Προς το περιεχόμενο

Η Cosmote κι η Vodafone αυξάνουν κατά ένα ευρώ τον μήνα τα συμβόλαια σταθερής και κινητής τηλεφωνίας με πλάγιο τρόπο


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από dimitris_sal,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 22/9/2023 στις 3:54 ΜΜ, Thresh είπε

 

Στις 24/9/2023 στις 12:01 ΜΜ, Arkin είπε

Δεν παίζονται με τίποτα πραγματικά. Για μας το 1 ευρώ μπορεί να μην ειναι κατι για αυτούς ειναι εκατομμύρια. 

Το γυρνάμε όλοι έντυπο τελικά? 

το ξεκινησα εγω και επειτα με ακολουθησαν ολοι οι γνωστοι και φιλοι, 11 συνδρομητες εχουμε πλεον εντυπους λογαριασμούς (καποιοι διπλο χωριστα κινητο/σταθερο)

ευκολα τους κοστιζει παραπανω απο 0,5 ευρω η εκτυπωση και η αποστολή... αναρωτιεμαι τι κερδισαν...;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 201
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, Thresh είπε

Όλους αυτούς που δεν ήθελαν έντυπους.

εννοεις αυτους που ξεγελασαν με την εκπτωση και τωρα θα βαρεθουν να ζητησουν τον εντυπο...

γιατι και στην ανανεωση ειχαν κ αυτο το τυρακι του -1€ εκπτωση για τον ηλεκτρονικο λογαριασμο αρα σας βγαινει ακομα φθηνοτερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 minute ago, paylidis said:

εννοεις αυτους που ξεγελασαν με την εκπτωση και τωρα θα βαρεθουν να ζητησουν τον εντυπο...

γιατι και στην ανανεωση ειχαν κ αυτο το τυρακι του -1€ εκπτωση για τον ηλεκτρονικο λογαριασμο αρα σας βγαινει ακομα φθηνοτερα...

Ναι, σίγουρα πάντως υπάρχουν αρκετοί που δεν θέλουν έντυπο.  Φαντάζομαι ότι τους έχει σίγουρα "τύχει" να φτάσει λογαριασμός τις τελευταίες μέρες πριν την λήξη, αν όχι την τελευταία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Thresh είπε

Ναι, σίγουρα πάντως υπάρχουν αρκετοί που δεν θέλουν έντυπο.  Φαντάζομαι ότι τους έχει σίγουρα "τύχει" να φτάσει λογαριασμός τις τελευταίες μέρες πριν την λήξη, αν όχι την τελευταία.

 αυτοι πρακτικα δεν επηρρεάζονται ουτε θελουν να αλλαξουν κατι εκτος εαν ζητησουν εντυπο για σπασιμο. Ουτως η αλλιως ο λογαριασμος στο My account ανεβαινει με το που εκδοθει-ανεξαρτητα ποτε θα παραλαβεις.

Προσωπικα δεν ηθελα εντυπο, αλλα για σπασιμο τον ζητησα εντυπο για το +1€... Παρόλα αυτα παντοτε τον τυπωνα και το λογαριασμό και τη πληρωμη καθως κραταω εντυπο αρχείο, αρα μου μειωσε και αυτο το προσωπικο κοστος...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Thresh είπε

Ναι, σίγουρα πάντως υπάρχουν αρκετοί που δεν θέλουν έντυπο.  Φαντάζομαι ότι τους έχει σίγουρα "τύχει" να φτάσει λογαριασμός τις τελευταίες μέρες πριν την λήξη, αν όχι την τελευταία.

Προσωπικά σκοτίστηκα αν έρθει ο έντυπος και μετά την λήξη του. Έχουν τρόπο να σου θυμίσουν την οφειλή... Παλιά θυμάμαι η κοσμοτε έστελνε το αρχείο του λογ/σμου σε mail, μπορούσαν να κάνουν το ίδιο αλλά δεν...

 

7 ώρες πριν, paylidis είπε

 αυτοι πρακτικα δεν επηρρεάζονται ουτε θελουν να αλλαξουν κατι εκτος εαν ζητησουν εντυπο για σπασιμο. Ουτως η αλλιως ο λογαριασμος στο My account ανεβαινει με το που εκδοθει-ανεξαρτητα ποτε θα παραλαβεις.

Προσωπικα δεν ηθελα εντυπο, αλλα για σπασιμο τον ζητησα εντυπο για το +1€... Παρόλα αυτα παντοτε τον τυπωνα και το λογαριασμό και τη πληρωμη καθως κραταω εντυπο αρχείο, αρα μου μειωσε και αυτο το προσωπικο κοστος...

Αυτό ακριβώς, επειδή ουδεμία εμπιστοσύνη σε αυτούς, τυπώνω και εγώ bill+αποδεικτικό εξόφλησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
11 minutes ago, camel555 said:

Προσωπικά σκοτίστηκα αν έρθει ο έντυπος και μετά την λήξη του. Έχουν τρόπο να σου θυμίσουν την οφειλή... Παλιά θυμάμαι η κοσμοτε έστελνε το αρχείο του λογ/σμου σε mail, μπορούσαν να κάνουν το ίδιο αλλά δεν...

Ναι ok, σίγουρα προτιμήσεις.

Προσωπικά επέστρεψα φέτος τον Αύγουστο στην Cosmote, αφού είχε καταργήση το -1 στους νέους πελάτες, μετά από 20 χρόνια σε "εναλλακτικούς".

Κανένα παράπονο από Tellas, Forthnet, On Telcoms, Wind, Vodafone και Nova τόσα χρόνια, απλά ήθελα να είμαι στον πάροχο που έκανε τα έργα του FTTH στην περιοχή μου και γιατί οι τιμές είναι πάνω κάτω ίδιες στο FTTH.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 hours ago, jpil said:

Το ελάχιστο ποσό ανανέωσης χρηματικού υπολοίπου για συνδρομητές καρτοκινητής WHAT’S UP, COSMOΚΑΡΤΑ, FROG μέσω των MyCOSMOTE app, WHAT’S UP app, cosmote.gr, whatsup.gr και μέσω φυσικών σημείων λιανικής πώλησης αυξάνεται από 8€ σε 13€, ενώ παραμένει στα 8€ για ανανέωση χρηματικού υπολοίπου μέσω των καταστημάτων COSMOTE, GERMANOS.

Το είδα απτο link που έστειλε ο φίλος αλλά τι να πω... δεν ήξερα πως μπορείς να βάλεις 8. Μέχρι πριν κατι μήνες έβαζα 12 γιατί νόμιζα πως ειναι το χαμηλότερο. Ε κάποια στιγμή ένας υπάλληλος ανέφερε ότι μπορώ και λιγότερα... Από τότε βάζω 10😅

Πάντως περιμένω τη στιγμή που θα πάω για κάρτα και θα ζητήσω 8αρα... να δω τι θα πουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Cosmote είχα καλέσει αρχές Οκτωβρίου να τους ζητήσω να με πάνε από το 24ΧL (το οποίο είχε 28.90 με το ebill, 29.90 χωρίς ebill) στο 24Unlimited που έχει 27.90... διαφορετικά δήθεν θα έφευγα. Δε μάσησαν... μου είπαν ότι δε γίνεται καθώς α) το Unlimited είναι για νέους πελάτες, β) επρόκειτο για το ίδιο πρόγραμμα (συστεμικά) και γ) δεν ήμουν ούτως η άλλως σε περίοδο ανανέωσης.

Εν συνεχεία προσπάθησα να ζητήσω το ίδιο γραπτώς. Στέλνω email στο [email protected] και μού έρχεται αυτοματοματοποιημένη απάντηση ότι το [email protected] δε λειτουργεί πλέον και για όποιο γραπτό αίτημα έχουμε, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τη φόρμα επικοινωνίας στο cosmote.gr

Πάω στη φόρμα επικοινωνίας... ήταν εκτός λειτουργίας. Δοκίμασα τις επόμενες 2-3 μέρες, πάλι εκτός λειτουργίας.

Προσπαθώ να επικοινωνήσω με το chat να μάθω αν υπάρχει άλλος γραπτός τρόπος επικοινωνίας... ήμουνα σε αναμονή πάνω από 20 λεπτά και έκλεισα το παράθυρο.

Στέλνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ ότι κανένας τρόπος ηλεκτρονικής επικοινωνίας με τη Cosmote δε λειτουργεί κι ότι δε μπορώ να αποστείλω το αίτημα μου για αλλαγή προγράμματος.

Προχτές με παίρνει τηλέφωνο εκπρόσωπος της Cosmote που διαχειριζόταν τη καταγγελία στην ΕΕΤΤ, για να αλλάξουμε το πρόγραμμα από 24ΧL σε 24Unlimited... αυτό δηλαδή που το περασμένο μήνα δε γινόταν συστεμικά, τώρα ξαφνικά έγινε.

Σήμερα απάντησε η Cosmote γραπτώς στην ΕΕΤΤ ότι η φόρμα επικοινωνίας ήταν όντως εκτός λειτουργίας κι ότι υπήρχε ανακοίνωση στο cosmote.gr (ποιος ξέρει που την είχαν χαντακωμένη και πόσο καιρό ήταν εκτός λειτουργίας η φόρμα) κι ότι το chat δήθεν είχε μεγάλο φόρτο εργασίας την μέρα που επικοινώνησα (άμα έχουν 1-2 υπαλλήλους μόνο, λογικό να υπάρχει φόρτος εργασίας).

Τέσπα, εγώ τη δουλειά μου την έκανα... γλυτωσα 2 ευρώ το μήνα... 50 ευρώ στη διετία. Σιγά τα λεφτά θα μου πείτε, αλλά γιατί να τους τα χαρίσω. Έχε χάρη που δε θέλω να ρισκάρω να μείνω χωρίς internet / τηλέφωνο ούτε για 1 ώρα (πρόκειται για επιχείρηση), αλλιώς θα'χα αλλάξει πάροχο εδώ και χρόνια.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 08/11/2023 at 16:05, RasAlGhul said:

 Καλησπέρα σας,

Έχει προχωρήσει κανείς σε φορητότητα από cosmote σε άλλο πάροχο πριν τη λήξη του συμβολαίου χωρίς να πληρώσει ποινή; 

Mονο τον Οκτώβριο μπορούσες να φύγεις αζημιως, όταν μπήκε σε εφαρμογή η κατάργηση του 1 ευρώ του e-bill.

Κατά καιρούς υπηρξαν κι άλλες ευκαιρίες για αποχώρηση αζημιως, πχ μια φορά τροποποίησαν τις χρεώσεις προς κινητά (οταν ξεπερνουσες το πακέτο ομιλίας). Και τότε είχαν δώσει 30 μέρες προθεσμία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Mονο τον Οκτώβριο μπορούσες να φύγεις αζημιως, όταν μπήκε σε εφαρμογή η κατάργηση του 1 ευρώ του e-bill.

Κατά καιρούς υπηρξαν κι άλλες ευκαιρίες για αποχώρηση αζημιως, πχ μια φορά τροποποίησαν τις χρεώσεις προς κινητά (οταν ξεπερνουσες το πακέτο ομιλίας). Και τότε είχαν δώσει 30 μέρες προθεσμία.

Καλημέρα,

Είναι σίγουρο αυτό; Γιατί ο λογαριασμός μου είναι διμήνου και δεν έχει έρθει ακόμα με την αύξηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε ξέρω πότε / αν σου έστειλαν ειδοποίηση, πότε / αν μπήκε σε εφαρμογή η κατάργηση της έκπτωσης του ebill σου, ποια περίοδο αφορά ο τελευταίος λογαριασμός σου και αν έχεις πρόγραμμα με ξεχωριστή διακριτή χρέωση ebill ή όχι. Πάρε τηλέφωνο στο 13888 να μάθεις τι ισχύει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, RasAlGhul είπε

Καλημέρα,

Είναι σίγουρο αυτό; Γιατί ο λογαριασμός μου είναι διμήνου και δεν έχει έρθει ακόμα με την αύξηση.

Οι συνδρομητές σταθερής και κινητής τηλεφωνίας των ανωτέρω εταιρειών που επηρεάζονται έχουν δικαίωμα να καταγγείλουν τη σύμβασή τους αζημίως έως και δύο (2) μήνες, εάν λαμβάνουν μηνιαίο λογαριασμό, ή τρεις (3) μήνες, εάν λαμβάνουν διμηνιαίο λογαριασμό, από τη θέση σε ισχύ των άνω τροποποιήσεων, υπό την προϋπόθεση ότι τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται όχι νωρίτερα από την προηγούμενη ημέρα από την ημέρα ενεργοποίησης της τροποποίησης.

Έχεις ακόμη το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης.

Επεξ/σία από vdanasto
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 minutes ago, vdanasto said:

Οι συνδρομητές σταθερής και κινητής τηλεφωνίας των ανωτέρω εταιρειών που επηρεάζονται έχουν δικαίωμα να καταγγείλουν τη σύμβασή τους αζημίως έως και δύο (2) μήνες, εάν λαμβάνουν μηνιαίο λογαριασμό, ή τρεις (3) μήνες, εάν λαμβάνουν διμηνιαίο λογαριασμό, από τη θέση σε ισχύ των άνω τροποποιήσεων, υπό την προϋπόθεση ότι τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται όχι νωρίτερα από την προηγούμενη ημέρα από την ημέρα ενεργοποίησης της τροποποίησης.

Έχεις ακόμη το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης.

@RasAlGhul δε θυμόμουνα καλά τελικά, το περιεχόμενο της ειδοποίησης. Αν είναι έτσι μπορείς να φύγεις.

Εννοείται δε στέλνεις στη Cosmote καταγγελία της σύμβασης, γιατί θα σου κοπεί το τηλέφωνο.

Η αλλαγή παρόχου ισοδυναμεί με καταγγελία της σύμβασης (ως ημερομηνία καταγγελίας, ορίζεται η προηγούμενη μέρα της ολοκλήρωσης αλλαγής παρόχου).

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...