Προς το περιεχόμενο

Η Cosmote κι η Vodafone αυξάνουν κατά ένα ευρώ τον μήνα τα συμβόλαια σταθερής και κινητής τηλεφωνίας με πλάγιο τρόπο


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από dimitris_sal,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Titos301 είπε

Αχα τωρα το καταλαβα, κομπλε συμφωνια, αν μπορουσες θα εκανες καταγγελια συμβασης ή δεν γινοτανε οποτε το συμφωνησατε ετσι;

Βεβαίως θα μπορούσα να κάνω και εγώ αλλά και όλοι μας,  αυτά που ανέφερα σε προηγούμενο σχόλιο ( που έχω βάλει το ένα κάτω απο το άλλο ) και που είπαν και τα παιδιά νωρίτερα . 

Ύστερα ο αριθμός απλά θα μετατρεπόταν σε καρτοκινητό Κοσμοτέ.Και απο εκεί και πέρα επιλέγεις τί κάνεις.

Όμως, κλείσαμε αυτή την συμφωνία που σου είπα. Λογικά δεν θέλουν να χάσουν πελάτες.

Πιθανόν , να μην σας το προτείνουν απο μόνοι τους , οπότε καλό είναι να κάνετε εσείς την πρόταση.

Απο εκεί και πέρα η χρέωση - δυστυχώς - θα μείνει, είτε σε καινούργιο συμβόλαιο είτε όχι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 201
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μου ήρθε πριν λίγο το εξής μήνυμα:

Αγαπητέ συνδρομητή,

Σας ευχαριστούμε που παρακολουθείτε τον λογαριασμό σας, είτε από το κινητό σας μέσω της εφαρμογής My Vodafone App, είτε από το www.vodafone.gr μέσα από το My Vodafone Web.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχοντας ως προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλειά σας, προτείνουμε την δυνατότητα της ανέπαφης ενημέρωσης του λογαριασμού σας. Γι αυτό το σκοπό θα ενεργοποιήσουμε στις 8 Φεβρουαρίου 2024 τη δωρεάν υπηρεσία ηλεκτρονικού λογαριασμού My eBill για το σταθερό σας. Ο ηλεκτρονικός λογαριασμός θα αντικαταστήσει τον έντυπο που λαμβάνατε μέχρι σήμερα.

Με το ebill έχετε πολλές δυνατότητες:
•    Λαμβάνετε άμεσα τον λογαριασμό σας με SMS ή και με email στην έκδοσή του.
•    Πραγματοποιείτε εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια online πληρωμές.
•    Λαμβάνετε ειδοποιήσεις λίγο πριν λήξει ο λογαριασμός

Ο λογαριασμός σας και οι σχετικές ενημερώσεις θα αποστέλλονται στο κινητό και στο email που έχετε δηλώσει στην αίτηση ενεργοποίησης του My Vodafone Web. Aν επιθυμείτε, μπορείτε να αλλάξετε το κινητό και το email σας, είτε από το My Vodafone App επιλέγοντας ρυθμίσεις και στην συνέχεια My eBill, είτε μέσω τoυ My Vodafone Web.

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε την ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού λογαριασμού, μπορείτε να καλέσετε δωρεάν το 1233 από το σταθερό σας.

Vodafone

Είχα ενεργοποιήσει τον έντυπο και τώρα σου λέει το κάνουμε με το έτσι θέλω και όποιος ασχοληθεί.

Προσωπικά θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ μιας και την επιλογή μου την έκανα μέσα από την εφαρμογή τους, για πιο λόγω να μπαίνω ξανά στην διαδικασία του τηλεφώνου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, EchiDNA είπε

Μου ήρθε πριν λίγο το εξής μήνυμα:

Αγαπητέ συνδρομητή,

Σας ευχαριστούμε που παρακολουθείτε τον λογαριασμό σας, είτε από το κινητό σας μέσω της εφαρμογής My Vodafone App, είτε από το www.vodafone.gr μέσα από το My Vodafone Web.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχοντας ως προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλειά σας, προτείνουμε την δυνατότητα της ανέπαφης ενημέρωσης του λογαριασμού σας. Γι αυτό το σκοπό θα ενεργοποιήσουμε στις 8 Φεβρουαρίου 2024 τη δωρεάν υπηρεσία ηλεκτρονικού λογαριασμού My eBill για το σταθερό σας. Ο ηλεκτρονικός λογαριασμός θα αντικαταστήσει τον έντυπο που λαμβάνατε μέχρι σήμερα.

Με το ebill έχετε πολλές δυνατότητες:
•    Λαμβάνετε άμεσα τον λογαριασμό σας με SMS ή και με email στην έκδοσή του.
•    Πραγματοποιείτε εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια online πληρωμές.
•    Λαμβάνετε ειδοποιήσεις λίγο πριν λήξει ο λογαριασμός

Ο λογαριασμός σας και οι σχετικές ενημερώσεις θα αποστέλλονται στο κινητό και στο email που έχετε δηλώσει στην αίτηση ενεργοποίησης του My Vodafone Web. Aν επιθυμείτε, μπορείτε να αλλάξετε το κινητό και το email σας, είτε από το My Vodafone App επιλέγοντας ρυθμίσεις και στην συνέχεια My eBill, είτε μέσω τoυ My Vodafone Web.

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε την ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού λογαριασμού, μπορείτε να καλέσετε δωρεάν το 1233 από το σταθερό σας.

Vodafone

Είχα ενεργοποιήσει τον έντυπο και τώρα σου λέει το κάνουμε με το έτσι θέλω και όποιος ασχοληθεί.

Προσωπικά θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ μιας και την επιλογή μου την έκανα μέσα από την εφαρμογή τους, για πιο λόγω να μπαίνω ξανά στην διαδικασία του τηλεφώνου;

ειναι γελιοι ρε συ... εγω ενεργοποιησα και εντυπο και δεν τον ελαβα ποτε... δεν τους πληρωνω, καθε μηνα τους ενημερωνω 2 φορες οτι εαν δε λαβω δε πληρωνω... ΟΤΑΝ τους στειλουν τότε θα τους πληρώσω...

Αν εχουν αντιρρηση τους κανω εκτροπη στο δικηγορο μου να γελασουμε και λιγο...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδή στην ουσία καταργήσανε τον έντυπο; Και να ζητήσουμε δε θα στέλνουν πλέον;

Εντωμεταξύ μ αρέσει που γράφουν.. "έχοντας ως προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλειά σας". Ναι αυτή είναι η προτεραιότητα τους και όχι πως θα μας αρμέξουν σε συνεργασία με τους άλλους του καρτελ

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, paylidis said:

ειναι γελιοι ρε συ... εγω ενεργοποιησα και εντυπο και δεν τον ελαβα ποτε...

Και σε μένα το ίδιο, έχω απενεργοποιήσει το ebill αλλά έντυπος δεν έρχεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...