Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν από περίπου 10 χρονιά έρχεται να με πάρει ο κουμπάρος μου να πάμε για μια δουλειά εκτός Αθηνών με ένα AUDI A4 1.8T  .

Μόλις μπήκα στο αμάξι ένοιωσα σαν μην τραβάει, είχε ένα περίεργο ήχο, το κάνει από το πρωί  μου λέει  και κλασσικά λαμπάκι check αναμμένο.

Δεν μπαίνουμε του λέω στο επίσημο service που είναι εδώ διπλά. (Γέφυρα Καλλιθέας)

Βάζουν το αμάξι ράμπα κουμπώνουν φισα διαγνωστικού κτλ.

Πόρισμα καπάκι κεφάλης ή στην καλύτερη φλάντζα κεφαλής.

Δεν θυμάμαι τι ποσό του είπαν πάντως ήταν με 4 ψηφία.

Του πετάω την ατάκα «ρε συ δεν πάμε στο συνεργείο που φτιάχνουμε το ερείπιο το φορτηγάκι της δουλειάς;»

Μιλάμε για συνοικιακό συνεργείο γενικών επισκευών δυο τετράγωνα πιο πανω.

Και δεν πάμε μου λέει. Βάζει το αμάξι ο μάστορας μπροστά ανοίγει καπό και μας λέει για δώσε γκάζι.. κάτι κάνει με το χέρι χάνεται ο περίεργος ήχος και το αμάξι ανέβαζε κανονικά.

Πάει κόβει ειλικρινά 10εκ σωληνάκι και το βάζει σε μια έξοδο του turbo εάν θυμάμαι καλά.

Τι χρωστάμε ? άσε 10€ λέει και είμαστε μια χαρά. Του δίνει 20€ ο κουμπάρος και μας λέει

Κάτσε να το πάω και στους μ@λ@κ€ς στην αντιπροσωπεία να σβήσουν και το check.

Μπαίνει στο αμάξι και σε 5 λεπτά γύρισε χωρίς να έχει το ενοχλητικό λαμπάκι..

Από τότε μόνο όταν είναι σε εγγύηση το αμάξι πάει σε επίσημο service αντιπροσωπίας.

Επεξ/σία από k_w_t
  • Like 6
  • Απαντ. 134
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν βγαινει ακρη ετσι. 100 ιστοριες εχει ο καθενας απο μαστρο μητσο και αντιπροσωπεια αντιστοιχα

Το προβλημα με τα καινουργια αυτοκινητα ειναι οτι ειναι φορτωμενα με ηλεκτρονικα τα οποια αν δεν εχεις το καταλληλο λογισμικο να κουμπωσεις δεν μπορεις να διαχειριστεις. Και για διαγνωση, ελεγχο και για επισκευη

Προσωπικα πχ το Κορολλα hybrid δεν θα το πηγαινα ποτε σε μαστορα της γειτονιας διοτι δεν νομιζω να νοιωθει απο υβριδικο μοτερ. Δεν μιλαω για τις φυσιολογικες φθορες στα υλικα τριβης 

Απο εκει και περα, τα πραγματα ειναι απλα. Οσο εισαι στην εγγυηση, αντιπροσωπεια. Οταν βγεις εκτος, εξειδικευμενο

Τωρα να κατσω να μαζεψω ανταλλακτικα να τα παω αντιπροσωπεια/μαστορα δεν το κανω, ειναι γυφτια. Μπορει να το δικαιολογησεις οπως θες στο μυαλο σου, αλλα ειναι γυφτια

 

 

Δημοσ.

Δεν ειναι καθολου γυφτια.Βαρατε αλυπητα τις αντιπροσωπειες που ειναι οτι χειροτερο υπαρχει σε αυτον το πλανητη.

Περναω απεξω και φοβαμαι μηπως με χρεωσουν τιποτα.

  • Like 4
Δημοσ.
Στις 6/9/2025 στις 9:08 ΠΜ, tutuyo είπε

Δεν βγαινει ακρη ετσι. 100 ιστοριες εχει ο καθενας απο μαστρο μητσο και αντιπροσωπεια αντιστοιχα

Το προβλημα με τα καινουργια αυτοκινητα ειναι οτι ειναι φορτωμενα με ηλεκτρονικα τα οποια αν δεν εχεις το καταλληλο λογισμικο να κουμπωσεις δεν μπορεις να διαχειριστεις. Και για διαγνωση, ελεγχο και για επισκευη

Προσωπικα πχ το Κορολλα hybrid δεν θα το πηγαινα ποτε σε μαστορα της γειτονιας διοτι δεν νομιζω να νοιωθει απο υβριδικο μοτερ. Δεν μιλαω για τις φυσιολογικες φθορες στα υλικα τριβης 

Απο εκει και περα, τα πραγματα ειναι απλα. Οσο εισαι στην εγγυηση, αντιπροσωπεια. Οταν βγεις εκτος, εξειδικευμενο

Τωρα να κατσω να μαζεψω ανταλλακτικα να τα παω αντιπροσωπεια/μαστορα δεν το κανω, ειναι γυφτια. Μπορει να το δικαιολογησεις οπως θες στο μυαλο σου, αλλα ειναι γυφτια

 

 

Γιαυτόν δεν είναι εκμετάλευση να σου χρεώνει το ίδιο ανταλλακτικό 30 και 40% πάνω;;;

Εκοψα την αντιπροσωπεία  εντός εγγυσης ακόμη και πήγαινα σε εξειδικευμένο λόγω κόστους, ενα 30-40% πιο κάτω μέχρι...................................

Αλλάζω λάδια φίλτρο 48 ευρώ υποτίθετε καλά λάδια συνθετικά 10/40 μετά από 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα  μου ανάβει λαμπακι λαδιού αγοράζω ένα λίτρο συμπληρώνω αρκετό . Κατασκευαστής λέει αλλαγή  στις 25.000. Αρχισαν να με ζώνουν φίδια 130.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ λέω είμαι για καπάκι-φλάντζα βαλβίδες κ.λ.π. Γυρίζοντας Αθήνα αγοράζω μόνος λαδάκια 10/40  κάνω αλλαγή μόνος μαζί με φίλτρο. Μετά από 6.000 χιλιόμετρα τα λάδια ακίνητα στη στάθμη τους.Κόστος αλλαγής τότε 13 ευρω με φίλτρο 17-18 τώρα λόγω ανατιμησεων.

409.000 χιλιόμετρα πέρασα χτες , λαδάκια τα βγάζω όπως τα βάζω κάθε 6.000 χιλιόμετρα , και όχι 25.000 που λέει ο κατασκευαστής μοτέρ αψογο εξαιρετική ροπή παρά τα χρονάκια του ακόμη και σε ανηφόρες.. Πηγαίνετε αντιπροσωπεία και εξειδικευμένα πληρώστε ενα σκασμό λεφτα  ,  και στις 150-200 Κ χιλιόμετρα πάρτε τον κινητήρα παραμάσκαλα γιατί τηρούσατε ευλαβικά τις οδηγίες του κατασκευαστή ,για αλλαγή λαδιών φίλτρου.Όποιος έχει λεφτά και αλλάζει κάθε 8 χρόνια ή 150-200 χιλιόμετρα αυτοκίνητο ή το χρησιμοποιεί λίζινγκ ας πάει αντιπροσωπεία (όποιος το πάρει μετά θα κλαίει) οι άλλοι γιατί να πάνε;;;;

Συνεργείο μόνο για δύσκολα και όχι για λάδια - φίλτρα - μπουζί - δισκόπλκακες τακακια και ότι άλλο μπορώ π.χ. πρόσφατα άλλαξα θερμοστάτη.

Και όχι φίλε μου δεν είναι μεμονωμένη ιστορία βλάβης  είναι ο κανόνας των εταιρειών να πλουτίζουν.

  • Like 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα να πιάσουμε τα ανταλλακτικά? Το led φλας ~ indicator light του καθρεφτη, του auris μου μόλις κάηκε, η αντιπροσωπεία μου το έδινε 75€. 

Το πήρα από την Κίνα 7.5€. Στο εργοστάσιο που έψαξα, χονδρική μου το έδιναν 2.5€.

Η ταινία / σπιραλ τιμονιού, στην αντιπροσωπεία είχε 350€. Την πήρα από Κίνα με 10€. Κλπ κλπ κλπ. 

Ναι κάποια πράγματα πρέπει να τα παίρνεις αφθεντικά. Όχι όμως τα πάντα. 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 6/9/2025 στις 9:08 ΠΜ, tutuyo είπε

Δεν βγαινει ακρη ετσι. 100 ιστοριες εχει ο καθενας απο μαστρο μητσο και αντιπροσωπεια αντιστοιχα

Το προβλημα με τα καινουργια αυτοκινητα ειναι οτι ειναι φορτωμενα με ηλεκτρονικα τα οποια αν δεν εχεις το καταλληλο λογισμικο να κουμπωσεις δεν μπορεις να διαχειριστεις. Και για διαγνωση, ελεγχο και για επισκευη

Προσωπικα πχ το Κορολλα hybrid δεν θα το πηγαινα ποτε σε μαστορα της γειτονιας διοτι δεν νομιζω να νοιωθει απο υβριδικο μοτερ. Δεν μιλαω για τις φυσιολογικες φθορες στα υλικα τριβης 

Απο εκει και περα, τα πραγματα ειναι απλα. Οσο εισαι στην εγγυηση, αντιπροσωπεια. Οταν βγεις εκτος, εξειδικευμενο

Τωρα να κατσω να μαζεψω ανταλλακτικα να τα παω αντιπροσωπεια/μαστορα δεν το κανω, ειναι γυφτια. Μπορει να το δικαιολογησεις οπως θες στο μυαλο σου, αλλα ειναι γυφτια

 

 

Μα αυτος ειναι πλεον ο σκοπος τους.

Να τα κανουν ετσι ωστε να μην τα επισκευαζεις οπως κανουν  πλεον στα laptops 

Πχ  η APPLE στα MacBook που ειναι soldered ο SSD και η Ram και αμα χαλασει κατι απο τα 2 κλαις

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 7/9/2025 στις 1:24 ΜΜ, papoys1 είπε

 

Αλλάζω λάδια φίλτρο 48 ευρώ υποτίθετε καλά λάδια συνθετικά 10/40 μετά από 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα  μου ανάβει λαμπακι λαδιού αγοράζω ένα λίτρο συμπληρώνω αρκετό . Κατασκευαστής λέει αλλαγή  στις 25.000. Αρχισαν να με ζώνουν φίδια 130.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ λέω είμαι για καπάκι-φλάντζα βαλβίδες κ.λ.π. Γυρίζοντας Αθήνα αγοράζω μόνος λαδάκια 10/40  κάνω αλλαγή μόνος μαζί με φίλτρο. Μετά από 6.000 χιλιόμετρα τα λάδια ακίνητα στη στάθμη τους.Κόστος αλλαγής τότε 13 ευρω με φίλτρο 17-18 τώρα λόγω ανατιμησεων.

409.000 χιλιόμετρα πέρασα χτες , λαδάκια τα βγάζω όπως τα βάζω κάθε 6.000 χιλιόμετρα , και όχι 25.000 που λέει ο κατασκευαστής μοτέρ αψογο εξαιρετική ροπή παρά τα χρονάκια του ακόμη και σε ανηφόρες.. Πηγαίνετε αντιπροσωπεία και εξειδικευμένα πληρώστε ενα σκασμό λεφτα  ,  και στις 150-200 Κ χιλιόμετρα πάρτε τον κινητήρα παραμάσκαλα γιατί τηρούσατε ευλαβικά τις οδηγίες του κατασκευαστή ,για αλλαγή λαδιών φίλτρου.Όποιος έχει λεφτά και αλλάζει κάθε 8 χρόνια ή 150-200 χιλιόμετρα αυτοκίνητο ή το χρησιμοποιεί λίζινγκ ας πάει αντιπροσωπεία (όποιος το πάρει μετά θα κλαίει) οι άλλοι γιατί να πάνε;;;;

Συνεργείο μόνο για δύσκολα και όχι για λάδια - φίλτρα - μπουζί - δισκόπλκακες τακακια και ότι άλλο μπορώ π.χ. πρόσφατα άλλαξα θερμοστάτη.

Και όχι φίλε μου δεν είναι μεμονωμένη ιστορία βλάβης  είναι ο κανόνας των εταιρειών να πλουτίζουν.

Αυτή η αθλιότητα των αλλαγών λαδιού κάθε 25.000 km είναι εξωφρενική.

Και το χειρότερο είναι ότι υπάρχουν άτομα που πειθαρχούν σε αυτό.

  • Like 5
Δημοσ.

που ειναι ο συμπαθης infuencer με τον φοβερο ασσο του  bmw που εχει κανει 250.000 χιλ με αλλαγες στην αντιπροσωπεια καθε 25000χιλ?

Στις 8/9/2025 στις 10:16 ΠΜ, k_w_t είπε

Μα αυτος ειναι πλεον ο σκοπος τους.

Να τα κανουν ετσι ωστε να μην τα επισκευαζεις οπως κανουν  πλεον στα laptops 

Πχ  η APPLE στα MacBook που ειναι soldered ο SSD και η Ram και αμα χαλασει κατι απο τα 2 κλαις

sony vaio εχει το ιδιο συστημα ,πηγε απατος οταν χαλασε ο δισκος.1500 ευρω για 8 χρονια με το ζορι τα 3 στο τελος.ηταν ακριβο γιατι ηταν απο τα πρωτα καλα λαπτοπ στην ελλαδα.

  • Like 1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, mike15 είπε

που ειναι ο συμπαθης infuencer με τον φοβερο ασσο του  bmw που εχει κανει 250.000 χιλ με αλλαγες στην αντιπροσωπεια καθε 25000χιλ?

Αυτό μόνο σε ένα ονειρικό κόσμο μπορεί να γίνει και ούτε καν.

Ίσως αν κινούμαστε μονίμως στην περιοχή της μέγιστης ροπής και σε επίπεδο δρόμο χωρίς κλίση και χωρίς φορτίο και χωρίς να σταματούμε και να ξεκινάμε ξανά και σε μια χώρα χωρίς εποχές με σταθερή θερμοκρασία 25c τότε ίσως έχουμε ελπίδες να διατηρήσει το λάδι της ιδιότητες του αρκεί να έχουμε βρει και τρόπο να απομακρύνουμε την βρομιά από το λάδι μιας και μέσα στις ιδιότητες του είναι και ο καθαρισμός.

Δημοσ.
Στις 6/9/2025 στις 8:08 ΠΜ, tutuyo είπε

Δεν βγαινει ακρη ετσι. 100 ιστοριες εχει ο καθενας απο μαστρο μητσο και αντιπροσωπεια αντιστοιχα

Το προβλημα με τα καινουργια αυτοκινητα ειναι οτι ειναι φορτωμενα με ηλεκτρονικα τα οποια αν δεν εχεις το καταλληλο λογισμικο να κουμπωσεις δεν μπορεις να διαχειριστεις. Και για διαγνωση, ελεγχο και για επισκευη

Προσωπικα πχ το Κορολλα hybrid δεν θα το πηγαινα ποτε σε μαστορα της γειτονιας διοτι δεν νομιζω να νοιωθει απο υβριδικο μοτερ. Δεν μιλαω για τις φυσιολογικες φθορες στα υλικα τριβης 

Απο εκει και περα, τα πραγματα ειναι απλα. Οσο εισαι στην εγγυηση, αντιπροσωπεια. Οταν βγεις εκτος, εξειδικευμενο

Τωρα να κατσω να μαζεψω ανταλλακτικα να τα παω αντιπροσωπεια/μαστορα δεν το κανω, ειναι γυφτια. Μπορει να το δικαιολογησεις οπως θες στο μυαλο σου, αλλα ειναι γυφτια

 

 

Πάντα δικά σου ανταλλακτικά. Τις μάρκες που εσύ θές και 30% κάτω στην τιμή 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, geopro είπε

Αυτό μόνο σε ένα ονειρικό κόσμο μπορεί να γίνει και ούτε καν.

Ίσως αν κινούμαστε μονίμως στην περιοχή της μέγιστης ροπής και σε επίπεδο δρόμο χωρίς κλίση και χωρίς φορτίο και χωρίς να σταματούμε και να ξεκινάμε ξανά και σε μια χώρα χωρίς εποχές με σταθερή θερμοκρασία 25c τότε ίσως έχουμε ελπίδες να διατηρήσει το λάδι της ιδιότητες του αρκεί να έχουμε βρει και τρόπο να απομακρύνουμε την βρομιά από το λάδι μιας και μέσα στις ιδιότητες του είναι και ο καθαρισμός.

ok,το ξεκαθαρισε ο τυπος και ειπε οτι τα κανει 20-25 σε 1 χρονο και κατα 90% αυτοκινητοδρομο ,οποτε ειναι δικαιολογημενα τα χιλ . αλλαγης..απλα τον πειραζω γιατι εχει πλακα με το κολλημα του με την αντιπροσωπεια.

Δημοσ.
Στις 10/9/2025 στις 9:13 ΠΜ, geopro είπε

Αυτή η αθλιότητα των αλλαγών λαδιού κάθε 25.000 km είναι εξωφρενική.

Και το χειρότερο είναι ότι υπάρχουν άτομα που πειθαρχούν σε αυτό.

Επειδή το κόστος μιας αλλαγής λαδιών έχει ανέβει πολύ. Σου πασάρουν ότι θέλουν αλλαγή κάθε 25000 για να νομίζεις ότι είναι οικονομικό στην συντήρηση 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sakks80 είπε

Πάντα δικά σου ανταλλακτικά. Τις μάρκες που εσύ θές και 30% κάτω στην τιμή 

καποιες φορες η τιμη μπορει να ειναι και ιδια,γιατι αγοραζω μαρκες ακριβες,αυτο ομως συνειδητα και σε πραγματικη τιμη στην αγορα,οχι φουσκωμενη λογω μεσολαβησης του τεχνιτη.εκτος απο τις μαρκες υπαρχουν και οι ποιοτητες στην ιδια μαρκα,ειναι  υπεροχος ο κοσμος των ανταλλακτικων,εχω γνωστους.

εμενα μου λεει και ευχαριστω που δεν χανω χρονο να ασχοληθω με την αγορα.

για μενα γυφτια ειναι να θελει να αγορασει εκεινος τα ανταλλακτικα για να σε υπερχρεωσει το παραπανω και ισως να παρει ενα μπονους απο τον ανταλακτα που συνεργαζεται.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, mike15 είπε

ok,το ξεκαθαρισε ο τυπος και ειπε οτι τα κανει 20-25 σε 1 χρονο και κατα 90% αυτοκινητοδρομο ,οποτε ειναι δικαιολογημενα τα χιλ . αλλαγης.

Έστω ότι ειναι ετσι ...(που δεν συμφωνώ, να το ξεκαθαρίσω), Με την βρωμιά που περιφέρεται και επικάθεται στα μέταλλα τι γινεται ;

Δημοσ.
8 ώρες πριν, geopro είπε

Έστω ότι ειναι ετσι ...(που δεν συμφωνώ, να το ξεκαθαρίσω), Με την βρωμιά που περιφέρεται και επικάθεται στα μέταλλα τι γινεται ;

δεν ξερω γιατι δεν εχω κρατησει τοσο πολυ λαδι,ουτε και ξερω καποιον στο κοντινο περιβαλλον.παντως αποτιλεει ,εχει 170.000 χιλ και δεν εχει προβλημα,δεν καιει λαδι..ισως επειδη ειναι ντιζελ και δουλευει σε πολλες στροφες σε αυτοκινητοδρομο να παιζει ενα ρολλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...