λεει ενας πρωην εργαζομενος σε μερσεντες στην Αθηνα στα ανταλλακτικα...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, mpregos είπε

Τα μπουζί δεν ξέρω αν χρειάζεται ειδικό κλειδί και αν αυτό κάνει για όλα τα αυτοκίνητα

Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Σε AMG 63 που είχα αλλάξει κάποια στιγμή, η πραγματικότητα ήταν ότι χρειαζόντουσαν ώρες δουλειάς. Τα μπουζί ήταν κάτω απο στρώματα εξαρτημάτων που έπρεπε να βγάλεις. Η εταιρεία χρέωνε αρκετές ώρες για αυτή την εργασία (ίσως κάπου στις 6-> 600€), αλλά όντως ήταν τραγικά δύσκολο.

Σε καθημερινά αυτοκίνητα, δεν είναι όμως. 

*Και στα Smart είναι αρκετά δύσκολο, που πολλοί μηχανικοί αλλάζουν τα μισά μόνο γιατί θέλει 2 ειδικά εργαλεία, λόγω χώρου. 

Επεξ/σία από sphinxgr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 minutes ago, vamvakoolas said:

ειμαι σιγουρος οτι θα πεσει και αλλο κραξιμο (συγνωμη σχολιασμος ηθελα να γραψω) αλλα τουλαχιστον πηρες αποδειξη νομιμη γιατι ειμαι απειρο% σιγουρος οτι οσοι κραζουν πανε μαυρα ή στη καλυτερη ενα μερικο ποσο.

Πραγματι οι χρεωσεις ειναι υπερβολικες και θα μπορουσες να πας σε ενα εξειδικευμενο συνεργειο γιατι οσα εγραψες μεταξυ μας και ο μαστρονικος στη γειτονια θα το εκανε με το 1/4 του κοστους. 

Αν π.χ εχεις καποιο χοντρο προβλημα (ηλεκτρονικα, δισκοπλατο, συστημα διευθυνσης κτλ) ναι να πας, να παρεις και αποδειξη που συνηθως ειναι και 1 ετος εγγυηση για τα μερη που αλλαζεις.

Με αυτα που εγραψες μιλαμε για βασικο σερβις, τι εγγυηση να εχεις στα λαδια και στα φιλτρα...

Πρεπει να ξεπερασουμε το ψυχολογικο (περι μερσεντας) και να σκεφτομαστε λιγο πρακτικα γιατι ειναι αμαρτια να δινεις λεφτα για πεταμα....

Στο λεει ενας πρωην εργαζομενος σε μερσεντες στην Αθηνα στα ανταλλακτικα...

Θα στο άλλαζε ο μαστρονίκος παίζεται...ειχε καεί η μία λάμπα αρκετά παλιά σε άλλο αυτοκίνητο μου, από τα φώτα μπροστά και προσπαθούσε να την αλλάξει ανοίγοντας το τζαμί από το πλαστικό.τωρα εντάξει!!!

Εγώ δεν λέω είναι μερσεντες αξίζει κτλ .απλα έχει κάποια αξία τώρα και δεν εμπιστεύομαι να το πάω σε συνεργείο γειτονιάς.αν πάθει κάτι λόγω σέρβις  έχω μεγαλύτερες πιθανότητες να μου το φτιάξουν στην αντιπροσωπεία χωρίς λεφτά παρά ο μαστρογιωργος  

Επεξ/σία από mpregos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, mpregos said:

Θα στο άλλαζε ο μαστρονίκος παίζεται...ειχε καεί η μία λάμπα αρκετά παλιά σε άλλο αυτοκίνητο μου, από τα φώτα μπροστά και προσπαθούσε να την αλλάξει ανοίγοντας το τζαμί από το πλαστικό.τωρα εντάξει!!!

Εγώ δεν λέω είναι μερσεντες αξίζει κτλ .απλα έχει κάποια αξία τώρα και δεν εμπιστεύομαι να το πάω σε συνεργείο γειτονιάς.αν πάθει κάτι λόγω σέρβις  έχω μεγαλύτερες πιθανότητες να μου το φτιάξουν στην αντιπροσωπεία χωρίς λεφτά παρά ο μαστρογιωργος  

αφου το θελει ο $# σου:

στη μερσεντες Ελλαδα νομιζεις οτι δουλευουν οι τοπ μηχανικοι με τις χιλιαδες ωρες εκπαιδευσης; επειδη ειχα μπλεξει οταν ψαχναν για μηχανικο, με τα λεφτα που διναν πηραν οντως το μαστρονικο και εκπαιδευσεις περνουν κατι τυποι που το παιζουν μηχανικοι αλλα ουτε εχουν ακουμπησει κλειδι ή γρασσο. Τους εχουν μονο να μιλανε στα πελατακια (να τα λενε ωραια και τεχνικα) και να δινουν καμμια διαταγη.

εχω δει σε ιχ να χρεωνουν δισκο πλατο βολαν βαλβολινες κτλ (τρελο κοστος με υπερτιμολογηση) και οταν εφυγε ο πελατης μου ειπαν οτι δε πολυχρειαζονταν η αλλαγη αλλα αφου ..τα εχει ο πελατης (τα φραγκα) ηταν πειρασμος.

Ειχα δει αρκετες φορες να αφηνουν εργαλεια ξεχασμενα σε μηχανες (οχι μια και δυο),  να μη μπορουν να καταλαβουν κωδικους σε διαγνωστικο (δεν ηταν σπανιο να βλεπεις 2-3 να κοιτανε το διαγνωστικο με τις ωρες σα #@3ες και τελικα να παιρνουν τηλ εξωτερικο ενω κλασσικα χρεωναν) ενω με τα ανταλλακτικα που ηταν το στοιχειο μου δε θα γραψω γιατι θα το χαλασω αυτο το premuim brand.

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οπως τα λέει ο απο πάνω μου.

Είχα πάει σε συνεργεία κορυφαία που όμως τη δουλειά έκανε το άσχετο παιδάκι. Μια φορά ξέχασαν να μου βιδώσουν το αμορτισέρ που άλλαξαν κ κινδύνεψα να σκοτωθώ. Την άλλη ξέχασαν να βάλουν φίλτρο λαδιού. Κούμπωσαν το καπάκι, χωρίς φίλτρο. Και άλλα πολλά.

Οπότε κατέληξα σε 2 συμπεράσματα μετά απο 20+ χρόνια με το άθλημα προσωπικά αλλά κ επαγγελματικά.

  1. Θα τα κάνω μόνος μου, ώστε να τα κάνω τέλεια ή
  2. Θα πηγαίνω σε καλό συνεργείο που δουλεύει ο ιδιοκτήτης και όχι σε συνεργείο που βάζει έναν άσχετο υπάλληλο να κάνει τη δουλεια. 

Φυσικά όταν είσαι άσχετος, δεν έχεις χρόνο και έχεις λεφτά, τότε απλά προτείνω να πηγαίνει ο καθένας στην επίσημη αντιπροσωπεία. Ούτως ή αλλως αν έχει λεφτά, σε λίγα χρόνια θα το αντικαταστήσει το αμάξι, οπότε τσάμπα το άγχος. 

Υπάρχουμε κ εμείς όμως που απλά δεν γουστάρουμε να αλλάζουμε τα αμάξια μας κ τα θέλουμε να ειναι πάντα τέλεια. Είμαστε πολλοί κ καταλήγουμε να τα κάνουμε μόνοι μας όλα κ να γουστάρουμε κ όλας!!!

* μην ξεκινήσω ιστορίες με συνεργεία. Κλασικό παράδειγμα, που επίσημες αντιπροσωπείες βάζουν λάθος ιξώδες λαδιού καταστρέφοντας κινητήρες, γιατι το σωστό ιξώδες είναι πιο ακριβό κ διαμαρτύρονται οι πελάτες για τις χρεώσεις. Οπότε βάζουν λάθος ιξώδες για να μένουν χαμηλές οι χρεώσεις κ να μην χάσουν τους πελάτες. Στο καπάκι σου λένε, κράτα κ το λάδι 15.000χμ και αν είναι Leasing, 35.000χμ για να ρίξουν το κόστος. Κ τελικά το αμάξι, δεν βγάζει ούτε 100.000χμ.... 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 4
Δημοσ.

Πριν από αρκετά χρόνια είχαμε ένα clio 1.7,  το οποίο έκανε διακοπές. Μη μπορώντας να βρει τι έχει το πάει ο πατέρας στην αντιπροσωπεία της Renault. Το παίρνουμε μετά από κάτι μέρες, κάθομαι πιτσιρικάς στην θέση του συνοδηγού και σε όλη την διαδρομή άκουγα ένα σφύριγμα. Σηκώνουμε το πατάκι και βλέπουμε μία τρύπα στο πάτωμα περίπου 10mm διάμετρο. Μετά από πολλούς καβγάδες με την αντιπροσωπεία καταλήξαμε ότι ο μουτζουρόγατος που προσπαθούσε να βρει την βλάβη είχε καρφώσει ένα κατσαβίδι από τα νεύρα του...

Παντού υπάρχουν βλάκες είτε σε μία αντιπροσωπεία είτε στο συνεργείο της γειτονιάς. Προσωπικά προτιμώ να το πάω στο Κυρ Κώστα που ξέρω μέχρι που μπορεί να φτάσει η γνώση του, παρά σε μία αντιπροσωπεία και να το πιάσουν 5-6 διαφορετικά χέρια... Αυτό που γράφηκε και πιο πάνω, οι αντιπροσωπίες δεν σημαίνει ότι έχουν τους καλύτερους μηχανικούς...

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...